יום שישי, 29.03.2024 שעה 11:35

ניו אינגלנד חגגה בפיטסבורג, מינסוטה בצפון

פוטבול: הפטריוטס גברו על הסטילרס 24:27, הוויקינגס שטו לניצחון 7:34 על הבנגאלס וזכו ב-NFC צפון. הראמס הרשימו עם ניצחון ענק על הסיהוקס, 7:42

|
שחקני מינסוטה חוגגים  (רויטרס)
שחקני מינסוטה חוגגים (רויטרס)

השבוע ה-15 של ליגת ה-NFL נמשך הלילה (בין ראשון לשני) עם 12 משחקים, כאשר במוקד: מפגש הפסגה, שככל הנראה יקבע את ראשות ה-AFC  בין פיטסבורג סטילרס לבין האלופה המכהנת, ניו אינגלנד פטריוטס, בו האלופה יצאה עם ידה על העליונה. בגוש השני של הליגה, מינסוטה וייקינגס גברה בבית על סינסינטי בנגאלס ובכך הבטיחה זכייה בבית הצפוני ב-NFC. עוד משחק פסגה נערך בסיאטל, בו הסיהוקס הושפלו בידי אחת מההפתעות והקבוצות היותר טובות העונה, לוס אנג'לס ראמס.

פיטסבורג סטילרס (3:11) – ניו אינגלנד פטריוטס (3:11) 27:24

האלופה פתחה בצורה טובה תחת הלחץ של המקומיים ועלתה ליתרון אחרי שש דקות של משחק עם ריצה קצרה של רק סבורקהד לטאצ'דאון. התגובה של פיטסבורג הגיעה מיד בדרייב הבא, כאשר אחרי שבעה מהלכים, בן רות'ליסברגר מצא את אליי רוג'רס באנדזון והשווה את התוצאה. בתחילתו של הרבע השני, הסטילרס הפכו את התוצאה עם בעיטת שדה מוצלחת מ-51 יארד של כריס בוסוול. ניו אינגלנד השיבה עם בעיטה מדויקת משלה, אך אקורד הסיום של המחצית הראשונה היה שייך לקבוצה מעיר הברזל. בתום דרייב ארוך מאוד של 15 מהלכים, ו-78 יארד, רות'ליסברג שלח את מסירת ה-TD השנייה שלו במשחק, הפעם למרטביס בראיינט והוריד את קבוצתו ביתרון 10:17 להפסקה.

בן רות'ליסברגר (רויטרס)בן רות'ליסברגר (רויטרס)

הפטריוטס החלו את המחצית השנייה כפי שהחלו את הראשונה, עם טאצ'דאון. טום בריידי שלח מסירה מדויקת לברנדין קוקס והוריד את היתרון של פיטסבורג לנקודה אחת בלבד. לויאון בל הגדיל מחדש את היתרון של הקבוצה הביתית עם ריצה קצרה של 3 יארד לתוך האנדזון. תחילת הרבע הרביעי התנהלה על מי מנוחות ושתי הקבוצות לא הצליחו לצבור נקודות. נדמה היה כאילו תוצאת המשחק חתומה וכי זהות המנצחת ידועה. אך באותו רגע, ניו אינגלנד החלה להגביר הילוך. זה התחיל עם בעיטת שדה מוצלחת של סטיבן גוסטאוסקי מ-46 יארד שצימק את הפער של המקומיים לכדי חמש נקודות בלבד. החבורה של בריידי, שינסה מותניים גם בהגנה והחזירה את הכדור לידיה אחרי סטופ הגנתי חשוב.

בריידי קיבל את הכדור בחזרה וקידם את קבוצתו אט אט קדימה, עד שדיון לואיס השלים את המהפך עם ריצה של 8 יארד לטאצ'דאון, 56 שניות לסיום. ניו אינגלנד רצתה להגדיל את יתרונה לכדי שלוש נקודות כדי להסתכן בשוויון מבעיטת עונשין ולכן הלכה על ניסיון להשלים "טו פוינט קונברז'ן". בריידי מסר לרוב גרנקאובסקי והגדיל את היתרון של האלופה לשלוש נקודות. בן רות'ליסברג קיבל הזדמנות אחת אחרונה לקדם את קבוצתו קדימה במהירות לכיוון האנדזון. הוא הצליח להגיע לדאון ראשון מקו העשרה יארד ולמסור מסירה מדויקת ג'סי ג'יימס שדהר כל הדרך פנימה לטאצ'דאון. אלא שהשופט קבע שהוא נפל והוריד את הברך שעוצר את המהלך על קו היארד האחד. פיטסבורג ניסתה להשלים את העבודה, אך לא צלחה. מסירה לא מדויקת של רות'ליסברגר נחטפה וניו אינגלנד שמרה על הניצחון ושבה למקום הראשון ב-AFC, כאשר נותרו שני משחקים לסיום העונה הסדירה. בריידי סיים ערב שקט יחסית מבחינתו עם 298 יארד טאצ'דאון אחד לצד אינטרספשן אחד. 281 יארד 2 מסירות ל-TD ואינטרספשן אחד לא סייעו לרות'ליסברגר להוביל את פיטסבורג לניצחון.

59:71 לסטנפורד מנצחת על סן פרנסיסקו

מינסוטה וייקינגס (3:11) – סינסינטי בנגאלס (9:5) 7:34

המחצית הראשונה הייתה שייכת כולה לקבוצה המקומית שפשוט שלטה ללא עוררין בנעשה על המגרש. ברבע הראשון מינסוטה השיגה 17 נקודות ללא מענה. ברבע השני, קצב צבירת הנקודות ירד קצת, ומינסוטה השיגה עוד שבע נקודות בלבד, אחרי מסירת טאצ'דאון מדויקת של קייס קינום לסטפון דיגס, ולהפסקה הווייקינגס ירדו ביתרון מבטיח של 0:24. קאי פורבת’ הגדיל את היתרון של המאחרת עם בעיטת שדה מוצלחת מ-35 יארד. זהות המנצחת הייתה ידועה כבר לכל, אך מינסוטה לא רצתה להוריד את הרגל מדוושת הגז והמשיכה לדרוס את האורחת ללא רחמים. קינום שלח את מסירת הטאצ'דאון השנייה שלו במשחק, הפעם לקייל רודולף. סינסינטי צימקה במעט והשיבה מעט מכבודה האבוד, עם טאצ'דאון לקראת הסוף, אף בסיום ההתמודדות החד צדדית הזאת, מינסוטה ניצחה וזכתה בבית הצפוני NFC ב-236 יארד ושתי מסירות לטאצ'דאון של קייס קינום הובילו את הווייקינגס.

סיאטל סיהוקס (6:8) – לוס אנג'לס ראמס (4:10) 7:42

הרבע הראשון היה טיול חד צדדי של הקבוצה מעיר המלאכים שהשיגה 13 נקודות ללא מענה, כולל ריצה לטאצ'דאון של טוד גרלי. נדמה היה שסיאטל נכנסה להלם, כי דבר לא השתנה במשחק. לוס אנג'לס המשיכה לדרוס את יריבתה והשיגה שלושה טאצ'דאונים נוספים ברבע השני, ביניהם עוד שניים של טוד גרלי ולהפסקה הסיהוקס הנבוכים ירדו בפיגור 34:0 ביתי. גרלי המשיך להיות האיש של הראמס, ובתחילתו של הרבע השלישי, השיג את הטאצ'דאון הרביעי שלו במשחק אחרי מסירה מדויקת של ג'ארד גוף.

טוד גרלי (רויטרס)טוד גרלי (רויטרס)

ראסל ווילסון מסר ללוק ווילסון, שדהר כל הדרך האנדזון, בניסיון להמתיק מעט את הגלולה המרה, אך זה היה כל ההתקפה שהמקומיים הצליחו לייצר במשחק חד צדדי מרשים של לוס אנג'לס, שממשיכה להציג יכולת נהדרת מתחילת העונה ולאותת לכולם שהיא כאן בכל מה שנוגע לסיכויי הזכייה בתואר בסיום העונה. מי שללא ספק סומן כאיש המשחק, היה גרלי, שפשוט שלט בנעשה על הדשא בין אם באוויר ובין אם על הקרקע. הוא סיים משחק מטורף של 152 יארד על הקרקע ושלושה טאצ'דאונים, לצד 28 יארד נוספים ועוד טאצ'דאון באוויר.

משחקים נוספים:

בפאלו בילס (6:8) – מיאמי דולפינס (8:6) 16:24

קליבלנד בראונס (14:0) – בולטימור רייבנס (6:8) 27:10

ניו אורלינס סיינטס (4:10) – ניו יורק ג'טס (9:5) 19:31

ניו יורק ג'איינטס (12:2) – פילדלפיה איגלס (2:12) 34:29

וושינגטון רדסקינס (8:6) – אריזונה קרדינאלס (8:6) 15:20

קרוליינה פנת'רס (4:10) – גרין ביי פאקרס (7:7) 24:31

ג'קסונוויל ג'גוארס (4:10) – יוסטון טקסאנס (10:4) 7:45

סן פרנסיסקו פורטיניינרס (10:4) – טנסי טיטאנס (6:8) 23:25

אוקלנד ריידרס (8:6) – דאלאס קאובויס (6:8) 20:17 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */