יום שישי, 19.04.2024 שעה 00:05

למרות מזג אוויר נוח, 3 משחקים נדחו בליגה א'

ההתאחדות החליטה לדחות משחקים בעקבות הסופה, אך בפועל בחלק מהמגרשים מזג האוויר היה נוח. ראש אגף הליגות החובבניות: "לא רצינו לקחת סיכון"

|
המגרש בטבריה היום (צילם: יוסי בן חמו)
המגרש בטבריה היום (צילם: יוסי בן חמו)

המערכת החורפית הקצרה שהגיעה לביקור ברחבי הארץ השאירה אחריה כמות נאה של משקעים ואווירה חורפית, אך במקביל גם הרבה אוהדי כדורגל מאוכזבים. עוד לפני שהסופה שפקדה במשך שעות ספורות בלילה שבין חמישי לשישי הגיעה לצפון הארץ, החליטו בהתאחדות לכדורגל לדחות שלושה משחקים המרכיבים את המחזור ה-16 בליגה א' צפון, מהיום (שישי) לצהרי יום שני הקרוב.

בפועל, ההחלטה התבררה כפזיזה מאחר ומזג האוויר של יום שישי היה מעולה לכדורגל, כשהאוהדים המסורים של קבוצות כגון עירוני טבריה, אסי גלבוע והפועל איכסל נאלצו לוותר על שיגרת השישי שלהם, בתמורה למועד הרבה פחות נוח לעודד את קבוצתם במסגרת הליגה השלישית. המשחקים, כאמור, הועתקו ליום שני בצהריים, זמן בו לבטח האוהדים השונים מחויבים למסגרות כגון עבודה, בית ספר, צבא וכדומה. ההודעה בעניין עברה לקבוצות רק ביום חמישי, יום לפני המועד הראשוני של המשחקים.

"התקנון קובע כי ביום המשחק השופט צריך לקבל החלטה במקום, אבל יומיים שלושה לפני זו זכותנו לדחות משחקים בתיאום עם הקבוצות. בטבריה עד השעה 11 היו רוחות סוערות. יכול להיות שהמגרש ספג את המים ולאט לאט התייבש, אבל כביש חוף היה סגור, ושופטים שלנו נתקעו. ההחלטה על הרצליה-טבריה הייתה במקום. אנשי הרצליה נתקעו בכביש החוף. צריך להבין שמדובר בקבוצות דתיות שחייבות לסיים את המשחק עד שעה 15:00 ולחזור לשבת.", הגיב אבי לוי, ראש אגף הליגות החובבניות בהתאחדות לכדורגל בשיחה עם ONE.

אבי לוי (משה חרמון)אבי לוי (משה חרמון)

לוי פנה גם לאוהדים המאוכזבים ואמר: "אבל מה לעשות? ואם המשחק לא היה מתקיים? זה בסדר? זו תחזית מזג האוויר, זה כוח עליון. ישנם קבוצות שביקשו לבטל את כל הליגה. אין לנו פה זכויות שידור, אין מישהו שאני מחויב אליו. אז נכון, אולי אני פוגע קצת באוהדים, אבל המשחק גם יכול היה להתבטל."

בנוגע לשאלה האם מישהו מקצועי מטעם ההתאחדות נשלח למגרש בכדי להחליט האם אפשר לקיים את המשחק ענה לוי: "המשחקים לא בוטלו היום. כבר לפני שלושה ימים הודענו שהמשחק נדחה ליום שני. אנחנו יושבים בהערכת מצב ויודעים שביום שישי הולכת להיות סערה עד 13:00 בצהריים, ואז החלטנו שאת המשחקים בטבריה ובצור שלום, שהם מגרשים שמועדים לפורענות, אנחנו דוחים מראש. לא רצינו לקחת סיכון."

הטענה שהמשחקים נדחו מאחר ואין מספיק שופטים שמוכנים לשפוט: "זה ממש לא נכון. את זה תפנה לאיגוד השופטים. לא דחינו את המשחקים בגלל זה."

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */