יום שבת, 20.04.2024 שעה 05:58

חזניוק מחוץ לסגל הנבחרת: אמשיך לייצג את ישראל

הנבחרת, שתתמודד בחודש הבא באתונה, תציג את אלופת ישראל ולדה אקשיברובה, יוליה ולינה גלושקו ושביט קמחי. חזניוק: "קמתי לבוקר לא פשוט בכלל"

|
דניז חזניוק - תעדר מהטורניר באפריל
דניז חזניוק - תעדר מהטורניר באפריל

ציפי אובזילר, קפטנית נבחרת הפדרציה, השלימה היום (חמישי) יחד עם מאמנת הנבחרת סנדרה וסרמן את סגל נבחרת הפדרציה לטורניר הקרוב, שיתקיים באתונה על מגרשי חימר בין התאריכים 18-21 באפריל. סגל הנבחרת לטורניר באפריל יכלול את יוליה גלושקו, ולדה אקשיברובה, לינה גלושקו ושביט קמחי. עבור אקשיברובה וקמחי זהו זימון בכורה לנבחרת.

מי שתבלוט בהיעדרה מהסגל תהיה המחבט הישראלי מספר 1 - דניז חזניוק. כזכור, באליפות ישראל האחרונה חזניוק פרשה כאשר יריבתה, ולדה אקשיברובה עמדה כבר עם שתי נקודות משחק (במצב של 6:7, 4:5 ו-15:40), מה שגרם לחילופי דברים קשים בינה לבין איגוד הטניס. חזניוק, שנעדרה שנים רבות מהנבחרת אחרי פרשת שחר פאר, זכתה בתחילת 2016 באליפות ישראל וזומנה למשחקי הפדרציה בשנה שעברה, אך הנבחרת ירדה בסופו של הטורניר לדרג השני. 

חזניוק הגיבה: "קמתי לבוקר לא פשוט בכלל, לא בגלל שיחת טלפון מאיגוד הטניס וגם לא ממכתב רשמי שקיבלתי, אלא ממיליארד טלפונים שקיבלתי מעיתונאים שמבקשים את התגובה שלי. את התגובה שלי למה? אז מה יש לי לומר על זה? למען האמת לא יותר מדי. בהתחשב באי הזימונים במהלך השנים האחרונות - שנבעו כמובן רק משיקולים מקצועיים ומקצועיים בלבד, אין לי כל כך מה לומר. עזבו את זה שאני מדורגת ראשונה בארץ, אני גם אחת השחקניות שמדורגות הכי גבוה בין כל הנבחרות שנתמודד מולן באפריל".  

ולדה אקשיברובה - אלופת ישראל בסגל (שחר גרוס)ולדה אקשיברובה - אלופת ישראל בסגל (שחר גרוס)

"אם ההחלטה התקבלה מהפן המקצועי (כמו כמובן בכל השנים האחרות) - אני מאחלת לנבחרת שלי, שמייצגת את הארץ שלי, את מלוא ההצלחה. אני רוצה לציין שאני לא כועסת על האיגוד ולא מופתעת בכלל. אני אותה הילדה הקטנה שנולדה באשקלון אי שם בשנת 94, ממשיכה ואמשיך לייצג את המדינה שלי, גם אם זה לא במסגרת נבחרת ישראל. קשה לי עם העובדה שאני לא יכולה לעשות עם ההחלטה הזאת דבר וקשה לי עם העובדה שאני לא הייתי מודעת להחלטה עד שקראתי בעיתון".

"כרגע, אין לי יותר מדי מה לעשות, חוץ מלאחל לבנות בהצלחה ביוון. אני מאמינה שהנבחרת שלנו יכולה להיות במקום יותר טוב. אני מאמינה שיום אחד אצליח לשים את הנבחרת שלנו במקום יותר טוב. כל עוד ההחלטות באיגוד מתקבלות באופן מקצועי ולמדורגת ראשונה בארץ אין מה לתרום מבחינה מקצועית, אז לי נשאר רק לקוות לעתיד טוב יותר".

בטורניר בית 2 האירופאי/אפריקני באתונה, ייקחו חלק 8 נבחרות: בוסניה, דנמרק, מצרים, מולדובה, יוון, נורבגיה, לוקסמבורג וישראל. בתום משחקי שני הבתים, ייפגשו שתי הראשונות בכל בית למשחקי הצלבה, על האפשרות להעפיל בחזרה לבית 1 האירופאי/אפריקני ב-2019. בסך הכל, שתי נבחרות יעלו בחזרה לבית הראשון ושתי נבחרות ירדו לבית השלישי.

דניז חזניוק (שחר גרוס)דניז חזניוק (שחר גרוס)

תגובת איגוד הטניס לאי הכללתה של דניז חזניוק: “לאחר מבט על כלל הקריטריונים הנדרשים ובכללם המקצועיים,  למפגש הנוכחי, קפטנית הנבחרת והמאמנת מצאו שדניז אינה מתאימה להיכלל בסגל”.

בנושא אחר, נבחרת הדייויס של ישראל תצא למשחק חוץ נגד נבחרת צ׳כיה באוסטרובה על מגרש חימר באולם, המפגש יתקיים ב-6-7 באפריל וקפטן הנבחרת הראל לוי יפרסם את הסגל בימים הקרובים.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */