יום שישי, 29.03.2024 שעה 16:15
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

תעלומת הבן האובד: הקריירה של ורמוט - לאן?

האם האיחוד עם הפועל חיפה יעבוד וכמה העבר ישפיע? ההיסטוריה מספרת, הפרשנים חלוקים. ברקוביץ': "לא בטוח שיתאים". וגם: הפרטים שלא נחשפו על המעבר

|
גילי ורמוט. לאן הקריירה שלו הולכת
גילי ורמוט. לאן הקריירה שלו הולכת

"הטכניקה של גילי ורמוט מושלמת. יש לו ראיית משחק ושינויי כיוון שאין לאף שחקן אחר. הוא כישרון מולד". למחמאות הרבות הללו, שהפעם הגיעו מאייל ברקוביץ' במסגרת ראיון להכנת הכתבה, קשרה החדש-ישן בן ה-32 של הפועל חיפה זכה לכל אורך הקריירה, מפיהם של בכירי הפרשנים ואנשי המקצוע. וכמה שלא יהיו נכונות ומוצדקות, אין בהן חדש. כבר מגיל צעיר גילי בן ה-15 מקריית ים סומן כפוטנציאל אדיר, ובמרוצת השנים הכישרון אכן הוביל אותו אל פסגת הכדורגל הישראלי. אין צורך להכיר לאוהד המקומי את ורמוט. מדובר באחד השמות השגורים בדורות האחרונים. שלל תארים, הישגים מרשימים, קדנציה באירופה ואפילו חציית כביש אחת שמחקה את המילה "סמל" מהגדרתו במילון אוהדי הכדורגל.

אך סביב השנים האחרונות של הקשר וסביב עתידו הקרוב בקבוצת נעוריו אליה חזר השבוע, עומדים לא מעט סימני שאלה. רגע לפני שייכלל לראשונה בסגל של הפועל חיפה למפגש מול בני סכנין בסמי עופר היום (שבת) ב-16:00, ניסינו להבין עם מי שליווה ועקב אחר הקריירה של ורמוט מקרוב, מה קרה שם מאז גילויו של אותו יהלום מקריית חיים בנוער לפני עשור וחצי, ועד לשיבה הביתה מהיריבה העירונית לסגירת המעגל. ובכלל, האם המעבר נכון עבורו בשלב הנוכחי של הקריירה, והאם בכלל הפועל חיפה נכונה עבורו?

ההבטחה של ורמוט לדורה: "תתכונן, אני חוזר להפועל חיפה"

אבל כדי להגיע לכל אלו צריך לפתוח בהתחלה. נכון, את ורמוט נזכור רובנו בעקבות התארים והשנים המדהימות בהפועל תל אביב ובעקבות אותו יום דרמטי וגורלי שהפך למעבר הגדול בהיסטוריית הכדורגל הישראלי. אך לצד נקודות השיא הללו על המגרש ומחוצה לו, בין כל השנים הגדולות עם הדאבל בהפועל ת”א, המשחקים בנבחרת, המעבר לאירופה והדשדוש בין קצותיה של תל אביב והירוק של חיפה, הייתה גם הפועל חיפה. ושם, בגיל שש, החלה הקריירה של גילי ורמוט.

צפו בורמוט מתאמן במדי הפועל חיפה

"החזון של גילי היה לחזור למקום שבו הוא גדל וחונך", מספר יוסי דורה, עד לפני שנתיים שחקן פעיל וקפטן הפועל חיפה, וכיום פרשן במשחקיה של הקבוצה בתכנית "שבת של כדורגל" בשיתוף ONE. "הוא צעיר ממני בארבע שנים וכבר כשעליתי לבוגרים דיברו במועדון על ילד בן 15 שהולך להיות הדבר הבא. אני זוכר שקיבלנו אותו לקבוצה הבוגרת כשהוא עלה מהנוער ובאמת ראינו שמדובר בכישרון על. בגיל 16 הוא כבר התחיל להתאמן איתנו וראינו שזה לא עוד שחקן. לאורך השנים, גם אחרי שעזב, נשארנו בקשר טוב. בכל מיני השקות ומפגשים, הוא תמיד היה אומר לי בצחוק: 'יוסי, תכין את הקרקע. אני רוצה לסיים את הקריירה בהפועל חיפה'. למילים יש כוח וזה באמת קרה".

גם הפרשן איציק אהרונוביץ' נזכר בתחילת הקריירה של ורמוט: "אני זוכר שהתקשרתי לאברהם גרנט לפני שהוא מונה למאמן הנבחרת וסיפרתי לו שיש שחקן צעיר שכבר מתדפק על ההרכב הראשון של הקבוצה הבוגרת בהפועל חיפה. שמו הוא גילי ורמוט, הוא בן 16, והוא יהיה הדבר הבא בכדורגל הישראלי".

ורמוט מול יוסי דורה. נשארו בקשר טוב לאורך השנים (שי לוי)ורמוט מול יוסי דורה. נשארו בקשר טוב לאורך השנים (שי לוי)

כך נוצר לפני 13 שנים הקרע בין כץ לאוהדים. הסיבה: ורמוט

וכך היה. ב-2004 יואב כץ הגיע להפועל חיפה על תקן מושיע, הבעלים החדש שהציל את הקבוצה מפירוק. וחשוב לזכור שבאותה תקופה הוא נחשב לקונצנזוס בקרב הקהל, שהפגין אהבה ותמיכה רבה כלפי הבעלים החדש. אלא שהמשבר המשמעותי הראשון של כץ מול אוהדי הפועל חיפה, זה שסימל את הסנונית הראשונה למחנאות בקרב הקהל שנמשכת עד היום, הגיע בקיץ 2005, שנה לאחר שרכש את המועדון. כץ מכר שלושה שחקנים, ביניהם גילי ורמוט, ויש הטוענים כי באמצעות מכירת הכוכב הגדול של הקבוצה, כיסה את עלויות רכישת המועדון שנה קודם לכן.

אחרי העלייה של ורמוט עם הפועל חיפה לליגת העל, הקשר המוכשר שיחק שנה אחת מלאה עם הקבוצה הבוגרת לפני שנמכר להפועל תל אביב. בתחילת הקריירה שיחק בהפועל חיפה בכנף שמאל, ועם הזמן עבר לשחק בעמדת הקשר המרכזי ואפילו בצד ימין.

אחד השחקנים הגדולים בתולדות הפועל תל אביב (משה חרמון)אחד השחקנים הגדולים בתולדות הפועל תל אביב (משה חרמון)

לא נרחיב על הפריחה של ורמוט בתחילת העשור והשיאים הרבים אליהם הגיע, שהחלו בעונת 2009/10 עם תואר השחקן המצטיין של העונה מטעם ההתאחדות, דאבל חלומי בהפועל תל אביב, העפלה לליגת האלופות, מלכות הבישולים של הליגה עם 17 בישולים (שיא שלא נשבר עד היום) והיד עוד נטויה. בהמשך היכולת הקנתה לו מעבר לאירופה, שם שיחק בין היתר במדי גנט הבלגית, קייזרסלאוטרן הגרמנית ודה חראפשחאפ ההולנדית, אך ורמוט לא בלט יתר על המידה ושב ארצה, להפועל תל אביב. במצטבר העביר ורמוט שמונה עונות מוצלחות בהפועל תל אביב, בשלוש קדנציות שונות, בהן זכה באליפות אחת ובארבעה גביעים. הוא הפגין יכולת גבוהה והפך לאחד הכוכבים הגדולים של ליגת העל.

"סוף עידן הסמלים" – המעבר הגדול בתולדות הכדורגל הישראלי

ואז הגיע אותו דרבי מפורסם בפברואר 2015, בימים שהפועל תל אביב נקלעה למשבר כלכלי ונאבקה נגד הירידה. יום לאחריו שבר ורמוט לבבות של לא מעט אוהדים אדומים מתל אביב, וחצה את הכביש לשורות היריבה העירונית מכבי, שבאותה החתמה סימנה את שיא העליונות המקצועית והסימבולית שלה על היריבה העירונית דלת האמצעים. הכותרות זעקו: "סוף עידן הסמלים", אך הקשר עצמו טען אז שמעולם לא החשיב עצמו כסמל. ולהגנתו רשימת המועדונים המגוונת בהם שיחק לאורך הקריירה בישראל, הפועל ומכבי, של חיפה ושל תל אביב. אף על פי שבצד האדום של הפועל, זה איכשהו עבד לוורמוט יותר מאשר בצד של מכבי. בשתי הערים.

"סוף עידן הסמלים" (משה חרמון)"סוף עידן הסמלים" (משה חרמון)

הקדנציה של ורמוט במכבי תל אביב לא צלחה, וכך גם במכבי חיפה אליה עבר שנה בדיוק מהרגע שלבש לראשונה את מדי מכבי תל אביב. הסיבות רבות, אך ברקוביץ' סבור כי מדובר היה בבעיית אמון: "שחקן כדורגל כמו ורמוט צריך לשחק, לקבל את הביטחון ולהיות בטוח שהוא בהרכב. רק כך ניתן לדעת אם הוא השיג את המקסימום מעצמו או לא. במכבי חיפה פעם הוא היה בספסל, פעם בהרכב ובפעם ביציע. זה לא הולך ככה".

יוסי דורה הוסיף: "אמנם במכבי תל אביב הוא לא הצליח להטביע חותם, אבל בעידן של ערן זהבי אף אחד במכבי תל אביב לא הצליח לבלוט יותר מדי. בתקופה של זהבי לאף אחד לא היה סיכוי להוביל, ואפשר לראות שחקנים דוגמת עדן בן בסט וברק יצחקי שהגיעו באותה תקופה וזה לא היה זה. יש הרבה דוגמאות. את מכבי חיפה ורמוט לקח כל הדרך לפלייאוף העליון, אבל לאנשים יש זיכרון קצר. שכחו שהוא נתן תצוגות פנטסטיות והיה מצוין. השנה הוא התחיל כמו כל מכבי חיפה וזו לא חכמה או נכון לומר שגילי היה הבעיה של הקבוצה".

"ליד זהבי אף אחד לא יכול היה להשאיר חותם" (רדאד ג'בארה)"ליד זהבי אף אחד לא יכול היה להשאיר חותם" (רדאד ג'בארה)

"במכבי תל אביב הוא לא קיבל את הבמה", המשיך בנושא אהרונוביץ', "אבל אני חושב שבמכבי חיפה הוא דווקא הצליח. הוא היחיד שנראה כמו כדורגלן ליד כולם. היתר פחדו, ברחו כדי לא לקבל את הכדור. ורמוט תמיד היה זמין ובין היחידים שהיו מסוגלים לעבור שחקן וליצור יתרון מספרי".

ברקוביץ': "כץ עשה בשכל, אך ורמוט שונה מממן ולא בטוח שיתאים"

אך אסור להתבלבל. כבר עברו מספר שנים מאז שוורמוט הוביל קבוצה להישגים משמעותיים, וגם הפרשנים עומדים על חסרונותיו היחסיים, חסרונות שהיו שם ברקע לכל אורך הקריירה. אהרונוביץ' נזכר בשיחות עם אביו של ורמוט ביציעים של הפועל חיפה לפני 15 שנים: "הייתי אומר לו שעליו לדרבן את גילי שילמד לעשות יותר עבודה כשהכדור אצל היריב. אחת הסיבות לכך שהוא לא הצליח באירופה, זה שבאירופה, והיום גם בארץ, מתעמקים בפעולות של השחקן בזמן שהכדור אצל היריב. ובפרמטר הזה, ורמוט לא הכי טוב בעולם. אי אפשר להגיד עליו שהוא השחקן הראשון שיירד לגליצ'ים וייתקל, אף על פי שבמכבי חיפה הוא נלחם ועבד ברמה ההגנתית כמו כולם".

גם שחקן העבר של הפועל חיפה אלי לוונטל המשמש בימים אלו בין היתר כפרשן במשחקיה של הקבוצה, חושב שזו נקודת התורפה של ורמוט: "לטעמי הוא לא הצליח בשנים האחרונות כי בכדורגל המודרני יש צורך בשחקנים ורסטיליים, שחקנים שעושים הכל. חלק מהדברים עושים טוב יותר, חלק טוב פחות, אבל עושים הכל. ובחלק ההגנתי, יש העדפה לשחקנים שיכולים לתרום יותר מוורמוט".

העזיבה של האחד פתחה דלת לאחר (עמרי שטיין)העזיבה של האחד פתחה דלת לאחר (עמרי שטיין)

וכאן נכנסת למשוואה הצלע השנייה במערכת היחסים, הפועל חיפה. ואם הזכרנו את אותם ימים ראשונים של הבעלים לפני כמעט 15 שנים, אז אין ספק שהעונה הנוכחית היא עונת השיא של המועדון בעידן יואב כץ. הפלייאוף העליון במרחק הבטחה, אירופה הופכת ליעד ממשי, וככל שהעונה מתקדמת החלומות נראים אפשריים להגשמה. וחשוב לזכור כי בעידן כץ הפועל חיפה מעולם לא הגיעה לפלייאוף העליון, מעולם לא הביאה כמויות כאלו של אוהדים למגרשים, ולרוב נאבקה בתחתית עם כדורגל חסר מעוף ויצירתיות.

אלא שהעזיבה של חנן ממן להפועל באר שבע במהלך חלון ההעברות טרפה את הקלפים, וחסרונו המפתיע של הקפטן חייב תגובה מהירה. לא רק שממן הוביל העונה את הליגה בפער ניכר בנתוני מסירות מפתח, פרמטר קריטי בסגנון המשחק של הפועל חיפה, אלא גם שימש כדמות הכוכב ביציעים ובחדר ההלבשה, שחקן בית, ועזיבתו הותירה חלל שהיה מאתגר והכרחי למלא. וזו גם אולי הסיבה שבהפועל חיפה בחרו ללכת דווקא על ורמוט, עם חוזה לעונה וחצי בשכר של כ-190 אלף דולר, ולא על יוסי בניון, שהיה מועמד גם הוא להצטרף למועדון על תקן מחליפו של ממן.

יתאים לסגנון של הפועל חיפה? (עמרי שטיין)יתאים לסגנון של הפועל חיפה? (עמרי שטיין)

אך האם ורמוט אכן מתאים למשבצת של ממן מבחינה מקצועית? ברקוביץ' ענה: "מדובר בשני שחקנים שונים לגמרי ואי אפשר להשוות ביניהם. הם אמנם משחקים על אותה המשבצת, אבל שונים לגמרי". לוונטל הוסיף: "בהפועל חיפה היו חייבים לצרף שחקן במקום חנן ממן כדי להמשיך להיאבק בצמרת. ורמוט יצטרך להתאים את עצמו למערך של הפועל חיפה ולא הפועל חיפה אליו. בהפועל חיפה המשחק הוא מאוד קבוצתי ויש הרבה חיפוי הדדי. שחקן עוזר לשני במקרים מסוימים. לדוגמה, כשעדן בן בסט מפעיל לחץ גבוה, אלון תורג'מן מחפה במקומו, ואותו הדבר קורה בקישור. מבחינה הגנתית, צריך לראות איך גילי ורמוט ייכנס לפאזל הקבוצתי".

יוסי דורה דווקא מאמין שהשילוב יעבוד: "גילי מתלבש בדיוק על המשבצת הזו של אמצע, חצי שמאל, חצי ימין. זה התפקיד הקלאסי שלו, הוא לא אוהב לשחק בקו. צריך לזכור שגם ממן לא שיחק בשיטה של ניר קלינגר בקו, הוא שיחק במרכז ובכך הפועל חיפה הצליחה לייצר בלגן חיובי במשחק. מדובר במן תפקיד לא מוגדר כזה, חופשי על המגרש. אני חושב שזה מתאים לוורמוט. גילי צריך ליהנות, לקחת את המושכות ולתת תצוגות בכל שבת. אני חושב שהוא חייב להיות שמח ובתקופה האחרונה הוא היה די עצוב במכבי חיפה. המעבר להפועל חיפה מתבקש וקלאסי עבורו, זה הבית שלו".

הבעלים עשה בשכל? (דוברות הפועל חיפה) הבעלים עשה בשכל? (דוברות הפועל חיפה)

"כץ עשה בשכל", חתם ברקוביץ' והוסיף: "הוא היה חייב להביא שם גדול כשממן עזב, גם בשביל הקהל. כולם יודעים את דעתי על גילי ורמוט, הוא אחד הכישרונות הגדולים שהתפתחו בישראל. השאלה היא האם הוא מתאים לסגנון המשחק של הפועל חיפה, וחובת ההוכחה עליו. השנה הפועל חיפה משחקת בסגנון משחק שבו כולם נלחמים על המגרש, מצופפים אחורה בתיאום, עושים הגנה נסוגה ויוצאים למתפרצות. אני לא יודע אם ורמוט הוא השחקן שמתאים לזה, גם ללחימה הזו וגם למתפרצות".

הלחץ לחתום בבית"ר, ההתעקשות על הפועל חיפה: "סגירת מעגל"

מעטים מוכנים להמר על ההצלחה העתידית של ורמוט בהפועל חיפה. לוונטל ניסה להסביר איך ייראה השילוב של שלו בקבוצה: "בנושא טכניקה, מסירות מפתח וכדרור, הוא יספק את הסחורה. אם עד היום הוא רץ בין שמונה לתשעה קילומטרים במשחק, עכשיו הוא יצטרך לרוץ 11 קילומטרים. גילי ורמוט יצטרך להתאים את עצמו לסגנון הזה ואני לא בטוח שהוא יצליח. השאלה היא האם התרומה ההתקפית שלו תהיה מספיק טובה כדי לקחת בחשבון שהקבוצה עלולה לספוג יותר. זו הבעיה היחידה עם ורמוט".

עוד אמר אהרונוביץ’: "בגדול, בהפועל חיפה הנושא הזה לא יפריע לו, מכיוון שעד עכשיו עשרה שחקנים רצו ללא הפסקה בקבוצה של קלינגר, ומעכשיו תשעה וחצי ירוצו. אבל החצי הזה שרץ פחות, שווה ערך לשני שחקנים בעלי מעוף שהקבוצה תרוויח כשהכדור ברגליו". עוד הוסיף אהרונוביץ': "לפני מספר שבועות כשידעתי על ההצעות שלו מהפועל חיפה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, המלצתי לו ללכת לבית"ר. אמרתי לו שהוא צריך לשחק בקבוצה שמשחקת התקפי, שולטת בכדור ולוחצת, וזו לא הפועל חיפה. הפועל חיפה זו קבוצה שמתבססת על התקפות מתפרצות, חזרה לעמדות מוצא, המתנה מאחור ובנקודה מסוימת טיסה קדימה עם כדורים ארוכים לאלון תורג'מן או עדן בן בסט. ורמוט צריך לקבל את הכדור לרגל, אחרת הוא לא יבוא לידי ביטוי, והשאלה הנשאלת היא האם ניר קלינגר הולך לשנות את הגישה, לערבב את הקלפים מחדש ולשנות את כל הקישור של הפועל חיפה. אם אתה שואל אותי, זה לא יקרה".

"שווה ערך לשני שחקנים בעלי מעוף" (עמרי שטיין)"שווה ערך לשני שחקנים בעלי מעוף" (עמרי שטיין)

דורה מספר על ימיו הראשונים של ורמוט בקדנציה השנייה במועדון: "יצא לי לדבר עם שחקנים וכולם מבינים שגילי ורמוט זה לא עוד שחקן. בטח לא למועדון כמו הפועל חיפה, המועדון בו גדל. יש התרגשות בסגל ואני חושב שאף אחד לא יודע מה הוא יקבל מגילי, גם גילי עצמו. זה סוג של סימן שאלה. אני מאמין בו וגם רוצה להאמין שיעשה פיניש מכובד. אפילו לא בטווח הארוך, אלא לסוף העונה הזו. שיעשה טוב לעצמו ולהפועל חיפה".

אהרונוביץ' הוסיף: "גילי לא רואה את סוף הקריירה, הוא משחק כמו שחקן נוער. ניתן לזמן לעשות את שלו. בואו נקווה שהוא יצעיד את הפועל חיפה לאירופה, כי העונה מגיע לה אירופה ואף יותר מזה. לדעתי היא לא נופלת מהפועל באר שבע ומכבי תל אביב למרות תקציב נמוך בהרבה. יש סגירת מעגל בחזרה של ורמוט להפועל חיפה. כששוחחנו והמלצתי לו שלא לעבור להפועל חיפה, הוא התעקש וניסה להסביר מדוע. דיברנו על כך שעות ולראיה בסוף הוא בחר בהפועל חיפה, כי יש לו סנטימנטים למועדון. אם הוא יהיה טוב, הוא יוחתם לאחר השנה וחצי הזו לתקופה נוספת ואולי אף יקבל תפקיד מקצועי בעתיד. אבל חשוב לזכור שכשהוא עם הכדור, גם היום גילי ורמוט הוא מהשחקנים הגדולים ביותר שיש לכדורגל הישראלי להציע".

החיוך יחזור בקבוצת האם? (עמרי שטיין)החיוך יחזור בקבוצת האם? (עמרי שטיין)

אז נכון, כשוורמוט עזב את הפועל חיפה ב-2005 לא מעט האשמות הופנו לעבר הבעלים יואב כץ. ולמרות האשמות נוספות בנושאים אחרים שעדיין מופנות לעברו, קשה להתעלם משינוי המגמה החיובי בשנים האחרונות בנושא שחקני הרכש והחוזים המשודרגים. חנן ממן שפרח במועדון ועזב, חזר אחרי שנים לקדנציה נוספת עם חוזה משודרג, וכיכב מחדש. אותו הדבר נכון גם לעדן בן בסט, ואפילו לגל אראל במעט ההזדמנויות שקיבל עד כה מאז ששב להפועל חיפה. גילי ורמוט מצדו, התרחק בשנים האחרונות מתדמית "הסמל" בכדורגל הישראלי, אך בצורה אירונית כזו או אחרת, הוא הגיע לשקם את הקריירה היכן שזקוקים לו בדיוק על תקן התואר הזו.

אז אם הנאמנות והעקביות לא היו הצד החזק של ורמוט עד היום, אולי זו ההזדמנות לתיקון. אולי הנוסחה שעבדה עם יתר 'ילדי רובי שפירא ז"ל' שעזבו את המועדון בעידן כץ וחזרו לקדנציה שנייה ופריחה מחודשת, תעבוד גם עם ורמוט, ששב למועדון אותו עזב לפני 12 שנים וחצי. אולי התלכיד הייחודי והנדיר שנוצר העונה בהפועל חיפה של ניר קלינגר, ימשיך לדהור כל הדרך לאירופה, ואולי המזל ישחק לשני הצדדים. ואולי איכשהו גילי ורמוט יחזור להיות לא רק כוכב כדורגל כישרוני ויציב שסוחט מחמאות. אלא גם דוגמה לנאמנות, קפטן שחזר לסגור מעגל במועדון נעוריו. או במילים אחרות, בשקט-בשקט בלי שישמעו בתל אביב – להפוך, שוב, לסמל.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */