יום שישי, 14.06.2024 שעה 17:27
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"שושן או קליימן? לוי יבעט מרחוק גם לבופון"

דראפיץ' לקראת נתניה - בית"ר הערב ב-21:00: "אם ננצח, זה לא יהיה כי קליימן לא עמד בשער". לוי: "אנחנו לא תפאורה". המאמן מתלבט לגבי ההרכב הפותח

|
סלובודאן דראפיץ' וערן לוי (איציק בלניצקי)
סלובודאן דראפיץ' וערן לוי (איציק בלניצקי)

מכבי נתניה תארח הערב (שני, 21:00) את בית”ר ירושלים במסגרת הפלייאוף העליון, למפגש קריטי עבור שתי הקבוצות. היהלומים רוצים להשאיר לעצמם סיכוי להגיע לאירופה דרך המקום הרביעי והחבורה של בני בן זקן מעוניינת לצמק את הפער מהפועל ב”ש לשתי נקודות בלבד. לקראת המשחק, סלובודאן דראפיץ’ וערן לוי דיברו במסיבת עיתונאים. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי באתר ONE.

“אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה ולנסות לעקוף את הפועל חיפה, כדי להגיע לאירופה”, אמר דראפיץ’, שהעביר מסר ברור. “הזדמנות אחרונה? תלוי מה הפועל חיפה תעשה. הם עוד צריכים להגיע לפה. כל עוד יש סיכוי אנחנו נילחם. אחרי המשחק נגד הפועל באר שבע, קיבלתי טלפון מחבר אוהד נתניה, מוטי קוראים לו, הגיע למשחק עם הילדה שלו. הוא אמר לה בואי נלך הביתה לקראת הסיום והיא ביקשה שיישארו עד הסוף כדי למחוא כפיים לשחקנים שנלחמו. זה המסר שלנו לכדורגל הישראלי, זה מה שצריך להעביר הלאה ולגדל פה.

ישיר: דראפיץ' מתכונן לבית"ר

“אחרי המשחק מול הפועל ב”ש, שבו לא היינו לא טובים, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ולא מעניין אותנו מה קורה אצל היריבות. כשאתה קבוצה חדשה בליגת העל, אתה סופר עוד משחק טוב ועוד ניצחון, זה חלום. הייתי שבור אחרי ההפסד, גם רומא הפסידה וחזרה מול ברצלונה. אם יש פעם או פעמיים בעונה נפילה כזאת, זה טבעי. יש לנו הרבה צעירים ויש נפילות. אנחנו צריכים להתמודד עם הדברים האלה ולא לשאול מה יהיה ואיך יהיה. מכבי נתניה עושה עונה מדהימה ויש גם טעויות. אנחנו צריכים ללמוד מהן. אם לא נלמד, אנחנו בבעיה”.

סלובודאן דראפיץ' (איציק בלניצקי)סלובודאן דראפיץ' (איציק בלניצקי)

המשחקים מול בית”ר: “תמיד מאוד אטרקטיביים עם שערים. ככה רצינו לעשות מול ב”ש. בני יהודה שיחקו מולם מאוד טקטי, אנחנו גם יודעים לשחק הגנתי, אבל אנחנו לא רוצים. רוצים לשחק פתוח. במחצית הראשונה ב-0:1 לב”ש, אמרתי להם אני אוהב את המשחק הפתוח, בוא נראה מה יקרה. חשבנו שאנחנו יכולים לחזור למשחק, אבל ספגנו שער מהיר בגלל טעות של ההגנה. נשברנו וספגנו. זה הסגנון שלנו. יהיה משחק מאוד מעניין. הפסדנו בחוץ, ניצחנו בבית, עכשיו תורנו לנצח שוב”.

ערן לוי שמח (נעם מורנו)ערן לוי שמח (נעם מורנו)

הדו קרב בין ערן לוי לסתיו שושן: “גם אם בוריס קליימן היה עומד בשער, ערן היה בועט לשער מ-30 מטר. גם לג’אנלואיג’י בופון הוא יבעט. אני מכיר את סתיו שושן, שוער שני שמקבל הזדמנות יכול גם לתת הצגה. אם ננצח זה לא כי קליימן לא עמד בשער. אנחנו צריכים לשחק טוב במשחקים הקודמים. בכל פעם ששיחקנו מול בית”ר, לא נפלנו מהם”.

סתיו שושן (אורן בן חקון)סתיו שושן (אורן בן חקון)

מימוש האופציה של טים הויבך: “זה עוד לא נסגר. אנחנו במו”מ, תסתיים העונה ונראה מה אנחנו עושים”.

“היינו עצבניים על דברים שלא קשורים לכדורגל, זה קשה לקבל שני פנדלים כשאנחנו יודעים שהפנדל השני לא היה מוצדק”, הודה לוי בנוגע להפסד להפועל ב”ש. “קשה לתת תירוצים כי הפסדנו 5:1, אם היינו טובים ואם לא. עבדנו על מה שצריך, היינו מאוכזבים, אבל המשכנו הלאה. לקחו קשה מדי את ההפסד לב”ש. משחקים התקפי, מול מכבי ת”א ומול ב”ש, בטרנר ואצלנו. נתניה מגיעה לכל משחק, גם לתבוסה שספגנו מול האלופה שנתיים רצוף, ולא נפלנו מהם ברמת המשחק. תקפנו עד הסוף, ראינו מה שצריך בווידאו. נתניה זכתה העונה בכך שהיריבות משנות את העמדות שלהן מולנו כי אין מענה כמעט מולנו. זה כיף, זה יפה וזה יישמע מכוער, אבל זו עבודה של סלובו להשאיר את זה”.

ערן לוי מאוכזב (רדאד ג'בארה)ערן לוי מאוכזב (רדאד ג'בארה)

לקראת בית”ר: “זה משחק חשוב מול קבוצה טובה. אני לא מסכים עם זה שאנחנו באים להרוס לבית”ר. הם רוצים אליפות, אנחנו רוצים לראות את המשחק בין הפועל חיפה למכבי תל אביב ולהבין אם זה משחק אובר-חשוב. זו עונה טובה ואנחנו רוצים אירופה. אין לנו מה לנקום בבית”ר, היינו טובים גם כשהפסדנו. היו משחקים של התקפות מעבר, לדעתי הפעם לא יהיה משחק כזה. אנחנו לא באים להיות תפאורה, באים לנצח בכל משחק”.

ערן לוי (איציק בלניצקי)ערן לוי (איציק בלניצקי)

העונה הבאה של מכבי נתניה: “אי אפשר לדעת מה סלובו ושי מתכננים לעונה הבאה, יש לנו צוות טוב וזה הבסיס. הם יעשו את הטוב ביותר כדי שנתניה תמשיך לעשות את הטוב ביותר. זה משהו מתמשך, לא פשוט ולא קל, אבל אנחנו בכיוון הנכון”.

לאחר מסיבת העיתונאים, התקיים האימון המסכם לקראת בית''ר, בו נערכו בעיקר משחקונים ולא תורגל הרכב. כמו כן, לא נערכה אסיפת וידאו שהתמקדה ביריבה, היא תיערך לפני המשחק, כאשר במהלך השבוע שחקני נתניה קיבלו תדרוך פרטני. עם זאת, נערכה אסיפה בנוכחות דראפיץ' וברדה, שציינו את חשיבות המשחק במטרת הקבוצה להגיע לאירופה. קיימות התלבטויות בין חגי גולדנברג לקובי מור באגף השמאלי והאם דידייה קוגבניה או אביב אברהם ייכנסו להרכב במקום דן גלזר, ניקו אולסק ודידייה קוגבניה. שלושה מתוכם יפתחו. חוליית ההתקפה תישאר בעינה.

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דודי תירם, חגי גולדנברג (קובי מור), דן גלזר, ניקו אולסק, אביב אברהם (דידייה קוגבניה), דיא סבע, ערן לוי ורמזי ספורי.
 

אסור לפספס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
נגןניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
ניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */