יום שישי, 19.04.2024 שעה 00:36

ג'וקוביץ' וזברב הודחו, פדרר עלה לסיבוב השלישי

אינידאן וולס: הפתעת ענק כאשר הסרבי הפסיד לטארו דניאל. המדורג 1 בעולם לא התקשה. בנשים: אניסימובה הפתיעה את קביטובה, גם אוסטפנקו בחוץ

|
ג'וקוביץ'. מה עובר עליו? (רויטרס)
ג'וקוביץ'. מה עובר עליו? (רויטרס)

מה עובר על נובאק ג'וקוביץ? השחקן שזכה ב-12 טורנירי גראנד סלאם עף הלילה (בין ראשון לשני) מטורניר האינדיאן וולס כבר אחרי משחק אחד בסיבוב השני, כשהפסיד למדורג 109 בעולם טארו דניאל היפני שעלה מהמוקדמות, 7:6(3), 6:4 ו-6:1.

הסרבי שנעדר מחצי עונה ב-2017, חזר לאליפות אוסטרליה שם הפסיד לקוריאני צ'אנג, עבר בסודיות מסוימת התערבות רפואית במרפק והחליט לחזור השבוע. “הרגשתי כמו שחקן שמשחק את המשחק הראשום בחייו”, אמר ג’וקוביץ’. “זה היה מאוד מוזר, אין להפסד כל קשר לפציעה שלי, ואני נותן את כל הקרדיט ליריב שלי”.

עוד הפתעה ענקית נפלה, כשג'ו סוזה מפורטוגל (85) חזר מפיגור 4:1 במערכה השלישית לניצחון על המדורג רביעי, אלכסנדר זברב הגרמני, 5:7, 7:5 ו-4:6. חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי לא הצטרף לרשימת המודחים, כשהביס את הכוכב האוסטרלי הפורץ, אלכס דה מינאר בן ה-19, 2:6 ו-1:6.

פדרר. עשה את שלו (רויטרס)פדרר. עשה את שלו (רויטרס)

המדורג 1 בעולם ואלוף השנה שעברה רוג’ר פדרר, שמשחקו הופסק עקב גשם שלשום, השלים 3:6 ו-6:7(6) מול פרדריקו דלבוניס הארגנטיני. המדורג 3 בעולם ו-2 בטורניר מרין צ’יליץ’ הקרואטי גבר 5:7 ו-3:6 על ההונגרי מרטון פיוסוביץ’. ההודי יוקי במברי (125) שפעם נחשב להבטחה גדולה, הדהים את המדורג 9 לוקה פוי הצרפתי עם 4:6 ו-4:6.

נשים: אניסימובה בת ה-16 הדהימה את קביטובה

המדורגת 1 בעולם סימונה האלפ נחלצה בקושי מהפסד מפתיע לאמריקנית מהמקום ה-165 בעולם קרולין דולהייד בת ה-19. האלפ הובסה 6:1 במערכה הראשונה, אך הצליחה לזכות בשובר השוויון של המערכה השנייה 6:7(3) ומשם כבר שלטה עם 2:6 בשלישית. האלפ תתמודד בשמינית הגמר עם קוואנג הסינית המשתפרת, שהעיפה את המדורגת 14, קריסטינה מלדנוביץ’ 1:6 ו-2:6.

מי שממשיכה עונה עגומה היא אלופת הרולאן גארוס ילנה אוסטפנקו הלטבית, שנוצחה ע”י פטרה מרטיץ’ הקרואטית 6:3 ו-6:3. גם המדורגת 17 קוקו וואנדווי התרסקה מול היווניה בת ה-19, מריה סקארי 6:4 ו-6:2. הקאמבק של ויקטוריה אזרנקה הסתיים כבר בסיבוב השני כשהבלארוסית הפסידה לאלופת ארה”ב הפתוחה סלואן סטיבנס 6:1 ו-7:5. המדורגת 10 אנג'ליק קרבר מגרמניה חזרה מפיגור מערכה במשחק שנדחה עקב גשמים מול הרוסייה אקטרינה מקרובה 6:3, 4:6 ו-2:6.

סימונה האלפ. בקושי (רויטרס)סימונה האלפ. בקושי (רויטרס)

זכרו את השם אמנדה אניסימובה. הטניסאית האמריקנית בת ה-16, שעשתה חיל בסבב הנערות, סימנה את עצמה גם בסבב הבוגרות כשניצחה בסיבוב השלישי של טורניר הנשים באינדיאן וולס, את התשיעית בעולם פטרה קביטובה הצ'כית 2:6 ו-4:6, בתוך שעה ותשע דקות. 

בכך, עצרה אניסימובה את קביטובה אחרי 14 ניצחונות רצופים בסבב. הטניסאית הצעירה (143) עלתה עם המון ביטחון ועם טניס אגרסיבי מהדקה הראשונה, ברחה ל-0:3 מהיר ומשם ל-2:6. קביטובה פתחה את המערכה השנייה עם 0:2 לזכותה, אבל אניסימובה חזרה למשחק ובגדול, שברה פעמיים ועלתה לשמינית הגמר שם תחכה למנצחת בין קרולינה פלישקובה לשוואי ז’אנג הסינית. צעירה נוספת, מרקטה וונדורסובה (54) בת ה-18, העפילה גם היא לשמינית הגמר אחרי 2:6 ו-2:6 מוחץ על אירנה סבלנקה (63) בת ה-19 מבלארוס.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */