יום חמישי, 28.03.2024 שעה 23:17

מתקרב לשיא: זהבי כבש, 1:2 לגוואנגז'ו ר.פ

הכוכב הישראלי העלה את מאזנו ל-26 שערי ליגה וצריך לכבוש שלושה בשני משחקים כדי לשבור את השיא בליגה הסינית. אברגרנד זכתה באליפות שביעית ברציפות

|
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג

המחזור ה-28 בליגה הסינית הבכירה המשיך היום (ראשון) כאשר גוואנגז’ו ר.פ וערן זהבי ניצחו 1:2 מפתיע את שנגחאי סיפג בחוץ. הישראלי כבש את השער השני של קבוצתו והעלה את מאזנו ל-26 שערי ליגה העונה, כאשר הוא רחוק שלושה שערים בלבד משבירת שיא הכיבושים לעונה בסין. בנוסף, הניצחון העניק ליריבה העירונית גוואנגז’ו אברגרנד את האליפות השביעית ברציפות.

מעבר לכך, הניצחון של האורחים נתן תקווה נוספת להשגת המקום השלישי שמבטיח השתתפות במוקדמות גביע ה-AFC האסייתי, המקביל לליגה האירופית. המשחק החל עם שליטה מפתיעה של שחקניו של דראגן סטויקוביץ’ שגם עלו ליתרון כבר בדקה החמישית לאחר נגיחה של ז’יאנג ז’י יונג. בדקה ה-24 האלק החמיץ פנדל עבור המארחת, ובדקה ה-48 זהבי העניש. הישראלי התקדם עם הכדור וממרחק של 20 מטרים ירה כדור שטוח וחד לפינה הקרובה שהעלה את קבוצתו ליתרון של שני שערים. האלק עוד צמצם בדקה ה-60 עם בעיטה משלו אך לא מעבר לכך.

זהבי כבש: 1:2 לגוואנגז'ו על שנגחאי

מחצית ראשונה

דקה 5, 1:0 לגוואנגז’ו ר.פ: כדור קרן נפלא של לואי לין מצא את זיאנג ז’י יונג שנגח בצורה מעולה לקורה הרחוקה והכניע את שוער המארחת.

דקה 11: ז’יאהו ז’י קיבל כדור על קצה הרחבה וניסה לבעוט לפינה הקרובה אך השוער של שנגחאי, יאן ג’ון לינג הדף את הבעיטה לקרן.

דקה 18: כמעט השוויון. אוסקר קיבל כדור נפלא ברחבה הסתובב על בלם האורחת ומול השוער צ’נג יו ליי, בעט לא מספיק טוב והכדור נהדף והורחק.

דקה 24: שנגחאי סיפג עם החמצת פנדל. האלק קיבל כדור נפלא לרחבה, ניסה לעבור את השוער והוכשל. השופט שרק לפנדל שאותו בעט גם הברזילאי, אך יו ליי הנפלא הדף את הבעיטה והשאיר את היתרון אצל האורחת.

דקה 41: כמעט שער לזהבי. ז’יאנג ז’י פנג הרים כדור מעולה שחלף על פני השחקנים ברחבה, הגיע עד לערן זהבי שעצר את הכדור ובעט בעיטה טובה שהלכה מעט מעל השער.

דקה 45: וו ליי הגיע למצב נפלא כשנותר לבדו מול השוער האורח, אך הבעיטה שלו הייתה חלשה ונהדפה. האלק ניסה להמשיך בפעם השנייה אך ללא הצלחה וההזדמנות הכי טובה של המארחת גם לא תורגמה לשער.

מחצית שנייה

דקה 48, 2:0 לגוואנגז’ו ר.פ: הפעם אף אחד לא הצליח לעצור אותו. זהבי קיבל כדור עומק מצויין, וליהטט עם הכדור עד למרחק של 20 מטרים כאשר שיחרר בעיטה אדירה לפינה הקרובה וכבש את השער ה-26 שלו העונה בליגה.

דקה 60, שנגחאי סיפג מצמצמת ל-2:1: לאחר החמצת הפנדל האלק היה חייב לכבוש ובסופו של דבר זה הגיע. הברזילאי קיבל כדור והניף בעיטה אדירה עם רגל שמאל מ-18 מטרים, לשוער האורחת לא היה סיכוי לעצור.

דקה 67: כמעט צמד לזהבי. רנאטיניו כידרר בצורה אדירה על הקו כאשר חלף על פני ריקארדו קראבליו ומסר כדור מדויק לישראלי שבעט בצורה טובה אך שוער המארחת הצליח להציל ולהשאיר את התוצאה על כנה.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */