יום שישי, 19.04.2024 שעה 04:19

ואלוורדה: המשחק בסביליה היה נורת אזהרה

מאמן ברצלונה טרם המשחק מול סביליה בגמר גביע המלך הספרדי ב-22:30, מסי עשוי לשבור שיא אישי ואם יכבוש יהפוך לבכיר הכובשים במעמד היוקרתי

|
ארנסטו ואלוורדה (רויטרס)
ארנסטו ואלוורדה (רויטרס)

ברצלונה, שיודעת כי ייתכן שכבר במחזור הקרוב של הליגה הספרדית תזכה לחגוג אליפות במקרה שאתלטיקו מדריד תפסיד לבטיס, מתכוננת כרגע לקרב על תואר אחר, כשתפגוש הערב (שבת, 22:30) את סביליה לגמר גביע המלך הספרדי שיתקיים לראשונה בהיסטוריה באצטדיון החדש של בבירה, ‘הוונדה מטרופוליטנו’. 

ארנסטו ואלוורדה, שכבר הודח מליגת האלופות מוקדם מהצפוי וגם הפסיד בתחילת העונה את תואר הסופר קאפ הספרדי לריאל מדריד, מקווה לזכות בתואר הראשון שלו בקטאלוניה ובגביע רביעי ברציפות עבור המועדון ועל פי ‘המונדו דפורטיבו’ כבר יודע עם איזה הרכב יעלה מול האנדלוסים. 

ארנסטו ואלוורדה (רויטרס)ארנסטו ואלוורדה (רויטרס)

ואלוורדה התייחס למפגש החשוב: “כבר המשחק האחרון מולם היה בגדר נורת אזהרה עבורנו, יש שם קבוצה מצוינת שיכולה לשחק בכל מיני סגנונות ולגרום לנו צרות. אצל בברצלונה ניצחון זה משהו שתמיד בגדר חובה, נשארנו על הקרקע על אף ההצלחה בליגה והצלחנו להגיע גם לגמר הגביע בדרך לא פשוטה”.

“נגיע להילחם”, אמר המאמן והמשיך: “שום דבר לא בטוח בוודאי בגמר גביע, אך נגיע בשביל לעשות את המקסימום ולקטוף את התואר היוקרתי. במשחק אחד הכל יכול לקרות, לכן אנחנו צריכים להגיע מוכנים לכל תרחיש. פייבוריטית? גם לליגה האלופות הגענו ככאלה ובסוף לא הצלחנו לעבור”.

היום לפני 11 שנה: מסי עושה מראדונה

הספרדי מתכנן לעלות כמעט עם אותם 11 שגברו על אתלטיקו מדריד במשחק הליגה ב-4 במרץ במסגרת המחזור ה-27, משחק שלמעשה היה מרכזי ביותר בפתיחת הפער של הבלאוגרונה בצמרת. השינוי היחיד שצפוי לערוך ואלוורדה מאותו משחק בקאמפ נואו, יהיה בין הקורות, כאשר השוער השני יאספר סיליסן שפותח במשחקי הגביע מתחילת העונה, יחליף את מארק אנדרה טר שטגן.

על פי הפרסומים סמואל אומטיטי וג’רארד פיקה צפויים לעלות כבלמים בעוד סרג’י רוברטו יפתח בצד ימין וג’ורדי אלבה בשמאל. בקישור ישתפו פעולה סרחיו בוסקטס, איבן ראקיטיץ’ שהחלים מפציעה ואנדרס אינייסטה, מקדימה ליאו מסי פיליפה קוטיניו ולואיס סוארס.

מי שעשוי לשבור, כהרגלו יש לומר, שיא אישי נוסף במהלך המשחק הוא כמובן מסי. הארגנטינאי שכבר כבש בארבעה משחקי גמר גביע המלך בעבר (2009 ,2012, 2015 ו-2017) עשוי להפוך לשחקן הראשון בהיסטוריה שמוצא את הרשת בחמישה גמרים, אם יצליח להכניע את הגנת סביליה. מן העבר השני, האנדלוסים ינסו להפתיע ולנצח את הקבוצה מברצלונה אחרי שלא הצליחו לנצח בשבעת משחקיהם האחרונים והם נמצאים בתקופה רעה מאוד מבחינתם.

פאבלו סראביה, קשרה ההתקפי של סביליה אמר: “אנחנו לא מפחדים מברצלונה. אנחנו לא חושבים על שום דבר אחר חוץ מהגמר. יש לנו הזדמנות נהדרת לזכות בתואר נוסף עבור סביליה”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */