יום שבת, 20.04.2024 שעה 00:13
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בניון, סולומון ולידור כהן בהרכב מכבי פ"ת

הקשר הוותיק ב-11 של שרון מימר מול בני יהודה ב-18:00, גם סיבוק ובריק בהרכב של המלאבסים. בוזגלו יפתח במקום חוזז אצל אבוקסיס, צ'יבוטה בחוד

|
יוסי בניון (רדאד ג'בארה)
יוסי בניון (רדאד ג'בארה)

אווירה אופטימית אך דרוכה במכבי פתח תקווה. הקבוצה של שרון מימר ערכה ביום שישי את האימון המסכם שלה לקראת ההתמודדות נגד בני יהודה הערב (שבת) ב-18:00 באצטדיון המושבה במסגרת המחזור ה-22 של ליגת העל, במה שיהיה קרב על שש נקודות.

המשחק הקרוב עשוי להכריע את העונה כולה, הרי שהיריבה מדורגת במקום השישי, בפער של שש נקודות מהמלאבסים, שירצו מצידם לצמק אותו על מנת להשאיר לעצמם סיכוי להיכנס ברגע האחרון לפלייאוף העליון על חשבונה של הקבוצה משכונת התקווה.

מבחינת מכבי פ"ת, ניצחון ישאיר את חלום הפלייאוף בחיים, הפסד ויהיה אפשר להתחיל לתכנן את העונה הבאה, ולהתחיל לטפח את הצעירים לקראת העונה הבאה. הקבוצה תצטרך להתגבר על היעדרותו של העוגן במרכז המגרש רומאריו פירס בגלל צהובים.

תומאש סיבוק יחזור להרכב על חשבון עידן אדהנני, וכמו כן עודד אלקיים על חשבונו של דניאל בוסי. בקבוצה מקווים להמשיך לראות את שיתוף הפעולה מהמשחק הקודם מול אשקלון בין יוסי בניון למנור סולומון. אבל לפ"ת ברור שבניגוד להפועל אשקלון החלשה, בני יהודה יודעת שהפסד עשוי לשבש לה את העונה.

עודד אלקיים בועט (איציק בלניצקי)עודד אלקיים בועט (איציק בלניצקי)

הרכב מכבי פ”ת: יוסי גינזבורג, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל ,תומאש סיבוק, אורי מגבו, יניב בריק, יובל שבתאי, יוסי בניון, מנור סולומון, לידור  כהן, גרגורי טאדה.  

מימר: “הלחץ על בני יהודה”, שבתאי: “המשחק יכול להציל לנו את העונה”

מאמן מכבי פ”ת, שרון מימר, אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: “זה יהיה משחק שהוא מאוד משמעותי לנו. הלחץ הוא על בני יהודה, לא עלינו, וזה גם הגיוני כי הם חיו עד לאחרונה בתחושה שהם בפלייאוף העליון ואנחנו באים מלמטה עם אנרגיות חיוביות אחרי שהפלייאוף העליון היה נראה אבוד והצלחנו להדביק פערים. התוצאה תראה לאן פנינו מועדות ואחרי המשחק נדע בדיוק מה המצב שלנו”.

אימון מכבי פ"ת (שחר גרוס)אימון מכבי פ"ת (שחר גרוס)

סגנון המשחק: “זה נכון שיש הוראה להיות מחויבים וטקטיים אבל אין הוראה להסתגר, אנחנו כובשים באופן משביע רצון. השחקנים מקבלים ממני הוראות לצאת להתקפות עם כמה שיותר שחקנים ולהגיע לכמה שיותר מצבים. בתקופה האחרונה הצלחנו להתחבר ולהיות מאוזנים, מה שלא הצלחנו לעשות במשך כל העונה, וזה טוב”.

הגעתו של יוסי בניון והפסטיבל מסביב: “זה רק עזר לנו, זה מה שציפינו שהוא יביא. שחקנים לידו מרימים קצב, נהנים ובאים עם אנרגיות טובות יותר. אחרי התקופה האחרונה, אני לא מאמין בלהוריד את השחקנים לקרקע, ההפך, שיישארו למעלה, זה לא משפיע על המשחק. כשיש רגעים טובים צריך ליהנות מהם”.

יוסי בניון (רדאד ג'בארה)יוסי בניון (רדאד ג'בארה)

האפשרות שיקבל חוזה חדש לעונה הבאה: “זה לא מעסיק אותי אפילו לשנייה. אני מרוכז בפלייאוף כדי להשיג את המטרה שלנו. מבחינתי חוזה חדש צריך להיות רק אם מרוצים ורוצים. שום דבר לא יבוא בכוח, זה יקרה רק אם שני הצדדים ירצו אחד את השני. אם רק אחד מהצדדים ירצה, לא אהיה פה”.

הזיכרונות מהמפגש בסיבוב הראשון שהסתיים בהפסד 2:1 דרמטי: “גם בסיבוב הקודם נכנסנו למומנטום טוב ועקצו אותנו ממש בדקות הסיום. זה שינה לנו את כל המומנטום. נקווה שמחר זה יהיה הפוך”.

יובל שבתאי (נעם מורנו)יובל שבתאי (נעם מורנו)

הקשר יובל שבתאי, שצפוי לפתוח בהרכב, התייחס למה שעברה הקבוצה בשבועות האחרונים: “כשיוסי בניון הגיע לכאן זה מאוד הרים אותנו. הוא שחקן ברמה המקצועית הכי גבוהה שיש, גם מנטאלית הוא מחבר את כולם. אי אפשר להיות ליד יוסי ולעמוד, תמיד צריך להתאמן כמו שצריך וזה כיף. המשחק הקרוב יכול להציל לנו את העונה ולשנות את כל ההרגשה שהייתה לנו עד עכשיו. כמובן אנחנו מאמינים שאפשר להיות בפלייאוף העליון ועובדה שניצחון מחר יביא אותנו למרחק של שלוש נקודות מהמקום שמוביל לשם”.

בוזגלו יפתח ע”ח חוזז, פיניש: “אולי המשחק הכי חשוב העונה”

בבני יהודה השלימו את ההכנות לקראת מה שהגדירו במועדון ״המשחק הכי חשוב של העונה״, כשהכתומים יארחו את מכבי פתח תקווה. ניצחון של יוסי אבוקסיס והקבוצה תתבסס במקום השישי, במרחק של 9 נקודות מהמלאבסים, שכרגע נמצאים במקום השביעי. הפסד של הכתומים והפער ירד לשלוש נקודות בלבד.

תורג'מן: "שחקן שייתן תפוקה ישחק"

אבוקסיס לא אהב את מה שראה נגד מ.ס אשדוד ובאסיפה לקראת ההתמודדות גם הבהיר את זה לשחקנים בשיחה קשה שעלתה לטונים גבוהים. המאמן יבצע שינוי אחד ב-11, כאשר אלמוג בוזגלו צפוי לחזור להרכב על חשבון מתן חוזז. 

סתיו פיניש אמר לקראת המשחק: "אנחנו לא מרגישים את הדעיכה ביכולת שלנו. למרות שהיו לנו הרבה תוצאות תיקו ותוצאות פחות טובות לאחרונה אני לא חושב שהכדורגל שלנו פחות טוב מלפני. פשוט היו דקות מסוימות שנראו פחות טוב. בשבת יש לנו משחק חשוב, אולי הכי חשוב שלנו העונה ואנחנו צריכים להביא את הדקות הטובות שהיו לנו מול אשדוד למשחק מחר. זאת לא קלישאה, כל משחק הוא חשוב, מחר זה משחק סופר חשוב מול יריבה שמתמודדת מולנו על המקום בפלייאוף”. 

פיניש רגע לפני הבעיטה שהביאה את הגביע (אורן בן חקון)פיניש רגע לפני הבעיטה שהביאה את הגביע (אורן בן חקון)

עוד הוסיף הקשר: ״אנחנו צריכים לבוא ולנסות לנצח, זה גם מה שיוסי (אבוקסיס, ע.ו) רוצה, כמו שבאנו נגד מכבי, בית"ר ובאר שבע ובכל משחק אנחנו רוצים לנצח, בטח משחק כזה. לא חושב שהלחץ משפיע עלינו. יש לנו פער יחסית גדול ממכבי פתח תקווה ואנחנו לא מתייחסים אליו, אלא מתעסקים רק בעצמנו”.

החיזוק של היריבה בינואר: “אין ספק שמכבי פתח תקווה קבוצה טובה. יש לה שחקנים מאוד מוכשרים והצירוף של יוסי בניון הביא להם איזשהו באזז מסביב שכולם שם רוצים להצליח. נצטרך ללמוד אותם טוב ולנצח אותם כי אין ברירה אחרת".

הרכב בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, עאיד חבשי, דן מורי, בן תורג’מן, סתיו פיניש, יובל אשכנזי, אלמוג בוזגלו, מאוויס צ’יבוטה, יונתן כהן ונריוס ולאסקיס.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */