יום שישי, 19.04.2024 שעה 23:05

נעים: מגיע לבן זקן קרדיט, בית"ר תרוץ עד הסוף

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחחנו עם מאמן אשקלון לשעבר. נמני: "מכבי ת"א לא יכולה לאבד עוד אליפות". התוכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וגם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

יובל נעים: מגיע לבני בן זקן קרדיט, בית"ר תתמודד עד הסוף בצמרת

בית"ר ירושלים המשיכה אתמול את הריצה המטורפת שלה בצמרת, אחרי שניצחה את הפועל רעננה 0:2, כשאפילו המאמן בני בן זקן זכה למחיאות כפיים בסיום מהקהל הירושלמי. שוחחנו עם מאמן הפועל אשקלון לשעבר יובל נעים על המצב של הבית”רים: "צריך להגיד ולהודות שזה היה משחק קטסטרופלי של בית”ר ובכל זאת הם ניצחו. כנראה שיש משהו בקבוצה הזאת שמוביל אותה להצלחה. אף קבוצה ישראלית לא משכנעת השנה, כולל הפועל ב"ש ומכבי ת"א. אין קבוצה אחת מעל כולם. בית"ר נהנית מהברקות של שחקנים עם ניסיון. אני מכיר את זה מקרוב, כי גם לי זה קרה בתור מאמן אשקלון. גם אתמול בית"ר היו רעים מאוד, אבל בסופו של דבר לקחו שלוש נקודות וזה מה שחשוב". 

מה אתה חושב על המצב של בני בן זקן?
"מגיע לבני קרדיט כי לא כל מאמן היה עומד בלחץ כזה. אני חושב שבית"ר תהיה עד הסוף בצמרת. אבל באמת, לא הרבה מאמנים היו יכולים לעמוד במצב כזה. הרבה פעמים זה עניין של אגו והיו כאלה שלא היו מסכימים לקבל התנהלות כזו. בני יודע ללכת בין הטיפות. אני מכיר את הקהל הירושלמי, הוא רוצה לראות תוצאות. לי היה קשה מאוד לקבל הרבה מאוד דברים שראינו השנה בבית”ר. הייתי מסכים לקבל עד שני תיקונים" (בצחוק).

מי תזכה באליפות?
"אני לא משנה את דעתי, מכבי תל אביב".

שחקני בית"ר ירושלים (רדאד ג'בארה)שחקני בית"ר ירושלים (רדאד ג'בארה)

נמני: מכבי לא יכולה להרשות לעצמה לאבד אליפות שלישית ברצף עם תקציב שכזה

מכבי תל אביב תארח את מכבי פתח תקווה למשחק שינעל את העונה הסדירה בליגת העל, כשהיא תסיים את העונה בכל מקרה במקום השלישי בטבלה בגלל הניצחון של בית"ר. דיברנו עם כוכב העבר של הצהובים אבי נמני על המצב של המכבים: "בכל מני משחקים העונה מול קבוצות תחתית שמשחקות עם חלוץ וחצי ג'ורדי קרויף המשיך לשחק עם שלושה בלמים. מכבי איבדה כמה נקודות חשובות העונה, אבל למזלה גם קבוצות אחרות מעדו. ג'ורדי חייב ללמוד מטעויות שהוא עשה העונה. אני חושב שהקבוצה שתזכה העונה באליפות תהיה הקבוצה הכי פחות חלשה מבין כולן". 

אופירה: אתם לא 'קורעים' יותר מדי את ג'ורדי? בכל זאת, עונה ראשונה שלו כמאמן.
"אנחנו לא קורעים אף אחד כי הוא קיבל מחמאות מפה עד הודעה חדשה כשהוא הצליח. אני מסתכל לאורך תקופה. יש למכבי ת"א כלים התקפיים מצוינים, אבל היא לא הצליחה להוציא מהם את המקסימום. שום דבר פה לא אישי. מכבי לא יכולה להרשות לעצמה לאבד שנה שלישית ברצף אליפות עם תקציב של 150 מיליון שקל. בית"ר, עם תקציב נמוך בהרבה, נאבקת שווה בשווה על התואר, וגם הפועל חיפה. בסופו של דבר, מבחן התוצאה יקבע. אם מכבי ת"א היו 'פוגעים' בזר אחד הם היו שמונה נקודות יותר וזה מה שפוגע בקבוצה לאורך זמן. אבל עדיין, מכבי ת"א מועמדת שווה לזכייה בתואר".

שחקני מכבי תל אביב (נעם מורנו)שחקני מכבי תל אביב (נעם מורנו)

שרף: קטש לא אשם בכל הבעיות של ירושלים

מכבי תל אביב ניצחה בקלאסיקו הישראלי את הפועל ירושלים 74:77 אחרי קאמבק גדול. דיברנו עם צביקה שרף על המצב של עודד קטש אחרי המשחק: "עודד רוצה לאמן כמו כל מאמן אחר. לא הוא אשם בכל הבעיות של הקבוצה. מאמן תמיד רוצה לאמן ואין יותר מדי קבוצות פנויות. אם מאמן אחר לא היה מסכים לאמן לחודשיים את ירושלים אז עודד שוב היה מוצא את עצמו בלי קבוצה לעונה הבאה. אני חושב שהוא לקח את כל זה בחשבון".

מה אתה חושב על ההופעה של מכבי?
"ההופעה של מכבי לא הייתה טובה, אבל הפסד היה משפיע יותר על יום חמישי כי הקבוצה הייתה חוזרת למשבר. אבל אם אתה שואל את נבן ספאחיה המשחק בחמישי יותר חשוב. גם לחימקי יש את הבעיות שלה והיא הפסידה בשבת למילאנו. מחכה למכבי גם משחק בחולון וזה הלו"ז הצפוף שכל מאמן שבא לאמן את מכבי צריך לקחת בחשבון".

שחקני מכבי ת"א מודים לקהל (איציק בלניצקי)שחקני מכבי ת"א מודים לקהל (איציק בלניצקי)

אוהד הפועל עכו: דודו דהאן הוא בעל הבית בפועל

המצב של הפועל עכו מוסיף להיות קשה, על המגרש ומחוצה לו. דיברנו עם אוהד הפועל עכו, סמי אוזן: "דודו דהאן הוא בעל הבית בפועל ואני לא מתבייש להגיד את זה. אנחנו דורשים מהעיירה להעביר את הקבוצה לידיים של האוהדים. יש לנו כמה אוהדים אמידים שיחזיקו את הקבוצה כמו שצריך. משום מה, ראש העירייה מתחמק מזה. אני חושב שהם הפרו את ההסכם. עיריית עכו שמה את הכסף בבקרה התקציבית. העתיד של הפועל עכו לוט בערפל. מחקו את הקבוצה. יש דוגמה טובה כמו מכבי נתניה שהצליחה. חבל שהגענו למצב הזה. דהאן יכול להיות ברוגז איתנו. אנחנו יותר ברוגז איתו. יש לי רק שאלה אחת, למה דניאל סטנצ'ו מקבל שכר אם הוא מוגדר כבעל הבית?".

חבר הנהלת ההתאחדות: צריך להוציא את הפוליטיקה מהכדורגל

חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל ומ"מ ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, חילק מכתב לחברי ההנהלה שקורא להם לשנות את ההתנהלות. דיברנו עם קינסטליך: "הכל התחיל מטלפון שקיבלתי מאחיין שלי. מסתבר שבסופו של דבר ילדים קוראים אתרי ספורט ולא את עיתוני סוף השבוע. חשבתי שנכון להגיד שיש פה מספיק אנשים מכובדים שצריכים להתנהג אחרת. אני לא רוצה להיכנס לשמות, אבל שומעים על כל הלכלוכים. אנחנו רוצים יו"ר שיוסיף עוד 10,000 שחקנים ויביא תוכנית עבודה לכמה שנים. צריך להוציא את הפוליטיקה מהכדורגל. לצערי, לא לקחו את הבקשה שלי ברצינות". 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */