יום שבת, 20.04.2024 שעה 17:52
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

קרויף הפתיע: יש תרחיש שלא נצרף אף שחקן

מאמן מכבי ת"א לא מתרגש מכך שלא בוצע עוד רכש. מחמאות ליצחקי אחרי ה-1:3 על אשקלון: "שוב היה שם ברגע משמעותי". דוידזאדה יישאר גם בעונה הבאה?

|
שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א חוגגים את השער השלישי (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב במקום הראשון בליגת העל. מי היה מאמין אחרי תוצאות התיקו נגד מ.ס. אשדוד ומכבי פתח תקווה, רק לפני כחודשיים, שפער שבע הנקודות מהפועל באר שבע ייסגר כל כך מהר וכעת עם הפרש שערים עדיף אחרי ה-1:3 על הפועל אשקלון אמש (ראשון), הצהובים שוב בפסגה אחרי 48 משחקים. 

“48 משחקים לא להיות במקום הראשון זה יותר מדי זמן, אבל עבורי זהו הפרט הכי פחות חשוב מהמשחק הזה. לא מקבלים כלום מלהוליך את הטבלה ביתרון של שער בתקופה הזאת של העונה”, טען ג'ורדי קרויף. המאמן, שלפני חודשיים אוהדי מכבי ת"א שכחו לו את כל אשר עשה עבור המועדון וקראו לו להתפטר, יושב עכשיו בפסגת ליגת העל אבל לא עושה מכך סיפור גדול בשלב הזה. 

"שמח על הנקודות, צריכים להשתפר"

קרויף הלך למשחק מול אשקלון עם שחקנים אחרים, גם בגלל החיסורים של ז'אן סילבן באבין וניק בלקמן, אך גם בשל החלטות מקצועיות הקשורות למשחק שהוא צפה שיתפתח. ההולנדי שינה מערך ועלה לשחק ב-3:4:3, כשברק יצחקי משמש כחלוץ השלישי ומצטרף לאלירן עטר ו-וידאר קיארטנסון. השער של יצחקי שהפך את הפיגור המוקדם והמפתיע, שיחרר את הצהובים בדרך לשלישי של עטר בפנדל. 

“אני מאוד שמח בשביל ברק, ששוב הופיע ברגע הכי חשוב כדי לעזור לנו, לעזור לקבוצה, לעזור לו. זה משחק שלישי ברצף שלו שהוא משחק וכובש שער משמעותי, אני שמח בשבילו ובשביל הקבוצה אבל עכשיו זהו, מתחילים להתכונן למכבי חיפה ביום רביעי”, הוסיף המאמן ההולנדי שניתן רק להעריך שכאב ראש גדול מבחינה מקצועי עוד צפוי לו בקצב הזה, כאשר חזרתו של עומר אצילי עשויה להתרחש בשבועיים-שלושה הקרובים. 

ברק יצחקי חוגג את המהפך (רדאד ג'בארה)ברק יצחקי חוגג את המהפך (רדאד ג'בארה)

אולי כתוצאה מכך, מציגה מכבי ת"א חלון ינואר רדום במיוחד ללא שום חיזוק ואף נראה כי ללא יותר מדי תנועות בשוק. “אנחנו בוחנים את השוק, כמובן שגם אם יגיע מישהו זה לא יהיה בכסף רציני וגדול. אם נמצא מישהו שיוכל לשדרג אותנו, אז אולי ננסה להביא, ואם לא, לא יקרה כלום. יש תרחיש שבו לא יגיע אף שחקן וזה בסדר, יש לי סגל מצוין שאני מאמין בו מאוד, עם שחקנים שיכולים לשחקן במגוון עמדות", אמר המאמן.

"כשאני מסתכל על מי שאני צריך להוציא מהסגל לפני כל משחק אני אומר לעצמי 'וואוו', יש החלטות מאוד קשות לקבל. כבר הוכח שהסגל שיש לי הוא טוב ואיכותי. בנוסף, יש לנו כרגע שישה זרים וכל עוד אין תנודות מהבחינה הזו גם אין אופציה להביא שחקן זר אחר". כפי שפורסם ב-ONE, הניסיון הוא להיפרד מטינו סוון סושיץ', אך כרגע קשה להעריך מה יקרה ברגע שיושג סיכום עם הבוסני, אם בכלל והאם אכן יוחלף בזר אחר. 

טינו סוון סושיץ'. במכבי מקווים להיפרד ממנו (רדאד ג'בארה)טינו סוון סושיץ'. במכבי מקווים להיפרד ממנו (רדאד ג'בארה)

מי שמאוכזב מאוד ממעמדו ועשוי לבקש להשתחרר מהקבוצה עד לסיום החלון הוא הקשר הספרדי חוסה רודריגס, ששוב לא שותף וקשה לראות אותו מקבל דקות משחק. נראה כי במחזור הבא ממנו ייעדר דור פרץ המוצהב, אייל גולסה יקבל את העמדה של פרץ כאשר כריסטיאן באטוקיו ישחק בקישור. חוסר בדקות במשחק הגביע וגם מול בני יהודה ככל הנראה יוביל לבקשה רשמית של הספרדי לצאת ולקבל דקות במקום אחר. 

כובש השער הראשון במשחק, אופיר דוידזאדה, יצא בסיום המשחק לתקשורת ושיתף ברגע כואב שליווה אותו בימים האחרונים, מותו הטראגי של ליאל אלמקייס בן ה-13 בתאונת הדרכים בדרום. אלמקייס ז"ל היה אחיין של אישתו של דוידזאדה. "לפני הכל, אני רוצה להקדיש לו את השער שלי. הוא תמיד יהיה איתנו ובמחשבות שלנו. אחרי השער ישר חשבתי עליו. הוא היה מעריץ של כולנו, של כל המשפחה, הוא היה ילד מדהים, תמיד שמח בשמחתי, תמיד פרגן, עצוב מאוד למשפחה. נהיה חזקים ונעבור את זה ואני מקווה שקצת שימחתי אותו בשמיים עם הגול הזה". 

אופיר דוידזאדה. הקדיש את השער למשפחה (רדאד ג'בארה)אופיר דוידזאדה. הקדיש את השער למשפחה (רדאד ג'בארה)

במעבר חד, בחזרה אל המשחק. "אני שמח שחזרנו למשחק מהר מאוד, אני חושב שעשינו שינוי מנטלי כולל בתקופה האחרונה. אנחנו שמחים על היכולת שלנו ויודעים שזו רק ההתחלה, העונה עוד ארוכה. מקום ראשון זה נחמד, אבל בכדורגל הכל נזיל ויכול להשתנות. הכי חשוב זה לסיים במקום הראשון לפני הפליאוף בשביל סדר המשחקים וכמובן, להיות במקום הראשון אחרי הפלייאוף", הוסיף דוידזאדה. 

התחרות על ההרכב ויכולתו האישית שחזרה אל המוטב: "קודם כל רואים את הפרגון של כל השחקנים אחד לשני. כשכל אחד פה עולה למגרש, הוא נותן 100 אחוז, לא משנה מי משחק וזה מה שיפה בקבוצה. אין ספק שהייתה אצלי קצת עייפות מעומס המשחקים, בכדורגל תמיד יש עליות וירידות. גדולה של שחקן זה לצאת מזה מהר ולא להיכנס לזה יותר מדי. זה המוטו שלי, בעבודה קשה מגיע הכל". 

להישאר במכבי ת"א: "כיף לי פה, אני כן ארצה להישאר פה בעונה הבאה. זה לא תלוי בי. אני רק עושה את העבודה שלי על הדשא". כזכור,  ב-ONE פרסמנו לאחר המשחק מול מכבי חיפה במחזור הקודם, כי הצהובים פועלים להמשך השאלתו מגנט הבלגית. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */