יום חמישי, 28.03.2024 שעה 13:35
ליגת העל לנוער 23-24
559-4121מכבי פ"ת1
3826-5221מכבי חיפה2
3827-3721הפועל ת"א3
3717-2821בני סכנין4
3121-3321מכבי ת"א5
3122-2921מכבי נתניה6
3130-2821בני יהודה7
2831-1721הפועל חיפה8
2846-2821הפועל רעננה9
2728-3021מ.ס. אשדוד10
2432-3021הפועל ראשל"צ11
2130-2421הפועל כפ"ס12
2134-1921הפועל רמה"ש13
2034-2021הפועל חדרה14
1830-1721עירוני ק"ש15
1835-1921הפועל ב"ש16
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • שבת, 30/03, 11:30
  • מכבי פ"ת
  • בני סכנין
  • שבת, 30/03, 11:30
  • מכבי חיפה
  • בני יהודה
  • שבת, 30/03, 12:00
  • הפועל רמה"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 12:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ראשל"צ
  • שבת, 30/03, 12:10
  • הפועל רעננה
  • מ.ס. אשדוד
  • שבת, 30/03, 12:15
  • הפועל כפ"ס
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 30/03, 12:20
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 30/03, 12:45
  • מכבי נתניה

תל אביב צהובה: מכבי ניצחה 1:3 את הפועל

הצהובים ניצחו בדרבי הנוער. אלטמן כבש בפנדל (2), נאג'ר הכפיל (22), פרץ חתם (90). טרידובסקי רק צימק (32). 3:5 למכבי פ"ת בדרבי ורעננה הופתעה

|
שחקני מכבי תל אביב חוגגים (נעם מורנו)
שחקני מכבי תל אביב חוגגים (נעם מורנו)

המחזור השישי של ליגת העל לנוער יצא לדרך הבוקר (שבת), כשמכבי תל אביב ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב בדרבי עירוני חם באצטדיון רמלה. מכבי פתח תקווה גברה 3:5 על הפועל פתח תקווה בדרבי משוגע של המלאבס. בני סכנין הפתיעה את מכבי חיפה. מ.ס אשדוד גברה 0:3 על הפועל רעננה שרשמה הפסד ראשון העונה. הפועל באר שבע השיגה ניצחון שני ברציפות מול בני יהודה, מכבי נתניה עם ניצחון שלישי ברציפות ובית”ר ירושלים עדיין לא ניצחון בליגה.

המחצית הראשונה נפתח בשער מהיר לאחר שהקוון ראה נגיעת יד של רז שלמה ברחבה, השופט אלעד בן דור שרק לפנדל ותומר אלטמן קבע יתרון מהיר. הצהובים המשיכו לשלוט ובדקה ה-22 פאדי נג’אר דחק מקרוב בנגיחה אחרי כדור קרן. האדומים לא ויתרו ולפני הירידה למחצית בני טרידובסקי כבש וצימק את התוצאה.

צרפתי: "שמח על הניצחון"

במחצית השנייה הצהובים כמעט עלו ליתרון אחרי בעיטה חזקה של תומאס פרינס מאזור ה-16. האדומים לקחו את השליטה במשחק, אך לפני זה מספר אוהדים של האדומים נכנסו לובשים בשחור וקראו קריאות גזעניות ובהמשך גם צעקו “נאצים” לעבר השחקנים הצהובים. אחרי האירוע המכוער, טרידובסקי קיבל שתי הזדמניות להשוות את התוצאה, אך בעט לא מדויק. בדקה ה-90+4 נתנאל פרץ שנכנס כמחליף חתם את התוצאה לאחר שכבש בהתקפה מתפרצת.

פרץ: "מוכן להמשיך בהפועל, אבל אבין אם מאמן אחר יגיע ולא ירצה שאהיה עוזרו"

“זה משחק מיוחד, אין מה לעשות”, אמר עומר פרץ לאחר המשחק. “עצם זה שאין דרבי בוגרים השנה אז כל הזרקורים על הדרבי נוער. באנו, שיחקנו טוב ובסופו של דבר זה לא הספיק, אבל אני מעודד מהתצוגה שלנו. היומיים האחרונים? מתחילת השנה הייתי עוזר המאמן בבוגרים ומאמן הנוער במקביל שזאת עבודה לא קלה. לפני יומיים פיטרו את מוטי איוניר והודיעו לי שאני מאמן הבוגרים, ככה שלא יכולתי לתכנן מהלכים שאפשר לעשות, זה נחת עלי בהפתעה ועכשיו אחזור הביתה לשים את הראש בכרית כי אני מותש. יש מקום לצעירים של הנוער לשחק בבוגרים וזה יגיע בקרוב”.

עומר פרץ (נעם מורנו)עומר פרץ (נעם מורנו)

“עדיין לא הודיעו לי מה יהיה בהמשך, יש מחר אימון לקראת המשחק ביום חמישי ואני מבחינתי מוכן להמשיך”, הוסיף פרץ. “יש לנו משחק עונה והפנים לשם. אני אעשה מה שיגידו לי, מבחן התוצאה הוא זה שיקבע ואני מאמן הפועל כרגע ואעביר את האימונים. במידה ויבוא מאמן ויוחלט שאני רק מאמן של הנוער זה בסדר גמור מבחינתי, לעשות את שני הדברים זאת עבודה לא פשוטה. ברגע שיבוא מאמן שלא ירצה שאני אהיה העוזר שלו זה בסדר גמור ויכול להיות אגב שיבוא מאמן אחר ואני אגיד שאני רוצה להיות רק מאמן הנוער לא בגלל המאמן המסוים פשוט כי זאת עבודה מאוד קשה והקונספט הזה אולי לא יתאים לי”.

מחצית ראשונה

השופט אלעד בן דור הוציא את המשחק לדרך לעיני 150 צופים. בין היושבים ביציע ניתן למצוא את אנשי מכבי ת”א דני פויאטוס, חואן טוריחו והמנכ”ל בן מנספורד. בצד האדום מנכ”ל הקבוצה רובי רגב צופה במשחק. גם פיני בלילי, ניר לוין, זאב גרינברג ואיציק ניסנוב הגיעו כדי לראות את הדרבי בנוער.

דקה 2, מכבי ת”א עלתה ל-0:1: נגיעת יד של רז שלמה על סף הרחבה, הובילה לפנדל שנוי במחלוקת, אלטמן לקח אחריות ושלח את הכדור לרשת.

תומר אלטמן כובש פנדל (נעם מורנו)תומר אלטמן כובש פנדל (נעם מורנו)

דקה 20: האדומים עם מצב מצוין. כדור ארוך הגיע לטרידובסקי שעצר על החזה ודהר אל עבר השער, אך דניאל פרץ יצא בזמן ולקח את הכדור.

דקה 21: הצהובים כמעט הכפילו את היתרון. כדור של אלטמן הגיע לאדיר חרדון שבעט מקרוב, אך מצא את יובל שדה במקום.

דקה 22, מכבי ת”א עלתה ל-0:2: כדור קרן הגיע לראשו של עמית גלזר שמסר בנגיחה לנג’אר שדחק בנגיחה לרשת.

פאדי נג'אר חוגג (נעם מורנו)פאדי נג'אר חוגג (נעם מורנו)

דקה 32, הפועל ת”א מצמקת ל-2:1: כדור ענקי של עמית מלכה הגיע לטרידובסקי שמתוך הרחבה גלגל את הכדור לרשת.

בני טרידובסקי חוגג (נעם מורנו)בני טרידובסקי חוגג (נעם מורנו)

מחצית שנייה

דקה 50: הצהובים פתחו טוב את החצי השני. פרינס קיבל כדור הסתובב על השחקן שלו ובעט חזק מ-20, יובל שדה היה במקום ועצר.

בני טרידובסקי (נעם מורנו)בני טרידובסקי (נעם מורנו)

דקה 55: אירוע רע נרשם ביציעים שכ-50 אוהדים אדומים הגיעו בלבוש שחור וקראו קריאות גזעניות לעבר השחקנים הצהובים.

אוהדי הפועל ת"א (נעם מורנו)אוהדי הפועל ת"א (נעם מורנו)

דקה 65: מצב אדיר לאדומים. הרחקה לא טובה, הגיעה אל אופק עובדיה שהניף את הרגל מאזור ה-16 ושלח כדור חזק שנעצר רק במשקוף.

דקה 71: האדומים התקרבו לשוויון. שוב הזדמנות טובה לטרידובסקי, הפעם הוא קיבל כדור באזור ה-16 וניסה את מזלו, אך הבעיטה הלכה החוצה.

בני טרידובסקי (נעם מורנו)בני טרידובסקי (נעם מורנו)

דקה 89: הצהובים כמעט כבשו שער נוסף, פרינס השאיר כדור נהדר לאלטמן שמאזור ה-16 בעט חלש מידי ושדה עצר בקלות.

דקה 90+4, מכבי ת”א עלתה ל-1:3: נתנאל פרץ דהר כל הדהר אל השער, נכנס לרחבה, עבר את המגן ושלח פצצה לרשת.

שחקני מכבי ת"א חוגגים (נעם מורנו)שחקני מכבי ת"א חוגגים (נעם מורנו)

מכבי תל אביב: דניאל פרץ, רן ואתורי, עמית גלזר, פאדי נג’אר, תומר מכלוף, עדן קארצב, מופלח שלאעטה (עומר ברמי, 46), תומר אלטמן, אדיר חרדון (אילון אלמוג, 54), תומאס פרינס ואייל חן (נתנאל פרץ, 68).

הפועל תל אביב: יובל שדה, מאור עמית, עובדיה אופק, דניאל קווידקי, עלי אל עברה, שי לי אייזן (איתי קדם, 71), טל לוי (יהונתן לוי, 52), רז לשמה, אופק בלס, עמית מלכה ובני טרידובסקי.

מכבי פתח תקווה – הפועל פתח תקווה 3:5

מכבי פתח תקווה רשמה ניצחון גדול וחשוב על היריבה העירונית ונצמדה להפועל רעננה בפסגה. תאי בריבו הוביל את השחקנים של אורי אוזן עם שלושער נהדר. המשחק נפתח בסערה, כאשר אמית ליבגוט ניצל טעות קשה בהגנת היריבה, לקח את הכדור והקפיץ נהדר מעל השוער וקבע יתרון מהיר. הקצב המהיר נמשך ובדקה ה-27 הקבוצה של אלון מאיה חזרה עם שער נהדר של בויסי אוליבר, שקבע שוויון בירידה למחצית.

המחצית השנייה נפתח בשער מהיר, בדקה ה-49 בריבו כבש את הראשון שלו והחל בחגיגה, אחרי 4 דקות בלבד, בריבו שוב כיכב וכבש את השני בדרך ל-1:3 ושלוש דקות בלבד לאחר מכן האחרון נגח את השלישי שלו לרשת. הקבוצה של מאיה לא ויתרה ובדקה ה-60 הצליחה לצמק ל-4:2 אחרי שער של משה דבורה, אלא שדקה אחרי הקבוצה של אורי אוזן שוב מצא את הרשת, כשאיילי חן כבש את החמישי של הקבוצה.

שחקני מכבי פ"ת חוגגים (משה חרמון)שחקני מכבי פ"ת חוגגים (משה חרמון)

הקצב המשוגע נמשך ובדקה ה-66 דן כדורי ראה את הכרטיס האדום אחרי שבעט בשחקן היריבה. הפועל לא ויתרה ובדקה ה-86 השיגה שער מצמק נוסף מרגליו של משה אבאיינך אשגרי. בדקה ה-90 אור שטיין נכנס חזק ב-בריבו וראה כרטיס אדום לפני שריקת הסיום.

אוזן: “הבדלי הרמות היו ברורים, בריבו שחקן בוגרים לכל דבר”

אורי אוזן מאמן מכבי פ״ת לאחר הניצחון: “הבדלי הרמות בין הקבוצות היו ברורים, אבל לילדים האלה זאת הפעם הראשונה שהם משחקים באווירה כזאת אז היה את ההתרגשות בהתחלה, אבל ראו שבמחצית השנייה השתחררנו מבחינה התקפית. אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה ואני גאה בילדים אבל מצד שני קיבלנו שלושה שערים באמת של גנון, אבל זה נוער ואנחנו כל הזמן עובדים, נצמצם את הטעויות ונמשיך לעבוד על הדברים הטובים. אני שמח שהמשחק הזה לא התדרדר למקומות פחות טובים למרות שני האדומים, הייתה אווירה טובה והלוואי שבעוד משחקי נוער יהיה מלא ביציעים”.

אוזן: התקפית אנחנו הטובים בליגה

התצוגות של בריבו ואיילי חן: “היו גולים יפים מאוד. אני לא רוצה לדבר על שחקנים ספציפיים, אני יכול להגיד שהשחקנים ממשיכים להתקדם, יש לנו שחקנים טובים. תאי הוא שחקן בוגרים לכל דבר ושנה שעברה הבקיע גול למשחק. היה ברור שהשערים יתחברו, נמשיך לעבוד איתו כדי לשפר אותו כדי שידברו על הילדים גם בבוגרים”.

אורי אוזן (משה חרמון)אורי אוזן (משה חרמון)

“לא עלינו לחצי השני”, פתח אלון מאיה מאמן הפועל פ”ת את דבריו לאחר ההפסד והוסיף: “עשינו יותר מדי טעויות בחלק האחורי ומכבי קבוצה טובה ובחלק הקדמי יש לה המון כישרון וקיבלנו שלושה שערים ב-10 דקות. ניסינו לחזור, צימקנו ל2:4 אבל אחרי דקה קיבלנו מתפרצת. מכבי היא לא הקבוצה שאנחנו נלחמים איתם על הישארות בליגה, כל משחק מול קבוצת צמרת בשבילנו זה בונוס. חבל עבור הקהל שהגיע אבל זה הכדורגל, אנחנו מסתכלים קדימה כבר למשחק הבא”.

אלון מאיה (משה חרמון)אלון מאיה (משה חרמון)

מחצית ראשונה

ניב שטיין הוציא את הדרבי של מלאבס לדרך לעיני עשרות אוהדים.

אוהדי הפועל פתח תקווה (משה חרמון)אוהדי הפועל פתח תקווה (משה חרמון)
אבי לוזון (משה חרמון)אבי לוזון (משה חרמון)

דקה 2, מכבי פ”ת עלתה ל-0:1: איזה פתיחה למשחק, ליבגוט ניצל טעות תקשורת קשה בין הבלם טל קדרון לשוער רפאל ואקנין, הקשית את הכדור מעל השוער וקבע יתרון מהיר.

שחקני מכבי פ"ת חוגגים (משה חרמון)שחקני מכבי פ"ת חוגגים (משה חרמון)

דקה 27, הפועל פ”ת השוותה ל-1:1: השתלטות יפה של אוליבר שעם המון כוח עבר את הגנת מכבי והכניע את רועי מעוז.

שחקני הפועל פ"ת חוגגים (משה חרמון)שחקני הפועל פ"ת חוגגים (משה חרמון)

דקה 33: מכבי כמעט חזרה להוביל. איליי הכניס כדור עומק לתומר בנבנישתי שבעט למרכז השער, אבל ואקנין היה במקום.

מחצית שנייה

דקה 49, מכבי פ”ת עלתה ל-1:2: מהלך קבוצתי נהדר של מכבי, כדורי חטף כדור באגף שמאל ובמקום לבעוט לשער החליט לפרגן לבריבו, שגלגל את הכדור אל הרשת הפנויה.

שחקני מכבי פ"ת חוגגים (משה חרמון)שחקני מכבי פ"ת חוגגים (משה חרמון)

דקה 53, מכבי פ”ת עלתה ל-1:3: חן הוציא את מכבי להתקפה מתפרצת על אגף ימין, מסר כדור ארוך לצד השני לבריבו, שהשתלט על הכדור ובעט מפינת הרחבה לרשת.

דקה 56, מכבי פ”ת עלתה ל-1:4: שלושער לבריבו. הפעם זהו כדורי שהגביה כדור מאגף שמאל ובריבו בין שני הבלמים נגח את הכדור לרשת.

תאי בראבו חוגג (משה חרמון)תאי בראבו חוגג (משה חרמון)

דקה 60, הפועל פ”ת מצמקת ל-2:4: הקבוצה של מאיה שוב חזרה, הפועל לא ויתרה וראתה את משה דבורה מצמקת מקרוב.

דקה 61, מכבי פ”ת עלתה ל-2:5: דקה לאחר שהפועל כבשה הגיעה תורו של חן שכבש מהפינה השמאלית של השוער ואקנין שהוציא את הכדור בפעם החמישית מהרשת.

איילי חן חוגג (משה חרמון)איילי חן חוגג (משה חרמון)

דקה 66, מכבי פ”ת נשארה ב-10 שחקנים: השופט טען שדבורה בעט בשחקן היריבה ושלף לו אדום ישיר.

דן כדורי מקבל כרטיס אדום (משה חרמון)דן כדורי מקבל כרטיס אדום (משה חרמון)

דקה 86, הפועל פ”ת צימקה ל-5:3: אשגרי חטף את הכדור להגנת מכבי נשאר לבד מול השוער וגלגל את הכדור לפינה הימנית.

דקה 90, הפועל פ”ת נשארה ב-10 שחקנים: אחרי התלהמות וחילופי דחיפות במגרש שטיין ראה את הכרטיס האדום.

מכבי פ״ת: רועי מעוז, בן דייויד, גיא קאופמן, עמרי לוזון, דן כדורי, מוחמד סרסור, שיר צברי, תומר בנבנישתי, אמית ליבגוט, איליי חן ותאי בריבו.

הפועל פ״ת: רפאל ואקנין, עמרי גאנדלמן, טל קדרון, יצחק יתאח, עומר מזרחי, מתן גושה, יקיר נתן, טל זוארס, מיכאל כהן, איתי לוי ובויסי אוליבר.

בני סכנין - מכבי חיפה 2:3

בני סכנין הגיעה למשחק הזה לאחר התבוסה במחזור הקודם למכבי תל אביב והראתה שהיא הפיקה לקחים עם ניצחון גדול מול מכבי חיפה. זה התחיל נהדר עבור המארחת שכבר בדקה החמישית אוסמה חלאיילה העלה אותה ליתרון. המזל לא היה עם סכנין כשבדקה ה-17 כבשה שער עצמי מרגליו של סלאח נג'אר. אך רגע לפני הירידה למחצית היה זה שוב חלאיילה שהחזיר את המארחים למשחק. רבע שעה מפתיחת המחצית השנייה המשיך החלוץ הלוהט להשפיל את הגנת הירוקים ועם שלושער נהדר קבע 1:3. מכבי חיפה עוד ניסתה לחזור עם פנדל מדויק של ים כהן עשר דקות לסוף, אך זה לא הספיק לה וסכנין עם ניצחון גדול, מכבי חיפה ממשיכה בעונה החלשה שלה.

מ.ס אשדוד - הפועל רעננה 0:3

מוליכת הטבלה, שעדיין מושלמת מתחילת העונה, התארחה אצל אשדוד שרוצה להיצמד לחלק העליון של הטבלה. שתי הקבוצות לא הגיעו למחצית הראשונה שנגמרה ב-0:0. אך במחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. 3 דקות מפתיחת המחצית השנייה העלה גל אביב את אשדוד ליתרון, כששתי דקות לאחר מכן טל שטרית הכפיל את התוצאה. המארחת לא הורידה את הרגל מהגז ותוך 5 דקות אבי אבוטבול כבש את השלישי של קבוצתו וקבע הפסד בכורה לרעננה העונה.

הפועל ב"ש - בני יהודה 0:1

לאחר הניצחון החשוב בשבוע שעבר מול בית"ר ירושלים. הפועל באר שבע אירחה את בני יהודה. גם הפעם הדברים לא הלכו לה בקלות ורק בדקה ה-49 עילאיי טרוסט העלה את האורחים ליתרון שהספיק להם עד הסיום. ב"ש עם ניצחון שני ברציפות. 

מכבי נתניה - עירוני ק"ש 1:2

מכבי נתניה שנמצאת בעונה נפלאה, אירחה את ק"ש שהגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים. לאחר מחצית ראשונה חלשה, הקבוצות התחילו להתעורר במחצית השנייה. הייתה זו נתניה שעשתה זאת קודם עם שער של אביאל אסרס שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה. אך עשר דקות לאחר מכן היה זה איציק דנן שהחזיר את האורחת למשחק. המארחת הראתה אופי כשבדקה ה-81 יונס מלדה קבע 1:2 לטובת מכבי נתניה שממשיכה בעונה הנהדרת שלה עם שלושה ניצחונות רצופים.

בית"ר ירושלים - הפועל רהמ"ש 1:1

אחרי ששבה לליגה הבכירה, הקבוצה מהבירה לא התחילה את העונה ברגל ימין ופתחה עם 2 נקודות בלבד מחמשת המחזורים הראשונים. בסיום 45 הדקות הראשונות שתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה ב-0:0. בדקה ה-70, עוז סיטון העלה את ירושלמים ליתרון. כאשר כבר היה נדמה שבית"ר תשיג ניצחון בכורה בליגה, הגיע עמית מגוז, השווה בדקה ה-90 וסידר חלוקת נקודות בסיום.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספות כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */