יום שישי, 19.04.2024 שעה 15:00
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בהפועל ב"ש מודאגים: לפלייאוף זה לא יספיק

באלופה התאכזבו מהירידה הדרסטית של השחקנים במחצית השנייה ב-1:1 מול בית"ר. בדיקת ה-CT של טאהא תקינה, אוחיון סובל מקרע בשריר, קבהא יחמיץ את ק"ש

|
שחקני ב
שחקני ב"ש לאחר שריקת הסיום (איציק בלניצקי)

אחרי שני ניצחונות ליגה ברציפות, הפועל באר שבע שוב נעצרה כשסיימה אמש (ראשון) בתוצאת תיקו 1:1 קצבית מול בית”ר ירושלים. בפעם הרביעית העונה, האלופה רשמה תיקו ביתי באצטדיון טרנר ובעקבות כך הפסידה את המקום הראשון למכבי תל אביב, שמוליכה בזכות מס' שערי זכות גדול יותר, שני מחזורים בלבד לסיום העונה הסדירה.

למרות מחצית ראשונה נהדרת, בבאר שבע התאכזבו מהירידה הדרסטית במחצית השנייה, שהובילה לשער השוויון של הקבוצה מהבירה, שיכלה אפילו להוציא יותר מכך. “חבל שהיה הבדל גדול בין המחציות” אמר גורם במועדון. "ידענו שבית"ר תעלה בהתלהבות גדולה למחצית השנייה, פתחנו אותה גם טוב ואם טוני וואקמה לא מחמיץ מול בוריס קליימן זה כנראה היה נגמר אחרת. בסופו של דבר לא הגיעה לנו יותר מנקודה, נצטרך לקחת את עצמנו בידיים, כי בפלייאוף יכולת כזו לא תספיק”, הוסיף אותו גורם.

בן זקן: יוצאים בתחושה טובה מאוד

בצוות המקצועי מרוצים מאוד מהרכש הלוהט של ינואר חנן ממן, שכבש את השער הרביעי שלו מאז נחת בבירת הנגב. ב-3 משחקים בלבד בהן פתח בהרכב, ממן כבש את אותה כמות שערים בהפועל חיפה מתחילת העונה. בבאר שבע החמיאו גם לקפטן מאור מליקסון, שעשה מאמצים כבירים להחלים מהמתיחה בשריר הירך האחורי ולמרות שהיה בספק גדול, פתח והצליח לסחוב משחק מלא.

לואי טאהא סבל מכאבי ראש חזקים כתוצאה מהיתקלות ראשים כבר בדקה השביעית ובמחצית המשחק חש סחרחורת ואף הקיא. הבלם ביקש להמשיך לשחק, אך בדקה ה-53 הודיע לספסל שעדיין אינו חש בטוב והצוות הרפואי הורה להחליפו. הבלם, ש-2 דקות לאחר יציאתו ספגה באר שבע את השוויון, פונה לביה"ח סורוקה ועבר בדיקת CT ראש, ממנה לא עלתה עדות לחבלה או דימום. לאחר האבחון שוחרר טאהא לביתו והוא עשוי להיות כשיר למשחק הגביע נגד עירוני קריית שמונה ברביעי, אם כי בקבוצה יעשו בדיקות נוספות כדי לבדוק את כשירותו.

אריק סאבו עם לואי טאהא (אורן בן חקון)אריק סאבו עם לואי טאהא (אורן בן חקון)

מתן אוחיון שנפצע במשחק עבר בדיקת אולטרסאונד ממנה התברר כי השחקן סובל מקרע באזור החיבור בין השריר הארבע ראשי לאגן בצד שמאל. מרואן קבהא ערך היום צילום אולטראסאונד לאחר שספג מכה חזקה בגבו, במועדון חששו שמדובר בשבר בצלעות, אך לבסוף תוצאת הבדיקה תקינה. למרות זאת, קבהא עדיין סובל מכאבים חזקים והוא צפוי להחסיר את משחק הגביע נגד עירוני קריית שמונה ביום רביעי.

אורח מיוחד הגיע לטרנר והוא בלם הקבוצה, שיר צדק. הבלם חזר לראשונה לאצטדיון טרנר מאז פרשת הרכיב האסור והתקבל בתשואות ע"י אוהדי הפועל באר שבע. בקבוצה התעודדו מהביקור המפתיע של צדק, שעבר ועדיין עובר תקופה קשה בעקבות ההרחקה מבית הדין של אופ"א.

בסיום המשחק ולקראת סיום התפזרות האוהדים, הבחינו שוטרים שפעלו במקום באוטובוס אוהדים חוזר ואלו שירדו ממנו ]תחו בתגרה אלימה עם הנמצאים בו. השוטרים עצרו 4 חשודים במעורבות באירוע, בהם שני קטינים בני 17.

צדק. שוב על הדשא בטרנר (איציק בלניצקי)צדק. שוב על הדשא בטרנר (איציק בלניצקי)

באלופה כבר מביטים למשחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה נגד עירוני קריית שמונה בעוד יומיים, שיהיה אחד מתוך שניים בתוך חמישה ימים. במועדון מעודדים מכך שג'ון אוגו יחזור מהרחקה שספג מבית הדין של ההתאחדות והניגרי צפוי לחזור להרכב. בן ביטון, שאיבד את מקומו ב-11 לדור אלו, ישחק במקום אלו המוצהב.

דן איינבינדר ספג את הצהוב החמישי שלו והוא ייעדר ממשחק הליגה נגד קריית שמונה ביום ראשון. “פתחנו את המשחק כמו שצריך”, אמר הקשר לאחר המשחק. “ידענו בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות כדי לייצר מצבים ולכבוש, עשינו את זה ושיחקנו טוב במחצית הראשונה. אחרי ההחמצה של טוני ראינו שבית"ר משתלטת על המשחק והיינו קצת מבולבלים ולא מוכנים. היינו צריכים להיות קצת יותר אחראים, אגרסיביים וחכמים כדי למנוע את השוויון. לקחנו נקודה וצריך להסתכל קדימה, בעוד שלושה ימים משחק סופר חשוב ואנחנו רוצים לעלות שלב בגביע”.

אוגו. יחזור ישירות ל-11 (איציק בלניצקי)אוגו. יחזור ישירות ל-11 (איציק בלניצקי)

תפקוד הקבוצה במחצית השנייה: ”בסופו של דבר אנחנו משחקים כקבוצה, תוקפים ומגנים ביחד. בסך הכל הכללי כקבוצה, המחצית הראשונה הייתה טובה יותר מהשנייה, נצטרך לקחת את הדברים הטובים מהמחצית הראשונה, נלמד מהטעויות במחצית השנייה ונתקדם קדימה. אין טעם להתעכב על כך”.

המפגש הטעון נגד קבוצתו לשעבר: "מבחינתי לשחק נגד בית"ר תמיד יהיה קצת מוזר ומרגש. זה מקום שאני מאוד אוהב ומכבד, גם את המועדון וגם את קהל האוהדים. בסופו של דבר ניסיתי לעשות את הכל בשביל הקבוצה ולהקריב. נמשיך הלאה ואני מקווה שנראה משחקים טובים יותר”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */