יום חמישי, 28.03.2024 שעה 23:22

סנסציית ענק: ריאל מדריד הודחה מגביע המלך

לאחר 0:1 במשחק הראשון, הלבנים נכנעו 2:1 ללגאנס בבית וסיימו את דרכם כבר ברבע הגמר. אראסו פתח, בנזמה השווה אך גבריאל הכריע. גם ולנסיה בשלב הבא

|
קארים בנזמה מאוכזב (La Liga)
קארים בנזמה מאוכזב (La Liga)

העונה המסוייטת של ריאל מדריד נמשכה הערב (רביעי) עם הדחה סנסציונית מגביע המלך כבר ברבע הגמר לאחר הפסד 2:1 ללגאנס בסנטיאגו ברנבאו ו-2:2 בסיכום המשחקים שנתן לאורחת הצנועה עלייה לשלב הבא בעקבות שערי החוץ.

הבלאנקוס, שניצחו במחזור האחרון בלה ליגה וקיוו להמשיך במומנטום, פתחו חלש ונענשו בדקה ה-32 לאחר שער ענק של חאבייר אראסו. אמנם את המחצית השנייה פתחו הלבנים עם לחץ שהניב כיבוש של קארים בנזמה, הראשון שלו לאחר חודשיים ארוכים של בצורת, אך את המילה האחרונה אמר גבריאל שנעץ את השני של הירוקים לאחר כדור קרן של אראסו שקבע את תוצאת המשחק. 1:2 אדיר ללגאנס על חניכיו של זינדין זידאן שמאבדים תואר ראשון העונה.

לאחר שבעונה שעברה, גביע המלך היה התואר היחיד שהבלאנקוס לא הניפו, נראה כי השנה זוהי רק ההתחלה. חניכיו של זינדין זידאן הציגו משחק עייף ונרפה ביותר, ועוד בסנטיאגו ברנבאו, מול הקהל הביתי. לגאנס מצטרפת לוולנסיה בשלב הבא ותחכה להגרלה שתתקיים מחר על מנת לגלות את יריבתה הבאה.

מחצית ראשונה

דקה 25: שתי הקבוצות לא הגיעו למצבים ממשיים ליד השער כאשר האורחת, באופן מפתיע יצאה ליותר התקפות מהבלאנקוס עד כה.

חאבייר אראסו חוגג (La Liga)חאבייר אראסו חוגג (La Liga)

דקה 32, לגאנס עלתה ל-0:1: האורחת עולה ליתרון מוצדק. מסירה חלשה הגיעה לחאבייר ארסו לאחר טעות קשה של נאצ’ו פרננדס שפיספס את הכדור, הקשר התקדם ושחרר בעיטה אדירה הישר לחיבוריו של קיקו קאסייה. שער ענק!

מחצית שנייה

דקה 47, ריאל מדריד השוותה ל-1:1: הלבנים חוזרים למשחק. חניכיו של זינדין זידאן פתחו עם לחץ על כל המגרש את המחצית השנייה וכבשו כבר לאחר שתי דקות. לוקאס ואסקס מסר כדור עומק נפלא לקארים בנזמה, הצרפתי הקפיץ באלגנטיות מעל נראו שמפיין והחזיר את החיוך לפנים של אוהדי הבלאנקוס.

קארים בנזמה חוגג (La Liga)קארים בנזמה חוגג (La Liga)

דקה 56, לגאנס עלתה ל-1:2: הטירוף בברנבאו נמשך. קרן מצוינת של אראסו שכבש את השער הראשון, הגיעה עד לראשו של גבריאל, שעלה גבוה ונגח את שער היתרון השני של הירוקים.

דקה 81: הבלאנקוס התקרבו לשוויון השני. הרמה נפלאה מצאה את ראשו של מתאו קובאצ’יץ’, הקרואטי נגח בצורה טובה אך לא הצליח למצוא את המסגרת של שמפיין.

לוקה מודריץ' מוקף בשחקני לגאנס (La Liga)לוקה מודריץ' מוקף בשחקני לגאנס (La Liga)

ריאל מדריד: קיקו קאסייה, אשרף חכימי (דני קרבחאל, 68), סרחיו ראמוס, נאצ’ו פרננדס, תיאו הרננדס, מרקוס יורנטה (לוקה מודריץ’, 68), מתאו קובאצ’יץ’, איסקו (בורחה מיוראל, 77), לוקאס ואסקס, אסנסיו וקארים בנזמה.

לגאנס: נראו שמפיין, דימיטריס סיובאס (מרטין מנטובאני, 58), טיטו, אונאי בוסטינסה, דייגו ריקו, נאביל אל זאהר, דרקו ברשאנק, חאבייר אראסו, גבריאל, נורדין אמראבאט וקלאודיו בובו.

אלאבס – ולנסיה 1:2 (3:2 לוולנסיה בפנדלים)

חניכיו של מרסלינו הגיעו למשחק לאחר הניצחון 1:2 במשחק הראשון במסטאייה, אך נראו לא טוב למרות הרכב ראשון ונענשו על כך מול הקבוצה מתחתית הלה הליגה. בדקה ה-73, אקס ברצלונה, מוניר אל חדאדי כבש את הראשון של הקבוצה הביתית  כאשר הסתנן לרחבת העטלפים ונגח את הכדור שהגביה רודריגו אלי לרשת. לאורחת לקח ארבע דקות בלבד להשוות, כאשר ספק עבירה של סימונה זאזה הוציאה אותה להתקפה מתפרצת כאשר סנטי מינה קיבל כדור והכניע את אנטוניו סיברה. אך הקבוצה בכחול לא נשברה, כדור חופשי ארוך גרם לבלגן ברחבת הלבנים, רובן סוברינו עם בעיטה מהאוויר שהעלתה אותם ליתרון ושלחה את המשחק לפנדלים, שם ולנסיה סיימה את הסיפור עם 2:3 בבעיטות מ-11 מטר ועלתה לחצי הגמר.

שחקני ולנסיה חוגגים (La Liga)שחקני ולנסיה חוגגים (La Liga)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */