יום שני, 17.06.2024 שעה 11:23
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
7623-6637עירוני ק"ש1
7234-6237עירוני טבריה2
7245-7137בני יהודה3
6339-6237הפועל נוף הגליל4
5162-6837מכבי יפו5
5064-6437הפועל ניר רמה"ש6
5061-4337מכבי הרצליה7
4651-4737הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
5049-5437הפועל עכו1
4750-4437מ.ס כפר קאסם2
4443-4737הפועל ר"ג3
4354-4437הפועל עפולה4
4348-3737הפועל ראשל"צ5
4247-3637הפועל כפ"ס6
4063-4437סקציה נס ציונה7
2093-3737איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • מכבי יפו
  • 2 - 2
  • הפועל נוף הגליל
  • מכבי הרצליה
  • 4 - 1
  • עירוני טבריה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • 4 - 1
  • עירוני ק"ש
  • הפועל א.א. פאחם
  • 6 - 1
  • בני יהודה
  • הפועל ר"ג
  • 1 - 3
  • סקציה נס ציונה
  • איחוד בני שפרעם
  • 5 - 0
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל כפ"ס
  • 0 - 0
  • מ.ס כפר קאסם
  • הפועל עפולה
  • 1 - 1
  • הפועל עכו

חמש קבוצות, שלושה מקומות והזדמנות אחרונה

מחזור הנעילה של העונה הסדירה בלאומית יסגור סופית את תמונת הפלייאוף. כפ"ס במאבק ישיר מול נצרת עילית, גם עפולה ובית"ר ת"א/רמלה יתחרו על הכרטיס

|
שחקני נצרת עילית. ימשיכו לפלייאוף? (עמרי שטיין)
שחקני נצרת עילית. ימשיכו לפלייאוף? (עמרי שטיין)

המחזור ה-30 והאחרון בהחלט של העונה הסדירה בליגה הלאומית יצא מחר (חמישי) ב-15:00 לדרך, כשהמאבק על הפלייאוף ייסגר וסוף סוף נדע רשמית אילו קבוצות ייתחרו ביניהן על הזכות לשחק בליגת העל בעונה הבאה. הפועל כפר סבא תשחק על כל הקופה מול הפועל נצרת עילית כשרק נקודה מפרידה בין השתיים. גם בית"ר ת"א/רמלה, לה מספר נקודות זהה לכפ"ס, תתמודד מול הפועל עפולה ותקווה להשתחל לפלייאוף העליון ברגע האחרון, בעוד בני לוד תנסה לגנוב את ההצגה ואת הכרטיס לפלייאוף מול אחי נצרת. 

הפועל נצרת עילית – הפועל כפר סבא (גרין)

המארחת איבדה גובה לאחר ההפסדים הדחוקים להפועל תל אביב ולהפועל קטמון במחזורים האחרונים וכעת המקום השישי נמצא בסכנה. לחבורה של ירון הוכנבוים יש 42 נקודות והיא יודעת שאם לא תפסיד לירוקים מהשרון, ככל הנראה תמצא את עצמה בפלייאוף העליון.

שחקני נצרת עילית חוגגים (עמרי שטיין)שחקני נצרת עילית חוגגים (עמרי שטיין)

מנגד, האורחת מגיעה בעיצומו של משבר עמוק והיא סופרת כבר חמישה הפסדים רצופים, כאשר השיא היה ההפסד הביתי 1:0 להפועל רמת השרון מהתחתית בשבוע שעבר. הרצף השלילי הביא את כפ"ס עד למקום השמיני, בו היא נמצאת בזכות הפרש שערים בלבד. שתי הקבוצות כאמור חייבות את הנקודות במשחק לו יהיו השלכות מרובות.  

יצחק שום (שחר גרוס)יצחק שום (שחר גרוס)

מאמן הפועל נצרת עילית ירון הוכנבוים התייחס להכנות למשחק ואמר: "לפני העונה הצבנו מטרה אחת - פלייאוף עליון. לא חששנו להצהיר כי אני, המנהל המקצועי רועי כהן והמנכ"ל גיל ברעם האמנו במה שבנינו כאן. במחזור האחרון של הליגה הסדרה אנחנו נמצאים פסע מהשגת המטרה. מן הסתם יש תחושות של אנרגיות טובות, רצון להביא הצלחה ולשמח את האוהדים. ההכנה למשחק החשוב הזה שידרה דבר אחד בלבד - אנחנו עושים את זה. יחד עם זאת’ אנו מודעים שגם ליריבה שלנו כפר סבא יש את אותה שאיפה. זו קבוצה עם המון איכויות ולרגע אנחנו לא נותנים לתוצאות הלא טובות שלה לבלבל אותנו. הדריכות אצלנו בשיאה".

ירון הוכנבוים (עמיחי הילמן)ירון הוכנבוים (עמיחי הילמן)

בני לוד - מכבי אחי נצרת (לוד)

אין ספק שלוד מגיעה למשחק הזה בכושר שיא. הקבוצה של סלימאן אזברגה צברה 17 נקודות מתוך 21 אפשריות בשבעת משחקיה האחרונים, כולל 1:2 על עפולה בחוץ במחזור הקודם. הריצה המטורפת הפכה את לוד למועמדת לגיטימית להגיע לפלייאוף העליון לאחר שדשדשה בתחתית בתחילת העונה, אבל לשם כך, היא תהיה חייבת לנצח ולבנות על מעידות של הקבוצות שמעליה כדי לכבוש את המטרה.

סלימאן אזברגה (שחר גרוס)סלימאן אזברגה (שחר גרוס)

מנגד, גם האורחת של שלומי דורה מגיעה למשחק בתקופה טובה ולאחר שרשמה את ניצחונה החשוב ביותר העונה, 0:2 על הפועל ראשון לציון, שעזר לה לחלוף על פניה בטבלה בדרך למקום הרביעי. למרות זאת, באחי נצרת לא יכולים להרשות לעצמם לנוח אם הם רוצים לבסס את עצמם בצמרת.

שלומי דורה (רדאד ג'בארה)שלומי דורה (רדאד ג'בארה)

הפועל קטמון – הפועל רמת גן (טדי)

הירושלמים ידעו לנצל היטב את המעידה של הפועל ראשון לציון, השיגו 0:1 חשוב על הפועל נצרת עילית והעפילו למקום השלישי בטבלה. למעשה, הבחורים של ליאור זאדה הבטיחו בכך סופית את מקומם בשמונה הראשונות, אבל למרות זאת, המאמן ושחקניו נשארים דרוכים.

שחקני קטמון חוגגים (אורן בן חקון)שחקני קטמון חוגגים (אורן בן חקון)

מנגד, האורדונים, שההפסד להפועל תל אביב במחזור האחרון דרדר אותם למקום ה-14 אשר מוביל למשחקי המבחן. דווקא לאחר שגברו בחודש האחרון על מכבי הרצליה ועירוני נשר, יריבותיה הישירות לתחתית, תצטרך החבורה מרמת גן להילחם על חייה ללא המאמן דני גולן, שהורחק במחזור האחרון לאחר מחאה בפני השופט.

דני גולן (אורן בן חקון)דני גולן (אורן בן חקון)

"זה משחק חשוב מאוד, מדובר ברגעים מכריעים בעונה וכל משחק חשוב מאוד להמשך" אמר מאמן הפועל קטמון ליאור זאדה והוסיף: "ההכנות רגילות ואין ספק שיש דריכות אבל אנחנו מוכנים לאתגר הזה. התחושות טובות לאחרונה ואנחנו מאמינים בעצמנו ורוצים מאוד לשמח את הקהל הגדול שלנו".

ליאור זאדה (אורן בן חקון)ליאור זאדה (אורן בן חקון)

הפועל חדרה – מכבי הרצליה (חדרה)

החבורה של ניסו אביטן צוברת נקודות בקצב מסחרר. היא הצליחה להוסיף 3 נוספות מול הפועל מרמורק במחזור האחרון ובכך לחסל סופית את שאיפות הפלייאוף העליון של הקבוצה מרחובות. לצערה של חדרה, שלוש קבוצות עדיין נושפות בעורפה והאדומים שחורים יודעים כמה חשוב הניצחון במשחק הקרוב לקראת המאבקים הישירים על המקום השני.

שחקני הפועל חדרה חוגגים (איתי כהן)שחקני הפועל חדרה חוגגים (איתי כהן)

מנגד, החבורה של אריאל שיימן ועופר טלקר, שרחוקה כבר 9 נקודות מהפועל רמת גן שבמקום ה-14 עדיין חולמת על הישארות בליגה ותגיע עם לא מעט רוח גבית לאחר שקטעה רצף של 8 משחקים ללא ניצחון וגברה 1:2 על בית"ר ת"א/רמלה במחזור הקודם, אך קרב הקצוות הזה לא יהיה פשוט כשההגנה השנייה הכי חלשה בליגה תפגוש את ההתקפה השנייה בטיבה אחרי זו של הפועל תל אביב. 

אריאל שיימן (שחר גרוס)אריאל שיימן (שחר גרוס)

מאמן חדרה ניסו אביטן התייחס לתקוות לעליית ליגה היסטורית: "מדובר במשחק קשה מול יריבה שנלחמת על חייה בליגה. אנחנו מבחינתנו מתכוננים בצורה הרגילה, ישנה דריכות ואנחנו מבינים שעכשיו כל משחק וכל נקודה חשובה מאוד. חדרה בליגת העל זה בהחלט חלום, ואנחנו נעשה הכל להשיג את הכרטיס השני לליגת העל למרות שברור שזה לא הולך קל, יש הרבה יריבות טובות במאבק".

ניסו אביטן (שחר גרוס)ניסו אביטן (שחר גרוס)

בית"ר תל אביב/רמלה – הפועל עפולה (רמלה)

לאחר ההפסד להרצליה שאפשר לבני לוד לחלוף על פניה בטבלה, החבורה של זיו אריה אינה תלויה בעצמה ויודעת שרק ניצחון מול עפולה, שנמצאת נקודה מעליה בטבלה, ישאיר לה סיכוי כלשהו לסיים בין 8 הראשונות. מנגד, החבורה של אופיר חיים מגיעה גם היא אחרי הפסד, אך מצידה נמצאת במצב מעט טוב יותר ומדורגת במקום השביעי בטבלה. למרות זאת, החבורה הצפונית לא תרצה לפשל ברגע האחרון ולפספס את הכרטיס לפלייאוף העליון. המשחק ישפיע גם על לא מעט קבוצות מסביב, כשבני לוד והפועל כפר סבא תלויות מאוד בתוצאת המשחק ברמלה.

אופיר חיים (ניסן עייש)אופיר חיים (ניסן עייש)

הפועל ראשון לציון – עירוני נשר (הברפלד)

שבוע לא פשוט עבר על הכתומים, שכבר היו במקום השלישי אך ירדו שני מקומות בטבלה בעקבות ההפסד 2:0 לאחי נצרת. לאחר שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, שחקניו של ניר ברקוביץ' יהיו חייבים לחזור אל מסלול הניצחונות מול היריבה מהמקום האחרון אם הם רוצים לשפר את מעמדם לקראת הפלייאוף. האורחים אמנם ירדו באופן כמעט סופי לליגה א’, אבל יגיעו לאחר שבלמו רצף של שבעה הפסדים ב-2:2 מול הפועל פתח תקווה וינסו להמשיך במגמת ההתאוששות.

ניר ברקוביץ' (משה חרמון)ניר ברקוביץ' (משה חרמון)

הפועל רמת השרון – הפועל מרמורק (גרונדמן)

ברמת השרון בוודאי מרוצים ממאמנם החדש נועם שוהם. בקבוצה נשמו לרווחה לאחר ה-0:1 על הפועל כפר סבא, שהעלה אותם מעל לקו האדום בתחתית הבוערת וצימק את הפער מהאורחת שבמקום ה-11 לנקודה אחת בלבד. מנגד, החבורה של ניסן יחזקאל, שבמשחקה הקודם קיוותה להתקרב לפלייאוף העליון, תתרכז כעת גם היא במאבקי ההישרדות. המשחק הקרוב יקבע מי תגיע בעמדה נוחה יותר לישורת האחרונה של העונה, כשאף אחת מהשתיים לא רוצה להתחיל את משחקי הפלייאוף התחתון לאחר הפסד.

נועם שוהם (שחר גרוס)נועם שוהם (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןבצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סאורס
בצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סוארס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */