יום חמישי, 28.03.2024 שעה 11:30

אלמלם: מאמין שעד מחר יהיה לנו מאמן חדש

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחחנו עם מנכ"ל הפועל אשקלון על ההחלטה המשותפת להיפרד ממאמן הקבוצה יובל נעים. התוכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וכעת גם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתוכנית סיכמנו את חצאי גמר גביע המדינה בכדורסל ועסקנו בהתרסקות של הפועל ירושלים העונה. בנוסף, דיברנו גם על הניצחון של הפועל באר שבע על אשדוד ושער הבכורה של חנן ממן בקבוצה הדרומית.

מנהל הפועל ירושלים: מה שקורה לנו העונה זו התרסקות

שוחחנו עם מנהל הפועל ירושלים דייויד בסן בעקבות ההפסד הכואב 76:67 להפועל חולון בחצי גמר גביע המדינה, שהמשיך את העונה הרעה של האדומים מהבירה. בנוסף, שוחחנו גם עם אסי ויזל, מנכ”ל חברת FOX, הספונסרית של מכבי תל אביב ועם בעלי קבוצת הפועל חולון שלמה אייזיק על ההעפלה לגמר.

ערב טוב דייויד, אחרי ההפסד לחולון אפשר להגיד שהתרסקתם העונה? 
“בגדול זו התרסקות העונה, אבל הגענו גם לזמנים טובים אם הפסד בחצי גמר גביע המדינה מול קבוצה שמעלינו בטבלה זו אכזבה. העונה הזו לא טובה בכל הגזרות, לא הולך לנו. השנה הליגה מוכרעת בפיינל פור באמצע יוני ואולי זה לטובתנו. יש לנו שלושה וחצי חודשים לתקן את הבעיות שלנו לקראת רגעי ההכרעה. בעונה שעברה הייתה לנו עונה מוזרה, זו הייתה העונה הטובה בתולדות המועדון עם זכייה בגביע ווינר, זכייה באליפות והגעה לחצי גמר היורוקאפ וזה למרות שקיבלנו המון ביקורות על היכולת שלנו בליגה, כולל ברבע גמר הפלייאוף מול עירוני נהריה. השנה כגודל הציפיות, גודל האכזבות. אף אחד לא רצה להגיע לחצי גמר הגביע ולהפסיד, זה שוק מבחינת המועדון”.

סטרטוס פרפרוגלו מנסה להרגיע את האוול (נעם מורנו)סטרטוס פרפרוגלו מנסה להרגיע את האוול (נעם מורנו)

זה נכון שאורי אלון הוריד העונה הילוך?
“אורי אלון לא הוריד הילוך, הוא היה במשחק והגיע לאימונים באמונה שנגיע לגמר הגביע. צריך לקחת בחשבון שהוא עושה את העסקים שלו בארצות הברית, אני לא חושב שהוא הוריד הילוך בגלל הקשיים להיכנס ליורוליג. זה שהוא פחות מתראיין ונגיש לתקשורת זו החלטה מודעת שלו, אבל זה לא אומר שהוא הוריד הילוך”.

אורי אלון מאוכזב (אורן בן חקון)אורי אלון מאוכזב (אורן בן חקון)

יותם הלפרין לא שיחק שנייה אתמול, אתה מרגיש שיש לכם בעיה עם הישראלים העונה?
”אני לא נכנס לעניינים מקצועיים, בסופו של דבר עדיין כשמסתכלים על הישראלים שלנו, התרומה שלהם במשחקי הליגה הם מאוד משמעותיים. הישראלים שלנו מקבלים דקות משחק, אבל כקבוצה אנחנו לא מספיק טובים העונה. כולם רצו אתמול לנצח, גם הקפטן יותם הלפרין שלא שיחק היה מאוד מעורב וסייע בהכוונות של השחקנים מהספסל. הצלחנו לעצור את ההתקפה של חולון אתמול, אבל בסוף מה שמשחק על המגרש הוא לא התקציב. החזרנו את מכבי תל אביב לעניינים? אנחנו עושים להם טובה, אבל העונה הם באמת טובים מאוד והם קבוצת גביע טיפוסית”.

יותם הלפרין (עמית מצפה)יותם הלפרין (עמית מצפה)

מה אתה יכול להגיד על המחאה של האוהדים נגד גיא הראל?
”אוהדים, ואני ביניהם, רוצים שהקבוצה תצליח. כשגיא הראל עשה את המהלך להביא את ריצ’ארד האוול מהפועל תל אביב כולם היו מרוצים, אבל קל לשכוח. אי אפשר לקחת שנה אחת רעה ולזרוק את כל הדברים הטובים לפח ולשלוח את כולם הביתה. כנראה העונה כסף כבר לא יעזור, אבל אני לא חושב שזו שאלה של תקציב לתקן את הקבוצה העונה. בשנה שעברה התקציב לא היה יותר גבוה מהשנה והצלחנו הרבה יותר, כך שהתקציב הוא לא העניין”. 

גיא הראל (נעם מורנו)גיא הראל (נעם מורנו)

ערב טוב אסי, לא הלך קל אתמול, אבל אתה חושב שתזכו בגביע?
אסי ויזל: “אף אחד מאיתנו לא דיבר בזלזול על הפועל ירושלים כשאנחנו זכינו באליפויות ואליפויות אירופה, לבוא ולהגיד שאנחנו קבוצת גביע טיפוסית ולעקוץ אותנו על כך שלא זכינו באליפות בשלוש העונות האחרונות זה לא לעניין. היה לנו משחק קשה נגד אשדוד/באר טוביה ואני ממש חושב שחולון קבוצה נהדרת והכל יכול להיות. המשחק פתוח, אין פייבוריטית אחת מובהקת והכל יכול לקרות, הולך להיות משחק כדורסל מעולה”. 

שחקני מכבי ת"א חוגגים (איתי כהן)שחקני מכבי ת"א חוגגים (איתי כהן)

ערב טוב שלמה, אחרי הניצחון אתמול אתה מאמין שתוכלו ללכת עד הסוף?
שלמה אייזיק
: “אנחנו באים לנצח את הגמר, אין אופציה אחרת. אנחנו מנסים להתמודד עם הפועל ירושלים ומכבי תל אביב כי המטרה שלנו היא לנצח, במקרה הכי גרוע לא נצליח. מכבי היא כמו כל קבוצה אחרת, זה חמישה שחקנים נגד חמישה שחקנים אחרי הכל, אם נגיע מוכנים ונעשה את הדברים כמו שצריך, ננצח. אנחנו לא עולים למגרש כדי להפסיד, אני לא מתעסק במכבי תל אביב. אני לא בגישה של נגד, אני בעד הפועל חולון. אנחנו ניתן הגנה טובה והתקפה מהסרטים ונקווה לחזור עם הגביע”. 

גלן רייס ג'וניור מטביע (איתי כהן)גלן רייס ג'וניור מטביע (איתי כהן)

יו”ר המועצה הארצית לספורט: מירי רגב הצליחה בגדול

שוחחנו במסגרת התוכנית עם יו”ר המועצה הארצית לספורט אנדריי אוזן על תוכנית המתקנים של הספורט המוערכת ב-557 מיליון שקלים. במסגרת התוכנית, שנחשפה ב-ONE, ייבנו 73 אולמות רב תכליתיים ו-46 מגרשי כדורגל, כאשר בסופו של דבר ייבנו או ישופצו 331 מתקני ספורט.

ערב טוב אנדריי, מה אתה יכול לספר לנו על התוכנית?
“אני חושב שמירי רגב הצליחה בגדול הודות לשיתוף פעולה של הטוטו, מועצת ההימורים בספורט והמועצה הלאומית לספורט ומחר בבוקר הטרקטורים כבר יכולים להתחיל לעבוד. כרגע הכל בידיים של הרשויות המקומיות, שיצטרכו לפרסם מכרזים ולהתחיל לעבוד. הדבר המיוחד שהשרה הובילה הוא הביטול של ההשתתפות של הרשויות בעלויות, דבר שהשתנה בהתאם לרשויות כאלה ואחרות”.

מירי רגב (אורן בן חקון)מירי רגב (אורן בן חקון)

מה גרם לפריצת הדרך לאישור התוכנית?
”המועצה הארצית לספורט עברה בתחילת הדרך איזה למידה של העניין, בתקציב חד שנתי הייתה בעיה להריץ את המהלך הזה, אבל ברגע שמירי רגב שמעה על הרעיון הזה היא הלכה איתנו יד ביד. מי שידע לעבוד, תוך שנה כבר יהיה לו מתקן מוכן. אני בא מתחום הספורט והייתי ממונה 10 שנים על תיק הספורט בעיריית באר שבע, ידעתי מה אנחנו צריכים לעשות ואני שמח שהשרה וכל הגורמים המעורבים סייעו למהלך הזה לצאת לדרך. יש לנו תוכנית בסיסית לפיה נקדם את הספורט, הנושא של העלויות הגבוהות להכניס ילדים לחוגי ספורט כאלה ואחרים הם מהדברים החשובים ביותר עליהם רצינו לעבוד. אני יודע שהרבה אנשים סקפטיים לגבי התוכניות שלנו, אבל מדובר במהלך משמעותי”.

מנכ”ל הפועל אשקלון דרור אלמלם: מאמין שעד מחר כבר יהיה לנו מאמן

שוחחנו עם מנכ”ל הפועל אשקלון דרור אלמלם על הפרידה ממאמן הקבוצה בארבע העונות האחרונות יובל נעים בהחלטה משותפת של שני הצדדים ועל המועמדים להתמנות למאמן הבא של הקבוצה.

ערב טוב דרור, מה אתה יכול לספר לנו על הפרידה מיובל?
“זה לא היה קל, היו הרבה מאוד רגשות וזה לא סתם עוד מאמן. יובל עשה איתנו דרך מליגה א’ עד לליגת העל והוא באמת דמות משמעותית מאוד מבחינתנו, אבל המועדון מעל הכל. באופן טבעי, כשקבוצה לא מצליחה יש לחץ. אנחנו לא מכבי חיפה ולא מכבי תל אביב, אבל אנחנו רוצים להיות כמו המועדונים הגדולים ומחכים שיבוא מישהו שישקיע וירים את הכפפה. אבל כרגע, עם מה שיש לנו הצלחנו להגיע לליגת העל ולקדמת הבמה. חלק מהשחקנים היו המומים, אבל ברגע שהתשוקה קצת נעלמה הבנו שאנחנו צריכים שינוי”.

יובל נעים (שחר גרוס)יובל נעים (שחר גרוס)

מי יהיה המאמן הבא של הפועל אשקלון?
”כל מאמן שרצינו והיה מועמד היה קושי כזה או אחר לגביו מסיבות כאלה ואחרות. היו שלושה מועמדים, מתוכם אחד ירד כי הוא לא רוצה לאמן. אמרתי ליובל שאם הוא רוצה להמשיך אני רוצה אותו, זו הייתה החלטה של יובל ואני כיבדתי אותו עד הרגע האחרון. כשהוא איבד את האהבה והתשוקה זה כבר לא היה שווה מבחינתו. אנחנו לא מפחדים לקחת החלטות ואנחנו בטוחים שניתן למאמן שיבוא את כל הכלים שאנחנו יכולים לתת. אני מאמין שעד מחר כבר יהיה לנו מאמן”. 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */