יום שישי, 19.04.2024 שעה 10:30
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

טל איילה בהרכב לראשונה מאז חזר מהפציעה

הפועל אשקלון נערכת לאחד המשחקים החשובים שלה העונה מול בני סכנין ב-20:00, גבאי, לוגסי ומשומר ישובו ל-11. פושה ואבידור נעדרים אצל טל בנין

|
טל איילה (שחר גרוס)
טל איילה (שחר גרוס)

אחר שקטעו את רצף ההפסדים עם שתי תוצאות תיקו רצופות, בהפועל אשקלון יודעים שבכדי לשרוד עונה נוספת בליגת העל הם יצטרכו לשמור על הבית ולנצח במשחקים שנשארו באצטדיון סלה. חניכיו של דגו ינסו לרשום כבר ב-20:00 ניצחון ביתי ראשון מזה חצי שנה כשיארחו את בני סכנין. 

מסאי דגו שיחפש ניצחון ראשון כמאמן בליגת העל התייחס למשחק הקרוב של קבוצתו ואמר: "יש לנו משחק נגד קבוצה טובה מאוד, שנמצאת בכושר טוב ועם חומר שחקנים מצוין, במיוחד בחוליית ההתקפה והרגשנו את זה טוב מאוד במשחק האחרון נגדם. המשחק הקרוב הוא קריטי בשבילנו, כי אנחנו מרגישים טוב ונמצאים בכושר משחק ועם ביטחון הרבה יותר טוב ממה שהיה לפני חודש וזה התבטא גם בתוצאות, כאשר לא הפסדנו בשני המשחקים האחרונים. אבל כדי להישאר בליגה אנחנו חייבים להתחיל לנצח ובמיוחד בבית שלנו ואני מאוד מקווה שנעשה את זה, יחד עם הקהל הגדול והתומך שלנו״.

מסאי דגו (נעם מורנו)מסאי דגו (נעם מורנו)

עוד הוסיף דגו: "הפגרה באה לנו בזמן, יצאנו למיני מחנה אימונים שהיה מצוין, בו עבדנו קשה מאוד והספקנו להשלים את מה שהיה חסר ולהכניס עוד קצת את עקרונות המשחק שאני מאוד מאמין בהם". 

מבחינה מקצועית לדגו צפוי כאב ראש חיובי בנוגע להרכב הפותח מאחר ולראשונה מזה זמן רב יעמוד לרשותן סגל מלא. ככל הנראה, הצוות המקצועי יערוך לא פחות מארבעה שינויים ב-11. בתוך כך, הקשר טל איילה ששותף בשני המשחקים האחרונים כמחליף לאחר שהחלים מהפציעה הקשה אותה עבר יפתח בהרכב לראשונה מאז שב למגרשים, מי שירד לספסל הוא ישראל זגורי. כמו כן, החלוץ דובב גבאי שהחלים מהקרע בתאומים במהלך הפגרה נראה טוב מאוד באימונים האחרונים ויקבל את חולצת ההרכב הראשון על חשבונו של סער בנבנישתי. 

דובב גבאי שועט לעבר הכדור באימון (צילום: דוברות הפועל אשקלון)דובב גבאי שועט לעבר הכדור באימון (צילום: דוברות הפועל אשקלון)

בנוסף, המגן הותיק אייל משומר ישוב לעמדת המגן הימני במקומו של ראלי. לגבי האחרון ייתכן ויכלל בהרכב הפותח כחלק מחוליית הקישור כשלדגו ישנה התלבטות בינו לבין דוד מנגה. נכון לעכשיו, הנטייה היא לתת למנגה את חולצת ההרכב אך, ההחלטה תתקבל רק בסמוך למשחק. לעומת זאת, מי שיחמיץ את המשחק הוא הקשר רודי חדד שהתלונן במהלך הימים האחרונים על כאבים חזקים מאוד במפשעה, את מקומו יתפוס מושיקו לוגסי שנעדר במשחק האחרון עקב צהובים. במועדון קיוו כי הקשר יוכל לשבת על הספסל ולהשתמש בו במידת הצורך, אך לאחר שחדד לא יש הקלה בכאבים הוחלט כי לא יכלל בסגל על מנת שלא להחמיר את פציעתו ממנה סובל במהלך השבועיים האחרונים.

הרכב הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אייל משומר, ברניסלב יובאנוביץ', אבי מלכה, שי חדד, מילאן סמילאניץ', מירקו אורמוש, מושיקו לוגסי, דוד מנגה, טל איילה ודובב גבאי.

פושה ואבידור ייעדרו, בנין: “לא תהיה אצלנו ירידת מתח” 

ללא ג'ורדן פושה המורחק ויובל אבידור המוצהב, בני סכנין תנסה להמשיך את המומנטום החיובי שיצרה מהניצחון מול מ.ס. אשדוד ולזכות בניצחון חוץ שני בתוך חודש ימים באשקלון, רק שהפעם במסגרת הפליאוף התחתון. מי שצפוי לחזור להרכב הוא החלוץ עידן שמש, כמו גם הקשר סגס תאמבי שיחליף את אנטוניו מרשיץ' שמושך מתיחה. הקפטן חאלד חלאילה שוב מחוץ לתמונת ההרכב. לצד תאמבי ישחק עטאא ג'אבר, כאשר במרכז ההגנה לא יהיו שינויים ואברהם פאס ומארון גנטוס יפתחו בהרכב. בשבוע הבא יאיצו בסכנין את ההכנות לעונה הבאה.

המאמן טל בנין התייחס לתקופת הפגרה והחזרה לליגה: “עשינו מיני מחנה אימונים בתקופת הפגרה, כי אני חושב שרק דרך אימונים ומוטיבציה, דריכות והסברים, נוכל להפיק מעצמנו את המיטב. יש לנו מחויבות כלפי המועדון, ההנהלה והקהל ואיך שנסיים את העונה ככה נתחיל את העונה הבאה. לא תהיה ירידת מתח אצלנו. חשוב שנגיע לכל משחק בצורה הכי טובה. התחלנו בדרך מסוימת ואנחנו רוצים להמשיך בצורה הכי טובה. חשוב מאוד שהקהל ירגיש גאווה. יש לנו עוד הרבה מה להרוויח עד סיום העונה".

על היריבה אמר: " לאשקלון יש את המטרות שלה כקבוצה וגם לנו יש מטרות משלנו. אני לא יכול לקבל את העובדה שלספורטאי אין על מה לשחק כפי שאומרים בחוץ. כל זמן שאני על הקווים, אדרוש את המקסימום מכל שחקן ואת השאיפה לנצח”.

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, מארון גנטוס, עוביידה חטאב, עטאא ג'אבר, סגס תאמבי, פיראס מוגרבי, עמראן אלקרינאווי, שלומי אזולאי אוסמה חלאילה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */