יום חמישי, 25.04.2024 שעה 05:29
ליגה אנגלית 23-24
7726-8234ארסנל1
7434-7534ליברפול2
7332-7632מנצ'סטר סיטי3
6650-7134אסטון וילה4
6049-6532טוטנהאם5
5350-5133מנצ'סטר יונייטד6
5054-6933ניוקאסל7
4863-5434ווסטהאם8
4757-6132צ'לסי9
4560-4934בורנמות'10
4450-5232ברייטון11
4354-4634וולבס12
4254-5034פולהאם13
3956-4434קריסטל פאלאס14
3559-5234ברנטפורד15
3348-3634אברטון16
2660-4234נוטינגהאם פורסט17
2575-4734לוטון18
2369-3734ברנלי19
1692-3334שפילד יונייטד20
לוח משחקים
  • ברנלי
  • 1 - 2
  • ברנטפורד
  • לוטון
  • 1 - 1
  • נוטינגהאם פורסט
  • פולהאם
  • 0 - 3
  • טוטנהאם
  • ווסטהאם
  • 1 - 1
  • אסטון וילה
  • ארסנל
  • 0 - 5
  • צ'לסי
  • וולבס
  • 1 - 0
  • בורנמות'
  • קריסטל פאלאס
  • 0 - 2
  • ניוקאסל
  • אברטון
  • 0 - 2
  • ליברפול
  • מנצ'סטר יונייטד
  • 2 - 4
  • שפילד יונייטד
  • ברייטון
  • חמישי, 25/04, 22:00
  • מנצ'סטר סיטי

0:4 לצ'לסי בברייטון, 1:3 לסיטי על ניוקאסל

הבלוז חזרו לנצח עם צמד של הזאר, שער נדיר של וויליאן ועוד אחד של מוזס. 68 דקות לחמד, 22 דקות לכיאל. אגוארו להט עם שלושער אצל מוליכת הליגה

|
שחקני צ'לסי חוגגים (רויטרס)
שחקני צ'לסי חוגגים (רויטרס)

באיחור קל של 20 ימים, צ’לסי הגיעה ל-2018. הקבוצה של אנטוניו קונטה, שמתחילת השנה הקלנדרית חוותה תקופה לא טובה וסיימה בתיקו בחמישה משחקים ברצף בכל המסגרות (באחרון שבהם היא אמנם ניצחה לבסוף, אבל בפנדלים, אחרי 1:1 בתום 120 דקות מול נוריץ’ מהצ’מפיונשיפ במסגרת הגביע האנגלי), פתחה היום (שבת) את המחזור ה-24 בפרמייר ליג עם 0:4 מוחץ בחוץ על ברייטון של תומר חמד ובירם כיאל.

למען האמת, התוצאה משקרת. צ’לסי הייתה טובה יותר אך לברייטון לא הגיע לצאת מהמשחק מובסת. המארחת הגיעה למספר לא מבוטל של מצבים אך סבלה מחוסר דיוק, ממספר עצירות יפות של ווילי קבאז’רו שהחליף את טיבו קורטואה הפצוע בהרכב, וגם מטעות קשה של שופט המשחק ג’ונתן מוס, שלא העניק לה פנדל שהגיע לה. חמד פתח בהרכב ושיחק 68 דקות, כיאל עלה מהספסל ושיחק 22 דקות, אך השניים לא הצליחו לסייע לקבוצתם.

צ’לסי פתחה את המשחק בסערה. אדן הזאר העלה את האלופה ליתרון בדקה השלישית ובחלוף שלוש דקות וויליאן השלים 0:2 מהיר עם שער פשוט נפלא, לאחר התקפה מהירה שהסתיימה בעקב של הזאר לעבר באטשוואי ועקב נוסף של החלוץ הבלגי לעבר הברזילאי, שהכניע את מת’יו ראיין. ברייטון לא ויתרה על המשחק, אבל סבלה מטעות קשה של האיש עם המשרוקית, שמנע ממנה פנדל שהגיע לה בדקה ה-16, לאחר עבירה ברורה של קבאז’רו על שלוטו ברחבה. בדקה ה-30 היה קרוב תומר חמד לכיבוש שער שוויון, אך נגיחה מסוכנת שלו נהדפה היטב על-ידי קבאז’רו. עדיין במחצית הראשונה הגיעו דרישות לפנדלים בשני הצדדים, אך בשני המקרים מוס בחר שלא לסמן על הנקודה הלבנה בהחלטת גבוליות.

שחקני צ'לסי חוגגים (רויטרס)שחקני צ'לסי חוגגים (רויטרס)

בדקה ה-77 הבטיח אדן הזאר את הניצחון עם שער גדול לאחר פריצה על חצי מגרש באין מפריע ובדקה ה-89 קבע ויקטור מוזס את תוצאת המשחק, 0:4 גדול לצ’לסי, שבזכות הניצחון חלפה, לפחות זמנית, על פני ליברפול ועלתה למקום השלישי כשהיא עם 50 נקודות, בדיוק כמו מנצ’סטר יונייטד שבמקום השני. ברייטון נשארה מסובכת בתחתית עם 23 נקודות, רק 3 יותר מסטוק שמתחת לקו האדום.

מחצית ראשונה

דקה 2: הבעיטה הראשונה לשער הגיעה מצידה של צ’לסי, עם בעיטה חופשית של וויליאן מ-27 מטרים, אבל מת’יו ראיין לא התקשה לקלוט.

דקה 3, 0:1 לצ’לסי: האורחים עלו ליתרון מוקדם. אדן הזאר התחיל את ההתקפה ומסר למיצ’י באטשוואי בתוך הרחבה, הבלגי העביר ימינה לויקטור מוזס, שהתגבר על שחקן הגנה והעביר כדור רוחב לרחבה, דייל סטפנס ניסה להרחיק אך רק נגע בכדור והסיט אותו למרכז הרחבה, שם חיכה הזאר, שמ-10 מטרים וכשהוא לא מכוסה, לא התקשה להכניע את ראיין.

אדן הזאר כובש (רויטרס)אדן הזאר כובש (רויטרס)

דקה 5: המארחים ניסו להגיב במהרה עם התקפה יפה מימין. הכדור הועבר לעבר הרחבה ונהדף על-ידי הגנת האורחת עד פסקל גרוס, שניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה אך הכדור עלה מעל למשקוף.

דקה 6, 0:2 לצ’לסי: איזה פתיחה משוגעת של האלופה. שיתוף פעולה פשוט נפלא בין שלושת שחקני ההתקפה, וויליאן, הזאר ובאטשוואי, הסתיים בשער נהדר. וויליאן היה זה שהתחיל את ההתקפה כשקיבל כדור במרכז המגרש ומסר להזאר, שהמשיך בנגיעה לבאטשוואי. הבלגי החזיר לוויליאן, שמסר שוב להזאר, שהפעם העביר בעקב לבאטשוואי, החלוץ המשיך עם עוד עקב לברזילאי, שמצא את עצמו לא מכוסה 16 מטרים מהשער ובעט חזק, פנימה. האורחת לא יכולה הייתה לחלום על פתיחה טובה יותר, וגם לא על שער יפה הרבה יותר.

וויליאן חוגג (רויטרס)וויליאן חוגג (רויטרס)

דקה 15: ניסיון שני של המארחת לעבר השער, הפעם עם בעיטה של סולי מארץ’ מחוץ לרחבה, אבל הכדור לא היה חזק מספיק וקבאז’רו לא התקשה לקלוט.

דקה 16: ברייטון בהחלט יכולה לראות את עצמה מקופחת על-ידי השופט ג'ונתן מוס. כדור רוחב של סוטנר לעבר הרחבה נהדף לא טוב על-ידי קבאז’רו, אזקיאל שלוטו השתלט על הכדור וניסה לפרוץ קדימה אך הוכשל בבירור על-ידי קבאז’רו, שניסה לתקן את ההדיפה הלא טובה שלו. מוס, שהיה קרוב לאירוע, החליט משום מה לסמן להמשך המשחק. טעות קשה של השופט.

לואיס דאנק ופסקל גרוס מתלוננים בפני ג'ונתן מוס (רויטרס)לואיס דאנק ופסקל גרוס מתלוננים בפני ג'ונתן מוס (רויטרס)

דקה 18: קצב נהדר באמקס. הפעם עוד ניסיון מסוכן של צ’לסי כאשר וויליאן מסר לבקאיוקו, ששיחרר בעיטה מסוכנת מ-18 מטרים, אבל ראיין ירד מצוין והדף היטב.

דקה 26: עוד הזדמנות מצוינת לצ’לסי כאשר בסיומה של התקפה מתפרצת בה שוב הוכיחו וויליאן, הזאר, ובאטשוואי כמה שיתוף הפעולה ביניהם מוצלח, הגיע הכדור לברזילאי בתוך הרחבה והוא שיחרר בעיטה חזקה, אך ראיין היה במקום והדף היטב לקרן.

ססאר אספיליקואטה ותומר חמד עולים לכדור גובה (רויטרס)ססאר אספיליקואטה ותומר חמד עולים לכדור גובה (רויטרס)

דקה 28: איזה הצגה של הזאר, איזה הצגה של ראיין. עוד התקפה מהירה של צ’לסי, שוב השלישייה ההתקפית הנהדרת, זה התחיל עם עקב של וויליאן להזאר במרכז המגרש, הבלגי פרץ קדימה, התקדם לאזור קו ה-16 ומסר לבאטשוואי שחיכה בתוך הרחבה, ניער מעליו שחקן הגנה ובעט היטב למסגרת, אבל שוב השוער האוסטרלי היה במקום והדף היטב לקרן. הדיפה שלישית של השוער לכדור קשה תוך 10 דקות והוא משאיר את קבוצתו במו ידיו במשחק.

דקה 30: איזה הזדמנות לתומר חמד. פסקל גרוס קיבל את הכדור באגף ימין והרים לרחבה והחלוץ הישראלי, שהיה שישה מטרים מהשער, השתחרר יפה מססאר אספיליקואטה ועלה היטב לכדור, אך נגח למרכז השער ואיפשר לקבאז’רו להתעופף ולהדוף לקרן. הדיפה גדולה של השוער, אך גם פספוס של החלוץ, שאם היה נוגח לפינה ודאי היה כובש.

תומר חמד לא מאמין שזה לא נכנס (רויטרס)תומר חמד לא מאמין שזה לא נכנס (רויטרס)

דקה 32: עוד הזדמנות גדולה לברייטון לצמק, הפעם היה זה כדור קרן שהורם לרחבה ושיין דאפי הצליח להתחבר אליו ולנגוח, אבל לחץ שהפעיל מרקוס אלונסו על האירי מנע ממנו נגיחה מדויקת והכדור יצא החוצה.

דקה 35: פעם שנייה שברייטון דורשת פנדל, פעם שנייה שהעבירה היא על שלוטו, הפעם מצידו של בקאיוקו, אלא שהפעם, בניגוד למקרה הראשון, זה לא חד משמעי וג’ונתן מוס החליט שלא לשרוק לפנדל. השופט אף הוציא כרטיס צהוב לארגנטינאי-איטלקי, שמחה בפניו בזעם. המארחת בהחלט נכנסה למשחק בדקות האחרונות.

קבאז'רו מנסה להגיע לכדור (רויטרס)קבאז'רו מנסה להגיע לכדור (רויטרס)

דקה 41: צ’לסי קרובה לשער שלישי. אדן הזאר קיבל כדור בתוך הרחבה ויכול היה לבעוט או למסור, אבל עשה משהו באמצע ומה שנראה כמו ניסיון מסירה לויקטור מוזס היה עמוק מדי ולא איפשר לניגרי להגיע למצב בעיטה.

דקה 45: רגע לפני סיום המחצית גם צ’לסי דרשה פנדל לאחר ספק-עבירה של מרקוס סוטנר על אדן הזאר ממש על קו ה-16, אך מוס, בפעם השלישית במשחק, התעלם מטענות לפנדל והמחצית הסתיימה ב-0:2.

אדן הזאר בדרך למטה אחרי המפגש מול סטוטנר. צ'לסי דרשה פנדל אך לא קיבלה (רויטרס)אדן הזאר בדרך למטה אחרי המפגש מול סטוטנר. צ'לסי דרשה פנדל אך לא קיבלה (רויטרס)

מחצית שנייה

דקה 50: איזה הזדמנות לברייטון לצמק. שלוטו הרים כדור לעבר הרחבה, פרופר נגח היטב אבל הכדור מצא רק את קורת שערו של קבאז’רו. חוסר מזל למארחת, שבהחלט מציגה משחק טוב החל מהדקה ה-30. חמד ניסה להגיע לכדור שחזר מהקורה, אך ללא הצלחה.

דקה 57: שיין דאפי ביצע עבירה על אדן הזאר 25 מטרים מהשער וראה את הכרטיס הצהוב. עוד לפני ביצוע הבעיטה החופשית נכנס דויד לואיז במקום אנדראס כירסטנסן, שלא יכול היה להמשיך. מיד לאחר מכן לקח וויליאן את הכדור החופשי ובעט פשוט נהדר, מעל החומה ולעבר המסגרת, אך ראיין התעופף נהדר אפילו יותר והצליח להדוף לקורה ומשם ההגנה בכחול-לבן הרחיקה.

תומר חמד מול קאנטה (רויטרס)תומר חמד מול קאנטה (רויטרס)

דקה 66: שלוטו כמעט הצליח לכבוש שער מצמק, אבל שוב – רק כמעט. כדור ארוך שנשלח לעבר הרחבה הורחק על-ידי רודיגר שניסה לנגוח לעבר אלונסו, אבל הספרדי לא שם לב שהארגנטינאי-איטלקי מגיע בסערה חוטף את הכדור ומגיע איתו למרכז הרחבה. למזלו של אלונסו קבאז’רו יצא לעבר שלוטו, סגר לו את זווית הבעיטה, והקשר בעט רק לגופו של השוער הארגנטינאי.

דקה 68: חילוף כפול בברייטון, עם ניחוח ישראלי. בירם כיאל נכנס במקום פסקל גרוס, בעוד גלן מארי החליף את תומר חמד.

חמד מול אספיליקואטה וקאנטה. החלוץ הוחלף אחרי 68 דקות (רויטרס)חמד מול אספיליקואטה וקאנטה. החלוץ הוחלף אחרי 68 דקות (רויטרס)

דקה 77, 0:3 לצ’לסי: אדן הזאר השלים צמד וסגר סיפור עם עוד שער יפה. הקשר קיבל את הכדור קצת מעבר לקו האמצע ופרץ קדימה, חלף על פני שחקן אחד בכחול-לבן, המשיך באין מפריע כאשר שחקני ההגנה של המארחת נותנים לו את כל השטח שהוא רוצה, וכשהוא בתוך הרחבה, 13 מטר מהשער, הבלגי בעט בניגוד לכיוון התנועה שלו, פנימה.

דקה 89, 0:4 לצ’לסי: הכחולים סיימו את המשחק בסטייל. צ’רלי מוסונדה, שנכנס כמחליף רק 6 דקות לפני כן, קיבל כדור ליד עיגול האמצע ומסר כדור ארוך לעבר הרחבה, לשם הגיע בריצה ויקטור מוזס, שהשתלט על המסירה ומול ראיין לא התקשה לבעוט פנימה ולקבוע את תוצאת המשחק.

ויקטור מוזס חוגג (רויטרס)ויקטור מוזס חוגג (רויטרס)

ברייטון: מתיו ראיין, אזקיאל שלוטו, שיין דאפי, קוונר גולדסון, לואיס דאנק, מרקוס סוטנר, דאבי פרופר, דייל סטפנס, סולי מארץ’ (חוסה איסקיירדו, 83), פסקל גרוס (בירם כיאל, 68) ותומר חמד (גלן מארי, 68).

צ’לסי: ווילי קבאז’רו, ססאר אספיליקואטה, אנדראס כריסטנסן (דויד לואיז, 58), אנטוניו רודיגר, מרקוס אלונסו (דוידה זאפאקוסטה, 75), ויקטור מוזס, נ’גולו קאנטה, טימואה בקאיוקו, וויליאן (צ’רלי מוסונדה, 83), אדן הזאר ומיצ’י באטשוואי.

מנצ'סטר סיטי – ניוקאסל 1:3

הסיטיזנס קיוו להתאושש מה-4:3 המטורף מול ליברפול במחזור החולף ועמדו במשימה, בעיקר הודות לשלושער מרהיב של סרחיו אגוארו. מוליכת הליגה השיגה את ניצחונה ה-21 העונה ושמרה על הפער ממנצ'סטר יונייטד השנייה על 12 נקודות. האורחת, רשמה משחק שני ברצף ללא ניצחון ומדורגת רק במקום ה-15 עם 23 נקודות. 

בדקה ה-34 האירועים החלו, כשקווין דה בראונה העביר הרמה מדויקת היישר אל ראשו אגוארו שהחליק בנגיחה לפינה הרחוקה. אגוארו הכפיל עם פנדל מדויק בדקה ה-63 לאחר החלטה מוצדקת של שופט המשחק. ארבע דקות מאוחר יותר, האורחת הוכיחה כי לא אמרה נואש וג'ייקוב מרפי צימק בתום מתפרצת קטלנית של קבוצתו והקשתה מעל אדרסון.

סרחיו אגוארו וקווין דה בראונה (רויטרס)סרחיו אגוארו וקווין דה בראונה (רויטרס)

שבע דקות לסיום ההתמודדות המרתקת, החבורה של פפ גווארדיולה שהייתה טובה בהרבה, באה על שכרה כאשר לירוי סאנה היתל בשני שחקנים בתוך הרחבה והעביר כדור רוחב מדויק לאגוארו, שלא התבלבל ושלח כדור שטוח לפינה ופנימה – שלושער לארגנטינאי.

אסור לפספס
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */