יום שבת, 20.04.2024 שעה 01:32
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

נעים עזב בדמעות: אשקלון תהיה חרוטה בלב שלי

מאמן הקבוצה הדרומית בארבע השנים האחרונות הודיע על סיום דרכו ודמע: "עוזב בית חם עם אנשים טובים שהיו לי משפחה". אלמלם: "זו ההחלטה הנכונה כרגע"

|
יובל נעים בוכה (שחר גרוס)
יובל נעים בוכה (שחר גרוס)

הנהלת הפועל אשקלון ויובל נעים ערכו היום (שני) מסיבת עיתונאים, בה הודיעו על פרידה משותפת ומכובדת מהמאמן, שהעלה את הדרומיים מליגה א’ עד ליגת העל. פרט למסע”ת המשותפת, הקבוצה אף הציגה קליפ פרידה מיוחד מהמאמן בה הודתה לו על תקופתו והעובדה שהעלה את אשקלון מליגה א’ לליגת העל. אך לאחרונה, הקבוצה סובלת מתקופה רעה, כשהפסידה 3:1 לבית”ר ירושלים במחזור האחרון וירדה מתחת לקו האדום.

בהנהלת אשקלון סירבו לספר מדוע החליטו לכנס במפתיע ובאופן לא שיגרתי את מסיבת העיתונאים יוצאת הדופן, אך כאמור, הצדדים (המועדון ונעים) החליטו להודיע על הפרדת כוחות בהחלטה משותפת. ביממה האחרונה, אגב, סערו הרוחות במועדון לאחר שבתום ההפסד לבית”ר, נראה נעים מסמן אצבע משלושת לעבר הקהל שקילל אותו בירידה לחדרי ההלבשה. כמה עשרות מאוהדי הקבוצה המתינו מחוץ למסיבת העיתונאים על מנת להיפרד מנעים, שיצא להודות להם ביחד עם עוזרו אלי לוי”.

אשקלון נפרדת מיובל נעים

מאמן הקבוצה העוזב יובל נעים אמר בדמעות: “אתמול בערב בהחלטה משותפת עם משפחתי הגרעינית ומשפחתי השנייה בארבע העונות האחרונות על פרידה. בארבע השנים האחרונות קיימנו מסע קסום מליגה א’ לליגת העל, הישג שלא נרשם במועדון הזה עד כה. היום אני עוזב בית חם עם אנשים טובים שהיו לי למשפחה. מועדון הפועל אשקלון יהיה תמיד חרוט בלבי. ביצעתי אצבע משולשת לאוהד אחד ספציפי ולא לכל האוהדים וחשוב לי להגיד שלהפועל אשקלון יש קהל מדהים שתמיד יהיה חרוט בזכרוני. אני רוצה להודות בסיום לעוזרי אלי לוי שתמיד יהיה חלק מהדרך שלי ואני רוצה להודות לכל מי שהיה חלק מהמועדון הנפלא הזה ורוצה לאחל הצלחה להפועל אשקלון מכל הלב”.

יובל נעים בוכה (שחר גרוס)יובל נעים בוכה (שחר גרוס)

ההחלטה לעזוב: “כבר לפני חודש אמרתי לדרור אלמלם שאני מרגיש שזו לא הקבוצה שלי וביקשתי ממנו להביא מאמן אחר שיעשה את העבודה בצורה יותר טובה ובאמת שעשינו פה דרך מדהימה וכל מה שרציתי קיבלתי. יש לאשקלון קבוצה טובה ואני מאמין שהיא יכולה להישאר בליגה. הפסדנו העונה שישה משחקים בדקה ה-90 ושישה משחקים אחרי שהובלנו ואם היינו מצליחים לנצח אני לא צריך להגיד לכם איפה היינו. פרידות זה לא דבר נעים, אבל לפחות אנחנו עושים את זה בצורה מכובדת”.

נקודת השפל: “המשחק מול מכבי פתח תקווה נתן לי הרבה חומר למחשבה, אף פעם קבוצה שלי לא נראתה כמו שהיא נראתה במשחק הזה, אבל באמת שהאמנו שאנחנו יכולים לנצח את בית”ר ירושלים. ההחלטה לעזוב היא דבר שהתבשל אצלי הרבה זמן ואם אני לא מצליח לעשות את הדברים בדרך שלי ומהאהבה אז זה לא שווה כלום. חשוב לי שהמועדון הזה יישאר בליגה, זה לא משנה מאיזה צד הגיעה ההחלטה על הפרידה. השחקנים הם שחקנים טובים ואסור לשכוח את הפציעות של טל איילה ושל אלעד גבאי, אני חושב שזה מוקדם מדי לסיכומים של העונה הזאת של הפועל אשקלון. לדעתי הקבוצה מספיק טובה ותישאר בליגה”. 

יובל נעים בוכה (שחר גרוס)יובל נעים בוכה (שחר גרוס)

הטעויות: “כשאתה עובד במקום ארבע שנים אתה עושה גם טעויות. זה מקום שקשה מאוד להביא אליו שחקנים ואין פה ישראלים דומיננטיים. אנתוני וארן כבר היה סגור אצלנו, הבעיה הייתה שהוא היה במיאמי ואי אפשר היה לסדר את זה לחתימה פורמלית. לצערנו יום אחרי זה הוא חתם בבית”ר ירושלים ולדעתי המכות האלה הן יותר מדי למועדון כמו הפועל אשקלון. מחר אני אבוא להיפרד מהשחקנים וזה אף פעם לא נעים להיפרד, אני חושב שבסך הכל עשינו פה דברים יפים”.

התקופה באשקלון: “אני חושב שהיינו צריכים לנצח את המשחק מול בית”ר ירושלים, אבל ההחלטה לעזוב התבשלה אצלי הרבה זמן וחשוב לי לעשות דברים מאהבה. ברגע שהרגשתי שזה פוגע לי בבריאות החלטתי להפסיק עם זה. השחקנים יודעים שהפועל אשקלון זה מקום טוב, לשחקנים יש האינטרס הכי גדול שהמועדון הזה יישאר בליגת העל. אנשים כמו שיש פה אין בכל מקום והייתי בהרבה מקומות. רוב המאמנים מחפשים להתקדם, אני נהנה מהמקומות בהם אני נמצא וכך היה גם באשקלון, אבל לפעמים התחושות משתנות”.

יובל נעים (שחר גרוס)יובל נעים (שחר גרוס)

רגעי השיא: “היו הרבה רגעים גדולים, אבל המשמעותי ביותר היה ההשארות בעונה שעברה. אחרי המשחק מול הפועל תל אביב ידענו שזה תלוי בנו, כשספגנו מול קריית שמונה לא הבנתי שהיה גול מרוב השקט שהיה באצטדיון, אבל למזלנו רודי חדד השווה בדקה ה-44. בליגה הלאומית רק רצינו להישאר בליגה ובסוף הצלחנו לעלות לליגת העל. אני רואה את עצמי חוזר לאשקלון, אבל כרגע הקבוצה יוצאת לדרך חדשה עם מאמן חדש”.

מנכ”ל הקבוצה דרור אלמלם פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: “בשל מצבה הלא סימפתי של הקבוצה בחרנו לכנס מסיבת עיתונאים בסיומה נצא לדרך חדשה. לפני ארבע שנים התחלנו בדרך ועלינו מליגה א’ לליגה הלאומית ולליגת העל. פתיחת העונה נפתחה בצורה אופטימית, אך לאחר מכן נתקלנו בקשיים. בשל כך, החלטנו לסיים בסופו של דבר את דרכינו בצורה מכובדת, שמו של יובל נעים נחרט בהיסטוריה של הפועל אשקלון כמאמן שרשם את הישגי השיא במועדון. אנו מוקירים תודה ליובל ואלי ומאחלים להם בהצלחה בהמשך הדרך ובטוחים שדרכינו יצטלבו בעתיד. במהלך השבוע הקרוב הנהלת הקבוצה תבצע מאמצים להחתים מאמן חדש שאיתו נצא לדרך חדשה”.

דרור אלמלם (שחר גרוס)דרור אלמלם (שחר גרוס)

השתלשלות האירועים: “איתמר שמעוני התקשר אליי הבוקר ושמע שאנחנו נפרדים מיובל ומאוד כאב לו. מי שהביא לאשקלון את יובל היה איתמר שמעוני והוא ניסה להניא אותי מהמהלך, אבל הסברתי לו שזו ההחלטה הנכונה ביותר במצב הנתון שנוצר. יש לנו דרך פתוחה ללשכת ראש העיר תומר גלאם וחשוב לנו להגיד את זה. יובל לקח אותנו מליגה א’ כשהמועדון היה רגע מפירוק וחשוב לשמור על פאסון, אבל היו דמעות. אמרתי ליובל שאנחנו יודעים שאכפת לו, אבל נקבל כל החלטה שהוא יקבל, הביחד תמיד הרים אותנו והחלטנו לפני בערך חודש לתת צ’אנס נוסף, שלצערי לא צלח. אם הקבוצה הייתה ממשיכה בקצב צבירת הנקודות של פתיחת העונה אני בטוח שיובל היה משתף שחקנים ביתיים שגדלו בנוער. אני בטוח שאם היינו במצב אחר היה יותר פשוט לשתף שחקנים צעירים. אם היו יותר נקודות לא היינו מקיימים את מסיבת העיתונאים הזאת עכשיו. זה חשוב לנו לשתף שחקנים צעירים, אבל קודם כל להישאר בליגת העל”. 

יובל נעים ודרור אלמלם (שחר גרוס)יובל נעים ודרור אלמלם (שחר גרוס)

זהות המאמן הבא: “אין לי מושג עדיין מי יאמן אותנו, לא תכננתי את הפרידה הזו. ברור לי שיובל מאמן מצוין והייתה לי זכות לעבוד בהפועל אשקלון עם מאמן כמו יובל. ביקשתי מעוזרו של יובל אלי לוי להישאר ולאמן, אבל למרות האישור של יובל, אלי החליט לעזוב וללכת עם יובל. נעשה את המקסימום כדי להחתים מאמן בהקדם האפשרי, רק בסוף העונה נדע אם המהלך היה מוצדק ונכון. גם אם עמי ג’רבי יעמוד על הקווים במשחק הקרוב יהיה בסדר, אנחנו לא רוצים להחתים מאמן כברירת מחדל. יובל הביא אותנו לבמה המרכזית וחשוב לי שתדעו שזו לא החלטה שלי, זה הבית של יובל ואם זה היה תלוי בי הוא היה נשאר, אבל יובל החליט את מה שהחליט. אני בטוח שהשחקנים קשובים למסיבת העיתונאים, גם להם לא סיפרנו שאנחנו נפרדים מיובל. מחר יובל ייפרד מהם כמו שצריך, נאסוף את כולם ביחד עם מאמן אחר ונעמוד מאחוריו”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */