יום שישי, 19.04.2024 שעה 14:58
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

רועי זיקרי תובע שחרור מיידי מהפועל כפ"ס

החלוץ המנודה הגיש תביעה למוסד לבוררות. דורש את ביטול ההסכם עם הקבוצה ואת שחרורו לאלתר ללא תמורה: "השפלה ויצירת סביבת עבודה בלתי אפשרית"

|
רועי זיקרי (רדאד ג'בארה)
רועי זיקרי (רדאד ג'בארה)

חלוץ הפועל כפר סבא, רועי זיקרי, הגיש היום (שני) תביעה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל נגד קבוצתו, בו הוא דורש להורות על שחרורו המיידי מן המועדון וזאת ללא כל תמורה.

בתביעה שהוגשה באמצעות עורך הדין טל ספיבק, טוען בין השאר זיקרי, שפתח את העונה בצורה נהדרת והפך למלך השערים של כפ”ס עד שבקבוצה טענו כי הוא חתם בהפועל ת”א לעונה הבאה: ”מעשיה ומחדליה הברורים והמכוונים של הקבוצה, להמאיס את חייו של השחקן בקבוצה, להתעמר בו, לפגוע בו ולהשפילו, יוצרים לשחקן סביבת עבודה בלתי אפשרית. לדברים נודעת חומרה יתירה, שעה שהקבוצה עשתה את אשר עשתה כמטרה ‘לבוא נקם’ בשחקן, לא על כי חלילה זלזל, התרשל או הקל ראש, אלא על כך כי הפעיל זכות העומדת לו ע”פ כל דין וראה לשאת ולתת עם קבוצה חליפית, על כך ‘נענש בייבוש’”.

יצחק שום (איציק בלניצקי)יצחק שום (איציק בלניצקי)

עוד טוען החלוץ המצטיין באמצעות עו”ד ספיבק כי: ”חריצת גורלו המקצועי של רועי, והאמירות המפורשות של נציגי וקברניטי הקבוצה עולות לכדי הפרה צפויה של ההסכם אשר אף היא מצדיקה ומחייבת את ביטולו המיידי של ההסכם, על פיני דיני החוזים והן על פי הוראות פיפ”א בעניין. מיד עם היווד עצם קיום המו”מ בין השחקן לבין הפועל ת”א, הכריזה הקבוצה קבל עם ועדה, כי מעתה ואילך השחקן הנו בגדר ‘מנודה’, כי אינה מעוניינת בשירותיו וכי הוא פרסונה נון גרטה. עמדתה של הקבוצה לא נאמרה מן השפה אל החוץ, כי אם באה לידי ביטוי בפועל בעצם ‘ייבושו’ של השחקן”.

לאור כל זאת, זיקרי דורש את ביטול ההסכם בין הצדדים ומתן צו דחוף המורה של שחרורו המיידי מן הקבוצה לכל קבוצה בה יחפוץ, וזאת ללא כל תמורה או מגבלה/תנאי. השחקן גם דורש את חיובה של כפ”ס במלוא הוצאות הבוררות, לרבות שכר טרחת עורך דין, החזר אגרת הבוררות, וכן שכ”ט בורר.

תגובת הפועל כפ”ס

“מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא דוחה מכל וכל את דרישותיו החצופות וההזויות של רועי זיקרי ששוב בוחר בדרכים שונות ומשונות לא לכבד את המקום שנתן לו הזדמנות ובמה. אנו מציעים לשחקן לעשות בדק בית עם עצמו ועם סוכנו. להזכירכם השחקן החליף קבוצות רבות בעונות האחרונות והמקום היחיד בו הצליח במעט הוא בכפר סבא. מעבר לכך השחקן חתום על חוזה בהפועל כפר סבא, ונדרש לקיים את חוזהו ככתבו וכלשונו. בקשתו למינוי בורר הגיעה בעוד רועי מתאמן במדי הקבוצה כרגיל ואין שום שחר לטענותיו.

אוהדי הפועל כפר סבא (רדאד ג'בארה)אוהדי הפועל כפר סבא (רדאד ג'בארה)

“בנוסף, אנו שוקלים נקיטת צעדים משמעתיים כנגד השחקן שהחליט לא להתייצב למשחק הליגה האחרון של הקבוצה ללא קבלת רשות ובניגוד להסכם. אנו עסוקים מאוד כרגע בהכנות למשחק שמינית הגמר ההיסטורי מול בית”ר כפר סבא  ונגיב בהתאם בבוא העת”.

סוכנו של זיקרי: “

לאחר מכן, סוכנו של זיקרי, אפי סופר, מסר בתגובה ל-ONE: "חשוב לי כסוכנו של השחקן להבהיר: יצחק שום אמר שלא הייתה להם הזדמנות לשבת איתנו, אבל אני ניסיתי לשבת עם שום שלוש פעמים, עם המנכ"ל יובל קדוש פעמיים לגבי העונה הבאה, ולא הצלחתי. רצינו להמשיך באופן טבעי בכפ"ס, אבל היא רצתה את רועי מספיק כנראה. בכל פעם ביטלו אותנו בטענה אחרת. מראים לקהל של כפ"ס כאילו הוא ניסה לברוח, זה לא הכיוון”.

"בשלב מסוים פנו אליי כמה קבוצות, אחרי שהבנו שהם לא רוצים לחדש לו חוזה. שום אמר לי שלא יעמוד בדרכו, נקבל הצעה כספית ונראה. לא הביע שום רצון להשאיר אותו. לא ישבנו עם אף אחד לפני חלון ההעברות, הפועל ת"א שלחה מכתב לכפ"ס שאנחנו מתחילים מו"מ כדי לעשות את זה מסודר. קיבלנו הצעה מהם, זה יצא לתקשורת ומישהו החליט שחתמנו, אבל זה לא קרה אז, אלא כמה ימים לאחר מכן. מאז כפ"ס התחילה לנדות את רועי ומאז הוא לא בסגל באף משחק. הם טוענים שלא רצינו לשבת איתם ולא נתנו להם צ'אנס. אני רוצה לדאוג לעתידו של השחקן וראיתי לנכון שההצעה של הפועל ת"א מתאימה מאוד לרועי. הגשנו בוררות כי כפ"ס לא מתנהגת בתום לב. לא ראיתי שהפועל חיפה זורקת את חנן ממן ליציע בגלל שהפועל באר שבע במו"מ איתו לקראת העונה הבאה, וגם לא מתנכלת לו. זה קורה בכל העולם, עוד יקרה ותמיד היה קיים".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */