יום שבת, 20.04.2024 שעה 10:46
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • רביעי, 24/04, 20:30
  • מכבי נתניה
  • מכבי פ"ת
  • שלישי, 30/04, 19:00
  • הפועל נוף הגליל

בן זקן: רוצים להכניס את העונה הזו להיסטוריה

מאמן בית"ר ירושלים במסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה שייערך ב-20:45 בטדי. קלינגר: "זה משחק עם המון לחץ ופסיכולוגיה"

|
איתי שכטר, בני בן זקן, ניר קלינגר ועדן בן בסט (אורן בן חקון)
איתי שכטר, בני בן זקן, ניר קלינגר ועדן בן בסט (אורן בן חקון)

רגע האמת של גביע המדינה יגיע לשיאו הערב (רביעי) ב-20:45 בגמר בו תפגוש בית”ר ירושלים באצטדיונה הביתי את הפועל חיפה. לאחר שיצאו ממרוץ האליפות ינסו בבירה לזכות בתואר האחרון שנשאר העונה, כשהאדומים מהכרמל מן העבר השני ירצו לפגוש את הנשיא ולחגוג כל הדרך לחיפה. מאמני שתי הקבוצות, בני בן זקן וניר קלינגר, דיברו היום  במסיבת עיתונאים לקראת המשחק באצטדיון טדי. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור ישיר בערוץ ONE, אפיק 50, ובאתר.

בן זקן: "זו עובדה שהפסדנו שני משחקים חשובים, אבל באופן כללי אנחנו יודעים להביא תוצאות והראינו את זה כבר העונה. הגביע זה סיפור אחר, נבוא לבצע את העבודה. אנחנו נמצאים במרחק של משחק מתואר, משחק אחד שהוא הזדמנות לזכות בתואר ראשון אחרי עשר שנים ולהכניס את העונה הזו להיסטוריה. נאבקנו על האליפות עד שלושה מחזורים לסיום העונה. נגיע מוכנים כדי לעשות את העבודה. אנחנו משחקים בבית וזה יכול להיות יתרון וחיסרון. נצטרך להגיע מרוכזים”.

מסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע המדינה

הביקורת והעתיד: "אני לא שמעתי שום ביקורת, בשורה התחתונה התוצאות מדברות בעד עצמן. קבוצה שמגיעה לאן שהגענו זו קבוצה מאומנת והמשחק מחר יקבע הרבה. אני רוצה לזכות בגביע עבור השחקנים שעובדים קשה מאוד. כל משחק שלנו העונה היה סוג של משחק גמר. עברנו מסע ארוך וחיזקנו אחד את השני. אני מקווה שנצליח לעשות את זה”.

הרכב: "לא החלפנו מערכים. יש לנו שחקנים מנוסים וכל מי שיעלה לשחק יתרום. זו לא תהיה החלטה קלה מי יפתח בהרכב, אבל לפעמים דווקא המחליפים יכולים לעשות את השינוי מהספסל. זה לא יהיה קל בכל מקרה. אנחנו משתדלים להתאים את השיטה לשחקנים. המערך נגד הפועל ב"ש עבד במחצית הראשונה, אבל אז חטפנו גול בבעיטה חופשית וכל התאוריות שלכם נזרקו לאוויר. זה כבר נמצא מאחורינו ונצטרך להתאפס”.

גביע המדינה (אורן בן חקון)גביע המדינה (אורן בן חקון)

מנגד, קלינגר התייחס תחילה ליתרון שלו על בן זקן בכל מה שקשור לניסיון: "אני לא יודע, אם הייתי משחק אולי היה לזה משקל. אני לא רוצה להתעסק בדברים שליד. גמר תמיד היה אירוע שהכל יכול לקרות בו ולא הוכרע בגלל נתונים, נצטרך לסמוך על עצמו וכל הדברים האחרים הם עניין לתקשורת. אני סומך רק על השחקנים שלי שיעשו את העבודה. להפועל חיפה יש היסטוריה של מועדון מכובד מאוד. רק לפני שבוע כיבדנו את גיבורי הזכייה ההיא, אבל זה לא נותן שום דבר מעבר לזיכרונות ולנוסטלגיה”.

התואר האחרון שלו: “מאז 2005 עבר הרבה זמן. אמנם לא אימנתי בישראל ארבע שנים וחצי, אבל בכל מקרה, אני אשמח מאוד לזכות בתארים כמו בתחילת הקריירה”.

היריבה מהבירה: "אנחנו לא מתעלמים מהמשחקים שלהם כמו שהם לא משלנו. אנחנו מאוד רוצים להעביר מסר לשחקנים שלא כדאי לנו לבנות על תוצאות העבר, זה משחק אחד עם המון לחץ ופסיכולוגיה. אני בטוח שנדע לקחת את זה לכיוון שלנו. אנחנו מתעסקים רק בעצמנו ורוצים להמשיך במומנטום”.

איתי שכטר ועדן בן בסט (אורן בן חקון)איתי שכטר ועדן בן בסט (אורן בן חקון)

מקרה של הפסד: ”אי אפשר להגיד הפועל חיפה וכישלון באותה נשימה. כשמגיעים למעמד כזה אין דרך חזרה. אנחנו רוצים לזכות. אנחנו לא מסתפקים בהגעה לגמר, זה בטוח. העובדות אומרות שלכל נתון יש צד שלילי וחיובי. התוצאות של בית"ר יכולות לעשות לנו טוב והפוך. צריך לחשוב למה לא ניצחנו בשלושת המשחקים מולם ולתקן את זה”.

הרצון לאמן את נבחרת ישראל: "אני לא רוצה לזכות בגביע בשביל לקבל משרה. אני רוצה גביע כי אני אוהב לזכות בתארים. אם ננצח זו תהיה חותמת למועדון שכבר נמצא בעליה מדהימה מכל הבחינות, מקצה לקצה. הגעה לאירופה תהיה חותמת חשובה ונקווה שנעשה את זה דרך הגביע”.

קפטן בית"ר איתי שכטר: “גמר זה המעמד הכי מחייב שיש. אנחנו רוצים להשאיר פה את התואר. שכחנו את המשחקים האחרונים, לגביע יש חוקים משלו. אני מקווה שנעשה את הכל כדי לזכות”. 

מסע"ת גמר גביע המדינה (אורן בן חקון)מסע"ת גמר גביע המדינה (אורן בן חקון)

משחק פרידה: "אני לא נכנס עכשיו לדברים האלה. המשחק הזה חשוב כדי לקבוע את הדרך, אני פה שנתיים וחצי וחשוב לנו לשים חותמת על התקופה הטובה. המשחקים האלה מוכרעים על ידי שחקנים עם ניסיון. אני לא יודע אם אפתח ב-11, אבל אתן את הכל. יש לנו קהל ענק שאכזבנו ואנחנו רוצים להחזיר לו. גביעים מוכרעים על דברים קטנים. ההורים שלי בכל מקרה יהיו מרוצים כי הם יחזרו עם תואר הביתה".

קפטן הפועל חיפה עדן בן בסט: "כל העיר מדברת על המשחק הזה. יש פה הרבה שחקנים שעברו דבר או שניים בקריירה ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי מחר. אנחנו שווים אליהם, למרות שלבית”ר יש יתרון ביתית. אנחנו מכבדים אותם, אבל נבוא עם הצניעות שלנו וננסה לקחת את הגמר הזה. שחקני העבר אומרים לנו; ‘קחו כבר תואר, שלא יזכרו אותנו. נמאס לנו מהטקסים האלה’. לא האמנתי שנעשה עונה כזאת טובה, יכולתי רק לחלום על עונה כזו במועדון בו גדלתי. מגיע לקהל לראות תואר".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */