יום חמישי, 28.03.2024 שעה 16:51

יואב כץ: אני מאמין שאפשר לחזור למקום הראשון

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם הבעלים של הפועל חיפה אחרי ההפסד לק"ש: "אנחנו רק חמש נקודות משם". התוכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתכנית הספורט
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתכנית הספורט

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וכעת גם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

עופר מזרחי: מכבי חיפה היא הקבוצה הכי חלשה בליגה

מכבי חיפה רשמה אתמול שפל נוסף מבחינתה, כשסיימה ב-0:0 מול מ.ס אשדוד במשחק רע מאוד בו היא בכלל לא סיכנה את השער של האשדודים. בעקבות כך, הירוקים התקרבו עוד יותר למאבקי התחתית. דיברנו עם כוכבי העבר של מכבי חיפה, זאהי ארמלי ועופר מזרחי.

עופר מזרחי: "מה שעצוב זה שלא צריך לראות את המשחקים בכלל, מספיק לראות את התקציר ולהבין את כל הסיפור. זה סימפטום שגדל מיום ליום ואני לא יודע מי יכול לעצור את רכבת ההרים הזו. מה שברור יותר מכל זה שמכבי חיפה היא הקבוצה הכי חלשה בליגה. לא צריך להביא שום שחקן. זו תהיה בושה אם יביאו עוד שחקנים כדי להישאר בליגה. אני מסכים עם יעקב שחר, שלא צריך להוציא עוד כסף כדי להישאר בליגה. הסכומים המטורפים האלה שמשקיעים שם היו צריכים להיעצר מזמן. אני ראיתי את הזחיחות של יענקלה יוצאת באחד הראיונות. האנשים שם לא מבינים לאן הם הידרדרו. צריך שיהיה איש מקצוע שיעשה את התיאום בין שחקני הרכש לשחקני הבית. כרגע, הפאזל הזה שנבנה מחלקים כל כך קטנים לא יכול להתחבר. צריך לעשות מהפכה טוטאלית במועדון הזה. מראשון העובדים עד אחרון השחקנים. מאמן זה לא משהו שנחוץ בכלל. יש מנהל מקצועי ויש שני אנשי מקצוע שיושבים על הספסל. היה מאמן לפני וקרה אותו דבר. עדיף שהקבוצה תרד ליגה במתכונת הנוכחית כי כל אימפריה שנפלה נבנתה מחדש ואולי זה מה שצריך לקרות כדי שיתחולל שם שינוי. הנפילה עוד התחילה לפני מעבר האצטדיון. זה כבר שבע שנים ככה. גם יענקלה נכשל והוא צריך להגיד שהקבוצה למכירה כי יש קהל כל כך גדול שמגיע לו יותר. אם הוא איש עסקים הוא צריך להתייחס לזה כמו לעסק כושל וכואב לראות לאן המועדון הזה הגיע. אני מאחל לו בהצלחה".

זאהי ארמלי: "אולי זה לא נורמלי מה שאגיד, אבל מאז שהקבוצה עברה אצטדיון היא לא מתפקדת. רואים את זה בפיטורי המאמנים והלחץ שהולך וגדל. מחליפים כל כמה חודשים מאמנים ועד שמאמן מתאקלם, הוא כבר עוזב. לפעמים יש נאחס וכנראה שהמגרש הזה לא עושה מזל טוב. עשו את הרכש הכי גדול השנה והסגל הוא רחב מאוד, אבל יש משהו מסריח שקורה שם. שחקנים שלא משחקים עלולים לפגוע בקבוצה. שחקנים לא בטוחים בהרכב. מתחילת העונה לא נסעתי לראות את מכבי חיפה. משהו לא טוב עובר על הקבוצה הזו. לפני שלושה חודשים כבר אמרתי שהיא תהיה קבוצת תחתית”.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (נעם מורנו)שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (נעם מורנו)

אריאל בית הלחמי: רוצים להתבסס בפלייאוף

גלבוע/גליל הפתיעה אתמול את מכבי תל אביב, כשניצחה 91:94 ביד אליהו. דיברנו עם המאמן של הקבוצה הצפונית אריאל בית הלחמי: "אני שמח שהתאוששנו משני הפסדים רצופים וניצחנו. הכל מתחיל באזור שאנחנו נמצאים בו בארץ. הבעלים נותן שקט ואין לחץ. אנחנו בנויים משחקנים צעירים ונהנים מהשקט שיש באזור. יש משכורות בזמן והכל בסדר. בעל הבית שלנו מחזיק את הקבוצה המון שנים מתוך תרומה לקהילה. התנאים האלה הם הכי טובים לי ולשחקנים. אנחנו יחד כל הזמן וזה הסוד שלנו. בשנה שעברה חזרנו לליגה אחרי עונה בליגה השנייה. השנה אנחנו רוצים להתבסס בפלייאוף ואנחנו מקווים שאנחנו בדרך לשם".

מה אתה אומר על המחסור בשחקנים ישראלים בענף הכדורסל?
"הקבוצה שלי, הכוח שלה הוא הישראלים. הקלעים הם לא הדבר הכי חשוב בקבוצה, עדיין התרומה של הישראלים שלנו היא בין הגדולות בליגה, יותר משאר הקבוצות. אתמול גם שיחקנו עם ארבעה ישראלים בהרכב. אצלנו יש שחקנים שגדלו במועדון. אנחנו הוכחנו לאורך כל השנים שאצלנו עברו השחקנים הכי טובים בארץ. כשנותנים לשחקן לשחק הוא יפרח בסופו של דבר".

מנגד, שוחחנו עם אסי ויזל, מנכ"ל קבוצת FOX, שמאמצת את מכבי ת"א: "אני כבר צריך פינה אצלכם בתוכנית. בואו נתייחס רגע ליום חמישי, היה משחק טוב והקבוצה נלחמה. אנחנו חתומים עם מכבי לחמש שנים. אנחנו נלך איתם את כל הדרך ואני מקווה שגם ניקח גביע אירופה. לפני ארבע שנים כולכם אמרתם בדיוק את אותו דבר ואנחנו זוכרים איך זה נגמר. צריך רק לנצח חצי גמר וגמר בשביל לזכות ביורוליג, אפשר לעשות את זה. תקציבים לא משחקים פה. הכל יחסי. התקציב שלנו גדול משל גלבוע אבל קטן משל רוב הקבוצות באירופה, ולמרות זאת, ניצחנו קבוצות כמו ריאל מדריד וצסק"א מוסקבה. יש לנו סיכוי טוב להגיע לפיינל פור. זו קבוצה צעירה. כל שנה נשתפר ובעזרת השם נגיע רחוק. זה רק ספורט, צריך זמן. כל הפסד הוא כואב, אבל צריך גם לקחת את הדברים בפרופורציות".

שחקני גלבוע/גליל חוגגים (שחר גרוס)שחקני גלבוע/גליל חוגגים (שחר גרוס)

יואב כץ: אני מאמין שאפשר לחזור למקום הראשון

הפועל באר שבע שוב לא הרשימה אתמול, אבל הצליחה לנצח 0:1 את הפועל עכו באצטדיון טוטו. דיברנו עם סמל באר שבעי, סתיו אלימלך: "זה לא סוד שב"ש לא בשיאה. זה קל מאוד לראות את זה, כי התרגלנו לראות יכולת גבוהה בשנים האחרונות. כל עוד לא רואים את זה היום, מבינים שיש ירידה ביכולת. אבל יחד עם זאת, ב"ש לוקחת נקודות במקומות ובמקרים שקבוצות אחרות מאבדות אותן. ב"ש יודעת בכל רגע בעונה איך היה מתנהלת. היא יודעת שאין יותר נמוך מזה והיא תדע להתרומם".

יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה עלה לשידור והתייחס למעבר האפשרי של חנן ממן לב”ש: "זה משאיר טעם מאוד לא טוב אצל השחקן ואצל הקבוצה. ישנם קולות שאומרים לו לך כבר עכשיו. זו גם מלחמה פסיכולוגית ומצב מאוד לא סימפטי. אלה החוקים אבל זה לא הגיוני. רוצים להעלות את הרמה, אבל זה רק מוריד. זה פוגע גם בקהל ויש כמה שחקנים כאלה בכל קבוצה. היה לו חוזה לשלוש שנים וניסינו להאריך אותו. אין לי בעיה עם חוזים ארוכים, אבל יש לי בעיה שבאים באמצע העונה ומבקשים חוזה חדש. זה עדיין לא נגמר. אני מניח שהוא עדיין ייתן את היכולת הטובה ביותר שהוא יכול להפועל חיפה".

חלומות אליפות: "אנחנו רק חמש נקודות מהמקום הראשון וזו המטרה שלנו. אני מקווה שנצליח לעשות את זה. אני מאמין שאפשר לחזור למקום הראשון".

עירוני קריית שמונה הייתה זו שניצחה את הפועל חיפה 0:2. דיברנו עם מאמן ק"ש חיים סילבס: "היינו במצב ממש לא טוב, אבל חזרנו. הציפיות היו גדולות יותר מהקבוצה שבאמת הצלחנו להעמיד. ברגעים הקשים מגלים כל מני דברים ששוכחים בזמנים אחרים. בנינו קבוצה חדשה וידענו שזה ייקח זמן, אבל לא כל כך הרבה זמן. אני מניח שגם אני טעיתי בדרך. איבדנו נקודות במשחקים מעצבנים כאלה. אני מקווה שלא התעוררנו מאוחר מדי. הפער הוא יחסית גדול מהפלייאוף ואני לא רוצה להסתכל רחוק מדי. אנחנו צריכים להתייחס לכל משחק כגמר גביע ולצמק לאט לאט את הפער”.

היחסים עם איזי שרצקי: “איזי מעורב, אנחנו מדברים כל יום. הוא מעורב בהכל אבל מתערב פחות. לפני שהגעתי לפה שמעתי על המעורבות שלו, אבל עכשיו אני מכיר את זה מקרוב. הוא לא איבד עניין, הוא היה מאוכזב. הוא לא עשה שינוי בצוות והאמין בי. אנחנו כל הזמן מדברים, אבל הוא לא מתערב בצורה גסה. בשנים הקודמות אמרו אחרת ואני לא יודע מה היה. אנחנו רוצים להחזיר לו את הגאווה ואת השמחה".

היכולת של שובל גוזלן: "הוא שחקן נהדר. הימרתי עליו בתחילת העונה וזה נראה שזה הצליח בהתחלה. הוא עובר תהליך התבגרות. הוא שווה עשרה שערים כל עונה, קל. אני מקווה שהוא יגיע לזה כבר העונה".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */