יום שישי, 19.04.2024 שעה 20:13
לוח משחקים
  • בורג אן ברס
  • 89 - 81
  • פאריס

השפלה: ירושלים הובסה בפתיחת היורוקאפ

השחקנים של קציקאריס לא היוו יריב ללייטקבליס ובתום מחצית שנייה רעה ספגו 86:72 במחזור הראשון באירופה. דיי וג'רלס היחידים שתפקדו אצל האורחת

|
קרטיס ג'רלס (LIETKABELIS PANEVEZYS)
קרטיס ג'רלס (LIETKABELIS PANEVEZYS)

יורוליג? כרגע עושה רושם שהפועל ירושלים רחוקה מאוד מהרמה של המפעל הבכיר ביבשת, לאחר שהובסה הערב (רביעי), 86:72 ללייטקבליס, סגנית אלופת ליטא, במסגרת מחזור הפתיחה של שלב הבתים ביורוקאפ. האלופה הישראלית עוד היוותה יריב שקול בחצי הראשון, אך התפרקה לחלוטין בחצי השני עם 30 נקודות בלבד ונקלעה כבר לפיגור של 21 נק’. קרטיס ג’רלס עם 23 נקודות ואוסטין דיי עם 16 נק’, היחידים שבלטו אצל פוטיס קציקאריס, לו מחכה עוד הרבה עבודה לקראת המשך העונה.

ללא יוגב אוחיון הפצוע, האלופה הישראלית פתחה את המשחק עם פיגור מוקדם של 7:0, אך אוסטין דיי החל להתעורר ובסיום עשר הדקות הראשונות, הלבנים ירדו בפיגור מינמלי של שלוש נק’, תוך שמציגים יכולת התקפית לא רעה. הרבע השני היה טוב מבחינת קציקאריס וקבוצתו והודות לשיפור הגנתי ועלייה באחוזים מחוץ לקשת, האלופה הישראלית ירדה למחצית ביתרון 40:42.

את החצי השני יעדיפו לשכוח בירושלים. קשישטוף לברינוביץ’ הוותיק החל להשתלט על המשחק ברבע השלישי ויחד עם הנעת כדור שוטפת ואחוזים טובים מחוץ לקשת, סגנית אלופת ליטא ברחה ליתרון שיא של 21 נק’. קרטיס ג’רלס ואוסטין דיי עוד עשו קולות של חזרה, כשהורידו את הפער ל-14 נק’, אך היכולת של שאר חברי הקבוצה הייתה רחוקה מלהרשים ולהחזיר את הלבנים למשחק, כשהדק’ האחרונות היו גארבג’ טיים אחד גדול.

קלעו ללייטקבליס: קשישטוף לברינוביץ’ 20, וויליאמס 13, דריוס לסרינוביץ’ וטלטון 11 כ”א, פיינרס 8, ויסקביצ’יוס 7, צפוקאיטיס 6, ואסאיטיס 4 ולאונביצ’יוס, אוקסטיקאלניס וטארוליס 2 כ”א.

קלעו לירושלים: ג’רלס 23 נקודות, דיי 16, האוול 15, פרפרוגלו 8, אומיץ’ 5, טימור 3 ואליהו 2.

רבע ראשון – 20:23 ללייטקבליס

חמישיית לייטקבליס: לורנזו וויליאמס, אדאס ויסקביצ'יוס, ויידאס צפוקאיטיס, זאניס פיינרס וקשישטוף לברינוביץ'.

חמישיית הפועל ירושלים: קרטיס ג'רלס, ג'רום דייסון, סטרטוס פרפרוגלו, אוסטין דיי ואלן אומיץ'.

פוטיס קציקאריס (איציק בלניצקי)פוטיס קציקאריס (איציק בלניצקי)

שתי שלשות רצופות של קשישטוף לברינוביץ’ הוותיק ולורנזו וויליאמס, בתוספת עבירה של סטראטוס פרפרוגלו קבעו 0:7 מוחץ למארחת. אוסטין דיי ענה מנגד עם שתי צליפות מחוץ לקשת לאחר הנעת כדור טובה, 7:6. שילוב טוב בין ג’רלס לריצ’ארד האוול, הניבו שתי נק’ של הסנטר, 10:13 לליטאים. וויליאמס עם שתי נק’, 13:17 לאדומים המקומיים. האוול שוב, עם סל מצוין בצבע קבע 17:17. גינטארס לאונסקביצ’וס עם שתי נק’ מדויקות קבע 20:23 למארחת בתום עשר הדק’ הראשונות.

אוסטין דיי (LIETKABELIS PANEVEZYS)אוסטין דיי (LIETKABELIS PANEVEZYS)

רבע שני – 40:42 להפועל ירושלים

דיי המצוין פתח עם שלשה נוספת וקבע שוויון 23:23, ג’רלס סיים חטיפת כדור עם שתי נק’ קלות, יתרון ראשון לאלופה, 23:25. גארי טלטון עם קליעה מדויקת מחצי מרחק הוריד לנקודה הפרש, ג’רלס מיד ענה עם שלשה בצד השני, 25:29 לירושלים. דיי לוהט, חדירה נהדרת של הפורוורד הסתיימה בליי אפ, 27:31. קשישטוף לברינוביץ’ צלף שלשה, אך דיי המשיך עם שלשה בצד השני, 30:34 לאלופה הישראלית. הנעת כדור מרשימה הסתיימה אצל פרפרוגלו, היווני עם שלשה מדויקת קבע את הפרש השיא לזכות האורחת, 30:36. דקות רעות לאדומים, בסיומן איבוד כדור הוביל לדאנק שקבע שוויון 38:38. ג’רלס החזיר את היתרון לירושלים, עם שלשה. ויידאס צ’פוקאטיס צימק ל-42:40 וקבע את תוצאת המחצית.

ריצ'ארד האוול (LIETKABELIS PANEVEZYS)ריצ'ארד האוול (LIETKABELIS PANEVEZYS)

רבע שלישי – 59:66 ללייטקבליס

וויליאמס פתח את החצי השני עם סל קל, שוויון 42:42. טלטון קלע וסחט עבירה מפרפרוגלו והשלים שלוש נק’, אומיץ’ ענה מנגד עם סל בצבע, 44:45 למארחת. דיי מחזיר את היתרון לירושלמים, 45:46. הלבנים מתקשים מול וויליאמס, שסיים עם סל בצבע ועבירה, 48:52. שוב היה זה טלטון עם שתי נק’, 48:56 למארחת. פרפרוגלו עם צליפה מדויקת מבחוץ, הוריד ל-7 הפרש. האח הבוגר לבית לברינוביץ’, הוסיף שתיים משלו, 51:58. ג’רלס המשיך את היכולת הטובה של ירושלים מחוץ לקשת כשצימק ל-56:60, לסגנית אלופת ליטא. זניס פינרס הוסיף שתיים וקבע יתרון שיא לליטאים, 56:67, שחתם דק’ רעות מאוד של הלבנים.

רבע רביעי – 72:86 ללייטקבליס

סימאס יסאייטיס, אקס מכבי תל אביב, עם קליעה מהפינה המשיך את המגמה מהרבע השלישי, 56:73 למארחת. דריוס לברינוביץ’ עם סל מרשים מחצי מרחק, 59:78, האדומים בדרך לתבוסה. האוול סיים מהלך אישי מרשים עם סל בצבע, 65:82 לאדומים מליטא, שהורידו מעט הילוך בדרך לניצחון. הנעת כדור יפה הסתיימה אצל ג’רום דייסון שהוריד את הפיגור ל-14. האוול עם שתי קליעות מדויקות מהקו, ענה אחרי סל של צ’פוקאיטיס, אך לברינוביץ’ המצויין במשחק קלע שתי נק’ נוספות, 70:86 שתי דקות לסיום והקהל המקומי החל בחגיגות הניצחון.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */