יום שבת, 15.06.2024 שעה 06:20
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

דראפיץ': כל אחד מספר סיפור, רוצים את הויבך

מכבי נתניה תתארח ב-18:45 אצל בני יהודה, הבלם אמור לפתוח ב-11. יוסי אבוקסיס ישוב לקווים של הזהובים, מאוויס צ'יבוטה יחזור להרכב הפותח

|
סלובודאן דראפיץ' (נעם מורנו)
סלובודאן דראפיץ' (נעם מורנו)

מכבי נתניה תתארח היום (שבת, 18:45) אצל בני יהודה באצטדיון המושבה, משחק חוץ לפני רצף של חמישה משחקים שייערכו באצטדיון בנתניה, כאשר היהלומים ינסו לשמור על מרחק סביר ממכבי תל אביב והפועל חיפה בקרב על אירופה. וגם, לא פחות חשוב מכך, לא לאפשר לכתומים להיכנס למאבק. לקראת המשחק, המאמן סלובודאן דראפיץ' דיבר במסיבת עיתונאים.

"בני יהודה היא אחת הקבוצות המסוכנות בפלייאוף, תביאו לי את הפועל באר שבע ואת בית''ר ירושלים ואל תביאו לי אותם", אמר דראפיץ' על היריבה. "אין קבוצה בולטת חוץ מב"ש, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. אנחנו חיים את החלום, נמצאים במקום שהאוויר הוא דליל, רק שלא נתמסטל מזה. אני מקווה שזה לא יזיק לשחקנים שלנו. להגיע לאן שהגענו ולהחזיק את הקבוצה במתח זה לא קל”.

קלינגר: גאה מאוד בשחקנים

היכולת הלא טובה במחצית הראשונה מול הפועל חיפה: "גם מול מכבי ת''א ומול בית''ר לא היינו טובים במחצית הראשונה. הייתה מחצית לא טובה, אבל זה לא שהם שטפו ורצנו אחריהם. לא רציתי לומר את זה וזה לא תירוץ, אבל יש לנו הרבה פצועים. אני לא רוצה לתרץ, אבל זה ככה. אנחנו מושכים מפה ומשם. אנחנו צריכים להיות יותר טובים, בכל מקרה אנחנו עושים עונה מדהימה".

שחקני מכבי נתניה חוגגים עם הקהל (נעם מורנו)שחקני מכבי נתניה חוגגים עם הקהל (נעם מורנו)

אפשרות ההעפלה לאירופה: "כשמדברים על מכבי נתניה באירופה כמועדון גדול היא צריכה להיות שם וזו המטרה של המועדון. מצד שני, בעונה הראשונה של המועדון בליגת העל, לדבר על מכבי נתניה להיות באירופה זה משהו מטורף. דיברו עלינו שאנחנו מועמדים לרדת ליגה ולא ידענו לקראת מה אנחנו הולכים. אנחנו כבר נמצאים במקום שכיף לנו בו ואנחנו מודים על הפרגונים. אנחנו חיים את החלום, רוצים לבוא לבני יהודה עם מוטיבציה וזה מה שאגיד לשחקנים. אחרי זה יש לך את ב"ש ובית"ר בבית שזה מגרש מלא ואתה קובע מי האלופה. פנטסטי כל מה שקורה לנו". 

טים הויבך (נעם מורנו)טים הויבך (נעם מורנו)

בני יהודה: "אחרי המשחק הקודם דיברתי עם יוסי אבוקסיס והוא אמר לי שעקצתי אותו. במשחק הראשון פה בנתניה הוא אמר שהם עקצו אותנו. קשה לשחק נגדם והם קבוצה שסוגרת טוב. הם יוצאים למתפרצות והם מסוכנים ומהירים, אנחנו צריכים להיות מוכנים לזה. המשחקים בינינו הם מעניינים עם הרבה מצבים והבקעות. נראה מה יקרה הפעם".

על טים הויבך: "טים כשיר, הוא הרבה זמן היה בחוץ ואני לא יודע באיזה כושר נקבל אותו. האופציה היא שלנו ואנחנו מרוצים ממנו ואוהבים אותו. הוא התאקלם כאן טוב ויש דברים בין ההנהלה לסוכן ואני לא נכנס לזה. אנחנו מבחינתנו רוצים אותו, הוא שחקן שלנו ונראה לאיזה כיוון זה יקח. כל אחד מספר סיפור, אם זה הסוכן וכדומה לגבי כמה כסף כל אחד רוצה. אני מקווה שהצדדים יסתדרו".

לאחר מסיבת העיתונאים, נתניה ערכה את האימון המסכם לקראת בני יהודה, בו שוב, כמו במשך כל השבוע, לא תורגל הרכב. מלבד חזרתו של טים הויבך ל-11 לא מתוכננים שינויים כרגע ביחס להרכב שפתח מול הפועל חיפה. דראפיץ' ושי ברדה מתלבטים בנוגע לעמדת המגן השמאלי בין חגי גולדנברג לקובי מור (שהראה שיפור משמעותי במשחק האחרון), כאשר גם ג'ייק רוזנסקי (ממנו מאוד מרוצים ומחכים לרגע הנכון להעניק לו הזדמנות), דידייה קוגבניה (כובש השער לנתניה ומי שהביא לשינוי בסמי עופר) ויונס מלדה, שיתחרה עם רמזי ספורי בעמדת החלוץ, עדיין בתמונת ההרכב. עלי מוחמד, ברנקו ורגוץ' ודין מימוני ימשיכו להיעדר.

ג'ייק רוזנסקי מול עאיד חבשי. בנתניה מרוצים ממנו (אחמד מוררה)ג'ייק רוזנסקי מול עאיד חבשי. בנתניה מרוצים ממנו (אחמד מוררה)

לשחקני מכבי נתניה נערכה היום אסיפת וידאו, בה צמד המאמנים הדגישו כי "הגדולה של קבוצת כדורגל היא לשחק את המשחק הרגיל שלה גם ברגעים המכריעים של העונה" ודיברו בפה מלא על המקום באירופה, בכך שציינו כי חשוב מאוד לא לאפשר לבני יהודה להתקרב למאבק ושצריך לנצח כדי לחזור עוד יותר לעניינים בקרב על הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. המאמנים הזהירו את השחקנים מפני האגף הימני של בני יהודה, בראש ובראשונה ממאור קנדיל, וכן מהפריצות המסוכנות של מתן חוזז.

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דודי תירם, חגי גולדנברג (קובי מור), דן גלזר, ניקו אולסק, אביב אברהם (ג'ייק רוזנסקי), דיא סבע, ערן לוי ורמזי ספורי (יונס מלדה).

צ’יבוטה ישוב להרכב, אבוקסיס: “לא נתבטל בשום משחק”

אחרי שני משחקים טובים, בהם השיגה 4 נקודות מ-6 אפשריות, בני יהודה תנסה להמשיך במומנטום גם מול הצהובים מנתניה במטרה להתקדם צעד נוסף אל עבר המקום החמישי בליגה. יוסי אבוקסיס, שנעדר משני המשחקים האחרונים עקב השעיה, יחזור לעמוד על הקווים של הקבוצה.

בצד המקצועי, מאוויס צ’יבוטה, שנעדר מהמשחק האחרון מול בית”ר עקב צהובים, ישוב ישירות ל-11 של אבוקסיס, כאשר הוא צפוי להחליף את יונתן כהן, שעשוי לשוב לספסל. סתיו פיניש, רועי גורדנה ויובל אשכנזי ימשיכו בקישור. דן מורי בספק למשחק, אך נראה שיהיה כשיר ויפתח לצד עאיד חבשי במרכז ההגנה.

יוסי אבוקסיס. יחזור לקווים (עמית מצפה)יוסי אבוקסיס. יחזור לקווים (עמית מצפה)

“כבר אמרתי שבפלייאוף העליון קשה להשיג נקודות, אבל אנחנו לא נתבטל בשום משחק ובטח שלא נרים ידיים מראש”, אמר אבוקסיס על פתיחת הפלייאוף המוצלחת. “גם בהפסד בבאר שבע נלחמנו עד השנייה האחרונה וגם לא היינו רחוקים בכלל מלהבקיע את שער השוויון בדקות הסיום. כמובן שגם במשחקים מול הפועל חיפה ובית"ר ירושלים הראינו שאנחנו מגיעים בשביל לשחק כדורגל טוב, בשביל להילחם ובשביל להשיג נקודות, למרות שכאילו אין לנו על מה לשחק, בכל מה שנוגע למאבקים על מקום באירופה בעונה הבאה”.

"אנחנו באים עם שחקנים צעירים ורעבים ואני שמח על זה, כי זה לא פשוט להחזיק קבוצה מחוייבת ורעבה כשאין יותר מדי על מה לשחק. “אני חושב שבלי קשר למה שיהיה עד סוף השנה, שתי הקבוצות האלה, יחד עם הפועל חיפה, הן הפתעות העונה. מדובר בקבוצות טובות שנמצאות איפה שהם נמצאות בזכות. במשחק שניצחנו את נתניה היינו פחות טובים, כשהם ניצחו אותנו בסיבוב השני אנחנו היינו יותר טובים. זה משחק מול קבוצה טובה, מאומנת, עם שחקנים טכניים וזה יהיה משחק קשה ומהנה לשתי הקבוצות".

מאוויס צ'יבוטה. שב להרכב (איתי כהן)מאוויס צ'יבוטה. שב להרכב (איתי כהן)

"כמובן שזה שונה, אבל אנחנו קבוצה כל כך מאומנת, שגם כשהצוות שלי היה על הקווים, זה היה כמו שאני עומד על הקווים. אני שמח שנראינו טוב במשחקים האלה, כמו שנראינו לאורך רוב העונה. כיף לחזור לקווים ולהיות עם הקבוצה על הדשא, אבל שוב אני אומר, אני שמח שראיתי שני משחקים מצוינים של הקבוצה שלנו מהיציע”.

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, עאיד חבשי, בן תורג’מן, יובל אשכנזי, סתיו פיניש, רועי גורדנה, מאוויס צ’יבוטה, מתן חוזז ונריוס ולאסקיס.

אסור לפספס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
נגןניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
ניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */