יום שבת, 20.04.2024 שעה 19:07
ליגת ווינר סל 23-24
87%1822-211223מכבי ת"א
73%1828-206722הפועל ת"א
73%1777-187122עירוני רמת גן
60%1557-162120הפועל ירושלים
57%1654-172121הפועל חולון
50%1818-179222בני הרצליה
50%1859-181922עירוני קריית אתא
41%1784-176922הפועל עפולה
41%1987-182122הפועל חיפה
39%1915-189923עירוני נס ציונה
30%1711-152520הפועל אילת
24%1860-173021הפועל ב"ש/דימונה
23%1956-178122הפועל גליל עליון
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 20:40
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • עירוני נס ציונה
  • רביעי, 24/04, 20:30
  • הפועל ת"א
  • עירוני קריית אתא
  • חמישי, 25/04, 20:30
  • הפועל עפולה
  • הפועל גליל עליון
  • שישי, 26/04, 13:45
  • הפועל חיפה
  • הפועל אילת
  • שלישי, 30/04, 00:00
  • הפועל חולון
  • הפועל ירושלים
  • שלישי, 30/04, 00:00
  • עירוני רמת גן

אלטיט נפצע בשריר התאומים וייעדר מהנבחרת

הפורוורד עבר MRI ונמצא שייעדר כחודש, קטש במסע"ת לקראת בריטניה ואסטוניה: "יודע לאן אני הולך", פרישמן: "מנסים לא לפגוע במכבי ת"א ובג'ייק כהן"

|
בן אלטיט וטוני גפני (רדאד ג'בארה)
בן אלטיט וטוני גפני (רדאד ג'בארה)

נבחרת ישראל בכדורסל, ובראשה עודד קטש, מתכוננת למשחק הראשון שייערך ביום שישי מול נבחרת בריטניה והשני נגד נבחרת אסטוניה ביום ראשון, במסגרת מוקדמות גביע העולם 2019. הערב (שני) קיים קטש, יחד עם עמוס פרישמן, גל מקל ורביב לימונד מסיבת עיתונאים לקראת צמד המשחקים.

המאמן עודד קטש ועוזריו עופר רחימי ודרור כהן זימנו 16 שחקנים. בסגל הפעם יש שני מתאזרחים ריצ’ארד הוואל וג’ו אלכסנדר, כשרק אחד מהם יוכל להשתתף במשחקים. שני השחקנים שקיבלו זימן בכורה לסגל הנבחרת הם נמרוד לוי ויובל זוסמן בוגר נבחרת העתודה האחרונה שזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה.

קטש: "מחכים לנו משחקים קשים ומשמעותיים"

אגב, איגור נסטרנקו זומן לסגל נבחרת ישראל ויצטרף לאימונים מחר בבוקר. נסטרנקו צורף מכיוון שמספר שחקנים סובלים מפציעות שמונעות מהן פעילות מלאה. בן אלטיט נפצע בשריר התאומים כך נקבע לאחר בדיקת MRI הוא ייעדר כחודש ובעקבות כך לא ישותף במשחקי נבחרת ישראל.

יו”ר הוועדה המקצועית באיגוד הכדורסל, עמוס פרישמן, הסביר: “בהצלחה לכולנו. ניסינו להביא לקמפיין הזה את מיטב השחקנים בכושר הטוב ביותר. לגבי ג’ייק כהן, הוא מצטרף אלינו לאימונים היום ומחר ונשחרר אותו למשחק של מכבי תל אביב ביורוליג כשהוא יחבור אלינו למשחק לאחר מכן, זה הדבר הכי טוב שיכולנו לעשות. אנחנו מנסים להביא את השחקנים הטובים ביותר בלי לפגוע בהכנות של מכבי ת”א. אני מקווה שנצליח בשני המפגשים הקרובים. ההתנהלות מול מכבי ת”א? אני לא יודע מה קורה בנבחרות אחרות, אנחנו בקשר עם כל הקבוצות בארץ ומכבי היחידה שעוד משחקת במפעל אירופי, ביקשנו את זוסמן וג’ייק. צריכים להסתכל על טובתו של השחקן וכהן תוקע יתד בקבוצה שלו ולא רצינו לפגוע בו. הצוות חשב ובמשחק הראשון נוכל לוותר עליו, גם אם לא בלב שלם. צריכים להיות חכמים, הוא ישחק ביורוליג והתאמן איתנו כדי להיות חלק מהאווירה ואז יגיע למשחק השני”.

עמוס פרישמן ורביב לימונד (איציק בלניצקי)עמוס פרישמן ורביב לימונד (איציק בלניצקי)

המאמן עודד קטש אמר בפתח דבריו: “מחכה לנו חלון משחקים קשה ומשמעותי, חשוב להביא תוצאות שאנחנו רוצים ולעשות את המיטב. לקראת החלון השני, אנחנו בצוות המקצועי הפקנו לקחים ואנחנו יודעים לאן הולכים. זה שבוע קצר ואינטנסיבי, יש פציעות וכושר כזה או אחר של שחקנים. ניסינו לגבש את הסגל הטוב ביותר. אני שמח שרביב לימונד וגיא פניני חוזרים, הם עשו כברת דרך ואני שמח שהם איתנו. במשחק מול יוון יכולנו להיראות יותר טוב, אבל מצאנו לנכון שבכושר הנוכחי של רביב וגיא להביא אותם, הניסיון שלהם יעזור. יש הרבה שחקנים צעירים שיהיו משמעותיים מאוד. אני לא חושב שהתוצאות בחלון הקודם היו רעות מדי”.

הסגל שנבחר: “ברור לכולם שכל אחד בסיטואציה אחרת, ליאור אליהו ביקש להשתחרר והשיקולים שלו הם שלו, הוא בחר וג’ייק כהן כאן. אני מתחשב ברצונות של השחקנים. לגבי יוגב אוחיון, יש מחשבה לגבי כל עמדה, רוצה להתייחס לגבי מי שכן בסגל. אני מעריך את עמית שמחון, זו החלטה מקצועית, אולי בהמשך הוא כן יהיה. יש מגוון שיקולים שקשורים לפן המקצועי ויש שחקנים בעמדה שלו שהם בכושר טוב לפחות מבחינתי – רפי מנקו וגיא פניני, יובל זוסמן גם כאן. לא בהכרח מי שפה טוב יותר משחקן שלא הגיע, אין שום דבר אישי”.

גל מקל ועודד קטש (איציק בלניצקי)גל מקל ועודד קטש (איציק בלניצקי)

עוד הוסיף: “בכל חלק מהפקת הלקחים, אני יודע יותר לאן אני הולך כי זה היה כמו ניסוי כי מעולם לא חווינו דבר כזה. לא היו מספיק משחקים כדי להסיק מסקנות. נקווה שבמשחק הבא ננצח בבית. אף פעם לא קל לשחק מול נבחרת יוון, צריך לקחת דברים משם וליישם מול הבריטים, את המסקנות אבל העיקריות נשמור למפגש הבא מול יוון”.

שילוב שחקנים צעירים: “כולם מכירים את הכדורסל הישראלי יותר מיומיים ואפשר להבין כמה קשה לשלב את השחקנים הצעירים, היינו שמחים אם היו יותר שחקנים צעירים שידפקו על הדלת של הנבחרת ויהיו יותר אופציות. היו כמה שחקנים שהם גיבוי ואני צריך שחקנים עם ניסיון, יש שני מתאזרחים שחזרו מפציעות והכושר שלהם לא 100%. בר טימור ועוז בלייזר בחוץ בגלל פציעות, אבל זה לא אומר שאין חשיבה קדימה. החלון הזה משמעותי כדי להתקדם במפעל”.

רביב לימונד (איציק בלניצקי)רביב לימונד (איציק בלניצקי)

רביב לימונד הסביר: “כיף גדול לחזור ללבוש את המדים הלאומיים, זה תמיד גאווה. אני שמח במיוחד לאור הפציעה הקשה שעברתי. זה שבוע עמוס וקשה ואני מקווה שנצלח אותו עם התוצאות הרצויות. המשחק בבית שלי, אני מקווה שתהיה אווירה דומה למשחקים של הפועל תל אביב. הרגשתי בקמפיין הקודם שאני חייב לטפל בעצמי ולחזור מהפציעה כדי לעזור יותר בעתיד. אני תמיד משאיר דלת פתוחה לנבחרת, האמנתי שאני אחזור ואני שמח שזה קרה”.

גל מקל הוסיף: “תמיד כיף לחזור לישראל, השיטה החדשה משנה את הרוטינה של העונה והברייק הוא כיפי כשאתה לא נמצא בבית כל הזמן. אני מבואס מההפסד שלי עם גראן קנאריה בחצי גמר הגביע הספרדי, אבל אני מטעין את עצמי באנרגיות מחודשות. הכדורסל הוא שונה בספרד ממה שיש בארץ, חלוקת הדקות, המהירות. אני מאוד אוהב לשחק תחת עודד ובכמה ימים מאוד בודדים אנחנו צריכים להתאים את המשחק שלנו לדרישות של עודד. הנבחרת שלנו מאוד חזקה, אבל גם בבריטניה יש שחקנים שאני מכיר מהליגה הספרדית. דברים השתנו שם והם קשוחים מאוד, הם רצים כבר שנים ביחד. מחכה לנו משחק קשה. בבית”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */