יום חמישי, 25.04.2024 שעה 16:42
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
6222-6230מכבי חיפה2
5525-4930הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4329-3230מכבי בני ריינה5
3637-2830בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3734-3229הפועל ירושלים1
3341-2529הפועל חדרה2
3353-3529מכבי פ"ת3
3244-3029מכבי נתניה4
3135-3929בית"ר ירושלים5
2744-3229הפועל ת"א6
2744-2329מ.ס אשדוד7
2143-2229הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 27/04, 17:00
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שני, 29/04, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שני, 29/04, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

"מאז שאלישע ואני עזבנו, חיפה מבזבזת זמן"

דרסיליה בראיון: "יש הרבה בוסים, כל אחד חושב על עצמו", "בניון היה צריך לפרוש באנגליה", "הגענו בפוזה ב-2010, קיבלתי פצצה בראש בדאבל של הפועל"

|
דרסיליה. חצי ישראלי, חצי זר (נעם מורנו)
דרסיליה. חצי ישראלי, חצי זר (נעם מורנו)

גיורגי דרסיליה לא היה בישראל כבר שנה וחצי. אחרי קריירה בת שבע שנים בארץ, דרסיליה החל לשמש כעוזרו של אלישע לוי במכבי חיפה עד 2012, עבר איתו לתקופה קצרה להפועל באר שבע ואז יצא לדרך חדשה כמאמן ראשי. "לא היה לי זמן לבקר, עבדתי, אבל אין דקה שאני לא רוצה לראות את הילדים שלי, וכדורגל", אמר שחקנה לשעבר של הפועל תל אביב, הפועל כפר סבא, צפרירים חולון ומכבי כפר קנא.

לאחר שהחל את קריירת האימון שלו בדילה גורי, אותה הוא מאמן כיום בקדנציה שנייה, וגם נרשם עמה על הישג נדיר (11 ניצחונות ב-11 המחזורים הראשונים, הישג שטרם שוחזר), הוא עבר גם בליגה הרוסית השנייה כשאימן את חברובסק המרוחקת 30 ק"מ מגבול סין (פספס את ההעפלה לליגה הראשונה בפלייאוף), ובנוסף אימן גם את זוגדידי ואת טורפדו כותאיסי, במדיה החל את קריירת המשחק שלו.

רוב מאס: "אני עדיין מאמין בבחורים שלנו"

אגב, בעונה שעברה דינמו טביליסי הייתה קרובה להשוואת השיא של דילה גורי ובמשחק ה-11 פגשה את, לא אחרת מאשר אותה דילה גורי. במועדון, החליטו על בונוס מיוחד לשחקני הקבוצה כדי שישמרו על המאזן הנדיר של דרסיליה והקבוצה ההיא ועצרו את הקבוצה מעיר הבירה עם תיקו. "ביז'ו", כך הוא כונה בהפועל ת"א, הודה להם מקרב לב.

לישראל הוא הגיע לפני כשבועיים כדי לבקר את ילדיו, ג'יג'י בן ה-18 המשחק בקבוצת הנוער של מכבי חיפה וגיורגי בן ה-26 שגרים יחדיו בחיפה, וגם כדי להיפגש עם בעלי דילה גורי הישראלים, שאלי פיצ'חזה ודוד קוזיאשווילי ועם יועצם ומי שאמון על הפן המקצועי במועדון, סוכן השחקנים אבי ציוני. הוא עזב אחרי הכריסמס כדי להתכונן לקראת חידוש הליגה הגיאורגית לאחר פגרת החורף. מטרה נוספת של דרסיליה ואנשי דילה גורי, היא הקמת האקדמיה במועדון במהלך השנה הבאה, אליה יגיעו שחקנים מרחבי אירופה בגילאי 12-18.

גיורגי דרסיליה (נעם מורנו)גיורגי דרסיליה (נעם מורנו)

בראיון עם ONE שנערך מיד לאחר אחד האימונים של מכבי נתניה, כאשר הגיע לבקר את חברו הטוב, סלובודאן דראפיץ' – מספר דרסיליה על משפחתו בארץ, ישראל (“הגעתי לארץ עם דינמו טביליסי ב-1989 לחודש, לא האמנתי שאחזור. ב-97' הגעתי ונשארתי בעצם עד עכשיו") וגיאורגיה ("שתי המדינות שאני הכי אוהב"), דילה גורי, מכבי חיפה, הפועל ת"א, הפועל כפ"ס, חשבון הנפש בעונת הדאבל של האדומים ב-2009/10 ו"משחק השרוכים" ב-1997/98, וגם: המלצה לליגיונרים שעברו תחתיו בחיפה.

"בארץ לא יודעים לתת כבוד, בניון היה צריך לפרוש באנגליה”

גיורגי, ספר על הפרויקט שלכם בדילה גורי, שיחקו שם כבר גל צרויה ויניב מזרחי, זיו אריה אימן שם.
"מרגיש מצוין במועדון, קל בשבילי כי נולדתי וגדלתי בגיאורגיה. יש בעלים שרוצים להצליח ולהתקדם בשנים הבאות, דילה זו אימפריה. הם הגיעו למועדון בשנה שעברה ורוצים לזכות באליפות ולהגיע לליגה האירופית. אני רוצה שנצליח שם. לא קל לישראלים להגיע לשם ולהצליח, צריך הרבה וכוח ואופי, המנטליות שונה בצורה קיצונית. אני אומר את זה בתור אחד שמכיר טוב את ישראל וגיאורגיה".

גיורגי דרסיליה (נעם מורנו)גיורגי דרסיליה (נעם מורנו)

זה יתרון גדול להיות גם ישראלי וגם זר, איך אתה חושב שבנתניה מנצלים את זה?
"אני וסלובו חצי ישראלים, חצי זרים. קל לנו יותר בישראל כמו שקל לנו בבית. לי קל יותר בגיאורגיה ולו יהיה יותר קל אם יאמן בסרביה. הוא בן אדם טוב, אנחנו מכירים הרבה שנים. גרתי פה בנתניה, רואה את המשחקים שלהם באינטרנט וכיף לי. ראיתי אותם גם באימונים והם חייבים להצליח. אין אפשרות שלא".

מהקבוצה שאתה מאמן הגיע לארץ לאנדרו ריביירו, אחד הזרים של נתניה, שלא מקבל שם הרבה הזדמנויות.
"ריביירו הוא שחקן תותח בגיאורגיה, עד היום שואלים בדילה גורי למה ולא מבינים איך הוא לא משחק בישראל. השיטה של נתניה פשוט לא מתאימה לו, אין מה לעשות. יש לו אחד על אחד, מהירות, יש לו הכל. הוא שחקן-שחקן. עדיף לו לצאת להשאלה לקבוצה עם שיטה אחרת. אין ספק לגבי היכולת שלו".

לאנדרו ריביירו. "תותח בגיאורגיה" (רדאד ג'בארה)לאנדרו ריביירו. "תותח בגיאורגיה" (רדאד ג'בארה)

מה אתה יכול לספר על הילדים שלך בארץ?
"גיורגי שיחק גם כדורגל עד גיל נוער וחשבו שיהיה שחקן תותח, אבל הפסיק לשחק. גם היום הוא יכול לשחק בכל קבוצה בליגת העל, גם בלי כושר. ג'יג'י הוא יותר פיזי ואגרסיבי, בנוי אחרת, בן אדם אחר. כאן מעריכים רק שערים ובישולים. אני מסתכל עליו רץ ורואה לאן הוא יכול להתקדם".

עד לאן לדעתך הוא יכול להתקדם?
"הוא עונה שנייה בנוער, הוא עוד יגיע לקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה, ואם לא לשם, אז לקבוצה אחרת. הוא התחיל כשוער, עבר להיות חלוץ, כבש 55 שערים בתור חלוץ בכפ"ס, עבר למכבי ת"א היה שם קפטן ואז למכבי חיפה, עכשיו הוא בלם או קשר אחורי. יש לו פוטנציאל גדול, הוא חייב להיות שחקן כדורגל. אני רוצה שהוא ישחק בנבחרת ישראל. הוא עושה צבא. הציעו לו לאחרונה לשחק בנבחרת גיאורגיה עד גיל 19, אבל הוא דחה את ההצעה ורוצה לשחק בישראל. הוא ילד גדול, הוא החליט בעצמו. אני לא יכול להכריח אותו כלום. אם אעשה טעות, אחרי זה יגידו שזה בגלל שהאבא אמר".

סהר דבח וגיאורגי דרסיליה (אורן בן חקון)סהר דבח וגיאורגי דרסיליה (אורן בן חקון)

אתה רוצה לחזור לאמן בארץ?
"אני מתרכז בלאמן בגיאורגיה. יש לי מועדון עם מטרות שרוצה להעמיד קבוצה טובה. אחרי שאצליח לעשות את זה, אוכל לחזור לישראל".

אתה חושב שאתה מתאים לאמן קבוצה גדולה? אתה חולם על זה?
"בלי שום בעיה. אני מכיר את מכבי חיפה ויודע מה הם רוצים, יכול לאמן גם שם, גם בהפועל ת"א ובכפ"ס. אני לא חולם על שום דבר, אלוהים מחליט הכל. אני לא משתגע מכלום ולא עושה שום דבר. פעם הייתי עצבני ולא רגוע, היום אני בן אדם רגוע ושקט. עברתי כבר הכל בחיים".

גיורגי דרסיליה. "יכול לאמן במכבי חיפה" (נעם מורנו)גיורגי דרסיליה. "יכול לאמן במכבי חיפה" (נעם מורנו)

אתה יודע, בישראל זה לא תמיד קורה ששחקני עבר מתמנים למאמנים, בכלל, מעמד המאמן פה "לא בשיאו".
"בישראל חייבים לתת לבן אדם לפרוש במקום שלו, לתת לכל אחד כבוד. לשאול אותו מה הוא רוצה לעשות במועדון, באיזה תפקיד, ולתת לו. לא לזרוק אותו. כל אחד, לא משנה כמה גדול הוא וכמה זמן הוא שיחק במועדון. לא יודע למה אין את זה בארץ".

אתה אומר את זה בהמשך למקרה מסוים?
"שמעתי על העניין עם יוסי בניון בבית"ר ירושלים ואני לא מבין. הוא שיחק בקבוצות גדולות באנגליה וספרד, חזר כמו כוכב למכבי חיפה. הוא היה צריך לקבל כבוד ולפרוש שם, לא היה צריך לעבור למכבי ת"א ולבית"ר ואולי אפילו יעבור לעוד קבוצה. אני מקווה שליאור רפאלוב, תומר חמד, בירם כיאל וטאלב טוואטחה יפרשו בחו"ל".

יוסי בניון. "היה צריך לפרוש באנגליה" (רויטרס)יוסי בניון. "היה צריך לפרוש באנגליה" (רויטרס)

מה הוא היה צריך לעשות אחרת לדעתך?
"לפרוש בשיא. אני פרשתי בגיל 32 כי רציתי לפרוש כמו שכולם מכירים אותי. הייתי יכול לשחק יותר, אבל אם הייתה מגיעה נפילה אז כולם היו שוכחים את כל מה שעשיתי. ככה עשו ליוסי. שכחו את מה שעשה בספרד ואנגליה. צריך לפרוש כשאוהבים אותך ומכבדים אותך. מלך זה מלך. יוסי כבר לא אותו שחקן, היה צריך לתת עונה או שתיים ולפרוש בכבוד. לא נתנו לך כבוד? תפרוש, אל תילחם סתם. אני הייתי ממליץ לו לפרוש אחרי חיפה, לא ללכת לקבוצות אחרות".

איך אתה הרגשת אחרי שפרשת?
"שהלב שלו רוצה הרבה, אבל הרגל לא יכולה. עדיף לפרוש, הזמן הוא קשה. ידעתי שיהיה קשה לי אחרי סוף הקריירה באימון, לוקח שנתיים-שלוש עם פחות כסף וקשה להתרגל לזה, צריך לקחת את הזמן. בהתחלה הייתי עוזר מאמן ואז להתקדם לעמדת המאמן הראשי. זה לקח לי ארבע שנים להתרגל לסכומים אחרים ולמעמד אחר. אם אתה כבר לא בשיא, תתחיל לתכנן את השלב הבא בחיים".

"מאז שאלישע ואני עזבנו חיפה לא חזרה לעצמה. 5 שנים של בזבוז זמן”

מה דעתך על המצב היום במכבי חיפה?
"אני ואלישע עזבנו ב-2012 אחרי שתי אליפויות ומאז חיפה זכתה רק בגביע אחד עם רוני לוי, ולא חזרה לעצמה. כנראה שרק מאמנים חזקים ומנוסים כמו אלישע ורוני יכולים להצליח בחיפה. לא כל אחד יכול להצליח שם ולא רוצה לפגוע באף מאמן צעיר או חסר ניסיון אחר שאימן שם".

רוני לוי. "רק מאמנים חזקים יכולים להצליח בחיפה" (עמית מצפה)רוני לוי. "רק מאמנים חזקים יכולים להצליח בחיפה" (עמית מצפה)

למה אתם ורוני וסלובו הצלחתם, ואחרים לא?
"כי הגענו כבר עם ניסיון מסוים. הגענו ולא באנו לשנות הכל במועדון, השארנו הכל איך שהוא, לא החלפנו דברים כדי להראות שיש לנו כוח. זה מועדון גדול וטוב, לא צריך לשנות בו כלום. כשאני מגיע למקום חדש, חצי שנה אני לא משנה כלום כדי לראות הכל. לא מביא איתי בן אדם אחד, לא שחקן, עוזר, מאמן כושר, אפסנאי. אחרי חצי שנה מקבלים החלטה עם הבעלים מי יישאר ומי ילך. בחיפה עשה ככה כל מאמן שהגיע. השארנו את הסגל, הוסיף שניים-שלושה שחקנים, אחרי חצי שנה שעבדנו במועדון ככה כולם התחילו לעבוד ולשחק על אוטומט".

איך היית מתאר את המצב הזה?
"כל הזמן הזה מאז שעזבנו את המועדון, מ-2012, חמש שנים לפחות, זה בזבוז זמן בחיפה. מחליפים זרים בכמויות ואנשי צוות, זה לא נראה טוב בכלל. יש הרבה בוסים במועדון הזה. אחרי שהחליפו את גיא לוזון, שמו על הקווים את איתי מרדכי ואת רוב מאס. יש גם את מוחמד אלאך ואת גוסטבו בוקולי. מי עובד שם? אם לא יצליחו להגיע לפלייאוף העליון, שעוד לא היה דבר כזה, יהיה רע מאוד".

אלישע לוי (עמית מצפה)אלישע לוי (עמית מצפה)

מנהל מקצועי טוב לדעתך למכבי חיפה?
"כשמאמן חושב בצורה מסוימת ומביא מנהל מקצועי ממדינה אחרת חושב אחרת, אין מה לעשות. כולם רוצים היום לשחק כמו ברצלונה, ריאל מדריד, באיירן מינכן או מנצ'סטר סיטי, אבל זו טעות, אתה לא יכול להעתיק מודל כזה או מודל אחר. עכשיו ההולנדים במועדון רוצים לשחק כמו במועדון שלהם, ויטסה ארנהיים. מכבי חיפה לא צריכה להעתיק אף מודל, המודל הוא של מכבי חיפה".

מה אתה היית עושה אחרת אם היית שם עכשיו?
"חיפה בזבזה הרבה זמן ואין לה זמן יותר. צריך לחזור לדרך של העבר, לחשוב כמו בישראל, לחזור להיות בית אחד. פעם בחיפה לכולם היה אינטרס אחד להצליח והיו נלחמים אחד בשביל השני, היום כל אחד חושב על עצמו. צריך להיות ביחד, לבד אף אחד לא יצליח. לתת צ'אנס למאמן שהוא לא כוכב ולהביא מנהל מקצועי ישראלי. לקבל החלטה מהר ומעכשיו לא לגעת בכלום, לתת להם זמן לעבוד".

שחקני מכבי חיפה. "אם לא יגיעו לפלייאוף העליון יהיה רע מאוד" (עמית מצפה)שחקני מכבי חיפה. "אם לא יגיעו לפלייאוף העליון יהיה רע מאוד" (עמית מצפה)

איך היית מעריך את גודל הנזק שנעשה בחיפה בשנים האחרונות?
"מכבי חיפה זה מועדון צעיר יחסית מבחינת הישגים, 9 אליפויות לעומת 21 של מכבי ת"א. רוני ואלישע הוסיפו הרבה, חמש אליפויות ביחד, זה מטורף, אבל ההתקדמות נעצרה. פתאום אחרי השנים הטובות האלה הקבוצה לא קרובה בכלל למקום הראשון או לצמרת. יש מתקן כמפואר, לא חסר כלום, אני לא מבין את זה. אין דבר כזה שאין הישגים. השנים האחרונות מנעו מחיפה להיות מועדון מכובד באירופה, שעולה כמעט כל שנה לצ'מפיונס. כמו באטה בוריסוב. צריך לפחות שלב בתים בליגה האירופית כל עונה. אחרי פעמיים באלופות, קשה מאוד למועדון להתרגל לשנים כאלה".

גולסה. "אצלנו חצי הרכב היה שחקני בית" (עמית מצפה)גולסה. "אצלנו חצי הרכב היה שחקני בית" (עמית מצפה)

מה אתה היית משנה מבחינה ניהולית, אם היית מאמן מכבי חיפה?
"יש מחלקת נוער כזאת גדולה וטובה, צריך להעלות יותר שחקנים ממנה לקבוצה הבוגרת. רוני לוי לקח את ליאור רפאלוב, דקל קינן ובירם כיאל. אחר כך הגיעו טאלב טווטאחה, מוחמד גאדיר, סארי פלאח ואייל גולסה. חיפה צריכה לפחות שני שחקני נוער ב-11, ככה זה צריך להיות. היום יש אולי שניים בסגל. אצלנו חצי הרכב היה שחקני בית. גולסה וישראל זגורי שיחקו בהרכב אצלנו מול יובנטוס בליגת האלופות".

אתה חושב שחיפה לא מצליחה בגלל העובדה שהתקשורת מפעילה הרבה לחץ?
"התקשורת צודקת. זה מועדון גדול שפתאום לא מצליח ויש בו שחקנים לא מוכרים, אפשר לא לדבר על זה? אי אפשר שיהיה שקט כאילו לא קרה כלום. אבל מצד שני, כולם פה מאמנים בישראל. בגיאורגיה יש 3.5 מיליון תושבים, 2 מיליון מאמני כדורגל. בישראל יש 8 מיליון תושבים, מתוכם 5 מיליון מאמנים. תדברו לפני משחקים, אל תהיו חכמים בדיעבד. אחרי משחקים הכל טוב ויפה".

"אלישע היה צריך לקבל עוד קמפיין, מאמנים שהצליחו פחות המשיכו”

אפרופו אלישע, מה אתה חושב על הקמפיין שלו בנבחרת?
"נבחרת ישראל קיבלה בית שאי אפשר לעשות בו כלום. פסיכולוגית לא היה לה סיכוי"

אלישע לוי. "היה צריך לקבל עוד קמפיין" (אחמד מוררה)אלישע לוי. "היה צריך לקבל עוד קמפיין" (אחמד מוררה)

איך היית מסכם את הקדנציה שלו?
"הוא היה צריך לסיים עם הנבחרת במקום השלישי וסיים במקום הרביעי. אף אחד לא בא בטענות אם לא תנצח את ספרד או איטליה, אבל לגבי שאר הקבוצות כן. כל הזמן מאשימים פה את המאמנים, אף פעם לא את השחקנים. אם מקבלים שער מאוחר או מוקדם, מה המאמן אשם בנבחרת?".

אתה חושב שהוא היה צריך להמשיך לעוד קמפיין?
"היו הרבה מאמנים שקיבלו שני קמפיינים ולא עשו יותר ממנו. הוא היה צריך להישאר, הוא לא נכשל בכלל בנבחרת, אבל אני יודע שלא נותנים פה צ'אנסים באמת לאף אחד".

שחקני נבחרת ישראל (רויטרס)שחקני נבחרת ישראל (רויטרס)

מי יאמן את הנבחרת לדעתך?
"צריך מאמן זר. זה בדיוק הזמן. פעם, כשהביאו מאמנים זרים, לא היו הרבה ליגיונרים. היום יש הרבה ישראלים בחו"ל והם צריכים גם בנבחרת מאמן לא ישראלי. יהיה לו יותר קל להסתדר ככה. את גיאורגיה מאמן ולדימיר וייס הסלובקי. הוא עשה הרכב של ליגיונרים עם אחד-שניים שמשחקים בליגה הגיאורגית. גם הוא לא הצליח בקמפיין האחרון, הפסידו הרבה, אבל נראו טוב והוא קיבל עוד קמפיין?".

"הגענו בפוזה לבלומפילד ב-2010, קיבלתי פצצה בדאבל של הפועל ת”א”

ביקרת את החברים שלך בהפועל ת"א, איך זה היה?
"הגעתי לוולפסון לשחק קצת כדורגל ולא הייתי יכול להיות שם ולא להגיד שלום. יש אנשים טובים שאני אוהב כמו מורדי דדון ואלי בואנו, שהיה מאוד קרוב אליי ועזר לי הרבה בחיים. השנה הראשונה שלי בישראל הייתה חשובה מאוד, אם לא הייתי מצליח בה לא הייתי נשאר. לא ידעתי אנגלית ועברית, רק גיאורגית ורוסית. בואנו אמר לי: 'אתה רוצה להישאר פה? חייב ללמוד עברית'. אמרתי לו אין בעיה והתחלתי ללמוד. את המילים שלו אני לא שוכח 20 שנה".

גיורגי דרסיליה (נעם מורנו)גיורגי דרסיליה (נעם מורנו)

איך הרגשת כששמעת שהפועל ת"א ירדה ליגה?
"את זה באמת לא הבנתי. חשבתי במשחק האחרון שהכל יהיה בסדר וינצחו ויישארו. לא חשבתי על זה בכלל. זו קבוצה עם אליפויות, גביעים והישגים באירופה, שחקנים גדולים שיחקו בהפועל ת"א, פתאום יורדים ליגה. זה קטסטרופה. איך לא ניצחו במשחק האחרון? לפחות היו עושים את העובדה".

אתה חושב שהפועל תצליח לעלות ליגה? אתה הרי גם בעד כפר סבא
"כפ"ס והפועל ת"א ירדו וחייבות לעלות, אם לא, יהיה להן מאוד קשה בעתיד. התחלתי בארץ לשחק בהפועל וגמרתי לשחק בכפ"ס. אני אוהב את האוהדים, סליחה משאר הקבוצות".

קובי רפואה. "מאמין שיעלה אותם לליגת העל" (שחר גרוס)קובי רפואה. "מאמין שיעלה אותם לליגת העל" (שחר גרוס)

אתה חושב שהפועל ת"א תעשה את זה עם קובי רפואה?
"אני מכיר את קובי טוב מאוד, בתור שחקן ובתור בן אדם. הוא הצליח מאוד במכבי פתח תקווה, ועזב. ומה קורה שם עכשיו? יותר טוב? ממש לא. הם עשו טעות. הוא מתאים מאוד להפועל ת"א. זו קבוצה גדולה, מאמין שהוא יעלה אותם ליגה ולאט לאט יקדם אותם בליגת העל".

בוא נדבר על ה-15.5.10. איך הרגשת בתור עוזר מאמן בחיפה ששומע על אליפות דרמטית של הפועל ת"א?
"מכה חזקה בראש, קיבלתי פצצה. כאן זו הקבוצה שאני מאמן והפרנסה שלי, שם הייתי שחקן ואני אוהב את המקום. עברתי הרבה דברים בחיים, אבל דבר כזה לא היה לי. כל העונה אתה מוביל את הטבלה בפער של 9 נק' ופתאום אתה מחשב הפרש שערים בגלל הקיזוז. הייתי בשוק, לא הרגשתי כלום יומיים. רק אנחנו אשמים. לפני בני יהודה חשבנו רק על חגיגות אליפות (1:1), באנו בפוזה ולא חשבנו על כלום, גם לא על ניצחון. קיבלנו משחק קשה, שחקנים לא הגיעו למשחק הזה, בטח לא כמו במשחקים האחרים. פתאום בדקה 92 ערן זהבי כבש בטדי ועשה 1:2 להפועל על בית"ר, והמשחק שלנו כבר נגמר. לא היה לנו זמן לתקן את זה".

קטן מאוכזב בבלומפילד (עמית מצפה)קטן מאוכזב בבלומפילד (עמית מצפה)

אתה זוכר טוב את מה שקרה שם?
"עד היום זה נשאר לי אותו דבר בזיכרון. זה בדיוק כמו שקרה לי עם הפועל ב"משחק השרוכים". אותה מכה. ב-97' כשחקן וב-2010 כמאמן. הייתי יכול לקחת עוד שתי אליפויות ולא לקחתי".

אסור לפספס
נגןשיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
שיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
נגןאוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
אוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
נגןבולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
בולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */