יום חמישי, 28.03.2024 שעה 19:21
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

טביב: בניון לא גורש, הוא לא אוחנה או מלמיליאן

בעלי בית"ר ירושלים בראיון בלעדי: "כשחזר לארץ, בא לחיפה ולא לבית"ר", "הנזק - הקריאות הגזעניות, לא הוא", "שמעו את יצחקי ובן חיים מתלוננים?"

|
טביב.
טביב. "הקומץ גורם נזקים" (עמרי שטיין)

לאור העזיבה של יוסי בניון בסוף השבוע האחרון, הנהלת בית"ר ירושלים ערה לביקורות מצד חלק מהאוהדים של הקבוצה. עיקר הטענות כלפי אלי אוחנה ואלי טביב הן שבניון סיים את דרכו בבית"ר בגלל התנהלות המועדון. בשל כך, טביב החליט שהוא לא ממשיך לשבת בשקט ויוצא במונולוג יוצא דופן בראיון בלעדי ל-ONE.

"נגד עובדות אי אפשר להתווכח", אמר טביב והסביר: "אף אחד לא גירש את בניון מבית"ר ירושלים, האינטרס של כולנו היה שהוא יצליח בבית"ר, אבל הוא החליט לעזוב. תראה את גילי ורמוט ועומר דמארי, לא מזמינים אותם ל-18 ואתה לא שומע כלום בתקשורת והם לא בני 38, אבל אף אחד לא יציג את הדברים באמת. במכבי תל אביב כמה ברק יצחקי משחק? מישהו שמע אותו מציב אולטימטום? טל בן חיים, שעבר קריירה מפוארת באירופה והביא תארים למכבי תל אביב, לא משחק כבר תקופה ארוכה ולא שומעים כלום מהקהל של מכבי תל אביב, הקהל לא מקלל, לא עושה בלאגן, ובן חיים זה שחקן שגדל במכבי, למה לא שומעים כלום? כי טובת המועדון מעל הכל".

צפו: יוסי בניון עוזב את בית וגן

בנקודה הזו, טביב מתייחס לנזק שנגרם לבית"ר: "הנזק המקצועי במועדון זה הקריאות הגזעניות ולא כמה בניון שיחק או לא שיחק. התקשורת בוחרת במה להתעסק, ולא תמיד זה בדברים החשובים כמו למשל הגזענות, הם מתעסקים בשאלה האם בניון שיחק 5 דקות או 15 דקות, אם הוא התחמם חצי שעה או רבע שעה. בניון לא גדל בבית"ר ירושלים, הוא לא אוחנה או אורי מלמיליאן שהביאו תארים לקבוצה. אם בניון היה מגיע בשיא הקריירה שלו אז מילא, אנחנו כיבדנו אותו ומכבדים אותו, אבל במועדון בית"ר ירושלים אין הבטחה לאף שחקן לקבל מקום בהרכב".

בניון נפרד בדמעות (רדאד ג'בארה)בניון נפרד בדמעות (רדאד ג'בארה)

היחסים עם אלי אוחנה: "היחסים עם אוחנה מצוינים, אנחנו מדברים כל יום ואף אחד לא יצליח לסכסך בינינו, הוא מנהל את המועדון בצורה מעולה. התקשורת מתעסקת בספקולציות, הקבוצה מצליחה ולאוחנה יש חלק בזה. אין אצלנו בלאגן, זה רק בתקשורת, חדר ההלבשה שלנו בריא, לא שומעים תלונות משחקנים, כל קבוצה הייתה רוצה להתחלף איתנו בניהול ובמקצועיות. אני שומע את התלונות שאוחנה לא מדבר, אוחנה ידבר מתי שמתאים לו, הוא לא חייב לאף אחד כלום, מתי המנכ"לים של מכבי חיפה ומכבי תל אביב התראיינו? אוחנה לא צריך את האישור מהתקשורת על העבודה הנהדרת שהוא עושה במועדון. אם המועדון היה במצב קטסטרופלי אז כן, לאוחנה היה מה להגיד ולענות לשאלות והיה על מה לדבר, אבל על מה רוצים שהוא ידבר? על ה’פייק ניוז’ שמתפרסם בתקשורת, גם במטרה להסיט את האוהדים שלנו?".

אלי טביב אלי אוחנה ויוסי בניון בטקס (איציק בלניצקי)אלי טביב אלי אוחנה ויוסי בניון בטקס (איציק בלניצקי)

המשחק בקריית שמונה: "מראים אותי מדבר בטלפון ומתעסקים בספקולציות שאני נותן הוראות, זו בעיה של התקשורת. אוחנה לא צריך להתראיין כדי לענות על ספקולציות שמעלים בתקשורת, וכשהוא יחליט להתראיין הוא יעשה את זה ורק מתי שהוא יחליט, ולא מתי שהתקשורת והמבקרים ידרשו זאת ממנו. האוהדים באים בטענות, על מה? אנחנו נקודה ממקום ראשון, ניצחנו את בני סכנין בצורה נהדרת והם קראו קריאות גזעניות שיכולות לעלות לנו ביוקר, אלה דברים שפוגעים במועדון ולא אם בניון שיחק או לא. מה שווה היה אם בניון היה משחק 90 דקות והקהל קורא קריאות גזעניות, אז היו אומרים שהכל בסדר? הקומץ לא תמיד דואג לקבוצה. הנה פול אדגר, שחקן צעיר, שבמקום שירימו אותו הם קוראים לו בוז בכל נגיעה, כי הם חושבים שאני קובע שהוא ישחק. זה לא נכון. כל הפרשנים אומרים שמדובר בכישרון, אז מה האוהדים רוצים? דווקא התנהגות כזו היא זו שפוגעת בתדמית המועדון".

פול אדגר וטל כחילה חוגגים עם קלאודמיר פריירה (עמרי שטיין)פול אדגר וטל כחילה חוגגים עם קלאודמיר פריירה (עמרי שטיין)

ההשקעה במועדון: "אם אני לא רוכש את בית"ר אין מועדון, המועדון היה מתרסק, לקחתי אותו במצב גרוע מאוד, כולם יודעים מה היה במועדון הזה לפני שהגעתי ומה קרה מאז שהגעתי. הגענו לאירופה, אנחנו רצים יפה, מי שאומר שאני לא רוצה אליפות לא מכיר אותי, אני רוצה אליפות יותר מכולם. יחד עם זאת, אני לא מוכן לשלם 600 או 500 אלף יורו לשחקנים ששווים 100 אלף דולר כמו שעושים במועדונים אחרים בארץ. אני משקיע בבית"ר, אנחנו כל הזמן צריכים להתמודד עם בתי הדין ובכל זאת אנחנו מביאים שחקנים, חושבים רק על טובת הקבוצה, גם בשביל האוהדים, אבל יש את הקומץ שבאים בדרישות ומנגד כל עונה גורמים לנזקים של מיליוני שקלים, זו פגיעה במועדון יותר מכל דבר אחר. אותו קומץ בא בדרישות לחיזוק, אבל שולח אותנו לקבל קנסות בבית הדין בגלל קריאות גזעניות, זו עזות מצח, אנחנו עושים שני צעדים קדימה והם לוקחים אותנו 10 אחורה. אנחנו המועדון שקיבל הכי הרבה קנסות מבתי הדין, יותר מכל קבוצה אחרת".

אוהדי בית"ר ירושלים (אורן בן חקון)אוהדי בית"ר ירושלים (אורן בן חקון)

המלחמה בגזענות: "הנזקים שגורם אותו קומץ אוהדים לתדמית של המועדון גם בצד המקצועי וגם בצד הכלכלי אלו נזקים שאיתם אי אפשר לקחת אליפות, בזה צריך להתמקד. אנחנו נמשיך להילחם באלימות ובגזענות וכמובן שלא נוכל לעשות את זה לבד בלי עזרת משטרת ישראל, שרת הספורט והיחידה שאמרו שהוקמה למלחמה באלימות בספורט, אבל בינתיים אנחנו לא רואים כלום. בעונה שעברה הקמתי קול זעקה, נלחמתי לבד באלימות ובגזענות, מלחמה שהצליחה להחזיק במשך 10 חודשים. המועדון לא צריך להיענש, מי שצריך להיענש אלו אותם אנשים שצריך לתפוס אותם ולהעמיד אותם לדין, לשים אותם מאחורי סורג ובריח, לקחת להם את המינויים ולהרחיק אותם מהמגרשים. יש קומץ שגורם נזק למאות אלפי אוהדים של בית"ר, אם נחשוב בצורה הגיונית, אוהד אמיתי לא יגרום נזק למועדון שהוא כל כך אוהב. פה בית הדין צריך לקחת בחשבון את כל המאמצים שאנחנו עושים במלחה באלימות ובגזענות ולא לתת פרס לאותו קומץ שזה השאיפה שלהם, שבית"ר תיענש.

אוהדי בית"ר ירושלים מוחים נגד בן זקן (אורן בן חקון)אוהדי בית"ר ירושלים מוחים נגד בן זקן (אורן בן חקון)

“אסור להעניש את השחקנים שנלחמו להגיע למצב שבו הם נמצאים היום, אלא לתת כתף במלחמה כנגד הגזענות ובית הדין צריך לברר איפה היחידה שדיברו עליה שהיא אמורה להילחם בגזענות ובאלימות, איפה היא הייתה במשחק האחרון שלנו נגד סכנין? גם בתי המשפט מקל על אוהדים שעומדים לדין ולא נותן משקל כמו שצריך על עבירות בתחום הספורט, בטח כשמדובר על גזענות. מי שסופג את הקללות בכל משחק זה אני כי אני נלחם בגזענות ובאלימות, אני קורא לכולם, לשר לביטחון פנים ולשרת הספורט, לשרת המשפטים, ליושב ראש ההתאחדות, למנהלת, די לעצימת העיניים, זו המלחמה של כולנו לטובת הספורט ולטובת מדינת ישראל".

השאיפות של בית"ר העונה: "יש לנו עונה טובה, למה מנסים להרוס לנו אותה? אנחנו רצים חזק בצמרת ומתעסקים בבניון שאני רוחש לו כבוד, אבל כשהוא חזר לארץ הוא הלך לשחק במכבי חיפה ולא הגיע לבית"ר. אם היינו מקום שמיני אז הטענות שבניון צריך לשחק היו מתקבלות, זה היה נשמע הגיוני, אבל אנחנו מרחק נקודה מהמקום הראשון, ושחקנים שמשחקים נותנים תפוקה, מה הבעיה בזה?".

אנתוני וארן חוגג עם שכטר וקלאודמיר (אורן בן חקון)אנתוני וארן חוגג עם שכטר וקלאודמיר (אורן בן חקון)

המעורבות שלו ברמה המקצועית: "אומרים שאני מתערב מקצועית, העונה אני לא מתערב מקצועית, אני רק התוויתי את הדרך בתחילת העונה ואוחנה הוא הסמכות במועדון. גם בהפועל תל אביב התערבתי וגם בשנים הקודמות בבית"ר וזה הצליח, אני לא כופה את עצמי. רוצים לקרוא לי מנג’ר, מנהל מקצועי, בעלים, לא משנה. גם כשהייתי בהפועל תל אביב התערבתי מקצועית, הבאתי שחקנים, אני בחרתי את השחקנים ותראו לאן הפועל תל אביב הגיעה, להישגים שלא היו במועדון הזה מעולם ותראו איפה הם נמצאים היום אחרי שאני לא נמצא שם".

אלי טביב (רדאד ג'בארה)אלי טביב (רדאד ג'בארה)

התקשורת: "בתקשורת לא אוהבים אותנו, את בית"ר, גם אם ניקח אליפות ידברו נגדנו, אבל אני חזק וגם אוחנה. כל כך הרבה שנים מנסים להטיל דופי בהתנהלות שלי וזה לא מצליח לתקשורת. גם כשהייתי בהפועל תל אביב הטילו דופי בהתנהלות שלי וכל שנה הפרשנים היו צריכים לאכול את הכובע. את הפועל תל אביב הבאתי להישגים הכי גדולים בהיסטוריה שלהם, תראו איפה הם אחרי שעזבתי. שהפרשנים ימשיכו להתעסק בספקולציות, אני ממשיך לעשות את העבודה שלי כבעלים של בית"ר וביחד עם אוחנה אנחנו לא נאפשר לאף אחד להפריע להצלחה של בית"ר העונה".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */