יום שבת, 20.04.2024 שעה 09:03
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

צדק ביקר באימון, בכר יעלה בהרכב החזק ביותר

בלם ב"ש הגיע ולווסרמיל ואף צפוי לצפות במשחק ב-21:00 מול מ.ס אשדוד. ממן, וואקמה, מליקסון ופקהארט יפתחו. תורג'מן: "אולי עדיף שבראון לא משחק"

|
שיר צדק. הגיע להגיד שלום (מרטין גוטדאמק)
שיר צדק. הגיע להגיד שלום (מרטין גוטדאמק)

אחרי תוצאת התיקו הפושרת עם עירוני קריית שמונה במסגרת המשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה, הפועל באר שבע חוזרת לליגה. לאחר שני משחקים מאכזבים, חניכיו של ברק בכר, שהפסידו במחזור הקודם למכבי תל אביב במשחק עצבני במיוחד, ינסו לחזור אל מסלול הניצחונות כשיארחו הערב (שני) ב-21:00 את היריבה הדרומית מ.ס. אשדוד. 

בבאר שבע שואפים להיצמד למכבי תל אביב בפסגת הטבלה ובנוסף לכך להימנע ממאזן מדרדר של שלושה משחקים ללא ניצחון. למרות שלאולופה מצפים עכשיו שלושה משחקי בית רצופים, נראה כי המבצר של טוטו טרנר מאבד מההרתעה שלו בתקופה האחרונה. “הדבר הכי מעודד, זה שיש לנו 3 משחקי בית” אמר גורם במועדון. “נכון שקבוצות מגיעות לטרנר, מסתגרות ויוצאות למתפרצות, אבל אנחנו חייבים לעשות את העבודה שלנו בבית שלנו. בגביע, האצטדיון לא היה מלא וזה השפיע. אנחנו צריכים שהקהל יבוא בשיאו וידחוף אותנו דווקא בתקופה שהכל הולך קשה”. 

בכר מתכונן לתורג'מן ולמ.ס אשדוד

המאמן ברק בכר ערך את האימון המסכם ונראה שיעלה עם ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותו. לואי טאהא, שנעדר בעקבות הכרטיס האדום שספג במחזור הקודם, ריצה את עונשו נגד קריית שמונה והוא יחזור להרכב לצידו של מתן אוחיון. אורן ביטון יפתח כמגן שמאלי ואילו בנוגע לעמדת המגן הימני, דור אלו עשוי להמשיך לקבל את הקרדיט. בחוליית הקישור, המאמן ימשיך עם השלישייה שפתחה ברביעי האחרון, הכוללת את דן איינבינדר, חנן ממן ומרואן קבהא. בחוליית ההתקפה, ימשיכו כרגיל טוני וואקמה ומאור מליקסון אליהם יצטרף תומאש פקהארט, שהחלים כמעט לגמרי מהפציעה בקרסול. בשורות האלופה ייעדר המורחק הטרי ג'ון אוגו, כמו כן גם מיחאי קורהוט, מיגל ויטור, מוחמד גדיר ובן שהר בעקבות פציעות. 

מרואן קבהא. ימשיך בהרכב (מרטין גוטדאמק)מרואן קבהא. ימשיך בהרכב (מרטין גוטדאמק)

בעניין אחר, אורח מיוחד הגיע לביקור קצרצר לאימון הקבוצה. בלם האלופה שיר צדק, שחזר לכותרות בסוף השבוע בעקבות דו"ח התחקיר שפורסם על ידי הנהלת המועדון, הגיע לביקור באצטדיון וסרמיל שם מתאמנת הקבוצה. צדק, שקיבל בסוף השבוע כמות גדולה של הודעות תמיכה וחיזוקים מאוהדי הקבוצה אחרי שהתברר רשמית כי הוא נקי מאשמה, עשוי להגיע למשחק לראשונה מאז התפוצצות הפרשה.  

הרכב משוער: גיא חיימוב, דור אלו (בן ביטון), מתן אוחיון, לואי טאהא, אורן ביטון; דן איינבינדר, מרואן קבהא, חנן ממן, טוני וואקמה, מאור מליקסון ותומאש פקהארט.

תורג’מן: “אולי עדיף לבראון שהוא לא משחק בטרנר”

מ.ס. אשדוד קיימה מסיבת עיתונאים לקראת משחקה הקרוב בטרנר אצל האלופה הפועל באר שבע. הקבוצה מעיר הנמל תנסה להפתיע את הקבוצה מבירת הנגב ולצאת עם נקודות יקרות שיסייעו לקבוצה במאבקי התחתית. אשדוד, שרושמת שישה משחקים ברציפות בכל המסגרות ללא הפסד, תקווה כי גם לאחר המשחק בטרנר הרצף הארוך ביותר שלה העונה ללא הפסד יימשך. 

מאמן הקבוצה עמיר תורג'מן התייחס למשחק של קבוצתן ואמר: "אין ספק שהפועל ב"ש קבוצה מאוד טובה ואיכותית עם המון שחקנים טובים וכישרוניים. אנחנו נצטרך לבוא לעשות את העבודה שלנו ובמצבנו נהייה חייבים להמשיך לדחוף בכל משחק, לא משנה איפה, גם בב"ש בטרנר, נגיע מוכנים וניראה מה יהיה". 

עמיר תורג'מן. "משחק סופר קשה" (איתי כהן)עמיר תורג'מן. "משחק סופר קשה" (איתי כהן)

הביתיות של טרנר: "ההשפעה על כך שהמשחק בטרנר זה שיודעים שהולך להיות משחק סופר קשה. גם אם ב"ש נמצאת בתקופה פחות טובה, עדיין יש פערי רמות. נצטרך להגיע מוכנים ולתת את כל מה שיש לנו כל מה שיש בנו בכל דקה במשחק, כדי להגיע לדקות המכריעות במצב טוב". 

היעדרותו של וובה בראון: "וובה מאוד יחסר לנו הוא שחקן עם המון איכויות, ניסיון ומנהיגות. ראיתי כמה כאב לו שהוא לא יכול לשחק, מצד שני אמרתי לו שזה הכל לטובה, שאולי זה עדיף לו שלא ישחק בב"ש ולא בטרנר. אם זה מה שייצא, אז זה מה שיש. אנחנו נמצא את המחליף המתאים ומי שישחק במקומו ישחק טוב ובזה אני בטוח". 

איך מתמודדים עם התקפה האיכותית של ב"ש אל מול ההגנה שמרבה לספוג: "קודם כל אנחנו לא מרבים לספוג, צמצמנו את זה משמעותית מאז שהגיעו שחקנים לקבוצה. בכדי לעצור אותם צריך להיות עם המון ריכוז לאורך כל המשחק, נראה להם בווידאו את כל המהלכים שאנחנו חושבים שיהיו משמעותיים. בסופו של דבר זה גם יכולת אישית של שחקנים שנדע להצר את צעדיהם וגם קצת טיפה מזל". 

חנן ממן (מרטין גוטדאמק)חנן ממן (מרטין גוטדאמק)

ההזדמנות להתרחק עוד טיפה מהקו האדום: "קודם כל אני מאמין שאפשר לעשות תוצאה טובה בכל משחק ובכל מגרש, לא משנה מול מי משחקים, וזה מה שאני מנסה להנחיל לשחקנים שלי. כי בכדורגל ראיתי המון וגם כשידענו שאנחנו הולכים להפסיד ניצחנו ולהפך. הכל יכול להיות, עם זאת אנחנו מודעים למשחק הקשה, אנחנו נגיע דרוכים ומוכנים על מנת לעשות את הכל. נגיע במצב שאנחנו מסתכלים שווה בשווה לב"ש". 

החסרונות המשמעותיים של ב"ש: "אני חושב שהם הצליחו להביא שחקנים מאוד טובים דוגמת קבהא וממן, הקאדר שם הוא אדיר, שחקנים מאוד איכותיים וטובים. אני בטוח שהם ימצאו את השחקנים שצריכים לשחק. אנחנו נצטרך לבוא לתת את המאה האחוז שלנו ולעשות את המקסימום ולראות מה תהייה התוצאה". 

האם מרגיש אנדרדוג במשחק: "יש מישהו שחושב שלא? הלוואי. אני מוכן להיות פייבוריט אבל זה לא המצב". 

הבלם שהצטרף בינואר איגור פיליפנקה דיבר אף הוא והתייחס לתקופה שהוא במועדון: "אני מרגיש טוב, אני חושב שאנחנו חזקים והמחשבה שלנו לגבי מחר היא לקחת נקודות".

האפשרות לסייע למכבי ת”א במאבק האליפות: "אנחנו רוצים לנצח לא בשביל מכבי תל אביב, אנחנו רוצים לנצח בשביל אשדוד. אם ננצח בוודאי שנעזור למכבי אבל אנחנו לא חושבים על זה, הראש שלי באשדוד. באר שבע משחקת התקפה חזקה ואני בטוח שנוכל להפתיע אותה. אני לא רואה באשדוד קבוצה קטנה, היא התחילה את העונה עם לא מעט בעיות. אנחנו משחקים טוב עכשיו, לא הפסדנו שישה משחקים. אני לא משחק רק בקבוצות גדולות, זו לא בעיה בשבילי, טוב לי פה ואני מרגיש טוב. אם המאמן נותן לי הרבה דקות משחק כנראה שהוא מאמין בי. אני מרגיש טוב יותר כי אני משחק כל משחק, זה נותן לי ביטחון וגורם לי להרגיש טוב יותר".

איגור פיליפנקה (שחר גרוס)איגור פיליפנקה (שחר גרוס)

העובדה שב"ש לא הפסידה מעולם משחק ליגה בטרנר: "לכל קבוצה יש הזדמנות לנצח בטרנר, אבל זה יהיה ממש קשה ונעשה כל מה שנוכל כדי שזה יקרה. אני בטוח שאנחנו נישאר בליגה". 

בפן המקצועי, תורג'מן לא צפוי לערוך שינויים מהרכב איתו פתח במשחק הליגה אחרון מול בני יהודה, כששינוי כפוי אחד ייאלץ לבצע וזאת לאור העובדה כי הקשר האחורי וובה בראון ייעדר עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים, כשאת מקומו צפוי לתפוס יצחק אספה הצעיר. כמו כן, המגן השמאלי אביב סולומון סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי והוא ייעדר מהמשחק הקרוב, סולומון זוכה למספר ימי מנוחה כשכבר במהלך השבוע הוא צפוי לשוב לאימונים. מי שימשיכו להיעדר עקב פציעות הם הקשרים הוותיקים רועי בקל וחן עזריאל.

הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן, איגור פיליפנקה, ויקטור גנב, קרלו ברוצ'יץ', שחר פיבן, יצחק אספה, גדי קינדה, דור ג'אן, בלסינג אלקה ומאוריסיו קרודיירו.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */