יום שישי, 19.04.2024 שעה 22:41
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בבית"ר הבטיחו: אם יורידו נקודות, לא נשב בשקט

במועדון יש כעס על "הקומץ שהורס למאות אלפים", ומצפים כי יקבלו רדיוס. התלבטות לגבי המשך הדרך של קליימן. בני בן זקן: "הקצינו את האירוע עם שכטר"

|
איתי שכטר ובוריס קליימן חוגגים עם הקהל (אורן בן חקון)
איתי שכטר ובוריס קליימן חוגגים עם הקהל (אורן בן חקון)

עם כל הכבוד לניצחון אמש (שני) 2:4 על היריבה המרה בני סכנין, הנהלת בית"ר ירושלים התעסקה בעיקר בקריאות הגזעניות שנשמעו מהיציע המזרחי במהלך המשחק מול סכנין. עיקר הקריאות שנשמעו: "מוחמד מת", "אני שונא את כל הערבים", הגיעו מהיציע המזרחי אחרי שהיריבה הובילה 2:0. לאחר מכן, כשהצהובים חזרו למשחק, האוהדים הפסיקו עם הקריאות הגזעניות. "זה היה נראה כאילו הקהל לא מאמין שאפשר לחזור והקריאות הגזעניות היו כי הם חשבו שהמשחק גמור וכבר לא היה אכפת להם משום דבר", אמרו במועדון.

הקבוצה תעמוד לדין ובמועדון בטוחים כי לא יספגו עונש של הפחתת נקודות אלא עונש רדיוס. "קומץ מהיציע המזרחי מנסה דרך הקריאות הגזעניות לפגוע באלי טביב ובאלי אוחנה, הם לא מבינים שהם פוגעים במועדון, בקבוצה, בשחקנים ובעוד מאות אלפי אוהדים. אם יורידו לנו נקודות בגלל הקהל אנחנו לא נשב בשקט. איך אפשר לדבר על חיזוק עם אוהדים כאלה שבאים להרוס לנו את העונה?", שאלו בקבוצה. לכן יצאה במהלך הלילה הודעה קשה עם מספר סנקציות מצד הנהלת הקבוצה כנגד קומץ האוהדים מהיציע המזרחי. 

בני בן זקן: "מגיע שאפו לשחקנים"

בחזרה למשחק. בבית"ר הגדירו אותו כ”משוגע". אחרי הפיגור 2:0 ירד איתי שכטר עד לקו האמצע וצרח על השחקנים להתעורר. "תתחילו לשחק, אנחנו יכולים לחזור, לא מוותרים”, וכך היה. הקבוצה עשתה מהפך אדיר, לעתים היה נראה כאילו הקבוצה משחקת בצורה לא מסודרת, העיקר להבקיע, וזה מה שקרה. המאמן בני בן זקן שהמשחק הראשון שלו על הקווים היה מול סכנין, משלים סיבוב שלם מבחינתו עם אחוזי הצלחה גבוהים וכשבית"ר כובשת 45 שערים. כל זה בלי עידן ורד, דוד קלטינס פצוע, ז'אורז’יניו שנפצע במהלך המשחק, פול אדגר שלא פוגע ואריק סאבו המורחק.

אגב אדגר, בקבוצה ציינו שהשחקן עלה לשחק עם פציעה בכף הרגל. בנוסף אמרו כי הרחשים בקהל בכל פעם שהכדור ברגליים שלו פוגעים לו בביטחון. "הקהל לא מתחבר לפול אדגר כי האוהדים חושבים שהוא משחק בהרכב בגלל טביב", אמרו אוהדי הקבוצה. מנגד אמרו במועדון: "מדובר בשחקן צעיר, במקום לעזור לו ולהתקדם מורידים לו את הביטחון, איפה נשמע דבר כזה?". בסיום השחקנים חגגו ארוכות עם הקהל. 

בוריס קליימן מודה לקהל. לא בטוח שיקבל חוזה חדש בבית"ר (אורן בן חקון)בוריס קליימן מודה לקהל. לא בטוח שיקבל חוזה חדש בבית"ר (אורן בן חקון)

היחיד שיצא ללא סיבה לשמוח היה השוער בוריס קליימן שבשתי פעולות שלו אפשר לסכנין לעלות ליתרון ועם עוד קצת ריכוז של ישראל זגורי, סכנין גם הייתה כובשת את השלישי אחרי עוד טעות של השוער. קליימן מסיים את החוזה שלו בסיום העונה ויכול לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות, כמו שעשה חנן ממן למשל, אך כרגע אין קופצים על השוער וגם בירושלים ממתינים עוד קצת על מנת לבחון אופציות נוספות בשל העובדה שהשוער סובל כל הזמן מעליות וירידות ביכולת שלו.

בני בן זקן סיים את המשחק מבלי שקיללו אותו או קראו לו להתפטר. למרות ההצלחה המקצועית המאמן נראה כמי שלא מקבל את הקרדיט ולראשונה הוא מגיב על העניין הזה: "בסופו של דבר אני מתעסק בכדורגל, אחרים מתעסקים פעם בקריאות מהיציע ופעם בדברים אחרים, אבל אני רוצה להתרכז במה שחשוב וזה מבחן התוצאה ואנחנו עושים את זה כמו שצריך עד כה. הלוואי וזה ימשיך כך. לא הלכתי לחגוג עם השחקנים בסיום המשחק כי אחרי שלוש דקות קראו לי כבר לעמדת הראיונות. בסופו של יום יש הצלחה ולכולם יש חלק ואי אפשר לקחת את החלק שלי”.

פול אדגר מול פיראס מוגרבי. במועדון כועסים על התנהגות הקהל כלפיו (אורן בן חקון)פול אדגר מול פיראס מוגרבי. במועדון כועסים על התנהגות הקהל כלפיו (אורן בן חקון)

“אנחנו עכשיו ביחד ואנחנו עוסקים בלשמר את ההצלחה, ראינו קבוצה שמחה, ראיתם תמונה אמתית למה שאנחנו עוברים באימונים, אני שמח שזה נראה כך על הדשא. כל הזמן אני נשאל על דברים שמסביב, פעם על טביב ופעם על שכטר, בואו נדבר מקצועית, בואו נתעסק במשחק, היה משחק אדיר, כל פעם אני צריך לענות על שאלות שלא קשורות למשחק, זה נכון מבחינת התקשורת ואולי זה תופס כותרות, למשל בחרו להקצין את הסיטואציה עם שכטר שקרתה בלהט הרגע אחרי שיוסי בניון כבר קיבל את ההוראה ללכת לחימום. אנחנו מהרגע הראשון עובדים ביחד, משלימים אחד את השני, עובדים בלי אגו ונהנים, יש מבחן תוצאה, זה המקצוע שלנו וראוי ופייר שישפטו אותנו על פי מבחן התוצאה".

בבית"ר הסבירו כי החילוף של בניון נעשה על דעתו של בן זקן. עוד לפני ששכטר סימן לבניון להזדרז ולהתחמם, הקשר כבר שמע מהצוות המקצועי שהוא צריך לקום ולהתכונן להיכנס למשחק. מלבד זה ציינו בקבוצה את אופיר קריאף שהיה מצוין ואמרו: "החילוף של קריאף ניצח לנו את המשחק". במועדון קיימת שביעות רצון מאנתוני וארן שבסיום העונה אוחנה צפוי להודיע לחלוץ על מימוש האופציה איתו גם לעונה הבאה.

אופיר קריאף, אנתוני וארן, חן עזרא ומרסל הייסטר חוגגים (אורן בן חקון)אופיר קריאף, אנתוני וארן, חן עזרא ומרסל הייסטר חוגגים (אורן בן חקון)

גם חן עזרא, מרסל הייסטר, שכטר ובניון קיבלו מחמאות על המשחק ועל הלחימה. המצטיין במשחק, אופיר קריאף, אמר: "חלמתי לחזור ככה, אני שמח שהקבוצה ניצחה, זה הכי חשוב. יש לי עוד הרבה עבודה, צריך המשכיות, יש לי עוד הרבה להשתפר, לאט לאט אבנה את עצמי ואעשה הכל לתרום לקבוצה. תמיד מרגש לחזור הביתה ואני שמח לחזור לשחק אחרי שלא שיחקתי חמישה חודשים. בקריית שמונה הדברים פחות עבדו, חלק בגללי חלק בגללם, אני רק מאחל להם בהצלחה, אחלה מועדון, אחלה אנשים".

שחקן השבוע
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */