יום חמישי, 28.03.2024 שעה 10:23

הפועל ראשל"צ זכתה באליפות והשלימה דאבל

כדוריד: האדומים גברו 21:26 על מכבי תל אביב והשלימו 0:3 בסדרה על הצהובים בדרך לזכייה בדאבל. המאמן עידן מימון: "זה מטורף, אני המאושר באדם"

|
שחקני הפועל ראשל
שחקני הפועל ראשל"צ עם הצלחת (שחר גרוס)

הפועל ראשון לציון היא אלופת המדינה בכדוריד לעונת 2017-2018 לאחר שניצחה היום (שישי) 21:26 את מכבי תל אביב (0:3 בסדרה). החבורה של עידן מימון משלימה דאבל גדול לאחר שכבר זכתה בגביע המדינה מוקדם יותר העונה. 

הצהובים עוד ניסו להוציא משהו מהמשחק השלישי ומהסדרה בכלל אך האדומים הציגו יכולת נהדרת בניצוחם של הקפטן, אבישי סמולר והשוער, פז׳ה דייאנוביץ׳. המאמן ושחקן העבר האגדי רושם הישג מדהים לאחר שהוביל את שחקניו לאליפות אחרי שליטה דיי מוחלטת לאורך הליגה. 

סמולר: "אי אפשר להסביר אושר כזה"

עידן מימון: יותר קשה להשיג תארים כמאמן

מאמן האלופה, עידן מימון: ״זה מטורף, עונה קשה מאוד שמסתיימת בצורה מתוקה מאוד. אני גאה בשחקנים שבאו במשחק קשה ולמרות ששיחקנו לא טוב ניצחנו, זה מראה על האופי והמחויבות שלהם, אני שמח בשבילם שעשו את העבודה אני רק עזרתי מבחוץ. זאת עונה היסטורית למועדון״.

עידן מימון ודניאל שקלים (שחר גרוס)עידן מימון ודניאל שקלים (שחר גרוס)

״אני אמשיך להיות רעב, גם בתור שחקן לא הסתפקתי בתואר אחד או שניים תמיד רציתי עוד וזה מה שאני מקווה שיהיה גם לשחקנים. לא האמנתי שבקריירה של שנתיים בתור מאמן אני אזכה בדאבל ועוד גביע, לא יכולתי לבקש יותר, אני המאושר באדם. מה יותר קשה? יותר קשה להשיג תארים כמאמן”.

אבישי סמולר חוגג עם הצלחת (שחר גרוס)אבישי סמולר חוגג עם הצלחת (שחר גרוס)

קפטן הפועל, אבישי סמולר: ״יש לי הרבה אמונות טפלות, ככה זה בהפועל ראשון אי אפשר לצאת מזה. אי אפשר להסביר את האושר הזה כי זה תואר כל כך מיוחד, היינו חברים עד הסוף ומגיע לנו, עשינו את זה בסטייל. במחצית השניה לא ידעתי אם לקחת את הכל על עצמי אבל בסוף זה הסתדר מעצמו, זה המשחק הכי חלש שלנו בסדרה הזאת״.

גיל פומרנץ (שחר גרוס)גיל פומרנץ (שחר גרוס)

גיל פומרנץ המאוכזב ממכבי: ״אני חושב שעם עומר דבדה זה היה שונה, אפשר היה לראות את התרומה של עומר גם בהגנה וגם בהתקפה וזה היה נראה שונה אם הוא היה משחק. הם פשוט היו יותר טובים, באו מוכנים וידעו איך לעצור אותנו והשוערים שלהם נתנו אחלה של סדרה וכל הכבוד להם. ברמה שהייתה ירידה בתקציב והשחקנים המשמעותיים עזבו, ככה גם ירדה הרמה של הקבוצה וזה מאוד משמעותי בספורט מקצועני״.

מהלך המשחק

המשחק התחיל צמוד עם יתרון קל לאורחים מתל אביב שניצלו חוסר מזל של האדומים ובזכות שני שערים ברציפות של גיל פומרנץ 6:4. נובאק בוסקוביץ׳ צימק את התוצאה ל-6:6 עם שני שערים משלו ובמשך דקות ארוכות המשיכו שתי הקבוצות לשמור על שער בכל התקפה.  יובל גררה עם משחק מצוין הצעיד את המארחת לבריחה 10:13. עד למחצית המשחק, היה זה אבישי סמולר שהשתלט על השערים בצד האדום והוריד את הקבוצות להפסקה בתוצאה 12:15.

עוז חממי (שחר גרוס)עוז חממי (שחר גרוס)

הצהובים נראו טוב עם פתיחת החצי השני ואף צמצמו את הפער ל-16:17 אך שוער האדומים, פז׳ה דייאנוביץ׳ עם שתי עצירות מרשימות הוביל את קבוצתו ל-16:19. שוער מכבי תל אביב, דן טפר קיבל הרחקה לשתי דקות והשאיר את הצהובים להתמודד דיי לבדם בעוד האדומים רצו, 17:21. דקות לאחר מכן, בעוד הפועל ביתרון 20:24, מקשר הצהובים פרגרד דסביץ׳ נפל על הקעקע במהלך התקפה ומהדף הנפילה ספג פגיעה קשה בכתפו שזזה ממקומה. הצהובים הרימו דגל לבן ונראו אבודים לחלוטין עד סוף המשחק שנגמר 26:21 ונתן את האות לחגיגות הגדולות של הפועל שהשלימה עונה גדולה.

אסור לפספס
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
נגןסוס טורקי: המהפך של מסוט אוזיל בחדר כושר
סוס טורקי: המהפך של מסוט אוזיל בחדר כושר
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */