יום שישי, 29.03.2024 שעה 11:26

סרינה לא תשחק במלבורן: עדיין לא הגיע הזמן שלי

טניס: אלופת אוסטרליה מ-2017 הצטרפה למארי והודיעה כי לא תגן על התואר. שראפובה הודחה בחצי הגמר בשנזן. ת'ים פרש בדוחא, רובלב מול מונפיס בגמר

|
סרינה וויליאמס חוגגת (רויטרס)
סרינה וויליאמס חוגגת (רויטרס)

סרינה וויליאמס הטניסאית הטובה בעולם ואלופת אוסטרליה 2017, הודיעה הבוקר (שישי) כי לא תגיע למלבורן להגן על התואר במסגרת אליפות אוסטרליה הפתוחה, טורניר הגראנד סלאם הראשון של 2018 שייפתח ב-15 בינואר.

"אני מאוד קרובה לחזור אבל עדיין אין לי את היכולת להתחרות ברמה שאני רוצה", אמרה סרינה, שעשתה ניסוי כלים במשחק ראווה באבו דאבי בשבוע שעבר. משחקה התחרותי האחרון של האמריקאית בת ה-36 היה גמר אליפות אוסטרליה אשתקד, בו ניצחה את אחותה ונוס וויליאמס כשהיא עוד הייתה בתחילת הריונה הראשון, כשמאוחר יותר, ילדה את בתה הבכורה ונישאה לבן זוגה בחתונה נוצצת.

סרינה וויליאמס (רויטרס)סרינה וויליאמס (רויטרס)

"הצוות שלי ואני מאמינים שצריך לשחק רק בטורנירים בהם אתה יכול ללכת עד הסוף. אני יכולה לעלות למגרש ולהתחרות אבל לא ברמה שאני רגילה לה ולזה אני אהיה זקוקה ליותר זמן", הוסיפה וויליאמס. הפרישה של סרינה מצטרפת לזו של אנדי מארי וקאי נישיקורי בגברים, שהודיעו על כך יום קודם. גם מצבם הבריאותי של רפאל נדאל ונובאק ג'וקוביץ’ אינו ברור והשתתפותם בטורניר הגראנד סלאם הראשון של השנה תוכרע בימים הקרובים.

נשים: שראפובה נכנעה לשיניאקובה בחצי גמר שנזן, האלפ עלתה לגמר

הגמר הנוצץ בין מריה שראפובה לסימונה האלפ בטורניר שנזן כבר לא יקרה, לפחות לא השנה, לאחר ששראפובה נכנעה בחצי הגמר לאקטרינה שיניאקובה הצ'כית 6:2, 3:6 ו-6:3. לעומת זאת, הראשונה בעולם סימונה האלפ גברה על בת ארצה אירינה קאמילה בגו 1:6 ו-4:6 ותפגוש את שיניאקובה בגמר.

סימונה האלפ חוגגת (רויטרס)סימונה האלפ חוגגת (רויטרס)

אלכסנדרה ססנוביץ’ מבלארוס (88) היא הסינדרלה של פתיחת העונה כשהיום השלימה את המסלול מהמוקדמות עד גמר טורניר בריסביין היוקרתי עם 6:7 ו-4:6 על אנסטסיה סבסטובה מלטביה. ססנוביץ’ תפגוש בגמר את אלינה סביטולינה מאוקראינה, שניצחה בקרב ענק את קרולינה פלישקובה אלופת 2017, עם 5:7 ו-5:7.

גברים: ת’ים פרש, רובלב יפגוש את מונפיס בגמר דוחא

שני משחקי גמר בטורנירי ATP נקבעו הערב. בטורניר דוחא יתמודדו בגמר גאל מונפיס ואנדריי רובלב, אחרי שהצרפתי נהנה מפרישה של המדורג הבכיר דומיניק ת’ים ואילו הרוסי ניצח את גאודיו פלה מארגנטינה 2:6, 6:4 ו-6:7(2). 

בגמר טורניר פונה בהודו יפגשו קווין אנדרסון מדרא"פ וז'יל סימון מצרפת. אנדרסון גבר בחצי הגמר על צרפתי אחר, בנואה פר, 7:6, 6:7 ו-1:6, בעוד סימון הפתיע את המדורג 1 בטורניר, מרין צ’יליץ’ הקרואטי, עם 6:1, 2:6 ו-3:6.

בטורניר הגברים בבריסביין עלה אלוף השנה שעברה גריגור דימיטרוב לחצי הגמר אחרי קרב קשה מול הבריטי קייל אדמונד, עם ניצחון 3:6, 7:6(3) ו-4:6. בחצי הגמר יפגוש הבולגרי שזכה באליפות סוף השנה 2017 באוסטרלי ניק קיריוס, שניצח את אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני 6:1, 3:6 ו-4:6. בטורניר אוקלנד התבטלו המשחקים זה היום השני ברציפות עקב גשמים.

בגביע הופמן לזוגות מעורבים גרמניה עם אנג'ליקה קרבר ואלכסנדר זברב עלתה לגמר אחרי ניצחון 1:2 דרמטי על אוסטרליה. קרבר גברה על דריה גברילובה 1:6 ו-2:6 אבל האוסטרלי טנסאי קוקנקיס הפתיע את זברב הרביעי בעולם עם 7:5, 6:7 ו-4:6. בזוגות חזרו הגרמנים מפיגור מערכה לניצחון והם יתמודדו בגמר נוצץ מול רוג'ר פדרר ובלינדה בנצ’יץ’ משוויץ.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */