יום שישי, 19.04.2024 שעה 16:14
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6136-5730בני יהודה1
6019-5030עירוני ק"ש2
5428-4630עירוני טבריה3
5040-5830מכבי יפו4
4734-4630הפועל נוף הגליל5
4548-5530הפועל ניר רמה"ש6
4234-3830הפועל א.א. פאחם7
4241-3430מכבי הרצליה8
 פלייאוף תחתון 
4140-4130הפועל עכו1
3739-3130מ.ס כפר קאסם2
3539-2730הפועל ראשל"צ3
3435-3630הפועל ר"ג4
3453-3830סקציה נס ציונה5
3140-2830הפועל כפ"ס6
2453-3330הפועל עפולה7
1666-2730איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • בני יהודה
  • 1 - 0
  • הפועל נוף הגליל
  • עירוני ק"ש
  • 0 - 1
  • הפועל א.א. פאחם
  • עירוני טבריה
  • 0 - 0
  • הפועל ניר רמה"ש
  • מכבי יפו
  • 0 - 0
  • מכבי הרצליה
  • הפועל עכו
  • 0 - 0
  • סקציה נס ציונה
  • מ.ס כפר קאסם
  • 0 - 0
  • הפועל עפולה
  • הפועל ראשל"צ
  • 0 - 0
  • הפועל כפ"ס
  • הפועל ר"ג
  • 0 - 1
  • איחוד בני שפרעם

רק 1:1 להפועל פ"ת בבית, נצרת שמטה נק' יקרות

לאומית, מח' 10: צרויה כבש, ארמלי נתן לת"א/רמלה נקודה. הירוקים נכנעו 2:1 לרמת השרון, הקהל הירוק התפרע בסיום. קטמון ור"ג חגגו עם שלישיות

|
שחקני פ
שחקני פ"ת מאוכזבים (איתי כהן)

המחזור העשירי בליגה הלאומית נמשך הערב (שישי) עם ארבעה משחקים כאשר במוקד הפועל פתח תקווה המשיכה לאכזב כשנפרדה ב-1:1 עם בית”ר ת”א/רמלה, בצל המחאה של הקהל הכחול נגד הבעלים דורון גלנט. בצמרת, מכבי אחי נצרת נכנעה 2:1 להפועל רמת השרון ובעקבות כך לא ניצלה את ההפסד של הפועל כפר סבא כדי להיצמד אליה בפסגה. הפועל קטמון המשיכה בכושר הנהדר שלה עם 0:3 על הפועל חדרה, בעוד הפועל רמת גן ניצחה בתוצאה דומה את מכבי הרצליה בקרב התחתית.

הפועל פתח תקווה – בית”ר ת”א/רמלה 1:1

הקבוצה בכחול – שחור חיפשה קצת שקט אחרי הפיטורים של אורן קריספין ורצתה להשיג ניצחון ראשון מזה שישה משחקים, אך שוב אכזבה את אוהדיה וסיימה את 90 הדקות עם נקודה אחת בלבד. מהעבר השני, האורחת של זיו אריה נעצרה לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, אבל התקרבה למרחק של שלוש נקודות מהמקום השני. גל צרויה היה זה ששבר את הקרח במושבה בדקה ה-56, אך המחליף סוהיל ארמלי קבע את תוצאת המשחק (80).

רפי כהן: “מקווה שבעתיד האוהדים יהיו יחד עם המועדון ונצא קדימה”

מאמנה הזמני של הפועל פתח תקווה, רפי כהן, אמר בסיום: ״מחצית ראשונה לא שיחקנו טוב, בית״ר ת״א היו יותר טובים מאיתנו. לא קל לבוא לקבוצה שמפטרת מאמן, עם כל הבעיות שמסביב. אני מקווה שיגיע מאמן חדש ומפה הקבוצה תצא קדימה לדרך חדשה.״

רפי כהן (איתי כהן)רפי כהן (איתי כהן)

מחאת האוהדים: ״למועדון הזה יש המון אוהדים, אני לא יודע אם להרבה קבוצות בארץ יש כמות אוהדים כזאת שמגיעים, שאכפת להם מהמועדון ורוצים את הצלחתה. מעבר לדברים המקצועיים אנחנו רוצים את האוהדים איתנו זה ברור לכולם, אני כשחקן העדפתי לשחק מול קהל ומול אוהדים שתומכים גם אם זה בימים לא טובים. אני מקווה שבעתיד הם יהיו ביחד עם המועדון ונצא קדימה”.

זיו אריה (איתי כהן)זיו אריה (איתי כהן)

זיו אריה, התייחס לתיקו: “פחות מתעסק בציפיות, ידעתי שאני מגיע למועדון מסודר, ואיזו עבודה טובה עשו פה לפני אז באתי להמשיך את הדרך. נמשיך לשחק כדורגל אטרקטיבי, לתת במה לשחקנים צעירים שבאים עם גישה טובה ועובדים קשה. אנחנו רוצים לשחק כל משחק יותר טוב מהקודם ומשם לנצח כמה שיותר, לאן שהדברים ייקחו אותנו נזרום”.

אוהדי הפועל פ"ת (איתי כהן)אוהדי הפועל פ"ת (איתי כהן)

דקה 56, פ”ת עלתה ל-0:1: המארחת הענישה את השחקנים של זיו אריה שלא ניצלו את המחצית הראשונה כדי לכבוש. גל צרויה חיכה בתוך הרחבה ולאחר שההגנה הלבנה לא הצליחה להרחיק את הכדור, הקפטן מצא את הפינה הימנית בבעיטה נהדרת ברגל שמאל. 

צרויה וגג עם הקהל (איתי כהן)צרויה וגג עם הקהל (איתי כהן)

דקה 79, ת”א/רמלה איזנה ל-1:1: דור ג’אן מצא את המחליף סוהיל ארמלי בכדור עומק גדול, אותו האחרון ביטא לשער משווה, בעזרת בעיטה שטוחה לפינה הימנית של רובי לבקוביץ’.

הפועל רמת השרון – מכבי אחי נצרת 1:2

חניכיו של חיים שאבו גברו בביתם על הקבוצה מהמקום השני בטבלה עם ניצחון שני ברצף, שהעלה אותם למקום השישי עם 16 נקודות במאזנם. הקבוצה של אדהם האדיה מנגד, לא ניצלה את המומנטום מה-1:4 על הפועל מרמורק במחזור שעבר ולא ניצלה את ההזדמנות להתקרב למרחק נקודה מהמוליכה כפ”ס, לאחר שזו הפסידה להפועל תל אביב (שצמצמה את הפער מנצרת לנקודה). המשחק התחיל בתורה טובה עבור הירוקים שעלו ליתרון מרגלי ספואן חילו (15), אך אחרי שער משווה של קאיס גאנם (20), השלים אור זוזוט מהפך דרמטי (89). בתום המשחק התפרע הקהל הירוק שהתקשה לקבל את ההפסד של שחקניו, כשחלק מהאוהדים אפילו פרצו לכר הדשא, בזמן שהשחקנים וחלק מחברי ההנהלה ניסו להרגיע את הרוחות.

דקה 15, אחי נצרת עלתה ל-0:1: ההגנה המקומית הרחיקה כדור בצורה רשלנית וספואן חילו היה במקום הנכון כדי לנצל זאת, כששלח בעיטה אדירה מכ-20 מטר לחיבורים. שער גדול לשחקן הצעיר.

דקה 20, רמה”ש איזנה ל-1:1: טעות קשה של אחמד שעבאן הציבה את קאיס גאנם לבדו מול גד עמוס. החלוץ לא התרגש, חלף בקלות על פני השוער האורח וגלגל פנימה את השוויון מול הרשת החשופה.

דקה 89, רמה”ש עלתה ל-1:2: בניגוד למהלך המשחק המארחת יצאה להתקפה מתפרצת שהפכה לקטלנית, לאחר שאור זוזוט נותר לבדו ברחבה ומצא את הפינה הרחוקה בבעיטה שטוחה ומדויקת ברגלו הימנית.

הפועל חדרה – הפועל קטמון 3:0

הקבוצה של ליאור זאדה המשיכה להציג יכולת טובה ורשמה ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים ו-7 נקודות מתוך 9 אפשריות. בעקבות הניצחון עלתה הקבוצה מהבירה למקום החמישי בטבלה על חשבון הפועל ראשון לציון (משחק חסר). בצד השני, העולה החדשה חזרה לקרקע אחרי ה-2:4 במחזור הקודם על אותה ראשל”צ נחלה הפסד ראשון מזה חמישה מחזורים. אבירם ברוכיאן פתח את החגיגה של האורחת בדקה ה-2, כאשר ז’וליו סזאר השלים עם צמד גדול (2 ו-45).

דקה 2, קטמון עלתה ל-0:1: מיקו ממן פרץ באגף הימני והרים את הכדור למרכז הרחבה שם חיכה אבירם ברוכיאן. הקשר הוותיק התרומם נפלא ונגח פנימה לפינה השמאלית, נגד כיוון התנועה של השוער.

דקה 21, קטמון עלתה ל-0:2: ז’וליו סזאר הכפיל את היתרון הכחול בעזרת מבצע אישי בסיומו חדר לרחבה ושלח בעיטה שנעצרה רק ברשת הגבוהה של המקומיים.

דקה 45, קטמון עלתה ל-0:3: החגיגה הירושלמית נמשכה עם עוד שער גדול של סזאר. הברזילאי קיבל הכנה נאה מג’ורג’ אקפביו והניף את רגל ימין פעם נוספת, כדי לשלוח בעיטה מחוץ לרחבה היישר אל החיבורים של עמרי אלון חסר האונים.

הפועל רמת גן – מכבי הרצליה 0:3

האורדונים עלו, לפחות זמנית, מעל הקו האדום אחרי השיגו ניצחון ראשון מזה 7 משחקי ליגה ושני בכלל עד כה העונה. לעומתם, החבורה של משה סיני המשיכה את העונה הנוראית שלה ונותרה עם ניצחון בודד מפתיחת העונה, מה שהותיר אותה במקום האחרון, עם 5 נקודות בלבד. שרון זיסו (17), לירן רוטמן (34) ורותם שמול (70), הכריעו את המשחק עבור פטריסיו אסייג.

דקה 17, ר”ג עלתה ל-0:1: כדור חופשי עלה לרחבה ולאחר שתי נגיחות וניסיון שפגע במשקוף, שרון זיסו שעמד על קו השער דחק פנימה בקלות.

דקה 34, ר”ג עלתה ל-0:2: האורדונים הכפילו את היתרון לאחר שלירן רוטמן קיבל כדור על סף רחבת ה-16, הטעה את המגן שלו ושלח בעיטה שטוחה ומדויקת אל הפינה השמאלית של שער האורחת.

דקה, 70 ר”ג עלתה ל-0:3: רותם שמול עשה את תנועת העומק לתוך הרחבה והקדים את ההגנה הצהובה לכדור רוחב שהגיע מהאגף השמאלי, לפני שהמשיך בנגיעה לפינה הרחוקה. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */