יום חמישי, 25.04.2024 שעה 06:38
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
6222-6230מכבי חיפה2
5525-4930הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4329-3230מכבי בני ריינה5
3637-2830בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3734-3229הפועל ירושלים1
3341-2529הפועל חדרה2
3353-3529מכבי פ"ת3
3244-3029מכבי נתניה4
3135-3929בית"ר ירושלים5
2744-3229הפועל ת"א6
2744-2329מ.ס אשדוד7
2143-2229הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 27/04, 17:00
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שני, 29/04, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שני, 29/04, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

"הקריירה נפגעה, אבל רציתי להעלות את הפועל"

הפירוק, הירידה, הבוררות והלאומית - אחרי השנה הקשה, דגני פותח הכל: "לאף אחד לא אכפת איך אתה מרגיש, רק תהיה טוב במגרש". וגם: הנבחרת ומכבי חיפה

|
אוראל דגני (רדאד ג'בארה)
אוראל דגני (רדאד ג'בארה)

"אני יודע שהקריירה שלי נפגעה, לשחק בלאומית זה לא ליגת העל. אם פגעתי לעצמי בחלום? צריך לקבל החלטה ולהיות שלם איתה. אני ראיתי אתגר מאוד גדול להישאר בהפועל תל אביב. בכל זאת, ירדתי איתה ליגה ואני רוצה להיות זה שיעלה אותה בחזרה". בגיל 29, למרות היותו שחקן בליגה השנייה, ולאחר שנה קשה שכללה פירוק, ירידת ליגה ובוררות מורטת עצבים, אוראל דגני נמצא כבר במקום אחר בחיים. כחודשיים לאחר שחתם על חוזה חדש שביטל למעשה את הבוררות, לעוד ארבע שנים וחצי במתחם חודורוב, דגני מרגיש מוערך, שלם, בטוח בעצמו ומאושר מתמיד.

דגני: "מרגיש מוערך בהפועל, התבגרתי"

חודש ינואר הביא עמו בשורות אדירות לדגני. בת חדשה נולדה לו ולאשתו, בר, מיד לאחר שהתגבר על עוד מכשול באדום של הפועל ת"א. כחצי שנה של מאבקים משפטיים הגיעו לסיומם עם חתימת החוזה שהבטיח את עתידו של הבלם בוולפסון וקשר אותו עם המועדון איתו הוא מזוהה יותר ויותר. כזכור, רגע לאחר הירידה לליגה הלאומית דגני קיבל לפתע מכתב לפיו עליו להחזיר כספים שלא הגיעו לו כביכול, 170 אלף שקל נטו ששולמו לו ע"ח הסכם העברת כרטיס השחקן שלו ממכבי חיפה ב-2015, מאחר שההסכם לא הופקד בבקרה התקציבית על ידי "הראל אחזקות", חברת הניהול הקודמת של האדומים. לבסוף, לאחר התערבות ישירה של קובי רפואה, שגישר בין הצדדים, דגני חתם על חוזה שכותרתו: הבעת אמון כמעט בלתי מוגבלת מצד הבעלים.

"זו הייתה סיטואציה מאוד מוזרה", נזכר דגני, שטופל על ידי עורך הדין רועי רוזן במהלך הבוררות. "ירדנו ליגה, זה היה משהו קשה שקרה לי באופן אישי. לקחתי את זה מאוד קשה ולקח לי הרבה מאוד זמן להפנים שירדתי ליגה. אחרי סוף העונה היו דיבורים עם מי רוצים להמשיך ועם מי לא, לי היה חוזה לעוד שנתיים. באו אליי ואמרו שרוצים שאמשיך ושמעריכים ואוהבים אותי, ושלא אפגע כלכלית, אבל אחרי זה היה נראה קצת אחרת".

אלא שסערת הבוררות לא דומה לזו של העונה שעברה, אותה משחזר הבלם. "הגעתי להפועל בתחילת העונה שעברה, מרגיש כמו לפני ארבע שנים. אמיר כבירי הראה לי שלא יהיו בעיות כלכליות, כי אז כבר דיברו על זה. אמר לי שהוא צריך לקבל כסף מסינים ומעוד כמה מקומות. הציעו לי חוזה טוב לשלוש שנים, הייתה עוד קבוצה או שתיים שהציעו לי את אותו חוזה בערך, אבל להגיע להפועל זה משהו שרציתי. בחוזה שלי יש סעיפים של מענקים למקום שלישי, שני, אירופה ואליפות. פתאום נהיו בעיות כלכליות ופירוק, איך נוצרו כל הדברים האלה? אמרו לי שלא יהיה ושהולכת להיות קבוצה וטובה. הביאו זרים יקרים שעלו הרבה כסף והרוויחו הרבה כסף. אתה אומר לעצמך שאם הם מרוויחים ככה, המועדון בסדר, יהיה טוב".

דגני. הכל הלך הפוך (עמרי שטיין)דגני. הכל הלך הפוך (עמרי שטיין)

אבל "טוב" לא ממש היה. לאחר תקופה מותחת בה, כמו חבריו לקבוצה, עובדי המועדון ושאר הספקים והנושים, לא קיבל את כספו, המועדון הלך לפירוק. 80 מיליון נמחקו כלא היו, אבל הפועל ת"א נענשה בעונש הורדת 9 נקודות וירידת הליגה הייתה בלתי נמנעת לדעתו של דגני. הוא ספג מכה ועוד מכה, אבל נשאר הסלע האיתן של האדומים. תחנה אחרונה במרכז ההגנה, תחנה ראשונה בדרך להתקפה. מהירידה למקום האחרון בליגת העל בינואר 2017, דרך מאבקי ההישרדות מאז ועד חודש מאי, וכלה בהתבססות במקום הראשון בלאומית בימים אלו.

"הייתי מגיע לאימונים, לא יכול לומר שהייתי מחויך ומבסוט, אבל עליתי לדשא ונתתי את המאה אחוז שלי כמו שאני עושה כל החיים ופשוט ידעתי שלאנשים מהצד לא אכפת מה קורה לאוראל דגני. לא אכפת לאף אחד אם יש לך בעיות בבית או בעיות כספיות, רוצים שלבוא למשחק ולראות את אוראל משחק כדורגל, שייתן מאה אחוז ויהיה טוב על המגרש. זה מה שמעניין את כולם. תקשורת, בעלים ואוהדים".

"אני לא רוצה לחזור לדברים עצובים", מבקש דגני לאחר עוד שאלה מתבקשת על ההתמודדות עם הרגעים הקשים שעבר בשנה החולפת, רגע אחרי שהסב את מבטו אל אשתו. "הגעתי להפועל ת"א בתחילת העונה שעברה, זה נראה כמו לפני ארבע שנים. קרו דברים בדרך, אני מעדיף לא להיכנס לזה, רוצה לשכוח. הייתה תקופה מאוד קשה לי ולכל מי שהיה קרוב אליי – לאשתי ולילד, שהוא קטן ופחות מבין, אבל גם למשפחה הקרובה – להורים גם. זה משהו עצוב שיש לי בחיים ואני לא רוצה לדבר עליו, קשה לי".

אוראל דגני. "לאנשים לא היה איכפת" (רדאד ג'בארה)אוראל דגני. "לאנשים לא היה איכפת" (רדאד ג'בארה)

היום, במבט לאחור, הוא מבין כמה השנה האחרונה הפכה אותו לחזק הרבה יותר. בראיון ל-ONE, רגע לפני עוד מבחן בדרך חזרה לליגת העל מול הפועל כפר סבא, הוא מספר על השינוי שעבר, הוויתורים הגדולים שעשה, האתגר האישי, התקופה הקשה, וגם: ההתמודדות במהלך הבוררות, בעלי המועדון, הבוררות של אביחי ידין, המחאה כנגד אדי גוטליב, השבוע בו "הכל הלך הפוך", נבחרת ישראל, מכבי חיפה, מכבי נתניה והפירוק שכנראה "הגיע להפועל ת"א".

"הוצאתי עצבים בבית”

אוראל, בשנתיים האחרונות שלך בחיפה ומאז שחזרת להפועל ת"א, אפשר לומר שאתה בשיא הקריירה?
"כל שנה עליתי ברמה והשתפרתי. בתחילת הקריירה הייתה לי בעיה שלא הייתי יציב מספיק. הייתי משחק 80 דקות, עושה טעות ותמיד היינו מקבלים גול על הטעות שלי. תמיד היו זוכרים שאוראל עושה טעויות ומקבלים בגללו גולים. שמח ששיניתי את זה, בלי לפתוח פה. הייתה עליי סטיגמה. יש שחקנים שעושים טעות ויש להם מזל, לא סופגים ולא זוכרים להם. אנשים זוכרים גולים. עשית טעות, קיבלת גול – גול של אוראל. שיא הקריירה? אני תמיד חושב שאני יכול יותר. מקווה להרגיש ככה עוד הרבה שנים".

אחרי תקופה טובה בחיפה והגעה לנבחרת, למה בעצם לא נשארת שם?
"עשיתי שם שנתיים מאוד טובות, הייתי השחקן היחיד בקבוצה בנבחרת ישראל בתקופה הזאת. אם הייתי בנבחרת ושיחקתי את כל המשחקים, לא יכולים לומר שלא הייתי טוב. אבל אחרי שלקחנו גביע, פתאום התחיל בלגן שלא הבנתי איך נוצר. לפני זה עוד אמרו לי שרוצים שאאריך חוזה ודיברו איתי על סכומים. קרה שם משהו. עד היום אני עד לא יודע מה. שיחקתי אצל רוני לוי 95 אחוז מהמשחקים, תמיד אמר לי שהוא מחזיק ממני ואוהב אותי. ואז הייתה לי פציעה קלה ברגל, פתאום הכל התהפך. קרה משהו מוזר. יכול להיות שתור כריסטיאן קרלסן לא רצה אותי, אבל אף אחד לא בא ואמר לי את זה. לא הבנתי. אולי ציפו ממני ליותר, לא יודע מה. לא אמרו לי המאמן לא רוצה אותך נגיד. לא קיבלתי תשובה מה לא בסדר, אמרו לי 'לא מתאים מקצועית'. שאלתי הרבה פעמים, התחמקו”.

דגני במדי חיפה. "אולי ציפו ממני ליותר" (רדאד ג'בארה)דגני במדי חיפה. "אולי ציפו ממני ליותר" (רדאד ג'בארה)

חתמת לעוד ארבע שנים וחצי, אתה מבין שהמשמעות היא להתקרב לפרישה בהפועל ת"א? אולי לסיים במדיה את הקריירה ולהישאר מזוהה? עם הוויתורים שעשית, קוראים לזה סמל.
"אומרים לי שאני סמל, אבל אני בסך הכל לא הרבה זמן בהפועל. בשביל שנתיים וחצי להגיד סמל? זה מאוד מהר. אם היה שחקן שנמצא 7 או 8 שנים במועדון, אז לא הייתי סמל. הכל יחסי. אני כרגע אחד הוותיקים ונתתי גול בדרבי שהם מאוד אוהבים את זה, אולי בגלל זה (צוחק). אני שומע את זה מאז שחתמתי על החוזה החדש שאני סמל והרבה אוהדים אומרים לי את זה, מעריך את זה מאוד. מרגיש מזוהה עם הפועל, אבל בכדורגל אי אפשר לדעת אף פעם מה יהיה בעונה הבאה. כל החיים חתמתי על חוזים לארבע וחמש שנים ופתאום אחרי שנתיים זה נקטע. אני מקווה שזה לא יקרה לי שוב והייתי רוצה להישאר בהפועל הרבה שנים. החתימה הגיעה אחרי המיני-בלגן שהיה לי".

בוא נחזור רגע לקיץ, בוקר אחד אתה קם ומגלה על הדרישה הזאת של ההנהלה שאתה צריך להחזיר חוזה שלם, מה עובר לך בראש ברגע הזה?
"הייתי עצוב, מאוכזב. הבטחתם לי, שאלתי את עצמי למה דווקא אני? אמרתם לי משהו א' ובסוף זה ב'. ההרגשה הייתה לא טובה. אתה מצפה ל-א' ומקבל ת'. זה לא פשוט".

איך אתה בכל זאת מצליח בעצם לשלב את האימונים עם הדיונים בבוררות מבחינת ריכוז? איך הצלחת?
"התבגרתי קצת בחיים ועברתי דברים פחות נעימים, אני יודע מה זה להיות מנודה. אני שמח שידעתי לעשות את ההפרדה הזאת”.

אוראל דגני. "התבגרתי" (רדאד ג'בארה)אוראל דגני. "התבגרתי" (רדאד ג'בארה)

אחרי שנלחמת עבור המועדון ועשית באמת הכל כדי להשאיר אותו בליגה, לא הרגשת קצת פגוע?
"בוא נגיד ככה, כשקיבלתי את הבום הזה וביום אחרי שהארכתי חוזה – אלו שני צדדים שונים של העולם מבחינת הרגשה".

כמה זה באמת היה קרוב שתעזוב את הקבוצה בקיץ?
"מתוך 14 קבוצות בליגת העל, לפחות 8 או 9 הציעו לי חוזים, אם לא 10. חלקם היו יפים מאוד וחלקם פחות. אבל היה לי קשה להתנתק מהפועל ולעבור למקום אחר, כי זה באמת הבית השני שלי למרות כל הבלגן שהיה. זה מה שהיה לי חסר בחיפה, אמנם תמיד הייתי שחקן הרכב, אבל הרגשתי טיפה לא מוערך מספיק לפי דעתי. ובהפועל ת"א אני מרגיש ממש-ממש מוערך. בעלים, אוהדים, שחקנים, כולם. ראיתי שזה הולך לכיוון של הארכת חוזה כי ראיתי שהם מאוד רוצים שאשאר, וזה היה רק עניין כספי. אני תמיד האמנתי שהעניין זה יסתדר ואני שמח שזה נגמר ככה".

מה כן היה משכנע אותך לעזוב?
"אם הייתה לי הצעה מאירופה לא הייתי ממשיך. זה החלום שלי. אני עדיין מקווה שהחלום הזה יתגשם. אני בן 29, קצת מאחר את זה מבחינת הגיל, אבל אני מקווה שהסוכן שלי דודו דהאן יביא לנו איזה הפתעה. התקדמות מהפועל זה רק אירופה. טוב לי בהפועל ואני רוצה להישאר במועדון הזה בישראל".

דגני. "אם הייתה לי הצעה מאירופה לא הייתי ממשיך" (נעם מורנו)דגני. "אם הייתה לי הצעה מאירופה לא הייתי ממשיך" (נעם מורנו)

כמה לחץ השתחרר אצלך אחרי החתימה?
"זאת הרגשה אחרת לגמרי. מרגיש שאוהבים אותך וזה כיף. הרבה מאוד לחץ נפשי השתחרר אצלי. רק המשפחה הקרובה שלי יודעת מה עבר עליי וכמה זה היה קשה, והייתי מוציא את העצבים שלי בבית והם היו צריכים לחטוף את זה, למרות שהם לא אשמים במצב. יש לך מקום שאתה מוערך בו ויש לך חוזה ארוך, מרגיש כמו בית ושזה המקום הנכון".

אתה ואביחי ידין הגעתם להסדר יום אחרי יום, אדי גם היה במאבק, שאלת את עצמך פעם למה המועדון נאבק דווקא בשחקנים הכי חשובים שלו?
"אם לא היו נאבקים עם השחקנים הכי חשובים בקבוצה, אז לא היו שמים לזה לב. לא היו מדברים על זה. שחקנים הכי חשובים בהפועל כרגע, שחקנים שצריכים להישאר כי אין הרבה שחקנים פנויים ברמה גבוהה שאפשר לקחת אותם. אלו שחקנים שהוכיחו את עצמם ולא רק בהפועל, ומחוברים למועדון. אפשר להביא 20 שחקנים, אבל הם לא יהיו מחוברים. חשוב שאוהדים אוהבים אותך ומחוברים אליך, אוהדים מחפשים את זה".

הסתכלת על אדי, גם עדיין עובר תקופה קשה, מה דעתך על כל מה שקורה איתו?
"לא יודע מה קורה עם אדי. הוא חייב להישאר, מקצועית אני מדבר. שחקן חזק מאוד, אחד הבלמים הטובים והוא שותף שלי בהגנה, מאוד נוח לי וכיף איתו. חלק מהקהל לא אוהב אותו, עד היום לא הבנתי למה. אם זה בגלל המכות או החוזה. תחשוב שאתה מפסיד כמות כזאת של כסף, היית רוצה להישאר? לא. אפשר להבין את הצד שלו, לא מבין למה כועסים עליו. אפשר לשנות הכל, הוא עדיין לא עבר למכבי ת"א וחזר. אפשר לעשות סולחה ולהשאיר אותו. יש חלק גדול בקהל שמאוד אוהב אותו. לא שומעים כלום כשהוא נוגע בכדור בגלל בוז ומחיאות כפיים ביחד. אני מקווה שיציעו לו חוזה חדש באמת וישאירו אותו, ושיסדר את העניין עם האוהדים. הוא מתמודד עם זה יפה מאוד, הוא סוג של מזוכיסט. יודע להתנתק טוב מאוד. הוא קיבל בוז גדול מאוד אחרי שחזר, זה לא נעים וזה קרה לי.”

אדי גוטליב. "חייב להישאר" (איציק בלניצקי)אדי גוטליב. "חייב להישאר" (איציק בלניצקי)

איך היית משווה בין ההליך שלך לזה של ידין?
"אצל אביחי זה שונה, הוא יצא למחנה האימונים, זה היה יותר עדין אצלו. אצלו זה לא היה כל החוזה, רק חלק, אצלי כן. עדיין זו בוררות מול הפועל וזה לא נעים. לא נראה לי שחשבו שהוא לא ימשיך, עליי חשבו שלא אמשיך. אני שמח בשבילו. הוא מחובר למועדון ואני מקווה בשבילו שיישאר עוד הרבה שנים".

"אם לא נתחזק משמעותית אולי נרד ליגה שוב"

הסגל הזה שלכם מספיק לליגת העל?
"לא אוהב לדבר על עצמי, אבל אני מתאים לליגת העל. יש לנו עוד כמה שחקנים כאלה. אם אתה לוקח את הסגל שלנו עכשיו ושם אותו בליגת העל לא בטוח שאנחנו שורדים, יש מצב שיורדים. אין לנו את הסגל של מכבי נתניה שדרסה את הלאומית. היום רוב הסגל שלהם מהלאומית, וזו קבוצה מצוינת.”

ההשוואות האלו שכולם עושים למכבי נתניה של העונה שעברה עשו לכם רע?
"איתי אישית לא דיברו על נתניה, אבל כן ציפו שנדרוס את הליגה. בתחילת העונה אמרנו יאללה בואו נדרוס. חשבנו שהליגה חלשה כמו שכולם אומרים ואנחנו הפועל ת"א. אנחנו לא נתניה”.

מה דעתך על החיזוק שהקבוצה צריכה?
”לא סתם עשו חיזוק של כמה שחקנים בינואר. ידעו שהקבוצה הזאת צריכה להתחזק ואם נעלה ליגה בעזרת ה', צריך לחזק את הקבוצה בצורה מסיבית. הפועל לא רוצה להתמודד על ההישארות. אולי לא יהיה תקציב לאליפות או לצמרת, אבל עדיין צריך רכש טוב. בסוף יזכרו שהפועל עלתה ליגה ולא יזכרו שנתנו הצגות או דברים כאלה. אין מה לעשות, אין לנו קבוצה לתת הצגות”.

אוראל דגני. "צריך רכש טוב" (רדאד ג'בארה)אוראל דגני. "צריך רכש טוב" (רדאד ג'בארה)

עם חיזוק או בלי, מה דעתך על הטענות של האוהדים כלפי הבעלים?
”אפשר להיות עצבני עליהם ואפשר הכל, אבל בזמן הפירוק חוץ מהם לא בא מישהו אחר וקנה את המועדון. הייתה עוד קבוצה שרצתה, אבל הם לקחו אותה. אפשר לכעוס ולומר שלא משקיעים מספיק, לבוא אליהם באלף טענות, אבל צריך לזכור שאולי בלעדיהם לא הייתה הפועל ת"א ככה. קשה לומר שהפועל לא תהיה קיימת. הצילו את הקבוצה, גם אם הם שמו 100 שקל או מיליון או 10 מיליון. הם באו והם משקיעים, צריך להעריך את זה. אם יבוא מיליונר עוצמתי, הם יזוזו הצידה ויתנו לאותו אדם להשקיע יותר. הם אוהדי הפועל ורוצים בטובת המועדון. בלי אחד כזה, אי אפשר לבוא בטענות”.

עם הפועל ת"א במתכונת הנוכחית לא בטוח שתהיה בצמרת בשנים האחרונות, מבחינה תקציבית לפחות.
"מצדי שיביאו שחקנים טובים מאוד בזול, העיקר שיבואו שחקנים טובים מאוד. אני לא חושב שהם מביאים את טוני קרוס ואת ניימאר. 20 או 25 מיליון, אולי יבוא מישהו עשיר להפועל ויתרום כסף. גם אם התקציב לא יהיה גדול, אפשר להפתיע. תמיד יש הפתעה ומישהי בפלייאוף העליון שעלתה ואף אחד לא ציפה לזה. תמיד רוצים יותר, גם אם יהיה תקציב של 25 ירצו 40 ויותר. עדיף 25 ולא להגיע שוב לפירוק. הכל עדיף. משהו שאתה יודע ואז אין ציפיות ואכזבות, פירוק זה הכי גרוע".

מצפה עוד לחזור לנבחרת ישראל? זה יכול לקרות מבחינתך מהפועל ת"א?
"זה גם חלק מההפסד שירדתי לליגה הלאומית, ויתרתי בעצם על הנבחרת. קרה פעם שמישהו מהלאומית שיחק בנבחרת? לא אפשרי, אם אתה שחקן כזה טוב, אז תשחק בליגת העל. אוכל להגיע מהפועל לנבחרת".

דגני. "ויתרתי בעצם על הנבחרת" (נעם מורנו)דגני. "ויתרתי בעצם על הנבחרת" (נעם מורנו)
אסור לפספס
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */