יום חמישי, 18.04.2024 שעה 20:59
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

טל בנין המאמן החדש של סכנין, חתם לעונה וחצי

המאמן חתם בקבוצה מהמגזר ויערוך בכורה מול בית"ר. חלאילה, שלא קיבל הזדמנות בב"ש, הושאל לשנה וחצי. בנין ל-102FM: "לא איחרנו את הרכבת לפלייאוף"

|
טל בנין ומוחמד אבו יונס
טל בנין ומוחמד אבו יונס

עכשיו אפשר לברך: טל בנין מונה למאמנה החדש של בני סכנין וחתם לעונה וחצי, אחרי שנפגש היום (חמישי) עם יו”ר המועדון מהמגזר מוחמד אבו יונס. במהלך הפגישה ביניהם בנין סיפר בפגישה כי הרצון שלו להגיע לפלייאוף העליון ובמקרה הפחות טוב להציג יכולת טובה. אבו יונס מבחינתו אמר שיש בכוונתו לחזק את הסגל לפחות בשני שחקנים – קשר וחלוץ.

בנין יערוך את הופעת הבכורה שלו ביום שני מול בית”ר ירושלים ויהיה המאמן השלישי העונה של סכנין, אחרי ז’אירו סבירסקי ופליקס נעים ומחר יערוך את אימון הבכורה כדי להתכונן להתמודדות מול הצהובים-שחורים. הקבוצה מהמגזר מדורגת במקום השמיני עם 22 נקודות ורחוקה רק שש נקודות ממכבי נתניה שבמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון.

טל בנין (אחמד מוררה)טל בנין (אחמד מוררה)

שחקן נבחרת ישראל לשעבר, שהיה הקפטן של הכחולים-לבנים וערך 78 הופעות, לא הצליח להרשים על הקווים יתר על המידה, כאשר החל את דרכו כעוזר מאמן של ניצן שירזי ז”ל במכבי פתח תקווה. לאחר מכן המשיך כעוזרו של לואיס פרננדס בנבחרת ישראל. את הפועל חיפה הוא השאיר במחזור האחרון בליגה, ממכבי נתניה הוא פוטר אחרי שהסתבך בתחתית. גם עם אחי נצרת בלאומית הוא לא שרד זמן רב ולא הצליח לעלות לליגת העל והקדנציה האחרונה שלו כמאמן, בהפועל חיפה, נגמרה בטעם רע עם סכסוך, השעיה ופיטורים.

מי שחתם על חוזה לשנה וחצי הוא קשר הפועל באר שבע, אמיר חלאילה, שמיעט לקבל הזדמנויות אצל ברק בכר במדי האלופה. חלאילה חתם בינואר לפני שנה בב”ש לאחר מחלוקת ארוכה מול סכנין. לחלאילה שער ליגה בודד – מול הפועל רעננה בחודש אוקטובר. אמיר חלאילה אמר לאחר החתימה: “שמח לחזור הביתה וגם לשים את המשקעים מאחור. יש הרבה עבודה קשה לפנינו וזה הזמן לעבוד קשה. יאללה סכנין".

בנין: “אני חושב שלמאמן יש משקל בקבוצה, סכנין זה המקום הנכון עבורי”

לאחר החתימה שלו, התראיין בנין לראשונה לתכנית הספורט של ישראל ב-102FM והתייחס בין היתר למינויו בקבוצה מהמגזר, להיסטוריה שלו על הקווים, על מעמד המאמן והשפל ההיסטורי אליו הגיעה הנבחרת בדירוג פיפ”א.

לא אימנת כבר שנתיים, זה נכון טל?
“כן, זה נכון. אחרי שזזתי הצידה כשעזבתי את הפועל חיפה עם כל הסיפור שהיה שם, קיבלתי הצעה להצטרף לתקשורת וזה די סקרן אותי. ניסיתי לעשות את זה עם הרבה תשוקה ואהבה. בבסיס שלי אני אדם שמאוד אוהב כדורגל. חיכיתי להזדמנות להגיע למקום מעניין שיאתגר אותי ויוכל לתת לי במה, לחייך ולהביא את עצמי והיכולות שלי כמאמן לידי ביטוי וסכנין זה מקום מצוין”.

עלי עותמאן טל בנין וחאלד חלאיילה (צילום: דוברות בני סכנין) עלי עותמאן טל בנין וחאלד חלאיילה (צילום: דוברות בני סכנין)

מה אתה יכול לחדש כמאמן? לא הייתה לך עדיין הצלחה גדולה מדי.
”אני לא חושב שלא הצלחתי. אם אני מדבר על עובדות, הגעתי להפועל חיפה כמאמן בוגרים בפעם הראשונה. הקבוצה הייתה מתחת לקו האדום ובמצב לא טוב והצלחתי להשאיר אותה בליגה. אחר כך במכבי נתניה קרו דברים שכבר ידועים לכולם, שם לא הצלחתי ואני מודה, אבל כדאי לקחת את הדברים שהיו מסביב. הגעתי לקדנציה שנייה באחי נצרת לחצי שנה, מאמצע העונה והדרישה ממני הייתה לסדר את הקבוצה ושתראה כדורגל חיובי. מעבר לכך, כמעט עלינו ליגה. אחר כך חזרתי להפועל חיפה שוב כדי להציל אותה מירידה. כקבוצת תחתית ניצחנו קבוצות צמרת וניצחנו בדרבי החיפאי אחרי עשור. העובדות הן אחרות”.

מה דעתך על מעמד המאמן?
“יש עניין של אתגרים, אני אוהב את זה. אומרים שלמאמן אין משקל, אבל אני חושב שיש לו משקל ועוד איך. לא סתם תיקח מאמנים גדולים ויש להם ערך מוסף. אני מכיר את היכולות שלי ולדעתי סכנין זה המקום המתאים. אני בטוח שהשחקנים רעבים ואני לא חושש משום דבר, כמו שלא חששתי קודם”.

הפקת לקחים מהפיצוץ שהיה לך בהפועל חיפה?
“במקצוע הזה נשפטים לפי תוצאות והצלחות. הדרישה ממני היא לגיטימית. אפשר להפסיד, אבל רוצים לראות דרך וקבוצה אמיצה וזה מה שאני אוהב. בדומה למכבי נתניה העונה, יש שם קבוצה שמנצחת או מפסידה לפעמים, אבל יש דרך. זה מה שרוצים לראות בסכנין, רוצים לראות את חדוות המשחק בשחקנים ושזה יחלחל לקהל. עדיין לא איחרנו את הרכבת לפלייאוף העליון. ננסה להגיע לשם כבר העונה, על אף שזה לא יהיה פשוט. בסכנין רוצים קודם כל, כל עוד יש סיכוי, להלחם על הפלייאוף העליון”.

יואב כץ וטל בנין (איתי כהן)יואב כץ וטל בנין (איתי כהן)

הצבת דרישות בנוגע לשחקנים חדשים?
”הנה אמיר חלאילה, שחקן מקומי שחזר לקבוצה. במקומות שאימנתי בהם הקבוצות מתבססות על שחקנים מקומיים. אני רוצה להתעסק כבר במשחק הקרוב מול בית”ר ירושלים. המשחק יהיה ללא קהל, הקהל נותן לשחקנים דחיפה. אותי לא עניין כמה אנשים יש ביציע, חשוב להתרכז במשחק”.

אתה המאמן השלישי של סכנין העונה, זה לא מדליק לך נורה?
”אני לא מסתכל על דברים כאלו, רק על הדברים החיוביים. העלו את השם שלי, מכירים אותי ושמעו עליי. הדברים הסתדרו ואני מאמין שהם יודעים מה עסקת החבילה כוללת, מי אני כאדם ונצא לדרך. היה מאמן טוב לפניי ואני בטוח שאנחנו יכולים להצליח ובגדול”.

הנבחרת ירדה לדירוג שפל של 99, זה מה שאנחנו שווים?
“מצד אחד אנחנו לא צריכים לקחת את זה קשה מדי. יש שחקנים שהם על הדשא כוכבים, אבל עניינית צריך לבחור כל שחקן לגופו. צריך להחזיר את הקהל לנבחרת דרך השחקנים שייבחרו. צריך קצת אומץ ומחשבה. צריך לסמן מטרה. אני לא יודע אם ההתאחדות אדישה לבעיות. מבחינת יכולת אפשר להביא מישהו שייעץ לנבחרת, לא רוצה להכנס להם לשיקולים”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */