יום חמישי, 28.03.2024 שעה 19:00
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

דראפיץ' וברדה ימשיכו בנתניה שלוש שנים נוספות

הבעלים אייל סגל הודיע: "המאמנים סיכמו על הארכת החוזה". דראפיץ': "אין טוב מזה". ברדה: "זכות גדולה להמשיך פה". ערן לוי: "אסיים כאן את הקריירה"

|
סגל עם דראפיץ' וברדה (נעם מורנו)
סגל עם דראפיץ' וברדה (נעם מורנו)

מכבי נתניה פתחה את העונה בצורה פשוט נהדרת. מי שהתחילה את העונה כעולה החדשה מדורגת אחרי עשרה מחזורים במקום החמישי, חמש נקודות מהפסגה. לפיכך אייל סגל לא היה יכול לחכות עוד והיום (חמישי) הודיע במסיבת העיתונאים של הקבוצה לקראת המשחק מול מכבי חיפה (שבת, 20:30) כי צוות המאמנים, סלובודאן דראפיץ’ ושי ברדה, ימשיכו במועדון לשלוש שנים נוספות מעבר לשנה הנוכחית. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי כאן באתר.

הבעלים אייל סגל אמר: “בתחילת העונה כשנשאלתי התחייבתי שהעונה מנתניה תעבוד על שני נושאים מרכזיים הראשון לחבר את הקבוצה לקהל ואת הקהל לקבוצה והשני זה שאנחנו נתייצב בליגת העל ונדע להסתכל באותו גובה לכל הקבוצות בליגה. להערכתי, בהיסטוריה של נתניה, השבוע האחרון הוא שבוע מכונן במועדון. כי מעבר לחלק המקצועי שבו המאמנים והשחקנים הראו בעשרה מחזורים שכל משחק אנחנו מגיעים עם התכנית שלנו וממשיכים לשחק לא משנה נגד מי באותה דרך, בשבוע האחרון המועדון הראה שהוא מסתכל באותו גובה בכל התחומים ואני שמח לבשר לאוהדים וגם לכם ששי וסלובו ימשיכו במועדון לפחות בשלוש השנים הבאות”.

"מאושרים להמשיך את התהליך המדהים הזה"

“בשבועות האחרונים אמרנו לכם, שכשכולנו רוצים שמשהו מסוים הוא קורה בסופו של תהליך. אותי לימדו בעסקים שהקטע של הדיו הוא הפחות חשוב כשמגיעים להסכמה. מי שמוליך את כל המהלכים האדמיניסטרטיביים זה ניב (גולדשטיין, המנכ”ל – מ.ר), ממש לא אני, למרות שזה מפתיע אנשים שאני לא מתערב. אתמול ניב ישב עם שניהם, וזה הספיק כדי לסכם את המהלך וברגע שסיכמנו בחרנו לעדכן אתכם ואת האוהדים כדי שלא ייצא בדרכים אחרות.

עתידו האישי: “אני במכבי נתניה מגיל 9, אני מעריך שזה הדבר האחרון שילווה אותי בשארית ימיי. אני פה ואני לא רואה שום סיבה לא להיות פה”

המטרות: “אני לא רוצה להיכנס לקלישאות, אבל האמת שפשוט נהנים לשחק משבת שבת אין מטרה חדשה חוץ מהתייצבות בליגת העל. מסתכלים לטווחים ארוכים למרות שלפעמים דברים קורים וצריך להתאים את עצמך אליהם. הליגה ארוכה מאו ואין סיבה להיכנס להצהרות אחרות”.

אייל סגל (נעם מורנו)אייל סגל (נעם מורנו)

“כל השחקנים בנתניה חתומים לטווח ארוך, היו רעשים לגבי שני שחקנים, אחד הוא כחלק ממסע משסוים לבוררות, אבל זה היה יותר ולא רלוונטי, והשני גם נפתר והכוונה שהסגל ימשיך בפרק הזמן הקרוב ולא רק בינואר, ולכן עשינו את כל המאמצים ואנחנו שם”.

אצטדיון מתמלא: “זה הופך אותי לאדם מאושר, כי אין דבר שמח יותר מאצטדיון מלא, זה נכון שיהיה מלא פעם שנייה, נקווה שגם לא בפעם האחרונה, נעשה הכל כדי שכמות הקהל תגדל ותתייצב וברור לי שאם דרך חיים ויתמלא בכל משחקי הבית זה רק מגדיל את החדוות יצירה גם שלי גם מקצועי וגם שחקנים.

החתמת עלי מוחמד: “כאוהד, שני דברים חשובים לי, ששחקנים יפרחו במועדון וכשירצו להתקדם יעשו זאת, כי כאוהד קשה לי לראות שחקן בקבוצה אחרת, לכן עשינו את המאמצים שלא יקרה ואכן זה לא קרה”.

עלי מוחמד (אחמד מוררה)עלי מוחמד (אחמד מוררה)

“נתניה נחשבה לאחד מחמשת המועדונים הגדולים בארץ, נכון שהיו שנים פחות טובות בעיקר מסיבות כלכליות, לדעתי תקציב לא אמור לקבוע אם מועדון גדול או קטן, הצלחנו עם ההתנהלות שלנו בשנה וחצי שאנחנו כאן, בכל המישורים, בזכות היכולת הניהולית של ניב והמקצועית של הצוות, להראות לכולם שאנחנו לא מועדון פחות רציני מכל האחרים ולכן כל  ההתנהלות הראתה שאנחנו באמת בקדמת הבמה ומטרתנו לתת שקט לצוות ולשחקנים כדי יוכלו להפגין את היכולת וכולנו נוכל ליהנות”.

דראפיץ’ אמר על הסיכום: “אין יותר שמחים מאיתנו, הגענו למועדון לפני שנה וחצי התחלנו תהליך ובאמת לא ידענו לקראת מה אנחנו הולכים, אבל ידענו שהניהול היה רציני, נתנו לנו את המושכות לעשות מה שאנחנו חושבים וחלמנו הרבה שנים לעשות בכדורגל הישראלי, בלי התערבות, יודעים מי מנהל מקצועית והיינו מאוד שמחים על הכיוון הזה. עם זה באה גם הצלחה. לא חשבנו שבעונה הראשונה עם מינוס תשע נקודות נעלה באותה עונה, השנה הזאת אחרי עשרה מחזורים כולם מפרגנים ואנחנו מאוד שמחים על זה, הרגשנו שנינו שזה מקום בשבילנו שאנחנו יכולים לעשות דברים חדשים וטובים, גם בנוער לקדם, אין ספק שיש פה תנאים טובים, מתקן אימונים, מגרש, אוהדים, פוטנציאל ענק וביחד עם סגל הרגשנו שאפשר. אתמול בלילה הכל הסתדר ואין שמח ממני, אני גר בנתניה, אוהד, הייתי שחקן פה, מה יותר טוב מזה”.

ברדה הוסיף: “התחושה היא מצוינת, מאוד מאושרים להמשיך את התהליך הזה, נתניה הוכיחו שאפשר גם אחרת וכן להניח את הדברים בצד ולתת לצוות לעשות את העבודה, יש לנו זכות גדולה להמשיך בתהליך הזה, היינו מפסידים אם לא היינו ממשיכים בתהליך הזה. כל המערכת יוצרת אווירה שכל אחד מתעסק במה שהוא צריך, זכות גדולה להמשיך פה, נקווה שנשמח את הקהל, יאללה נתניה.

סגל, דראפיץ' וברדה (נעם מורנו)סגל, דראפיץ' וברדה (נעם מורנו)

גם הקפטן ערן לוי דיבר על הסיכום של מאמניו: “זה הכי כיף בעולם, אני שמח וחושב שנתניה עשתה את הצעד הכי טוב שהיה פה בשנה וחצי. כיף גדול, לא הבנתי למה זו הפתעה, זה דבר שמגיע, מוכח, ככה זה אצלנו, מודדים לפי הצלחות. בעיניי הם לא זוג, הם אחד, הכי שמח ומפרגן להם כאילו זה אני”.

מה מיוחד בהם: “הסתדרתי כבר עם כמה מאמנים, היו לי כמה מאמנים כמו שלומי דורה, יוסי מזרחי, באמת שיש פה משהו שובר שוויון. מהו? גם אם הייתי יודע לא הייתי אומר. יש פה הרבה דברים שאני לומד, גם בגיל 32. זה כיף לראות את זה, בעיקר שמחה התלהבות, גם על טעויות מלמדים ולא צועקים, יש את הדרך לתת בראש שהיא הכי כואבת, אבל יש דרך והיא נכונה”.

המשך דרכו: “אני אסיים את הקריירה בנתניה, אני בטוח בזה, ואם לא יהיה לי חוזה לשנה הבאה אסיים גם את הכדורגל, אני צוחק כמובן, בטוח שיהיה בסדר”.

דראפיץ’: “המטרה להשאיר אותו לעוד שנה”.

ערן לוי וסלובודאן דראפיץ' (נעם מורנו)ערן לוי וסלובודאן דראפיץ' (נעם מורנו)

לקראת מכבי חיפה: “רוצים להמשיך בחלום”

דראפיץ’ התייחס גם למשחק בשבת נגד חיפה, שם תהיה זו בכורה של המנג’ר החדש, מוחמד אלאך: “קשה להתייחס, הוא חדש שם, לא יודע מה קורה שם, אני פחות מתייחס לקבוצות אחרות, יותר למשחק שלנו ומה אנחנו צריכים לשפר. השבועות של הפגרה לא באו לנו טוב, גם כשלא מתאמנים במגרש שלנו, מחפשים איפה להתאמן. מעניין לראות איך הקבוצה חוזרת מהפגרה. מסתכלים על חיפה בווידאו, מנסים לנתח, לא יודעים מה המנג'ר החדש הביא לקבוצה אבל אין ספק שכל הזמן מחכים שיתפוצץ שם משהו בכיוון חיובי ועלינו מחפשים מתי ניכשל, ככה שרוצים להמשיך בחלום גם נגד חיפה ולשחק יותר טוב מאשר מול הפועל חיפה, המטרה שלנו לשחק כל משחק טוב יותר".

איך ינצחו: "דרך אותה גישה, למועדונים גדולים יש שחקנים איכותיים שיכולים לבד לנצח משחק, פעולה אחת וגול, אנחנו יודעים שצריכים לסגור אותם יותר טוב ורוצים לשחק את הכדורגל שלנו ולהיות יותר טובים בהגנה, מה שהוכחנו נגד הפועל חיפה שאנחנו יכולים לעשות. מאמין שגם התוצאות יכולות להגיע נגד קבוצות גדולות אם נשחק כדורגל חיובי וטוב.

שחקני מכבי נתניה. ימשיכו לחגוג? (אחמד מוררה)שחקני מכבי נתניה. ימשיכו לחגוג? (אחמד מוררה)

מטרות: “אחרי עשרה מחזורים אנחנו נמצאים איפה שאנחנו רוצים להיות ורוצים להמשיך להיות שם, אני עדיין מסתכל על הקבוצה יש לנו שמונה שחקנים מליגה לאומית, להם זו  עונה ראשונה פה, רוצים להיות יציבים וטובים ולהמשיך באותה דרך. כל עוד אנחנו שם, המטרה היא להיות בצמרת. צריכים להיות צנועים, זו הדרך שלנו והדרך שמלמדים את השחקנים. אחר כך איפה נגיע רק אלוהים יודע”.

לוי הוסיף על היריבה: “גדלתי שם במכבי חיפה, זה מועדון גדול, לא משנה כמה פגעו בי, זה לא רלוונטי, היה לפני 16 שנה, להבדיל מאחרים אני כן סלחתי, הבלגתי והמשכתי הלאה, היו מועדונים שרצו לשמור את הערן לוי של פעם, אני המשכתי הלאה”.

כשירותו: “אני כשיר, פתחתי מבחינת בריאות ממש לא טוב את העונה, אבל זה חלק מהכדורגל. אני עובד על עצמי, כרגע כשיר במאה אחוז למאמן ולקבוצה, מה שיחליטו כמובן אקבל, אבל אני מוכן”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */