יום חמישי, 18.04.2024 שעה 15:30
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

"דרישת הח"כיות עלובה, כולם חזרו למחילות"

בית"ר תוקפת בנוגע לפרשת וארן: "רק בישראל אדם פושע עד שיוכח אחרת, לא זקוקים לאישורו של אף חבר כנסת או כלי תקשורת כדי להתנהל כפי שנכון וראוי"

|
אנתוני וארן (שחר גרוס)
אנתוני וארן (שחר גרוס)

לאחר שאנתוני וארן נחקר אתמול (רביעי) במשטרה בשל פרשת סרטון הסקס ושוחרר לביתו בתנאים מגבילים, בעוד הבחורה שהשתתפה בסרטון הודתה כי הכל היה בהסכמה, בית”ר ירושלים הוציאה הודעה ובה היא ניצבת לצד השחקן וגם תוקפת ישירות את מי שביקר את התנהלות המועדון בשבוע האחרון, בפרט את חברות הכנסת. 

“כפי שמדיניות המועדון חייבה – המתנה עד השלמת חקירה משטרתיות ופרסום תוצאותיה במה שקרוי בשבוע האחרון “פרשת הסרטון” לפני מתן תגובה. ראשית, אין אף אדם במועדון אשר תמך או תומך בהסרטה ופרסום ו/או הפצה של מעשה אינטימי כפי שיוחס לווארן, למרות שכל אדם רשאי לעשות ככל העולה על רוחו במסגרת החוק, בדלת אמותיו, וכי אין כלל ספק שלא מדובר בעבירה פלילית בעצם המעשה פרט להפצת הסרטון המדובר. בשיחה ישירה אשר קיים אלי אוחנה עם וארן, הובהר לשחקן כי הדבר לא מקובל ואינו עולה בקנה אחד עם ערכי ורוח המועדון. וארן בחור צעיר קיבל ללא סייג את הדברים והודה כי מדובר במקרה חד פעמי מצדו וגם הוא חש בושה לנוכח המעשה ובוודאי בנוגע להפצתו, דבר שאין לו חלק בכך ולו המזערי ביותר.

אופיר קריאף חוגג יום הולדת

“להבדיל ממקומות אחרים, בית”ר ירושלים הוא לא רק מועדון כדורגל אלא בית חם, אשר מאמץ ומחנך את שחקניו לפי קודים התנהגותיים ברורים מאוד והעיקריים שבהם – ערך הכבוד החברות, לא בכדי עמדו ראשי המועדון כל השבוע כחומה בצורה בין אין ספור הכפשות וניסיונות פגיעה באנתוני. לנו, לאור הבירור שנעשה במועדון לא היה ספק כי לאחר שיובהרו הדברים מצד משטרת ישראל, יישארו הדברים מאחור וכל העליהום וההכפשות אשר הופנו כלפי אלי טביב ואוחנה יתבררו כדברי הבל ובלע. לצערנו על העגלה קפצו אינטרסנטים וגרוע מכך, אופורטוניסטים לרגע, כדי לנגח, לעלוב ובעיקר לפגוע באנתוני וארן האדם, אבל הרבה יותר באנתוני וארן שחקנה של בית”ר ירושלים. ההתעסקות במהלך השבוע שחלף באנתוני וההתייחסות אליו כעבריין מין חלחלה והפכה לטרמינולוגיה של לא מעט מיושבי בית הנבחרים בישראל – הגשת התלונה מצדה של חברת הכנסת מרב מיכאלי באשמת אונס (!!!) ומכתבן של 13 חברות כנסת נוספות בדרישה הנגועה בעזות מצח להשעות את וארן ולהרחיקו מהקבוצה היא עלובה ואף חוטאת למטרה של נבחר ציבור אשר אמור לשמש כדוגמה אזרחית להתנהלות תקינה, אך רק במדינת ישראל האדם הוא פושע עד שיוכח אחרת – אפילו אם הוא לא חשוד.

אנתוני וארן (אורן בן חקון)אנתוני וארן (אורן בן חקון)

“השבוע האחרון מהווה שיעור חשוב וטוב לחברה שלנו ולעולם הכדורגל – אל לנו למהר לקפוץ למסקנות ולחרוץ דינו של אף אדם. למרות שאפשר להרגיש כי דבר לא היה תמים באופן ההתייחסות לנושא זה – בזמן שידוע לכל כי במקרה נכחו לפחות חמישה בני אדם טרחו כולם להזכיר רק את שמו של אנתוני וארן ואת קבוצתו בית”ר ירושלים, למרות שבזמן האירוע כל החבורה שיחקה בקבוצה אחרת – תמוה יותר מכל ומעלה שאלות נוקבות, מדוע הופץ הסרטון בכל דרך אפשרית דווקא כעת? לתזמון בעינינו היה משקל רב, להתעסקות באנתוני וארן ובבית”ר ירושלים הייתה מטרה של גורם חיצוני ולא תמים כלל. זהו זמן טוב לכל המבקרים אשר עטו על עצמם את תפקיד השופטים והתליינים בשבוע זה לחזור בהם ובאותה הנחישות וקלות הראש עשו הכל כדי לפגוע באנתוני וארן ובמועדון הכדורגל בית”ר ירושלים לרבות באלי טביב ובאלי אוחנה - להתנצל ולחדול מלהתנהל כך בעתיד.

אלי אוחנה ואלי טביב (אורן בן חקון)אלי אוחנה ואלי טביב (אורן בן חקון)

“גם רוב כלי התקשורת – לא בחלו באמצעים כדי להתעמר בראשי המועדון ללא בקרה עיתונאית וללא כל בדיקה וניסיון להגיע לשורש האמת – לדאבוננו התגלו כלי התקשורת כמוצאי שלל רב עם דבר פרסום והפצת הסרטון ולא אכפת להם היה להוציא את דיבת המועדון והעומדים בראשו רעה, הקריאה שלנו היא “טלו קורה מבין עיניכם!”. מעניין איך כולם חזרו למחילות מבלי להביע חרטה במקרה הטוב והצטדקות וטהרנות מזויפת ברוב המקרים. אנו לא זקוקים לאישורו של אף חבר כנסת או כלי תקשורת כדי להתנהל כפי שנכון וראוי ובעיקר אנושי – ממש כפי שהתבקש. צדקת דרכינו קבלה אישור בעצם המעשה – קבלת חפותו של אנתוני ללא תהייה עד שיובהר אחרת – או כמו במקרה הנוכחי”.

בתגובה לבית”ר, אמרה ח"כ מרב מיכאלי: “הדברים כפי שנראו מעוררי דאגה, בלשון המעטה. חובתי כחברת כנסת לוודא שהמשטרה חוקרת וזה מה שעשיתי”.

מירב מיכאלי (איציק בלניצקי)מירב מיכאלי (איציק בלניצקי)

ח"כ פנינה תמנו שטה הוסיפה: “בפרשה הזאת מה שעמד למבחן זה לא רק ההיבט הפלילי אלא גם ההיבט הציבורי והערכי שלנו כחברה, ועד כמה אנו נגלה סובלנות להשפלה, ביזוי ופגיעה בנשים. ראוי ונכון שידעו כל מי שחשודים בעבירות אלו שלא תהיה שתיקה או הסכמה להעביר לסדר היום תופעות כגון אלה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בדמויות לחיקוי ולהערצה. אני מברכת על החלטת מנהלת הליגה לכדורגל על הודעתה שתגבש קוד אתי להטלת סנקציות על שחקנים במקרים של ביזוי נשים ואלימות, זאת מבלי לפגוע או לסתור בהיבט הפלילי והחוקי, כפי שאמרתי לאורך כל הפרשה מי שחשוד בעבירות חמורות פליליות ראוי שיורחק מהמגרש עד לתום חקירה ובירור בעניינו ולו בשל המסר הבעייתי שמעובר לציבור בינהם נוער וצעירים. צר לי שיש גורמים שחושבים שאלימות ברשת, קללות וגידופים ישתיקו נבחרות ציבור בשנת 2018”.

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */