יום שבת, 20.04.2024 שעה 06:51
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

חגיגות ענק בהפועל רעננה: הרווחנו שוער גדול

השרוניים העפילו לראשונה לחצי גמר הגביע עם 3:5 בפנדלים על אשדוד והחלו לפנטז על תואר. מחמאות לוויסקארה, עדי נמני: "קיבלו הצעות אך כולי ברעננה"

|
אלי בבייב ושמעון אבוחצירה חוגגים (נעם מורנו)
אלי בבייב ושמעון אבוחצירה חוגגים (נעם מורנו)

הפועל רעננה השלימה אמש (שלישי) היסטוריה כשעלתה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר גביע המדינה לאחר 3:5 בפנדלים על מ.ס. אשדוד ברבע הגמר, זאת לאחר 1:1 בתום 120 דקות ו-2:2 בסיכום שני המשחקים.

מיד לאחר ששמעון אבוחצירה כבש את הפנדל המכריע החלו חגיגות ענק של שחקני רעננה ואנשי הצוות על כר הדשא, חגיגות שהתגלגלו והתעצמו בדרך לחדרי ההלבשה, שם הגיעו לשיא כאשר השחקנים שרו בקולי קולות וחגגו בטירוף את ההיסטוריה הגדולה שרשמו.

לאחר ההעפלה הדרמטית לחצי הגמר, במועדון האדום מהשרון תפסו תיאבון והחלו כבר לפנטז על הישג משמעותי אף יותר בצורת עלייה לגמר ומי יודע, אולי אף הנפת תואר בוגרים ראשון בתולדות המועדון. כל זאת עונה אחת בלבד לאחר שקבוצת הנוער, אותה אימן עוזר המאמן דני בונדר ביחד עם אדר רוזנברג, זכתה בגביע המדינה לנוער - התואר הראשון אי פעם בתולדות המועדון.

קורצקי: גאה בשחקנים,מגיע להם

מי שזכו למרבית המחמאות היו השוער הבוליביאני גיירמו ויסקארה שהדף את הפנדל של איגור פיליפנקה, אלי בבייב שהמשיך לשחק למרות שנפגע במהלך ההארכה, הבלם מוחמד עלי קמארה שהיה נהדר ושמעון אבוחצירה, שהוכיח קור רוח וכאמור, דייק בפנדל שחתם היסטוריה.

״החיבור של בילי (ויסקארה) למועדון הוא מדהים״, אמר גורם במועדון בהתייחסות לשוער והוסיף: ״למרות שלא הבנו למה שחררו את תומאש קושיצקי והיינו אמורים בכלל להביא שוער ישראלי במקומו, ויסקארה פשוט עושה עבודה מצוינת. כנראה שלפעמים קצת מזל שווה יותר מכל דבר אחר, זכינו בשוער גדול״.

שחקן נוסף שעשה עבודה טובה וזכה למחמאות הוא המגן הימני עדי נמני, שמסיים חוזה בתום העונה ומחזיק בשתי הצעות משמעותיות, כאשר יש קבוצה נוספת שמגששת ומעוניינת לצרפו. בהפועל רעננה היו שמחים שנמני יישאר במועדון אליו הגיע ב-2011 ממכבי נתניה, אך טרם הגישו למגן בן ה-26 הצעה קונקרטית לחוזה חדש.

גיירמו ויסקארה חוגג (נעם מורנו)גיירמו ויסקארה חוגג (נעם מורנו)

נמני התייחס בסיום להעפלה לחצי הגמר: ״בצורה בה התחלנו את המשחק הייתי בטוח שזה בורח לנו, אבל אני שמח שהתאפסנו בזמן. אני חושב שלא היינו אגרסיביים מספיק במחצית הראשונה, לא היינו חזקים מספיק פיזית ולא לחצנו מספיק על הכדור, היינו רכים מדי בהתחלה ולא נתנו פייט. המזל הוא שהתעוררנו בזמן במחצית השנייה והצלחנו לעלות לחצי הגמר״. 

הצורה בה המשחק התפתח: ״אני שמח שהצלחנו להשוות ולקחת את המשחק להארכה, אבל בסוף אני אישית כבר חיכיתי כבר לפנדלים כי זה קשה לשחק 120 דקות שלושה ימים אחרי המשחק בליגה עם שרירים מכווצים ואני מאושר שהצלחנו לעשות את זה בפנדלים. נזהרנו קצת בהארכה כי היינו במצב שיש שיקולים של משחק גומלין, התכוננו בצורה אחרת לזה ופחדנו לקבל את הגול בהארכה, אבל גם אשדוד לא יצאה יותר מדי קדימה ושתי הקבוצות כבר היו עם הראש בפנדלים״. 

החגיגות בחדר ההלבשה: ״היו חגיגות אדירות, אני תקופה ארוכה ברעננה וזו הייתה סיבה למסיבה. בתוך העונה הזו שהתחילה בצורה מגומגמת אף פעם לא הייתה לנו אפשרות אמיתית לשמוח ולחגוג, כי גם שאנחנו מנצחים בליגה אנחנו יודעים שעוד לא סיימנו את המשימה שלנו. היה כיף לחגוג את העלייה לחצי הגמר, אבל אנחנו צריכים לחזור לשגרה״.

אור אינברום מול עדי נמני (נעם מורנו)אור אינברום מול עדי נמני (נעם מורנו)

המשך הדרך בגביע: ״גביע זה מקום לחלום ואנחנו מקווים לקבל את ההגרלה הנוחה ביותר למרות שאין הגרלות נוחות בחצי הגמר, אבל נעשה את המקסימום במשחק אחד וננסה לעלות לגמר. אין עדיפות ליריבה בחצי הגמר, כל קבוצה שנפגוש תהיה חזקה מאוד ומול כל יריבה נבוא להילחם על כרטיס לגמר״.

המשחק הבא בליגה מול מכבי פתח תקווה: ״נהנה קצת מהעלייה לחצי הגמר ונחגוג, אבל כבר באימון הבא נתחיל להתמקד במשחק מול מכבי פתח תקווה שיכול להגדיל את הפער שלנו מהתחתית ולתת לנו מרחק ביטחון גדול ומבטיח. אנחנו צריכים לבוא לכל משחק מוכנים ומרוכזים, אין לנו פריבילגיה להוריד את הרגל מהגז. אנחנו רוצים לנצח את מכבי פ״ת, שזו קבוצה מצוינת שנמצאת בפורמה טובה. הולך להיות משחק מאוד קשה, אבל אנחנו רוצים לאגור כמה שיותר נקודות כדי לברוח מהתחתית כמה שיותר מהר״.

המשך דרכו לקראת סיום החוזה: ״אני מסיים חוזה בתום העונה וקיבלתי כבר מספר הצעות, אבל אני מחכה לקיץ וכרגע כל כולי בהפועל רעננה ומרוכז במשימה להשאיר את הקבוצה בליגה. אני מסיים את החוזה שלי כשרעננה נשארת בליגה לאורך כל הדרך וחשוב לי שרעננה לא תרד ליגה במשמרת שלי״.

לאחר ההעפלה ההיסטורית לחצי גמר, הלכה קבוצתו של מנחם קורצקי לבקר את ילדים המאושפזים בבית החולים השיקומי “בית לוינשטיין” וחילקה להם משלוחי מנות. זהו אחד משלושה ביקורים שעורכת הקבוצה בפורים, שעתידה לבקר ב”בית איזי שפירא” ובבית החולים “מאיר”. מנכ”ל הפועל רעננה, גיל קופר, אמר לאחר הביקור: "עבורנו הניצחון האמיתי זה לראות את החיוך על הפנים של הילדים והילדות שמאושפזים במחלקות השונות כשאנחנו מגיעים לבקר”. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */