יום רביעי, 24.04.2024 שעה 10:16
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
6222-6230מכבי חיפה2
5525-4930הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4329-3230מכבי בני ריינה5
3637-2830בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3734-3229הפועל ירושלים1
3341-2529הפועל חדרה2
3353-3529מכבי פ"ת3
3244-3029מכבי נתניה4
3135-3929בית"ר ירושלים5
2744-3229הפועל ת"א6
2744-2329מ.ס אשדוד7
2143-2229הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 27/04, 17:00
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שני, 29/04, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שני, 29/04, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

עידן ורד: לא רציתי קריירה ולא כדורגל ולא כלום

קשר בית"ר שנעדר מהמגרשים מזה כחודשיים בשל בעיה רפואית: "זו התקופה הקשה בחיי. רק רציתי לחזור לאכול ולשתות כמו כולם". וגם: בן זקן, שכטר ובניון

|
עידן ורד (אורן בן חקון)
עידן ורד (אורן בן חקון)

אחת השאלות הבוערות בימים אלה בבית"ר ירושלים היא מתי עידן ורד יחזור לשחק. למעשה, אין אחד בירושלים שלא שואל מה קורה עם ורד.

בראיון בלעדי ומרגש, עידן ורד פותח את הלב לראשונה ומדבר על הכל – על מה שהוא עובר בחודשיים האחרונים, על הבעיה במערכת העיכול, על ההתמודדות האישית שלו, ועל הווירוס שתקף אותו באמצע החיים, כשהוא בשיא שלו בבית"ר ירושלים. לפני חודשיים השתנו החיים שלו ולאט לאט הם חוזרים למסלולם, אם כי עדיין אין תאריך חזרה למגרשים, אך זה אמור לקרות בקרוב.

"אם נמשיך להראות את אותה יכולת אני רגוע"

ש. עידן, קודם כל איך אתה מרגיש? ומה בדיוק קורה איתך?
ת. "זה סיפור ארוך. הכל התחיל לפני חודש וחצי חודשיים, התחלתי באופן מוזר להקיא, זה התחיל לי שבוע לפני המשחק של הנבחרת מול ליכטנשטיין בחוץ וספרד בארץ, שבוע וחצי שהתחלתי להקיא פעם-פעמיים ביום, בא והולך. ואז טסתי לחו"ל עם הסגל של הנבחרת ושם לא היה כלום, חזרנו לארץ ואחרי שבוע שוב זה התחיל, הקאות חוזרות, אמרו שזה אולי משהו פסיכולוגי, משהו בראש”.

ש. היו הרבה שמועות, גידול, מחלות כרוניות.
ת. "הגיעו אליי כל מיני שמועות של אנשים שאמרו שיש לי שלא נדע משהו רציני, סיפרו שירדתי 15 קילו, היו מלא שמועות. עברתי תקופה לא פשוטה, הייתי בבתי חולים אצל טובי המומחים בארץ עד שהגעתי לבית חולים הדסה, שם עברתי את כל הבדיקות שיש, אחרי שראו שאני חודש וחצי מקיא, אוכל ומקיא, הכל, גם נוזלים, לאט לאט נכנסתי לסיטואציה שאני כל יום מקיא 6-7 פעמים”.

עידן ורד. תקופה מתסכלת (אורן בן חקון)עידן ורד. תקופה מתסכלת (אורן בן חקון)

ש. נשמע מפחיד, לא?
ת. "כשזה החמיר אושפזתי, הייתי שבוע בדיוק מאושפז בבית חולים, עברתי את כל הבדיקות שיש ושחררו אותי כשמצד אחד אומרים לי שאני בנאדם בריא והכל בסדר, ומצד שני ראו שם בעיה בוושט שגורמת לי להקאות. השתחררתי מבית החולים בידיעה שאני סוחב איתי משהו שלא מצריך ניתוח או משהו כזה ושזה ייעלם עם הזמן, סוג של ניסוי וטעייה, לאכול כל פעם משהו אחר ולראות מה מפריע לגוף שלי”.

ש. מדובר על היעדרות ארוכה מהמגרשים.
ת. "הייתה פגרה של משהו כמו חודש של הנבחרות והשזרוע ואז היו ארבעה משחקים שלא שיחקתי בהם, באותה תקופה אני כבר אחרי חודש וחצי של הקאות  10 פעמים ביום, עכשיו אני הרבה יותר טוב ויש שיפור, מקיא אחת ל... ואני מתחיל לחזור למשקל שלי. הגוף שלי עבר סוג של טראומה קטנה, הורדתי איזה 5 קילו, אנשים דיברו על 10-15 קילו, הכל שטויות, ירדתי 5 קילו ועכשיו אני תוך כדי תנועה לומד את הגוף שלי מהתחלה עם תזונה מבוקרת במטרה לראות מה אני יכול ולא יכול לאכול.

אפשר לומר שבשבוע האחרון אני חוזר לשגרת חיים ולאט לאט אני חוזר לעצמי. ברגע שארגיש שאני מאה אחוז בריא, שאני חוזר להיות כמו שהייתי לפני כל ההקאות ומתחזק מבחינה גופנית, אז אני אחזור. אני לוקח את הזמן ויש לי את השקט מאלי אוחנה ומכל הצוות, אני מרגיש שיש שיפור גדול ועוד מעט הכל יהיה מאחוריי. זו ללא ספק התקופה הכי קשה ומוזרה שעברתי בחיים, זה בא משום מקום, זה עוצר לך את החיים ברגע, אתה רק רוצה לקום בבוקר לאכול, לשתות וזהו”.

עידן ורד. מקבל את השקט מאוחנה ומכל הצוות (אחמד מוררה)עידן ורד. מקבל את השקט מאוחנה ומכל הצוות (אחמד מוררה)

ש. עד כדי כך?
ת. "לפני שכל זה קרה, כל החיים שלי היו כדורגל, 24/7, רואה משחקים של כל הליגות בעולם, חי רק כדורגל, מתעצבן באימונים כשלא הולך, לוקח הכל ללב. עכשיו הכל אצלי נתפס אחרת. היו לי רגעים שלא רציתי קריירה ולא כדורגל ולא כלום, רק לחזור להיות בנאדם שמסוגל לקום בבוקר לאכול ולשתות כמו כולם”.

ש. אמרו שיש לך קרוהן.
ת. "הייתי אצל מיטב הרופאים בארץ ושללו כל דבר אפשרי, עברתי 10-12 בדיקות של בטן, קיבה, מעיים, וושט, כל מערכת העיכול. מצד אחד אמרו לי אתה בריא ומצד שני זה להיות סבלני וזה יעבור עם הזמן".

ש. היית בפגרת השזרוע באמסטרדם, איך הסתדרת?
ת. "כמו שאמרתי לפני כן, היו מי שאמרו שהכל פסיכולוגי, שהכל בראש, אז כשהיה לנו חופש אמרתי בוא נראה אם זה באמת משהו בראש. טסתי לחו"ל עם איתי שכטר ויוסי בניון ובנות הזוג, רציתי לראות מה קורה כשאני נמצא בסביבה נקייה, בלי לחץ, בלי רעש, לראות אם זה באמת פסיכולוגי. הייתי צריך להיות באמסטרדם שבוע, אבל אחרי כמה ימים חזרתי הביתה, כי גם שם הקאתי כל היום, לא נהניתי ולא אכלתי. איך שנחתתי בשדה התעופה נסעתי לבית חולים ונכנסתי לאשפוז. שם עברתי את כל הבדיקות וקיבלתי דיאגנוזה שיש לי 'תפקוד לקוי של הוושט'".

עידן ורד (עמרי שטיין)עידן ורד (עמרי שטיין)

לפני שנכנס לסיטואציה הבריאותית שלו, עידן ורד היה השחקן הכי טוב בליגת העל, לא רק מבחינת מספרים אלא גם בזכות ההשפעה הגדולה שלו על היכולת של בית"ר על המגרש. היום כולם מחכים לחזרה שלו, השחקנים, הצוות המקצועי, הנהלת הקבוצה וכמובן האוהדים, שלא מפסיקים לשלוח לו הודעות בלתי פוסקות עם השאלה מתי הוא חוזר למגרשים.  

"מאז שאני לא משחק, לא מפסיקים לשאול אותי מתי אני חוזר, מה יש לי, זה מטורף", מספר ורד. “הגעתי למצב שהייתי צריך למחוק את הטוויטר שלי ואת הפייסבוק, כי תחשוב, אני בתקופה לחוצה, לא יודע מה יש לי, כל היום בבית חולים, בבדיקות, ולא מפסיק לקבל הודעות ושמועות. אני מבין את הדאגה של כולם, אבל באותו זמן הייתי צריך שקט, גם אני דאגתי".

ש. בוא נדבר כדורגל, נבחרת לשחקן הסיבוב, הישג לא מבוטל, בטח אחרי שנעדרת בחלק האחרון של הסיבוב.
ת. "זה כיף גדול והוקרה גדולה מכל האוהדים בארץ וכל מי שהצביע ובחר בי. היה לי סיבוב מצוין גם מבחינת מספרים וגם מבחינת היכולת. אם נדבר מספרים, 3 בישולים, 4 שערים הם המשך ישיר לשנה שעברה שגם היו לי 11 בישולים ו-13 שערים, זה כיף וזה מצטרף לזה שבית"ר בסיבוב הראשון בצמרת. פעם ראשונה מזה שבע שנים שאנחנו למעלה עם נקודה עד 3 נקודות מהמקום הראשון".

ש. אם אתה היית צריך לבחור, מי שחקן הסיבוב שלך?
ת. "איתי שכטר, אין שאלה בכלל. יש לשכטר, ולא כולם יודעים את זה, בשנת 2017 נתון של 26-27 גולים. בסיבוב הזה, שגם אני הייתי חסר ועם עוד כמה פציעות של שחקנים, הוא הוביל אותנו להיות כל הזמן למעלה, עם שבעה שערים בסיבוב וזה מדהים, מבחינתי זה מגיע לו, אבל אני והוא זה אותו דבר".

ש. אפרופו שכטר, הוא התחיל את המו"מ עם טביב ואוחנה על המשך דרכו במועדון, איך זה ייגמר?
ת. "איתי מאוד אוהב את המועדון ואת הקהל ואת כל המערכת וגם את אוחנה וטביב ואני יודע שזה הדדי, אני מקווה גם בשביל איתי וגם בשביל כל המערכת של בית"ר שזה יקרה והוא ימשיך בירושלים ושימצאו את הדרך להשאיר את איתי. הוא לא רק חשוב לנו מבחינת יכולת, אלא הוא גם קפטן אמיתי, אחד שמחבר אותנו בחדר ההלבשה. אני מאוד אשמח אם הוא יישאר, אני כבר חתמתי לשלוש שנים וזה יהיה מושלם אם השלד הטוב והבריא יישאר ונוכל להביא את המועדון כמה שיותר למעלה”.

איתי שכטר חוגג (עמית מצפה)איתי שכטר חוגג (עמית מצפה)

ש. יש פערים כרגע בינו לבין ראשי בית"ר.
ת. "כמו כל משא ומתן, אי אפשר שאחרי שעה כולם יהיו מרוצים. קח אותי כדוגמא, היו לנו שיחות משהו כמו חודש וחצי - חודשיים, על מה אני רוצה ומה המועדון יכול לתת לי במסגרת התקציב שלו. אני תמיד אמרתי שטוב לי בבית"ר ושאני באמת רוצה להישאר, אחרי חודש וחצי של שיחות יומיות זה קרה, הגענו לעמק השווה. טוב לי פה, אני באמת שמח אחרי שחתמתי, נשארתי והארכתי חוזה עם התנאים שהתאימו לי".

ש. כן אבל זה לא היה פשוט, אתה זוכר שאמרו שלא שיחקת מול אשקלון כי לא חתמת על החוזה שטביב הציע לך?
ת. "זה מחזיר אותי לבעיה הרפואית. זה היה מורכב, הרי זה התחיל עוד לפני שדיברנו על החוזה שלי, זה היה בהתחלה פעם-פעמיים בשבוע, בעיות בוושט והקאות וכל מיני דברים כאלה ולא ידעתי מה זה, זה היה בא והולך אבל עדיין שיחקתי. לא כולם יודעים, אבל גם כששיחקתי מול מכבי נתניה, שם שמתי גול ובישלתי, וגם נגד חיפה, זה היה בא והולך, הייתי מקיא. ואז בשבוע לפני המשחק מול אשקלון שבו לא שיחקתי הייתה לי החרפה, שלוש הקאות בשבוע והחסרתי אימון, אז אמרו לי שאני צריך לנוח וזה היה בדיוק בטיימינג של החוזה וכולם אמרו שזה בגלל שלא הגעתי להסכמות. אבל הכל בסדר, הכל מאחורינו".

אלי אוחנה ואלי טביב. גם המו"מ עם ורד לקח זמן (אורן בן חקון)אלי אוחנה ואלי טביב. גם המו"מ עם ורד לקח זמן (אורן בן חקון)

ש. מה חסר לבית"ר כדי לרוץ עד הסוף לתואר?
ת. "את האמת? בתחילת העונה אמרתי שאנחנו כן נוכל ללכת עד הסוף והרבה אנשים הרימו גבה, ואז באנו נגד מכבי תל אביב במחזור הפתיחה וניצחנו 0:3 ועשינו סיבוב ראשון מדהים. לכל משחק שאנחנו באים אנחנו באים כדי לנצח ולא משנה איפה ונגד מי. ברור שאני מאמין במספרים, יש לנו את ההתקפה הכי טובה בליגה עם 37 שערים ב-16 משחקים שזה משהו פסיכי, ויש לנו קצת בעיה בכל מה שקשור לספיגת שערים ומשחק ההגנה, ואני מדגיש לא ההגנה אלא משחק ההגנה של כולנו.

שערים וכדורגל יפה מביאים ניצחונות, אבל תארים לוקחים דרך משחק ההגנה ואנחנו צריכים לראות איך אנחנו הולכים להיות קבוצה יותר קשה ויותר מאורגנת בחלק האחורי. כל הליגה צמודה, באר שבע עושה תיקו נגד הפועל חיפה, אנחנו עושים תיקו נגד באר שבע, מנצחים את מכבי ת"א, מפסידים למכבי ת”א, כך שהכל שווה. אני באמת חושב שחודש ינואר יהיה קריטי לכל הקבוצות ומי שבאמת יעשה את הרכש הטוב והנכון יהיה לו את האקס פקטור עד לסיום העונה".

הכדור ברשת של קליימן. בעיות במשחק ההגנה (אורן בן חקון)הכדור ברשת של קליימן. בעיות במשחק ההגנה (אורן בן חקון)

ש. איך היה נראה מבחוץ המשחק מול באר שבע בטדי? זה היה מביך.
ת. "נגד באר שבע גם אני הייתי חסר וגם חן עזרא היה חסר ואנחנו שני שחקנים שמוציאים לפועל, אני חושב שבאר שבע שיחקו את המשחק הכי טוב שלהם השנה דווקא באותו יום בטדי, אנחנו היינו פחות טובים, אבל כולם נתפסו על זה במקום להגיד שבסופו של דבר עשינו סיבוב מדהים. גם אם בסיבוב אחד יש משחק אחד או שניים פחות טובים, עדיין צריך להסתכל על התמונה כולה. העונה הסגנון שלנו השתנה, עזבו אותנו דן וחסוס שהיו מניעים כדור ביחד, אז אולי רואים את ההבדל בסגנון. אם בעבר היינו מניעים יותר את הכדור ומשחקים יותר יפה אבל הגענו מקסימום למקום שלישי ולא היינו בצמרת, היום זה אחרת. מה שחשוב זה שאנחנו למעלה חזק, אנחנו צריכים לצבור נקודות וביטחון עד למשחקי הפלייאוף, זה הכי חשוב".

ש. יש לבית"ר את המאמן המתאים לרוץ עד הסוף? בן זקן לפעמים נראה חסר אונים על הקווים.
ת. "בקטע של המאמן יש את אלי טביב ואלי אוחנה שהם אלה שקובעים מי יהיה המאמן. יש דור של מאמנים צעירים יותר, אם זה דראפיץ’ ומימר שהיו בבית"ר ועכשיו בני שהגיע. גם ברק בכר הגיע אחרי קריית שמונה לבאר שבע, כל אחד צריך לקבל את הצ'אנס שלו. בני מבחינת חדר הלבשה ושחקנים וצבירת נקודות שזה הכי חשוב, הוא עושה את שלו, המאזן שלו מוכיח שהוא כן עומד ביעדים".

בני בן זקן (אורן בן חקון)בני בן זקן (אורן בן חקון)

ש. אבל היו לא מעט משחקים לא טובים, גם כאלה בהם בית"ר ניצחה.
ת. "היו לנו משחקים מול עכו, באר שבע, רעננה ומכבי נתניה שלא נראינו הכי טוב וניצחנו. הקהל לא תמיד מרוצה, אבל ברגע שחסרים שחקנים, נאלצים לפעמים לעשות שינויים בתפקוד שחקנים ויש שחקנים פצועים ומורחקים, אז לוקח זמן להתחבר. בסופו של יום, הקהל והבעלים רוצים תוצאות. לבני יש קצב צבירת נקודות מצויין, עם הזמן, כשכולם יהיו בריאים, אז גם הכדורגל ישתפר וטוב שאנחנו צוברים נקודות גם כשאנחנו נראים לא הכי טוב, זה עדיף מאשר להיראות טוב ובחודש ינואר להיות בפער של 11 נקודות מהמקום הראשון כמו בעונות האחרונות".

ש. מה אתה ממליץ ליוסי בניון לעשות בחלון העברות של ינואר? להישאר או לעזוב?
ת. "קודם כל יוסי חבר טוב שלי, הוא מהגדולים ביותר ולאן שהגיע כבר לא יגיעו, אנחנו כולנו בהלם מהתשוקה שיש לו בכל אימון, בא ראשון, רץ הכי הרבה, משקיע, יש לו תשוקה שאין מה לעשות זה מדהים, הוא רוצה להיות חלק גם על המגרש ומבחינת מספרים הוא גם מצדיק את זה. היו דיבורים בעיקר בתקשורת אם הוא יילך או יישאר, יש לו אהבה מהקהל שאני לא ראיתי מאוהדים הרבה זמן לשחקן, יש חיבור טוב, אני מקווה בשביל יוסי וגם בשבילנו שהוא יישאר, שיהיה בריא ושיהיה טוב, ושהוא ימשיך לתרום לנו מהקסם שיש לו ברגליים".

יוסי בניון חוגג (אורן בן חקון)יוסי בניון חוגג (אורן בן חקון)

ש. אבל היה גם את הסיפור לפני המשחק מול מכבי חיפה שהוא ביקש לא להיות בסגל אם הוא לא פותח בהרכב.
ת. "זה לא היה בדיוק כמו שהתפרסם בתקשורת שכאילו הוא אמר שאם הוא לא בהרכב אז להוציא אותו מהסגל. הוא בא לפני המשחק ואמר שברמה האישית חשוב לו להיות בהרכב בסמי עופר מול הקהל של מכבי חיפה. זה טבעי, הוא רצה להיות חלק מהחגיגה, זה רק מה שהוא אמר וברגע שהוא הבין שלא בטוח הוא יפתח בהרכב הוא לא עשה מזה סיפור, הוא בא רגיל למלון ולמשחק, עלה כמחליף ושמח איתנו אחרי זה, עשו מזה יותר מדי רעש בתקשורת".

ש. אתה עוקב אחרי מה שקורה במכבי חיפה?
ת. "אני עוקב, אני חי בארץ ורואים את מה שקורה בחיפה, יש לי גם חברים מחיפה ואשתי באה מחיפה ואני שם פעם-פעמיים בשבוע. חמש שנים הייתי בחיפה והייתי בדיוק בתקופה של תארים ואירופה והייתי חלק מהאליפות, אבל גם חלק מהשנים שהם חווים ועוברים. אין לי מילה אחת רעה להגיד על מכבי חיפה, חמש שנים הייתי שם, הייתי בתקופות טובות של אליפות ושערים וגם ברגעים פחות טובים של הפסדים וכישלונות. לכל מועדון בעולם יש כמה שנים רעות שכלום לא הולך וכלום לא מתחבר, אבל זה היה ועבר, כל מה שיש לי בראש זה להביא תואר ראשון לבית"ר אחרי 8 שנים, זה מה שמעניין אותי".

עידן ורד חוגג במדי מכבי חיפה (עמית מצפה)עידן ורד חוגג במדי מכבי חיפה (עמית מצפה)

ש. בכל זאת, כל מי שיוצא מחיפה פורח.
ת ."אני שומע את זה הרבה וזה לא בהכרח נכון, ב 5-6 שנים האחרונות החליפו בחיפה משהו כמו 80 שחקנים, יש על כף יד אחת כאלה שכן הצליחו אחרי שעזבו, אבל איפה כל אלה מתוך השמונים שלא הצליחו? כל מי שקצת מצליח ישר אומרים איך הוא מצליח אחרי שהוא עזב את חיפה, מה עם אלה שלא הצליחו? אני לא מאמין שיש קללה על חיפה או משהו כזה. זה לא טניס, זו מערכת וקבוצה ולא תמיד הכל הולך".

ש. אולי שווה לוורמוט לעזוב בינואר כדי לחזור לעצמו מחוץ לחיפה, כמו שקרה לשכטר.
ת. "כרגע מכבי חיפה מקום 7-8 ולא הולך לה והיא לא בכושר טוב, אז מן הסתם שאחד כמו ורמוט או דמארי פחות באים לידי ביטוי, אבל ניקח לדוגמא את ורמוט או דמארי לקבוצה שרצה, שהכל זורם בה, כמו בית"ר, באר שבע, או מכבי ת"א שחוזרת לכושר, אז ברור שיהיה להם יותר קל ויותר כיף והם יביאו את עצמם לידי ביטוי. אם הקבוצה רצה ואתה שחקן טוב אז אתה חלק מזה, בסוף מי ששחקן הוא יהיה טוב, רק צריך לתת לו את הביטחון ואת דקות המשחק.

גילי ורמוט (עמרי שטיין)גילי ורמוט (עמרי שטיין)

“אני הכי אמיתי, אם עכשיו אני הייתי במכבי חיפה, אז לא בטוח שהייתי מציג את היכולת שאני מציג בבית"ר, זה מאוד מורכב כי כשהכל עובד וזורם אפשר לבוא לידי ביטוי באופן אישי. במכבי חיפה צריכים להבין שיש שנים שלא הולך, זה יעבור, זה קורה גם לקבוצות באירופה, מילאן או מנצ'סטר יונייטד זו דוגמא טובה. אני היום בבית"ר ואין לנו תואר כבר 8 שנים וזה מציק לי, ולכן כל המסביב לא מעניין אותי, היה לי טוב וכיף בחיפה, זה כבר היסטוריה, אני עכשיו בירושלים".

ש. אתה מחובר לעיר, לירושלים?
ת. "אני לא גר בירושלים, אבל אני לפחות פעמיים בשבוע נשאר בעיר, מאוד אוהב את ירושלים, מחובר לאנשים, לשחקנים, לזרים. כיף להיות בירושלים, אני אוהב את העיר הזו. אני גר קרוב למשפחה ברמת גן אבל מסתובב הרבה בירושלים, מחובר מאוד לעיר".

ש. זו עיר מאוד פוליטית, מאוד מעורבת.
ת. "בחיים שלי אני לא אחד שצורך יותר מדי פוליטיקה, תמיד שואלים אותי מה אתה אומר על בית"ר ועל הגזענות ועל דברים כאלה, היום אני יכול להגיד בפה מלא שהקהל שלנו והמועדון עבר שינוי מדהים, רואים את זה גם ביציעים בטדי, אין כבר קריאות גזעניות, בית"ר זה הדגל של העיר, זה מועדון עם כוח".

אוהדי בית"ר ירושלים. אין כבר קריאות גזעניות (אורן בן חקון)אוהדי בית"ר ירושלים. אין כבר קריאות גזעניות (אורן בן חקון)

ש. תגיד, מה אתה אומר על הדיבורים שטביב קובע את ההרכב בבית"ר ואת החילופים במשחקים?
ת. "יש הרבה שמועות ודעות סביב הנושא הזה של מי מקבל את ההחלטות המקצועיות, אני חושב שכל בעל בית של קבוצה בארץ או בחו"ל, יש לו את הדרך שלו ואת הכללים שלו שכך הוא רוצה שהמועדון יראה. אבא שלי גם היה הבעלים של הכח רמת גן וכל בעל בית יש לו את הסגנון שלו והדרך שלו, אני לא רואה בזה משהו רע, יש הרבה שמועות שאלי טביב קובע את החילופים, ההרכבים ודברים כאלה, אני במאה אחוז בטוח שזה לא נכון ברמה הזו. אלי אוחנה ואלי טביב באים מהכדורגל וכן מבינים בכדורגל ויש סיעור מוחות, הם אולי מציעים את ההצעות שלהם, כל אחד בדרך שלו".

ש. בעל בית יכול לקבוע מי ישחק בהרכב?
ת. "אם בעל בית בארץ או בכל מקום בעולם אומר נגיד שהוא רוצה לראות סגנון מסוים או לתת לשחקן מסוים גב או קרדיט, אני לא רואה בזה משהו רע, אבל בין זה לבין להגיד שהוא קובע הכל ומה יתורגל באימונים ומה יהיה ההרכב, זה מופרך לגמרי. יש היררכיה וסדר בקבוצה שלנו והדברים עובדים כמו שצריך. אני חי את המועדון הזה עם אלי טביב כבר שנתיים והוא עומד כל עונה במבחן התוצאה. יש סגנון ויש דרך, אם זה היה עם רן בן שמעון, מימר, לבנדה ובני, יש דפוס למועדון של שיתוף פעולה ככה זה נראה, וזה מצליח".

אלי טביב. מותר לבעלים להתוות את הדרך (אחמד מוררה)אלי טביב. מותר לבעלים להתוות את הדרך (אחמד מוררה)

ש. חזרנו לטביב, אולי תתווך בינו לבין שכטר?
ת. "עוד מוקדם (צוחק), הם לא אחרי חודשיים של מו"מ, הבנתי שיש דיבורים, לפני חודשיים כשאני הייתי במו"מ אז כולם פנו לאיתי שיתווך, ויכול להיות שהוא פעל מאחורי הקלעים. עכשיו כולם פונים אלי, אבל אני מאמין שהם יגיעו לעמק השווה ואיתי יישאר. יש דברים שלא תלויים בי, אבל הייתי רוצה שאיתי יהיה בבית"ר, הוא חלוץ שהכי כיף לשחק איתו. אם הייתי הבעלים של בית"ר הייתי מחתים את איתי עד לפרישה בבית"ר ירושלים, אבל אני לא הבעלים ואני לא קובע כאלה דברים, כולם רואים שהוא מספר 1 שלנו מבחינת הכל, קפטן, מנהיג, חיבור של חדר ההלבשה, הוא נכס ענק לבית"ר".

ש. לסיום, תן תאריך חזרה שלך למגרשים.
ת. "לפני חדש וחצי כשהייתי ממש בשיא הבלגאן הרפואי שלי, אין אחד שלא היה שואל מתי אני חוזר, אוהדים אמרו לי קנינו בגללך מנוי, תחזור כבר. אחרי זה הייתי מגיע הביתה מקיא את הנשמה שלי ואומר לעצמי, הם שואלים אותי מה עם הכדורגל ואני רק רוצה לחזור לאכול כמו בנאדם רגיל. עכשיו אני כבר אחרי הבלאגן הזה ויש שיפור ענק, אני עדיין לא מאה אחוז. אני באמת צריך עוד קצת זמן שיפסיקו לי ההקאות ב-100% והבעיה תעבור, אני קרוב לזה. כבר יש שיפור אדיר ואני מנהל שגרת חיים נורמלית, אני רוצה לחזור כמה שיותר מהר אבל מצד שני הגוף עבר טראומה בתקופה האחרונה ואני לא רוצה למהר ולהיפגע עוד יותר, אני קודם כל צריך להיות 100% בריא וחזק ואז אני אחזור. יש לי את השקט והאישור של המערכת והמועדון לקחת את הזמן וברגע שאני אצביע על זה שאני מרגיש טוב, אני אחזור. אני מאוד מקווה שזה יהיה בשבועות הקרובים, התגעגעתי מאוד למשחק, לאוהדים, אני רק רוצה להיות בריא ותוך זמן קצר מאמין שאחזור לכושר שלי. אין תאריך ספציפי לחזרה, אבל אני מרגיש שיש שיפור ענק ואני לקראת הסוף, אני מחכה כבר לחזור לשחק".

אסור לפספס
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */