יום שלישי, 16.04.2024 שעה 13:55

שלושער ובישול לזהבי, 4:5 לגוואנגז'ו ר.פ בדרבי

מחזור פתיחה חלומי לכוכב הישראלי, שהוביל את קבוצתו לניצחון חוץ יוקרתי על גוואנגז'ו אברגרנד האלופה. אלאן וגולאר כבשו למפסידה, ז'י הכריע

|
ערן זהבי. מחזור פתיחה חלומי
ערן זהבי. מחזור פתיחה חלומי

מחזור פתיחה כזה חלומי, ערן זהבי לא יכל לבקש. הכוכב הישראלי פתח היום (שישי) עונה שלישית בסין עם שלושער ובישול והוביל את גוואנגז’ו ר.פ לניצחון חוץ יוקרתי על גוואנגז’ו אברגרנד, האלופה, במחזור הפתיחה של העונה.

זהבי כזכור הגיע למשחק לאחר שזכה אשתקד במלכות השערים ובשחקן העונה בסין ונראה כי העונה הוא ממש לא מתכוון לעצור. אחרי שקיבל חוזה חדש, הוא ירה כבר בדקה הראשונה כאשר קיבל כדור ומחוץ לרחבה בעט מהאוויר את הראשון שלו במשחק. לא עברו עשר דקות ומספר 7 בכחול כבר השלים צמד. הפעם הוא קיבל כדור במחצית המגרש, כדרר באין מפריע ומ-16 מטרים בעט שטוח ולרשת.

זהבי פותח עונה בסין עם שלושער מדהים

קבוצתו של זהבי הלכה אחורה ואפשרה לקבוצה של פאביו קנבארו לחזור למשחק. אלאן כבש שלושער מהיר עוד לפני הירידה למחצית ואחרי 45 דקות, האלופה ירדה ביתרון. נגמר? אם תשאלו את זהבי ממש לא. בדקה ה-49 זהבי קיבל כדור על סף הרחבה, התקדם מעט ומצא את הפינה הרחוקה בדרך לשלושער חלומי משלו. בדקה ה-65 ר.פ ביצעה מהפך, הפעם זהבי בישל לג’וניור אורסו, שבעט חלש ולאמצע, אך הודות לטעות ענקית של השוער חגג. חגיגת השערים נמשכה בדקה ה-70 כאשר ריקארדו גולאר השווה שוב בפנדל, אך בדקה ה-75 שיאו ז’י קיבל כדור ברחבה ועם בעיטה לפינה הקרובה הכריע את הדרבי. זהבי וחבריו פתחו ברגל ימין עם שלוש נקודות יקרות ויקוו למנף את המשחק להמשך העונה.

מחצית ראשונה

דקה 1, גוואנגז’ו ר.פ עלתה ל-0:1: איזו פתיחה של האורחת ואיזו פתיחה של ערן זהבי. הכוכב הישראלי קיבל כדור מחוץ לרחבה, ובוולה מדהים שם את הכדור ברשת. הכוכב הישראלי המשיך מאיפה שהפסיק.

דקה 10, גוואנגז’ו ר.פ עלתה ל-0:2: ערן זהבי פשוט לא עוצר. הפעם הישראלי קיבל כדור במרכז המגרש והוביל התקפה מתפרצת קטלנית. לבסוף מספר 7 בעט ברגל ימין מחוץ לרחבה ומצא את הפינה הרחוקה ואת הרשת.

דקה 14, גוואנגז’ו אברגרנד צימקה ל-2:1: מבול השערים נמשך. הפעם טעות ענקית של דינג היינפנג, שמסר בחוסר אחריות לשוער. אלאן הברזילאי אמר תודה, עבר את השוער ומול שער ריק גלגל פנימה.

דקה 39, גוואנגז’ו אברגרנד השוותה ל-2:2: ההגנה של ר.פ פשוט נרדמה והאלופה השלימה קאמבק מדהים. אחרי שהכדור פגע במשקוף, אלאן עט על הריבאונד והשלים צמד במשחק בדרך לשוויון.

דקה 45, גוואנגז’ו אברגרנד עלתה ל-2:3: זהבי? אלאן. המהפך של האלופה הושלם במחצית ראשונה מטורפת. כדור קרן גרם לערבוביה ברחבה של ר.פ, נגיחה אחת הגיעה לראשו של אלאן, שהמשיך גם הוא עם הראש בדרך לשלושער מטורף.

מחצית שנייה

דקה 49, גוואנגז’ו ר.פ השוותה ל-3:3: מדהים. זהבי ראה את אלאן וקיבל תאבון. השראלי עשה דאבל פס עם רנאטיניו ומסף הרחבה בעט לפינה הרחוקה כדור שטוח וחזק, שנעצר רק ברשת. גם הישראלי השלים שלושער.

דקה 65, גוואנגז’ו ר.פ עלתה ל-3:4: שוב מהפך במשחק. הפעם זהבי היה על תקן המבשל, כאשר מסר לג’וניור אורסו, שבעט אמנם חלש ושטוח לאמצע השער, אך השוער ביצע טעות ענקית והכדור מצא את הרשת. 

דקה 70, גוואנגז’ו אברגרנד השוותה ל-4:4: ההגנות פשוט מסרבות לנצח את המשחק. עבירה שטותית ברחבה העניקה למארחת בעיטת עונשין מ-11 מטרים. ריקארדו גולאר ניגש לבעיטה, בעט שטוח וחד לפינה ושוב קבע שוויון.

דקה 75, גוואנגז’ו ר.פ עלתה ל-4:5: חגיגת השערים נמשכה. הפעם ז’י קיבל כדור ברחבה ובעט לפינה הקרובה, השוער לא הגיב בזמן והוציא כדור חמישי מהרשת.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */