יום שישי, 19.04.2024 שעה 03:24
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בב"ש מבינים: המאבק העונה יהיה הכי קשה שיש

האלופה מאוכזבת מהתוצאה מול הפועל חיפה (1:1): "שער אחד כבר בדקה הראשונה הרס את כל התוכניות". טאהא: "הראינו מי זאת הפועל ב"ש". ממן מתקרב?

|
בן שהר חוגג עם בן ביטון (מרטין גוטדאמק)
בן שהר חוגג עם בן ביטון (מרטין גוטדאמק)

גם הפעם זה לא הספיק. אחרי היכולת החלשה נגד בני יהודה בשבוע שעבר, הפועל באר שבע נראתה טוב יותר, אך לא השכילה לנצח בביתה וסיימה אמש (ראשון) ב-1:1 שני ברציפות בטרנר מול הפועל חיפה. כעת, האלופה שבה אל המקום הראשון בליגת העל, אולם המרוויחה הגדולה היא מכבי תל אביב, שיכולה הערב (שני) להשוות את מספר הנקודות שלה לזה של ב"ש ולמחוק את פער 7 הנקודות שהיה בין הקבוצות עד לא מזמן.

בבאר שבע מרוצים מהמחויבות והגישה שהציגו שחקני הקבוצה ששיחקו אמש, אך יצאו די מאוכזבים לאור פספוס ההזדמנויות של שחקני החלק הקדמי. למרות שלא הצליחו ללקט שלוש נקודות יקרות, בבאר שבע החמיאו לצמד הבלמים, לואי טאהא ומתן אוחיון, ששוב סיפקו משחק טוב בחלק האחורי. "הכדורים פשוט לא רוצים להיכנס", אמרו במועדון. "הגענו למשחק מוכנים מאוד, אבל שער אחד כבר בדקה הראשונה הרס את כל התוכניות. למרות שהצלחנו לחזור, היו לנו המון מצבים וכדי שלא נתאכזב בעתיד אנחנו חייבים לנצל את המצבים שלנו בצורה יותר יעילה. מה שבטוח, המאבק העונה יהיה הכי קשה שיש".

קלינגר: "לא חשובה לי התוצאה או המיקום"

במקביל להצהרה של ברק בכר בסוף השבוע כי הסגל שלו הטוב בישראל, בבאר שבע ינסו לחזק את הקבוצה בחלון העברות הנוכחי, אך ההיצע הדל בשוק הישראלי מקשה במציאת השחקן משדרג. "אנחנו לא רוצים לעשות טעויות, יש לנו סגל עמוק, נתחזק רק אם נמצא את השחקן שיתאים לנו", אמרו על כך במועדון. קשרה של הפועל חיפה, חנן ממן, נמצא חזק בתוכניות של האלופה, אך רק לעונה הבאה. בין הצדדים מתקיימות שיחות חיוביות מאוד ונראה כי רק הצעה מפתה של יואב כץ תמנע את המעבר לבאר שבע בקיץ.

צמד הזרים, מיהאי קורהוט ואיסק קואנקה, שוב לא היו בסגל הקבוצה. במועדון ממשיכים במאמצים להגיע להסדר עם סוכניו של קואנקה על פרידה מיידית תמורת פיצוי כספי, אך נכון לרגע זה המשא ומתן נמצא במבוי סתום. לגבי קורהוט, ייתכן שהוא ישולב בתקופה הקרובה, אך במידה ותגיע עליו הצעה לא יעמדו בדרכו.

קורהוט ו-וואקמה מאוכזבים (נעם מורנו)קורהוט ו-וואקמה מאוכזבים (נעם מורנו)

בעניין אחר, בצוות המקצועי קיבלו אמש את אליניב ברדה כעוזר המאמן השני של הקבוצה בשמחה גדולה והיו מרוצים מהנוכחות המחודשת שלו. הקפטן-עוזר, שיעבור בקרוב בדיקות נוספות שיכריעו האם יוכל לחזור לשחק כדורגל מקצועני, התרגש מתפקידו החדש, היה פעיל מאוד והחל כבר בחימום להמריץ את שחקני הקבוצה. "אליניב הזכיר כמה זה טוב שהוא קרוב. הוא יתרום הרבה מהניסיון והחיבור שלו לשחקנים וההשפעה שלו גם תגיע", אמרו בבאר שבע.

אליניב ברדה על הספסל של הפועל באר שבע (מרטין גוטדאמק)אליניב ברדה על הספסל של הפועל באר שבע (מרטין גוטדאמק)

"היה משחק טוב שלנו", אמר בלם הפועל באר שבע, טאהא, שהיה מעודד מאוד למרות התיקו. "הראינו מי זאת הפועל באר שבע. היינו הרבה דקות אגרסיביים, תקפנו מכל הצדדים וניקח את הדברים הטובים לעכו".

יכולתו היציבה במשחקים האחרונים: "כשאתה מקבל יותר דקות, משחקים, ביטחון מהצוות ואהבה מהאוהדים זה נותן לך כוח להמשיך להתקדם ולהחזיר להם על המגרש. אני עובד קשה בשביל זה, זו הזדמנות חד פעמית ואני צריך לקחת אותה בשתי ידיים. אני שמח על היכולת שלי לעזור לקבוצה כמה שיותר".

החשש מהירידה ביכולת ההגנתית אחרי הפציעה של מיגל ויטור: "אלו שחששו - שימשיכו לחשוש. יש לנו ארבעה חמישה בלמים ברמה הכי גבוהה של הכדורגל הישראלי וכל אחד יכול לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר".

הפועל חיפה חוגגת עם עדן בן בסט, בן ביטון ולואי טאהא בהלם (איציק קדוש)הפועל חיפה חוגגת עם עדן בן בסט, בן ביטון ולואי טאהא בהלם (איציק קדוש)

הירידה ביכולת אחרי השוויון: "אנחנו שחקנים, בני אדם, לא מכונות שיכולות ללחוץ 90 דקות. התחלנו את המשחק בלחץ למרות שקיבלנו גול מהיר, אבל לחצנו וקשה לעשות זאת כל הזמן. צריך לדעת לפעמים לקחת אוויר כדי להמשיך הלאה".

המסר ממאמנם במסיבת העיתונאים: "כל השבוע היינו מפוקסים, היו אימונים ברמה גבוהה בקצב טוב, כולם היו חדים והבאנו מזה למשחק הערב יותר מאשר נגד בני יהודה. ראינו את הפועל באר שבע שוב חזקה ודומיננטית ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד". 

ההבדל ביכולת מהעונה שעברה: "הפועל חיפה קבוצה טובה, חזקה, בואו לא נזלזל בהם. הם עשו לנו היום חיים קשים, יש להם התקפה חזקה ומהירה, שחקנים טובים, אבל ניקח את הנקודה ונמשיך הלאה".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */