יום שישי, 19.04.2024 שעה 13:25
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

מנור סולומון ב-11 של מימר, בכורה לסידני באשדוד

הקשר שהתגייס השבוע ושוחרר מהטירונות רק ביום חמישי ייפתח בהרכב הקבוצה הביתית, הרכש הברזילאי יערוך הופעה ראשונה אצל חניכיו של עמיר תורג'מן

|
רומאריו פירס ושרון מימר (נעם מורנו)
רומאריו פירס ושרון מימר (נעם מורנו)

במכבי פתח תקווה יודעים שהמשחק היום (שבת, 16:00) מול מ.ס. אשדוד הוא אחד המשחקים הכי חשובים של הקבוצה בשנים האחרונות. למעשה המשחק בו תארח הקבוצה של שרון מימר את הקבוצה מעיר הנמל, יכול לסמן את המשך העונה מבחינת המלאבסים. ניצחון על אשדוד, יזניק את הקבוצה למעלה, מנגד, הפסד ישלח את הקבוצה למאבקי התחתית הבוערת. "אסור לנו למעוד במשחק הזה", אמרו בפ"ת.

מנור סולומון שהתגייס השבוע לצה"ל, יצא אתמול (חמישי) לביתו, ולמעשה הפסיד את אימון השחרור בשלישי, ואימון אחד ביום רביעי. מכבי פ"ת משחקת לא טוב בשבועות האחרונים. מצד אחד המשחק ההגנתי השתפר מאוד, אך מנגד אין כלל משחק התקפי מצד הקבוצה. משום מה, המאמן שרון מימר לא תרגל בכלל את ההרכב שאמור לפתוח, כאילו שמדובר “בסודות האטום”. מי שהפגין יכולת טובה באימונים הוא שלומי ארבייטמן, שנראה מאוד חד. לירוי צעירי ימשיך להיעדר בגלל פציעה ולא יתלבש להתמודדות. בקבוצה אומרים, כי אם צעירי היה מתאמץ הוא היה יכול להתלבש, אך לא מכריחים אף שחקן בכוח.

ישיר: מסע"ת מכבי פ"ת לקראת מ.ס אשדוד

במטרה למשוך עוד אוהדים להגיע למשחק, בקבוצה הזמינו את תלמידי בתי הספר בפ"ת, ומעריכים כי כ-1,200 תלמידים יגיעו מחר למשחק. בקבוצה הכינו להם דגלים ואביזרי עידוד נוספים, ומבטיחים כי לפחות מבחינת העידוד, הקבוצה תזכה לתמיכה מהאוהדים.  

מימר אמר בפתח דבריו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: “בשניים-שלושה משחקים אחרונים אנחנו נראים פחות טוב התקפית, אין ספק בכך. אני רוצה שנייצר איזון ונהיה יותר טובים בהתקפה. אין ספק שזה יהיה סגנון משחק שונה מזה שהיה מול מכבי ת”א, אבל משחק קל לא יהיה. דיברתי עם ההנהלה לגבי חיזוק בינואר, אנחנו עוד עובדים על זה. ניניס הוא שחקן ככל השחקנים, לא צריך להתמקד בו, יהיו בסגל רק השחקנים הראויים שיעזרו לקבוצה להצליח. מנור סולומון? הוא התאמן שני אימונים, נשתמש בו כפי שהקבוצה תצטרך”.

שרון מימר (נעם מורנו)שרון מימר (נעם מורנו)

רומאריו פירס הוסיף: “אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, מול מכבי ת”א היה לנו קשה. כמובן שמאכזב לא לנצח כי זו המטרה שלנו, אבל אני ממשיך להאמין לקראת המשחק הקרוב. יש לו שחקנים איכותיים ששווים פלייאוף עליון, אם ניקח את ההחלטות הנכונות בהתקפה, נוכל עם החומר הקיים לנוע קדימה”.

רומאריו פירס (נעם מורנו)רומאריו פירס (נעם מורנו)

הרכב מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, רישאר סומא, רומאריו פירס, יניב בריק, לידור כהן, מנור סולומון, יובל אבידור, שלומי ארבייטמן.

סידני יערוך בכורה, תורג’מן: נצטרך להוכיח בגרות

לאחר שסיימה את הסיבוב הראשון במקום הלפני אחרון בטבלה כשבמאזנה 7 נקודות בלבד תצא מחר (שבת) ב-16:00 מ.ס. אשדוד לאיצטדיון המושבה למפגש מול מכבי פתח תקווה. בפעם בקודמת העונה בה ביקרו חניכיו של עמיר תורג'מן במושבה הם השיגו את הניצחון היחיד שלהם עד כה העונה. הקשר הברזילאי סידני דה פרייאטס יערוך בכורה בקבוצה ואף צפוי לפתוח בהרכב הראשון. 

עמיר תורג'מן התייחס למשחק הקרוב של קבוצתו ואמר: "המטרה קודם כל מבחינתנו זה להגיע מוכנים לשחק, קל להגיע מול מכבי והפועל חיפה מוכנים ודרוכים, אני חושב שזה חלק מהבגרות שאנחנו מצפים לראות, השחקנים שלנו מגיעים מוכנים דווקא במשחקים מול קבוצת ברמה שלנו. לפני שאנחנו מדברים על 3 נקודות אנחנו נדבר על איך אנחנו נגיע, אם נגיע טוב בהחלט הכל אפשרי, זה השינוי שאנחנו צריכים לראות, לבוא לכל משחק דרוכים ומוכנים”.

עמיר תורג'מן (איציק בלניצקי)עמיר תורג'מן (איציק בלניצקי)

“בסופו של דבר תוצאה זה הדבר האחרון ברשימה שעובדים בצורה מסודרת, אני מרגיש את השינוי ושהדרך משתפרת ועכשיו הדרך והשחקנים צריכים להביא תוצאות, זה לא מגיע בשבוע, שבועיים, לפעמים גם לא בחודש, חודשיים, אבל אנחנו מתקדמים גם מבחינת הנקודות וגם  מבחינת הדרך. לדוגמא מול הפועל חיפה שהייתה ממוקמת ראשונה והובילה עלינו, ידענו לחזור ויכולנו לנצח, זה מבחינתי דרך. נכון שכרגע זה לא מתורגם לניצחונות לבינתיים אבל זו דרך, אם היינו מקבלים עוד גול היינו צריכים לעשות חושבים"

על היריבה הקרובה: "מכבי פתח תקווה קבוצה עם שחקנים טובים, עם יכולות טובות, מאוד ממושמעים ומאומנים טוב, למעשה זה הרמה שלנו. אנחנו צריכים להביא אופי ויכולת בשביל לנצח את המשחק".

שחקני אשדוד חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני אשדוד חוגגים (רדאד ג'בארה)

בתוך כך, בצוות המקצועי ייאלצו להסתדר עם סגל דליל מאד מאחר ובמהלך השבוע התבשרה הקבוצה כי צמד הקשרים האחוריים תום מונד ורועי בקל ייעדרו מהמשחק שיוציא את הסיבוב השני לדרך, האחרון סובל מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי. בעוד, מונד חולה ולא יהיה כשיר.

תום מונד (איציק בלניצקי)תום מונד (איציק בלניצקי)

יחד עם זאת, מי שישובו להרכב הראשון הם הקפטן טום בן זקן שהחלים לחלוטין מהפציעה ממנה סבל בשבועות האחרונים, אדרי הצעיר ששב מהרחקה ישוב למרכז ההגנה וישתף פעולה עם הבלם הבולגרי ויקטור גנב, מהלך שיסיט את המגן השמאלי קרלו ברוצ'יץ' לעמדתו הטבעית על חשבונו של אביב סולומון. כמו כן, הקשר דן ביטון שהוצא מהסגל בעקבות מחלה בשבוע שעבר התאושש וייפתח ב-11 במקומו של אדילסון באהיה שהורחק בתקרית המכוערת בין מאמנו לחלוץ הפועל חיפה ראדו גינסארי.

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן, בן אל אדרי, ויקטור גנב, קרלו ברוצ'יץ', יובל יעקובוביץ', סידני דה פרייאטס, גדי קינדה, דן ביטון, מאוריסיו קרודיירו ובלסינג אלקה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */