יום חמישי, 28.03.2024 שעה 16:28

לשם הובס מול וסלי, צ'כיה עלתה ל-0:1 על ישראל

המדורג 65 היה פשוט גדול על הישראלי (276) עם 0:6 ו-1:6 מוחץ בדרך ליתרון במפגש הדייויס במסגרת הבית האירופי-אפריקני. סלע ינסה לאזן מול פבלצ'ק

|
עידן לשם (Pavel Lebeda/Ceska sportovni)
עידן לשם (Pavel Lebeda/Ceska sportovni)

לא כך נבחרת ישראל קיוותה לפתוח את מפגש הדייויס מול נבחרת צ’כיה בבית האירופי-אפריקני, כשעידן לשם (המדורג 276 בעולם) הובס היום (שישי) 6:0 ו-6:1 בקלילות על ידי ירי וסלי (65). הודות לניצחון הנבחרת המארחת עלתה ליתרון 0:1 בהתמודדות שהתקיימה באוסטרבה על משטח החימר, עליו הישראלים מתקשים בדרך כלל להרשים.

כבר בפתיחת המשחק ניתן היה לראות את יחסי הכוחות המשמעותיים בין השחקנים, כשלשם נראה מבולבל על משטח החימר ואילו הצ’כי הרגיש בבית פשוט כמשמעו, תוך הצגת הגשות איכותיות באחוזים גבוהים וניצול לא מעט טעויות בלתי מחויבות של המחבט הישראלי הצעיר. דודי סלע, המחבט הישראלי הבכיר, ינסה לאזן את ההתמודדות, כשיפגוש את אדם פבלצ’ק (208).

עידן לשם (Pavel Lebeda/Ceska sportovni) עידן לשם (Pavel Lebeda/Ceska sportovni)

וסלי רשם שבעה אייסים יחד עם 78% כשההגשה הראשונה נכנסה, כך שלשם לא הצליח למצוא פתרונות וגם שכבר הצליח להגיע לראלים הוא נכנע מהקו האחורי לסבלנות ולעוצמות של יריבו, שלא מהשחקנים הטובים בעולם, אך ידע לנצל את החולשות של הישראלי בתבונה רבה. רק במשחקון השישי של המערכה השנייה הישראלי הצליח לעלות על לוח התוצאות, מדד לפערים הגדולים בין שני השחקנים ולהתמודדות החד צדדית שהסתיימה תוך 59 דקות.

מערכה ראשונה – 0:6 לווסלי

אחרי שפתח בצורה מעט מהוססת לשם חזר מ-30:0 ל-30:30 עם מספר חבטות בקהאנד מרשימות, אך וסלי ניצל טעויות לא מחויבות של הישראלי כדי לעלות ל-0:1. כבר במשחקון השני לשם נשבר אחרי טניס לא מספיק מדויק מהקו האחורי בתוספת שגיאה כפולה בדרך ל-0:2 לצ’כי. וסלי המשיך את המומנטום הגדול עם עוד אייס, כשהשחקן האורח נותר על 15 ו-וסלי שייט ל-0:3 קליל עם אחוזים נהדרים בהגשה הראשונה. על אף שחזר מ-30:0 ל-30:30, הישראלי לא הסתדר בשני ראלים מהקו האחורי ושוב חבט החוצה, 0:4 לווסלי. השחקן הישראלי כבר הצליח לעלות ליתרון במשחקון, אך וסלי חזר עם ווינר נהדר בתוספת הגשה איכותית והגדיל ל-0:5 מוחץ וחד צדדי. הישראלי כבר היה קרוב לעלות על הלוח, אך חבטת תילול מעל הישראלי בתוספת ווינר קבעו 0:6 קליל בתום המערכה הראשונה.

מערכה שנייה – 1:6 לווסלי

משחקון קליל של וסלי (אייס רביעי) בעיקר הודות להגשות נהדרות העניק לו 0:1 עם פתיחת המערכה השנייה. המגמה המשיכה והישראלי נותר על 30 בדרך לשבירה נוספת, כשהוא נראה אבוד מול היתרון של הצ’כי בכל פרמטר, 0:2. על אף שעשה נקודה יפה במיוחד, במצב של 30:40 הצ’כי שוב הוציא הגשה חזקה עליה הישראלי לא השכיל להגיב וזה כבר 0:3 בדרך לתבוסה כואבת. עוד בקהאנד מוצלח של המארחת יחד עם טעות נוספת של לשם קבעו 0:4 אחרי שבירה שנייה בסט. על אף שהגיע ל-30 לשם שוב כשל בנקודות המכריעות של המשחקון ירד ל-5:0 ורחוק נקודה אחת מדאבל בייגל (0:6 ו-0:6) מביש. לשם עלה על לוח התוצאות בשעה טובה עם לא מעט סבלנות מהקו האחורי ועבודת רגליים טובה על משטח החימר, 5:1. הצ’כי לא התרגש מהנקודה הראשונה של הישראלי ועם 15:40 קליל חתם את ההתמודדות החד צדדית אחרי 1:6.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגן כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */