יום חמישי, 18.04.2024 שעה 19:15
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6136-5730בני יהודה1
6019-5030עירוני ק"ש2
5428-4630עירוני טבריה3
5040-5830מכבי יפו4
4734-4630הפועל נוף הגליל5
4548-5530הפועל ניר רמה"ש6
4234-3830הפועל א.א. פאחם7
4241-3430מכבי הרצליה8
 פלייאוף תחתון 
4140-4130הפועל עכו1
3739-3130מ.ס כפר קאסם2
3539-2730הפועל ראשל"צ3
3435-3630הפועל ר"ג4
3453-3830סקציה נס ציונה5
3140-2830הפועל כפ"ס6
2453-3330הפועל עפולה7
1666-2730איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • בני יהודה
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל נוף הגליל
  • עירוני ק"ש
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל א.א. פאחם
  • עירוני טבריה
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל ניר רמה"ש
  • מכבי יפו
  • שישי, 19/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל עכו
  • שישי, 19/04, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • מ.ס כפר קאסם
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל עפולה
  • הפועל ראשל"צ
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל כפ"ס
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 19/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם

בדרך למטה: הפועל כפ"ס נכנעה 2:1 לבני לוד

שאבו וקבוצתו המשיכו להתרסק עם הפסד 8 ברצף ורחוקים 3 נק' מהקו. הפועל פ"ת רשמה 0:3 גדול על נשר, 0:1 למרמורק בר"ג, עפולה הביסה 0:3 את אחי נצרת

|
עוז פרץ ופיטר נוורה (איתי כהן)
עוז פרץ ופיטר נוורה (איתי כהן)

המחזור ה-32 בליגה הלאומית נמשך היום (שישי), כשהבשורה העיקרית – הפועל כפר סבא המשיכה את הצניחה החופשית עם הפסד שמיני ברציפות אחרי 2:1 מול בני לוד. בנוסף, הפועל פתח תקווה רשמה 0:3 גדול על נשר ועלתה מעל לקו האדום, לשם ירדה הפועל רמת גן, שהפסידה בביתה 0:1 להפועל מרמורק. כמו כן, מכבי הרצליה טרם ויתרה על חלום ההישארות עם 0:2 על רמת השרון. בפלייאוף העליון, הפועל עפולה הביסה 0:3 את מכבי אחי נצרת הדועכת.

שאבו: "אנשים פה מאוד מתוסכלים"

בני לוד – הפועל כפר סבא 1:2

פשוט לא נתפס מה שעובר על הירוקים מהשרון, שהמשיכו את הקריסה עם הפסד שמיני ברציפות ורחוקים שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. הקבוצה שעוד הוליכה את הטבלה בסיבוב הראשון לא מצליחה לעצור את כדור השלג ומתקרבת בצעדי ענק לפחות למקום שמוביל למשחקי המבחן. בצד המעודד, החבורה של סלימן אזברגה שוב הציגה יכולת נהדרת, בעיקר בחצי הראשון, והשיגה ניצחון רביעי בחמשת משחקיה האחרונים.המארחת עלתה ליתרון כפול תוך שלוש דקות בלבד, אחרי שדייגו סליס (28) ובן אלגרבלי (31) כבשו בתום סגירה רעה של הירוקים. על אף שפיטר נוורה הורחק (71), האורחת הצליחה לצמק מרגלו של עוז פרץ (75), אך זה היה מאוחר מדי והחבורה של חיים שאבו ספגה הפסד נוסף.

יצחק שום (איתי כהן)יצחק שום (איתי כהן)

פתיחת החצי השני התעכבה עקב אירוע לא שגרתי, מנהל הירוקים, ראובן אביטל, פנה בדקה ה-30 למשקיף בעקבות אי המצאותו של רופא במגרש, לאחר שניסן דנון נפצע ונזקק לטיפול. לאחר בדיקה שבוצעה התגלה כי הרופט עזב את האצטדיון עקב מקרה חירום אישי והודיע זאת למנכ”ל לוד, כשהמחצית החלה רק אחרי שהוזעק רופא מרמלה.

טום שלח ודן עזריה מאוכזבים (איתי כהן)טום שלח ודן עזריה מאוכזבים (איתי כהן)
עומר פדידה וויקטור מרעי (איתי כהן)עומר פדידה וויקטור מרעי (איתי כהן)

המאמן המפסיד חיים שאבו אמר לאחר המשחק: “אנשים כאן מתוסכלים מכל התקופה האחרונה. היום קרו פה דברים הזויים, שלא חוויתי מעולם בקריירה במשחק אחד. אני בן 45, כל החיים בכדורגל, ולא ראיתי כל כך הרבה אלתורים וקשיים כמו שהיו כאן. אפשר להיות גאים בחבר'ה שנתנו הכל, גם כשהיינו עם שני שחקנים פחות וזה כלל לא הורגש. אני מקווה שנישאר באותה מחויבות ונמשיך קדימה. השחקנים נלחמו, הם לא שכחו לשחק כדורגל אלא פחות מאמינים שאפשר לנצח. זו בעיה מנטלית. אני עובר פה קשיים מאוד גדולים, אבל אני אתמודד איתם. אני לא בוכה על שום דבר, אני מאמין גדול ומקווה לימים יותר טובים”.

חיים שאבו (איתי כהן)חיים שאבו (איתי כהן)

בצד המנצח סלימאן אזברגה היה מרוצה: “אני בראש ובראשונה מאחל החלמה מהירה לפצועים של הפועל כפר סבא. אנחנו קודם כל בני אדם. המחצית הראשונה הייתה לא טובה, אבל אני מרוצה מהתוצאה בסוף. היה לי מאוד חשוב שננצח כדי שנגמור כמעט סופית את סיפור ההישארות בליגה. אנחנו מסתכלים קדימה, יש לנו משחק ביום שלישי ואין לנו הרבה זמן להתכונן. אם אפשר ללכת לים? אני הולך לים בלי קשר לכדורגל. אני לא מאלה שהולכים לים מוקדם, אני לא מוכן להפסיד לאף קבוצה. אם ננצח בשלישי ניתן לשחקנים הצעירים שלא הרבו לשחק לקבל דקות. צריך להמשיך את הרצף הטוב שלנו, הולך לנו כמו שאנחנו רוצים בשלושת החודשים האחרונים”.

סלימאן אזברגקה (איתי כהן)סלימאן אזברגקה (איתי כהן)
פיטר נוורה מול פיטר קרוצ'י (איתי כהן)פיטר נוורה מול פיטר קרוצ'י (איתי כהן)

דקה 28, בני לוד עלתה ליתרון 0:1: הירוקים בהלם אחרי קומדיה של טעויות בהגנה, ניסן דנון איבד כדור קריטי, דייגו סליס ניצל זאת חלף על פני שני שחקנים ובבעיטה חכמה לפינה הכניע את בן ויצמן.

עומר פדידה מול אור הק (איתי כהן)עומר פדידה מול אור הק (איתי כהן)
שחקני לוד חוגגים (איתי כהן)שחקני לוד חוגגים (איתי כהן)

דקה 31, בני לוד עלתה ליתרון 0:2: המארחת לא עצרה והמשיכה את המומנטום, הפעם כדור קרן מדוד של אנס דאבור מצד שמאל של ההתקפה מצא את ראשו של בן אלגרבלי שהמשיך בנגיחה לרשת הגבוהה.

שחקני לוד חוגגים (איתי כהן)שחקני לוד חוגגים (איתי כהן)
שחקני כפ"ס מאוכזבים (איתי כהן)שחקני כפ"ס מאוכזבים (איתי כהן)

דקה 71, הפועל כפ”ס נותרה בעשרה שחקנים: פיטר נוורה הורחק אחרי בצהוב שני אחרי ששלח את ידו לעבר עומר משאללה והורחק בעבירה חסרת אחריות.

שחקני כפ"ס מאוכזבים (איתי כהן)שחקני כפ"ס מאוכזבים (איתי כהן)

דקה 75, הפועל כפ”ס צימקה ל-2:1: הירוקים לא אמרו נואש, רן יצחק בעט כדור חלש מסף רחבת ה-16, עוז פרץ הצליח להסיט את הכדור מקרוב ולהכניע את רז כרמי.

אחי נצרת – הפועל עפולה 3:0

החבורה של שלומי דורה המשיכה להתרחק מהמקום שמוביל לליגת העל עם הפסד שני ברציפות, אחרי תצוגה חלשה במיוחד מול אופיר חיים וקבוצתו, שפשוט טיילו עם ניצחון קליל וחלפו על פני המפסידה עם ניצחון 12 העונה. דודי טוויטו החל את החגיגה בדקה ה-35, אליאור סיידר, שניצל חור גדול בהגנה המארחת, הכפיל (55) ועומר צלישר חתם את החגיגה בדקה ה-93 עם ניצחון חוץ גדול בעילוט.

שלומי דורה (איתי כהן)שלומי דורה (איתי כהן)

דקה 35, הפועל עפולה עלתה ליתרון 0:1: הירוקים של דורה לא הרחיקו היטב ודודי טוויטו ניצל את חוסר הסדר ברחבה כדי לכבוש בבעיטה חזקה בחצי גובה היישר אל הרשת הגבוהה.

דקה 55, הפועל עפולה עלתה ליתרון 0:2: האורחת לא עצרה, אליאור סיידר קיבל כדור עומק וניצל חור גדול בהגנת הירוקים ובבעיטה שטוחה וחדה לפינה העניק לקבוצתו יתרון מבטיח.

דקה 93, הפועל עפולה עלתה ליתרון 0:3: עומר צלישר קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה ובבעיטה חזקה וחדה חתם את תוצאת המשחק בסימן חגיגה גדולה של אופיר חיים וקבוצתו.

הפועל רמת גן – הפועל מרמורק 1:0

החבורה של דני גולן קיוותה להמשיך במסע ההישרדות הקסום עם ניצחון חשוב בקרב התחתית, אך לקבוצה מרחובות היו תוכניות אחרות לגמרי והיא רשמה ניצחון קטן שהרחיק אותה עד לשלוש נקודות מעל הקו האדום, לשם ירדו האורדונים. פדרו גלבאן כבש את שער הניצחון עם נגיחה מדויקת בדקה ה-44 והעניק לקבוצתו מעט אוויר לנשימה לקראת המחזורים המכריעים בליגה.

דקה 44, הפועל מרמורק עלתה ליתרון 0:1: הלבנים עלו על לוח התוצאות על סף המחצית הראשונה, כדור קרן מדויק מצא את ראשו פדרו גלבאן, שניצל סגירה רעה של האורדונים כדי לנגוח בקלילות לרשת.

מכבי הרצליה – הפועל ניר רמת השרון 0:2

החבורה של עופר טלקר טרם אמרה נואש על חלום ההישארות ורשמה ניצחון שני ברציפות, כשהפער ירד לשבע נקודות בלבד. בצד המאוכזב, הקבוצה מגרונדמן רשמה הפסד שני ברציפות ונותרה במרחק שתי נקודות בלבד מהמקום שמוביל למשחקי המבחן. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, המארחת עלתה ליתרון משער עצמי של גל מאיו (58), בר ירוחם הכפיל במבצע אישי אדיר בדקה ה-88.

עופר טלקר (רדאד ג'בארה)עופר טלקר (רדאד ג'בארה)

דקה 59, מכבי הרצליה עלתה ליתרון 0:1: הקבוצה מהשרון טרם אמרה נואש על הישארות בליגה, כדור קרן מצד שמאל של ההתקפה הגיע לגל מאיו, שניסה להרחיק אך הבקיע לשערו עם חזהו.

דקה 88, מכבי הרצליה עלתה ליתרון 0:2: בר ירוחם חילץ כדור, חתך למרכז המגרש, היתל בשני שחקנים ובבעיטה נהדרת ומסובבת לפינה הרחוקה נעצר רק ברשת.

הפועל פתח תקווה – עירוני נשר 0:2

המלאבסים השיגו ניצחון סופר חשוב והפעם עשו זאת בסטייל מול היריבה הצנועה מהצפון, בדרך לעלייה מעל לקו האדום על חשבונה של הפועל ר”ג. בתוך כך, תומר קשטן וקבוצתו העלו את מאזנם ל-40 נקודות ורחוקים שתי נקודות מהמקום שמוביל למשחקי המבחן, אך היום הם יכולים מעט לחזור ולחייך אחרי ניצחון מרשים ומשחק חלומי של ברנקו מיכאלוביץ’, שלהט עם שלושער גדול. החלוץ כבש את הראשון בדקה ה-16 אחרי התקפה נהדרת של הכחולים ובסיומה הבקיע מקרוב. הסרבי הצליח להכפיל בדקה ה-78 בסיומה של מתפרצת קטלנית ובישול של רוי רונן המחליף, החגיגה נחתמה בדקה ה-85 כשהחלוץ דהר לבדו מול ניב אנטמן ושוב ניצח את הקרב בניהם עם בעיטה חכמה ועוד ביצוע מלוטש.

גל קולני וברנקו מיכאלוביץ' בטירוף (אחמד מוררה)גל קולני וברנקו מיכאלוביץ' בטירוף (אחמד מוררה)
תומר קשטן (אחמד מוררה)תומר קשטן (אחמד מוררה)
עידן בראון (אחמד מוררה)עידן בראון (אחמד מוררה)
גל צרויה ועמיר אבלס (אחמד מוררה)גל צרויה ועמיר אבלס (אחמד מוררה)
רנה זומה מול עמירן שקלים (אחמד מוררה)רנה זומה מול עמירן שקלים (אחמד מוררה)
גל קולני בועט (אחמד מוררה)גל קולני בועט (אחמד מוררה)
עמיר אבלס מול עמירן שקלים (אחמד מוררה)עמיר אבלס מול עמירן שקלים (אחמד מוררה)

דקה 16, הפועל פ”ת עלתה ליתרון 0:1: איזו התקפה נהדרת של המלאבסים, עמירן שקלים העביר לצרויה שהוריד עם החזה לנס זמיר, הקשר המשיך בכדור רוחב מדוד מצד שמאל ומצא את מיכאלוביץ’, שמחמישה מטרים לא התבלבל וכבש מקרוב.

ברנקו מיכאלוביץ' ונס זמיר בטירוף (אחמד מוררה)ברנקו מיכאלוביץ' ונס זמיר בטירוף (אחמד מוררה)
גל צרויה וירין חסן חוגגים עם ברנקו מיכאלוביץ' (אחמד מוררה)גל צרויה וירין חסן חוגגים עם ברנקו מיכאלוביץ' (אחמד מוררה)

דקה 78, הפועל פ”ת עלתה ליתרון 0:2: מתפרצת קטלנית של הכחולים הגיעה לרוי רונן שהוציא כדור רוחב לברנקו מיכאלוביץ’, החלוץ הסתנן לתוך הרחבה ושוב מצא עצמו פנוי מחמישה מטרים כדי להכניע את ניב אנטמן.

שחקני הפועל פ"ת חוגגים (אחמד מוררה)שחקני הפועל פ"ת חוגגים (אחמד מוררה)

דקה 85, הפועל פ”ת עלתה ליתרון 0:3: משחק חלומי של ברנקו מיכאלוביץ’, אחרי שהאורחת יצאה קדימה החלוץ רץ לבדו כ-30 מטרים מהשער על מנת לנעוץ כדור נוסף ברשת של אנטמן, שנותר שוב חסר אונים מול עוד ביצוע מלוטש של החלוץ.

ברנקו מיכאלוביץ' חוגג שלושער גדול (אחמד מוררה)ברנקו מיכאלוביץ' חוגג שלושער גדול (אחמד מוררה)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */