יום חמישי, 18.04.2024 שעה 20:23

וינטג' טום: בריידי הוביל את הפאטס לניצחון

NFL מח' 3: הקוורטרבק של ניו אינגלנד ניצח את יוסטון 33:36 אחרי טאצ'דאון בשניות הסיום. אטלנטה שרדה מותחן בדטרויט, קנזס סיטי ממשיכה להרשים

|
טום בריידי מנצח את המשחק עבור הפאטס (רויטרס)
טום בריידי מנצח את המשחק עבור הפאטס (רויטרס)

בצל המחאות נגד נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ השבוע השלישי של ליגת ה-NFL נמשך הלילה (בין ראשון לשני) עם 14 משחקים, כאשר במוקד: הניצחון הדרמטי של ניו אינגלנד פטריוטס בבית על יוסטון טקסאנס והמשחק המותח בין שתי הבלתי מנוצחות, דטרויט ליונס ואטלנטה פלקונס. כמו כן, קנזס סיטי צ’יפס המשיכה להרשים עם ניצחון בחוץ על לוס אנג’לס צ’ארג’רס ונותרה בלתי מנוצחת בתחילת העונה.

ג’קסונוויל ג’גוארס (1:2) – בולטימור רייבנס (1:2) 7:44

במשחק שפתח את היום בשיתוף פעולה בין הליגה לבין אירופה, אירחה ג’קסונוויל באצטדיון וומבלי בלונדון את בולטימור. הקבוצה מפלורידה פתחה בסערה, הגנה בצורה נהדרת, תקפה בצורה עוד יותר מרשימה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 0:10. המגמה המשיכה גם ברבע השני. הג’גוארס המשיכו במומנטום, סחפו בפוטבול נהדר בשני צדי המגרש וירדו להפסקה עם יתרון 23 נקודות.

שחקני הג'גוארס חוגגים (רויטרס)שחקני הג'גוארס חוגגים (רויטרס)

בלייק בורטלס הגדיל את התוצאה ברבע השלישי עם שני TD של קבוצתו למרסדס לואיס. לאונרד פורנט נעץ את המסמר האחרון עם עוד כניסה לאנדזון עבור היגוארים. שלוש דקות וחצי לסיום המשחק בולטימור עלתה על הלוח עם טאצ’דאון משלה וקיזזה במעט את הבושה. מי שנתן את הטון לאורך כל ההתמודדות היה בלייק בורטלס. ה-QB של ג’קסונוויל סיים ערב נפלא מבחינתו עם 244 יארד וארבעה טאצ’דאונים ללא איבוד.

ניו אינגלנד פטריוטס (1:2) – יוסטון טקסאנס (2:1) 33:36

אחרי משחק נהדר בשבוע שעבר בו טום בריידי הצליח בפעם הראשונה בקריירה הארוכה שלו להשיג שלוש טאצ’דאונים ברבע הראשון, קיווה הקווטרבק הוותיק להמשיך במומנטום ולהוביל את קבוצתו לניצחון ביתי ראשון העונה. בריידי שלח מסירה של חמישה יארד לרוב גרונקובסקי שהיה בתוך האנדזון והעלה את האלופה ליתרון 0:7. הקבוצה הטקסנית השיבה ב-10 נקודות משלה. קריס הוגן תפס עוד מסירה של בריידי והפך את התוצאה לטובת הפאטס. יוסטון הגיבה בשנית עם 10 נקודות משלה ללא מענה. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 20:21  של ניו אינגלנד אחרי שברייד מצא את הוגן בעוד מסירה, הפעם של 47 יארד.

ברבע השלישי עלו שתי הקבוצות עם הגנות יותר אגרסיביות והצליחו כל אחד לעצור את היריבה על שבע נקודות בלבד. בתחילת הרבע האחרון יוסטון בעטה שני בעיטות שדה מוצלחות ועלתה ליתרון 5 נקודות, כשנותרו קצת יותר משתי דקות. ואז הגיע האיש. טום בריידי, כמו כל כך הרבה פעמים בקריירה שלו, ניפק דרייב מדהים של 75 יארד במאני טיים שנגמר בטאצ’דאון המנצח עבור הפאטס. בסיום, חניכיו של ביל בליצ’ק רשמו ניצחון בכורה העונה בבית, כשמי שמוביל את החבורה הוא לא אחר מאשר בריידי, שסיים עוד ערב מרשים מבחינתו עם 378 יארד וחמישה טאצ’דאונס. 

דטרויט ליונס (1:2) – אטלנטה פלקונס ( 1:2) 30:26

סגנית האלופה פתחה את העונה בצורה טובה מאוד וניכר כי הצליחה להשאיר מאחור את ההפסד הכואב בסופרבול של השנה שעברה. מולה ניצבו הליונס, שפתחו את העונה בצורה מרשימה ביותר תחת הנהגתו של הקווטרבק מת’יו סטאפורד. הפלקונס היו היחידים לצבור נקודות ברבע הראשון אחרי TD של מאט ראיין למוחמד סאנו. ברבע השני שתי הקבוצות צברו נקודות ללא הכרה, כאשר כל אחת מהן השיגה שתי בעיטות שדה וטצ’דאון. בסיום המחצית הראשונה סגנית האלופה ירדה עם יתרון 20:13. 

מאט בראיינט הגדיל את הפער של אטלנטה עם בעיטת שדה מוצלחת מ-40 יארד, ומיד הגיעה התגובה של דטרויט עם 10 נקודות משלה. בכניסה ל-15 הדקות האחרונות של המשחק, שתי הקבוצות ירדו בשוויון 23:23. אטלנטה פתחה בסערה את הרבע האחרון, וכבר אחרי 10 שניות עלתה ליתרון עם עוד טאצ’דאון, בזכות מסירה נהדרת של ראיין לטיילור גבריאל. דטרויט צימקה במעט עם שער שדה.

מרבית הרבע האחרון התנהל עם מתח מצד שני הקווטרבקים, שלא היו מדויקים במיוחד. כשנותרו דקות ספורות, לליונס הייתה הזדמנות אחת אחרונה לנצח את המשחק. 10 שניות לסיום המשחק, כאשר דטרויט בפיגור 4, מת’יו סטפורד מסר כדור מקו ה-12 יארד לגולדן טייט, שתפס ונכנס לאנדזון. אך זה לא היה הסיפור, שופטי המשחק בחנו את המצב וקבעו כי טייט נפל לקרקע בקו היארד האחד ולא נכנס פנימה, ודטרויט נחלה הפסד דרמטי וכואב בסיום. אטלנטה הצליחה להישאר בלתי מנוצחת למרות ערב רע של מאט ראיין, שסיים עם 294 יארד, 2 טאצ’דאונים, אך גם 3 אינטרספשנים.

גולדן טייט, ככה קרוב ככה רחוק (רויטרס)גולדן טייט, ככה קרוב ככה רחוק (רויטרס)

לוס אנג’לס צ’ארג’רס (3:0) – קנזס סיטי צ’יפס (0:3) 24:10

הקבוצה מעיר המלאכים לא פתחה את העונה בצורה טובה ונראה כי המעבר מסן דייגו לא עשה לה טוב עד כה. מנגד, קנזס סיטי התחילה בצורה נפלאה כשהיא מרשימה בניצחון חוץ הגדול בפוקסבורו על האלופה מניו אינגלנד. אלכס סמית’ פתח את ההתמודדות עם שתי מסירות טאצ’דאון בתשע הדקות הראשונות של המשחק והעלה את קבוצתו ליתרון מוקדם. מלווין גורדון צימק עם ריצה קצרה משלו של 11 יארד את התוצאה בחצי. ברבע השני שתי הקבוצות הצליחו להשיג בעיטת שדה כל אחת ובסיום 30 הדקות הראשונות, קנזס סיטי ירדה עם יתרון 10:17.

ברבע השלישי שתי הקבוצות הצליחו לעצור אחת את השנייה ומנעו נקודות נוספות בהתמודדות. אחרי עוד מהלך הגנתי נהדר של הצ’יפס, הקבוצה קיבלה את הכדור וניסתה להוריד את השעון כדי לנצח את המשחק. אלא שאז, קארים האנט תפס פיקוד. הראנינג בק הרוקי של קנזס סיטי פתח מבערים ובעוצמתיות השיג עוד ועוד יארדים ודאונים ראשונים. במהלך האחרון שלו האנט פרץ את הגנת הצ’ארג’רס, רץ 69 יארד לתוך האנדזון וחתם עוד ניצחון עבור קבוצתו, שנותרה בלתי מנוצחת מתחילת העונה. מי שהצטיין היה ללא ספק קארים האנט, שפתח את עונתו הראשונה בליגה בסערה וסיים אתמול עוד משחק נהדר עם טאצ’דאון אחד ו-172 יארד על הקרקע. אלכס סמית’ היה יעיל גם כן עם שני טאצ’דאונים משלו.

קארים האנט בלתי עציר מתחילת העונה (רויטרס)קארים האנט בלתי עציר מתחילת העונה (רויטרס)

תוצאות נוספות:

בפאלו בילס (1:2) – דנבר ברונקוס ( 1:2) 16:26

שיקאגו ברס (2:1) – פיטסבורג סטילרס (1:2) 17:23

אינדיאנפוליס קולטס (2:1) – קליבלנד בראונס (3:0) 28:31

מינסוטה וייקינגס (1:2) – טמפה ביי בקאנירס (1:1) 17:34

ניו יורק ג’טס (2:1) – מיאמי דולפינס (1:1) 6:20

פילדלפיה איגלס (1:2) – ניו יורק ג’איינטס (3:0) 24:27

קרולינה פנת’רס (1:2) – ניו אורלינס סיינטס (2:1) 34:13

טנסי טיטאנס (1:2) – סיטל סיהוקס (2:1) 27:33

גרין ביי פאקרס (1:2) – סינסינטי בנגאלס (3:0) 24:27

וושינגטון רדסקינס (1:2) – אוקלנד ריידרס (1:2) 10:27

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */