יום שלישי, 16.04.2024 שעה 11:13
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בכר: לא יכולים להרשות לעצמנו לחשוב רחוק

מאמן הפועל ב"ש ערך מסע"ת לקראת המפגש ב-20:00 מול סטיאווה בוקרשט: "יש שם שחקנים שמסומנים ככוח הבא ברומניה". ברדה ואוחנה כשירים למשחק

|
ברק בכר באימון (רדאד ג'בארה)
ברק בכר באימון (רדאד ג'בארה)

אחרי הניצחון 1:3 על הפועל רעננה תוך תצוגת כדורגל לא מרשימה, הפועל באר שבע רוצה לצבור עוד שלוש נקודות, הפעם במסגרת שלב הבתים בליגה האירופית כשתארח הערב (חמישי) ב-20:00 את סטיאווה בוקרשט. מאמן האלופה ברק בכר ערך מסיבת עיתונאים בה התכונן לקבוצה הרומנית. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור ישיר בערוץ ONE, אפיק 50 באיכות HD למנויי HOT ,yes וסלקום tv ובאתר.

בכר: "מדובר בקבוצה מאוד מנוסה באירופה"

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, אמר לפני המפגש: ”מדובר בקבוצה מאוד מנוסה במפעלים האירופים, הם ניצחו את שני המשחקים הראשונים. יש שם שחקנים צעירים שמסומנים להיות הכוח הבא של רומניה. הציפיות שלנו הם לשחק יותר טוב מהמשחקים האחרונים. אנחנו רוצים לבוא לעשות משחק טוב ולנצח”.

המאמן הוסיף לגבי המשחק האחרון נגד רעננה: ”במשחק האחרון נגד רעננה היה לא פחות חשוב. לשמחתי ניצחנו למרות משחק לא טוב. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לחשוב יותר מדי רחוק. נעלה עם הרכב שאנחנו חושבים שיהיה הכי טוב”.

ברק בכר ואליניב ברדה (רדאד ג'בארה)ברק בכר ואליניב ברדה (רדאד ג'בארה)

יכולת הקבוצה במשחק הקודם והשינויים שנעשו: ”אני אעשה את השינויים שאני חושב שצריך לעשות השחקנים יודעים מה אני רוצה. תחכו למשחק אני לא אגיד את השינויים עכשיו”.

לגבי היכולת של סטיאווה בוקרשט: ”יש לנו מספיק מידע על הקבוצה, אנחנו יודעים מה היתרונות ומה החסרונות. מצפה משחק מעניין עם שתי קבוצות טובות”.

הוראות שהעביר לשחקניו: “העברתי מסר לכולם לא רק לשחקנים כראש צוות מקצועי. אני לא אומר שרק השחקנים לא בסדר. אנחנו קבוצה גם בתקופה הפחות טובה ואנחנו מסיקים ביחד את המסקנות”.

חאתם עבד אלחמיד באימון הפועל באר שבע (רדאד ג'בארה)חאתם עבד אלחמיד באימון הפועל באר שבע (רדאד ג'בארה)

מצב הפצועים לקראת המפגש: “אליניב חוזר לסגל סוף סוף. לגבי השאר ישנם שחקנים שלא רשומים ולא יכולים להיות בסגל. אני לא אפרט עכשיו מי יוצא ומי לא. גם ככה אתם יודעים הכל”.

על חסרונו של הקפטן הרומני: “ידוע שגם הוא וגם פנטילי לא בסגל אבל יש להם סגל אדיר אני לא חושב שזה יהיה משמעותי למשחק”.

ג'ון אוגו באימון (רדאד ג'בארה)ג'ון אוגו באימון (רדאד ג'בארה)

תוצאה שתשביע את רצונו: “אנחנו שואפים תמיד לנצח בבית. אני לא מסתכל על זה ככה. הגישה והדרך יותר חשובה לי מהתוצאה ואנחנו נדאג ביחד שזה מה שיהיה”.

אליניב ברדה, חלוץ הפועל באר שבע, אמר: ”לא יצא לי לשחק נגד קבוצה מרומניה. שיחקתי עם הנבחרת. הכדורגל הרומני הוא כדורגל טוב זו קבוצה עם היסטוריה באירופה. אנחנו ננסה לעשות את המקסימום”.

אליניב ברדה באימון (רדאד ג'בארה)אליניב ברדה באימון (רדאד ג'בארה)

התחושה לקראת החזרה לסגל: ”כיף לחזור לסגל ולמשחק באירופה. הקהל ידחוף אותנו בבית. מצפה לנו משחק קשה אבל בבית שלנו אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה”.

החזרה מהפציעה הקשה: “חזרתי מאוד בזהירות כי זה שריר משקר. אנחנו לקראת משחק מאוד חשוב באירופה אני לא רוצה להתייחס למה שהיה אלא למה שאנחנו אמורים לעשות בהמשך”.

שחקני הפועל באר שבע באימון (רדאד ג'בארה)שחקני הפועל באר שבע באימון (רדאד ג'בארה)

באר שבע חוזרת לטרנר, ברדה ואוחנה כשירים

הפועל באר שבע בהכנות אחרונות לקראת המשחק הקריטי נגד סגנית אלופת רומניה, סטיאווה בוקרשט, במסגרת המחזור השלישי של הליגה האירופית. לאחר ההפסד 1:3 במחזור הקודם לויקטוריה פלזן, בבאר שבע יודעים שהפסד וניצחון של הצ'כים על לוגאנו, ישאיר אותם ככל הנראה מחוץ לתמונה העלייה לשלב 32 האחרונות. 

לא פחות מ-37 ימים עברו מאז הניצחון של הפועל באר שבע 1-2 על לוגאנו, שהיה גם משחק הבית האחרון שלה באיצטדיון טוטו-טרנר. "כיף גדול לחזור לשחק במבצר שלנו מול הקהל הביתי. היה קשה לשחק כל כך הרבה זמן בחוץ, האנרגיות של טרנר חסרו לנו מאוד ונקווה שנשמח את הקהל בסיום" סיפרו במועדון. 

ברק בכר באימון (רדאד ג'בארה)ברק בכר באימון (רדאד ג'בארה)

באימון המסכם שנערך לאחר מסיבת העיתונאים, המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב שצפוי לכלול מספר שינויים לאחר היכולת החלשה בתקופה האחרונה. באלופה קיוו בשבוע האחרון שהבלם מיגל ויטור, יימצא כשיר ויקבל דקות נגד היריבה הרומנית אך הבלם יצטרך לחכות לכך זמן נוסף. הפורטוגלי עדיין לא כשיר ובצוות המקצועי לא מוכנים לקחת סיכון מיותר.

החלוץ ניב זריהן, לא ייכלל בסגל נגד הרומנים בעקבות כאבים בברך. זריהן עבר אתמול צילום בברך הפגועה ונראה כי לא מדובר בנזק חמור. החלוץ מוחמד גדיר ייחסר בעקבות פציעה בברך כמו כן גיא חיימוב, שייעדר בשל קרע בשריר הכתף, זכר להיתקלות עם עדן בן בסט במשחק מול הפועל חיפה.

מיגל ויטור (רדאד ג'בארה)מיגל ויטור (רדאד ג'בארה)

מנגד, בשורה מעודדת במיוחד הגיעה מכיוונו של אליניב ברדה. הקפטן, שנעדר במשחקים האחרונים כתוצאה מפציעה טורדנית בשריר הירך האחורי, יחזור לסגל וקיים סיכוי טוב שישותף במהלך המשחק. מיכאל אוחנה, ערך הערב אימון מלא ואחרי שנעדר נגד הפועל רעננה ישוב גם הוא ל-18 של בכר.

בעקבות העדרותו של חיימוב, דודו גורש יפתח בין הקורות בתקופה הקרובה והשוער השלישי גל נבון ישב בספסל כשוער השני. במרכז ההגנה יפתחו חאתם עבד אלחמיד ולואיי טאהא כשמיחאי קורהוט ישחק בצד שמאל. בב"ש יש התלבטות בנוגע לעמדת המגן הימני, כשבן ביטון שנעדר עד כה בעקבות קרע בשריר הירך האחורי עשוי לחזור להרכב במקומו של דור אלו. כפי שהמאמן ברק בכר הצהיר הערב במסיבת העיתונאים ולאחר הניצחון על רעננה בשבת, יהיו כמה שינויים בתקופה הקרובה. לא ברור עדיין האם טוני וואקמה, שמאכזב מאוד בתקופה האחרונה, יפתח בהרכב. בבאר שבע מודעים ליכולתו של הניגרי, אך ייתכן כי לאחר הכעס של בכר בשבת, וואקמה יפתח את המשחק על הספסל. הקשר מאור מליקסון, שלא פתח נגד רעננה, יחזור להרכב ובנוסף, בן שהר עשוי להחליף את תומאש פקהארט בעמדת החלוץ. 

ג'ון אוגו וטוני וואקמה (רדאד ג'בארה)ג'ון אוגו וטוני וואקמה (רדאד ג'בארה)

הצוות המקצועי של הפועל באר שבע צפה במספר משחקים של סגנית אלופת רומניה, שם מזהירים בעיקר מקשרה של סטיאווה, קונסטנטין בודסקו. הרומני, כבש עד כה 3 שערים ב-2 משחקיה של קבוצתו בליגה האירופית והוא נחשב לשחקן החם שבאר שבע תצטרך להשגיח עליו מקרוב. "יש לסטיאווה שחקנים מצוינים, גם מהנבחרת הלאומית. אם ניתן להם שטחים, הם יענישו אותנו". אמרו בבאר שבע. לאחר האימון המסכם, האלופה יצאה לבית המלון באשדוד שם תערוך את ההכנות האחרונות לקראת סטיאווה ובשעות הצהריים יעשו את דרכם ישירות לטרנר. 

הרכב משוער: דודו גורש; דור אלו (בן ביטון), חאתם עבד אלחמיד, לואי טאהא, מיחאי קורהוט, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, דן איינבינדר (וובה בראון), מאור מליקסון, טוני וואקמה (איסק קואנקה), בן שהר.

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */