יום שישי, 19.04.2024 שעה 10:38
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בני יהודה תעלה בהרכב התקפי, עזוז ישוב ל-11

אבוקסיס יפתח עם כהן, צ'יבוטה, ולאסקיס ובוזגלו מקדימה מול אשדוד ב-16:00. הקפטן שיחזור לסגל: "יודע מה אני שווה". תורג'מן: "לא נתבטל מולם"

|
איציק עזוז (שחר גרוס)
איציק עזוז (שחר גרוס)

בני יהודה השלימה את הכנותיה לקראת ההתמודדות היום (שבת) ב-16:00 מול מ.ס אשדוד. הכתומים יגיעו להתמודדות לאחר ההפסד 2:0 למכבי תל אביב ורוצים לחזור למסלול הניצחונות. 

המאמן יוסי אבוקסיס ישנה שוב מערך ויחזור לשחק עם ארבעה שחקנים בחוליית ההגנה. הקפטן איציק עזוז, ישוב להרכב על חשבון דן מורי וישתף פעולה עם עאיד חבשי. סתיו פיניש ורועי גורדנה ימשיכו להחזיק את מרכז השדה, יונתן כהן, מאוויס צ’יבוטה, אלמוג בזגלו ונריוס ולאסקיס יפתחו בהתקפה. 

"צריכים לעשות הכל בשביל לנצח"

״ברור שהמשחק מול אשדוד הוא צומת דרכים עבורנו, זה משחק מאוד חשוב. נגד מכבי ת”א ניסינו לעשות הכל. אנחנו עם הפנים כבר ליום שבת״, אמר עזוז לקראת המפגש עם שחקניו של עמיר תורג’מן שעדיין לא טעמו ניצחון העונה. “זה משחק שאנחנו צריכים לנצח, אבל אשדוד היא קבוצה חזקה, יהיה משחק קשה ויש להם מאמן חדש. אנחנו צריכים שלוש נקודות. כרגע אנחנו עדיין מחפשים את היציבות, לצד משחקים טובים יש לנו משחקים פחות טובים. אנחנו עושים הכל כדי להתייצב ולהשיג כמה שיותר נקודות״. הוסיף הקפטן הכתום.

מבחינה אישית, המגן/בלם ישוב ל-11 הפותחים לאחר שלא נכלל בסגל בדרבי מול הצהובים: “זה לא נעים ואני לא יכול להגיד שהייתי שמח מההחלטה הזו, אבל זו ההחלטה שקיבלו במועדון, קיבלתי אותה והמשכתי הלאה. אני יודע מה אני שווה״. בנושא אחר, המועדון הודיע שילדים עד גיל 13 ונשים ייכנסו חינם למשחק.

שחקני בני יהודה באימון (שחר גרוס)שחקני בני יהודה באימון (שחר גרוס)

הרכב בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, איציק עזוז, עאיד חבשי, בן תורג’מן, סתיו פיניש,  רועי גורדנה, יהונתן כהן, אלמוג בוזגלו, מאוויס צ’יבוטה ונריוס לאסקיס.

עמיר תורג’מן: “ננסה לנצל את החולשות של בני יהודה”

בצד השני של ההתמודדות, מ.ס אשדוד ועמיר תורג’מן שיעמוד על הקווים, ערכו מסיבת עיתונאים כאשר המאמן הטרי עדיין מחפש ניצחון בכורה באדום של אשדוד. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי באתר ONE.

“תמיד מרגש לחזור למקום שאתה מכיר כל כך טוב, אבל ההתרגשות מאחורי והמטרה עכשיו היא לשפר את הקבוצה ולהביא אותה למקום יותר גבוה, כי המקום הנוכחי לא משקף את הרמה שלנו”, אמר תורג’מן שהעביר לא מעט שנים כשחקן במועדון מעיר הנמל והמשיך: “הכל ביחד צריך להתחבר למשחק טוב ולניצחונות. פגשתי פה חבורה של שחקנים מוכשרים שרוצים להצליח ומתקדמים יפה מאוד באימונים. בסופו של דבר הכי חשוב שזה יבוא לידי ביטוי במגרש”.

תורג'מן: "הדרך ארוכה אבל נגיע למטרה"

הפרידה מבית”ר ת”א/ רמלה: “אני חייב להודות לבית”ר ת”א על ההזדמנות שקיבלתי. לא קל לעזוב מקום שאתה נקשר אליו אבל החלטתי ללכת קדימה למקום שנמצא ברמה יותר גבוהה ואני בטוח שהדרך שלי תהיה אותה דרך”.

תורג’מן שעורך את הקדנציה הראשונה שלו כמאמן בליגת העל היה בשיחות עם הקבוצה עוד באוגוסט לאחר עזיבתו של רן בן שמעון, הסביר מדוע לא חתם כבר בקיץ:  “זה עניין של תנאים שהבשילו. רציתי להגיע לפני שלושה חודשים וזה לא קרה. עכשיו הדברים הבשילו והרגשתי שזה הזמן שלי ללכת קדימה. שני הצדדים רצו עד הסוף ולכן זה הסתדר. אני לא מרגיש פספוס שלא הגעתי בתחילת העונה. ברגע שהוחלט על שני הצדדים שלא אגיע באוגוסט אז אני לא מצטער על החלטות שלקחתי”.

המחשבות על חיזוק בחלון העברות בינואר: “אמרתי לראשי המועדון שהמטרה היא שתהיה קבוצה שתרוץ ואם נצטרך לחזק אותה בשביל זה, אז נעשה את זה. נכון לעכשיו אני רואה את המוטיבציה של השחקנים שנמצאים כך שזה עוד מוקדם לדבר על חיזוק”.

תורג'מן ותום בן זקן במהלך המסע"ת (איציק בלניצקי)תורג'מן ותום בן זקן במהלך המסע"ת (איציק בלניצקי)

האווירה בחדר ההלבשה: “חדר ההלבשה שלנו מצוין. ראובן עטר בנה פה משהו טוב. חדר ההלבשה שמח ורוצה להצליח והוא ללא דופי. אני רוצה שהקבוצה בטווח הקצר תתלהב ותרוץ יותר ובטווח הרחוק תהפוך לחבורה חזקה שיודעת לנצח גם שקשה ולא הולך”.

מי שתעמדו מנגד, היא בני יהודה שתגיע למשחק אחרי ההפסד למכבי תל אביב ובהתייחסותו ליריבה אמר המאמן האשדודי: “בני יהודה קבוצה טובה אבל יש לה את החולשות שלה ואני מקווה שנדע לנצל אותן. אנחנו מגיעים למשחק חוץ לא קל, אבל לא נגיע להתבטל ונשחק את הכדורגל שלנו”. 

הקמפיין כעוזרו של אלישע לוי בנבחרת ישראל: “זה עוד מוקדם להתייחס לקמפיין הנבחרת. אני יכול להגיד שלמדנו המון בשנה וחצי האחרונות ומבחינת האווירה והאנשים היה טוב, התוצאות קצת פחות טובות. בכל מקרה, זו הייתה חוויה טובה ויכול להיות שזה יימשך”.

תורג'מן ובן זקן (איציק בלניצקי)תורג'מן ובן זקן (איציק בלניצקי)

מי שישב לצידו של תורג’מן היה הקפטן תום בן זקן שהתייחס לעבודה מול הצוות המקצועי החדש: “יש לנו צוות חדש והתחרות פתוחה לכולם. השחקנים באים עם אנרגיות חדשות כדי להוכיח את מקומם, אנחנו רוצים ללמוד מהאנשים החדשים שהגיעו. זו סיטואציה לא קלה  להחליף שלושה מאמנים בזמן קצר כל כך, אבל אנחנו מרגילים את עצמנו לכל מה שקורה ומתרכזים במה שיקרה קדימה”.

ההבדל בחוליית ההגנה מאשתקד: “ההבדל משנה שעברה הוא שההגנה רצה בצורה יציבה ולא קיבלנו אדומים. גם השוער הקבוע (יואב ג’רפי) פצוע עכשיו. אני מאמין שברגע שההגנה תרוץ באופן קבוע אז יהיה יותר טוב. הצעירים שלנו הם ילדים טובים וחיוביים שעובדים קשה והם יכולים לעזור לנו”.

תום בן זקן (איציק בלניצקי)תום בן זקן (איציק בלניצקי)

לאחר המסע”ת, ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המפגש החשוב מול הקבוצה משכונת התקווה, כשעוד לפני האימון ערך תורג'מן לשחקניו את האסיפה טקטית. בהיבט המקצועי, הקשר רועי בקל שנפצע במהלך אימוני הקבוצה השבוע נעדר מהאימון המסכם ולא יכלל בסגל, כשבמקומו יפתח יובל יעקובוביץ'.

כמו כן, החלוץ בנצי מושל יפתח במקומו של אדילסון באהייה ממנו קיימת אכזבה גדולה בעיר הנמל. בנוסף, לפני פתיחת האימון המסכם מאמן הקבוצה אסף את הקבוצה ואמר כמה מילים לשוער ירדן קרישטול שחגג אמש את יומולדתו ה-23. 

ירדן קרישטול (שחר גרוס)ירדן קרישטול (שחר גרוס)

הרכב מ.ס אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן, ויקטור גנב, קרלו ברוצ'יץ', אביב סולומון, תום מונד, יובל יעקובוביץ', משה אוחיון, מאוריסיו קרודיירו, בנצי מושל ובלסינג אלקה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */