יום שישי, 29.03.2024 שעה 13:05

לוזון: התחכמנו בשליש האחרון ושילמנו על זה

מאמן הירוקים נשמע מאוכזב ושלח ביקורת למאבוקה לאחר ההפסד 2:0 לעכו. אלברמן: "אין ספק שאנחנו עדיין לא מחוברים". דורה: "פתיחת עונה די טובה"

|
גיא לוזון (עמית מצפה)
גיא לוזון (עמית מצפה)

המחזור השלישי של ליגת העל נמשך היום (ראשון), כשמכבי חיפה נכנעה 0:2 להפועל עכו לאחר שערים של בן אז’ובל בדקה ה-52 ופייסל מוליץ’ בדקה ה-89. הקבוצה הירוקה נראתה חסרת אונים מול ההגנה המתואמת של המארחים.

גיא לוזון, מאמן הירוקים אמר לאחר המשחק: “להתייאש זה הכי קל ופשוט, צריך להרים את הראש, להישאר ביחד ולהתכונן למשחק הבא. ידענו שזה יהיה משחק שונה, ושנצטרך להביא כלים שיפרצו בונקר. הרכבנו את קאיו ואת גילי ורמוט על המגרש, אך לצערנו לא הצלחנו להביא את האיכויות שלנו לידי ביטוי ולכבוש. היריבה בעטה פעמיים לשער וכבשה את שני השערים. במקום להעיף כדור לחוץ בשליש שלנו, התחכמנו ושילמנו על זה”.

לוזון:ידענו שאנחנו באים למשחק כזה

על ההרכב השונה אמר: “ניקיטה רוקאביצה הוא שחקן של שטח, ולא של צפיפות, כמו גם סינטיהו סלליך. אבל זה נגמר, זה מת, לא הבאנו את היכולות שלנו לידי ביטוי וזה הכל. אין ספק שזו אכזבה, אנחנו שואפים ורוצים לנצח כל משחק. היום הפסדנו, זה לא טוב, נשפר במשחק הבא”.

על ההבדלים מהמשחק מול הפועל באר שבע: “כל משחק בליגה הזאת הוא קשה. גם הפועל אשקלון עשו חיים קשים לבאר שבע אתמול, נצטרך להשתפר למשחק הבא כדי לפרוץ מערכים מהסוג הזה, אנחנו נתקן ונעשה הכל על מנת למצוא פתרון”.

שחקני חיפה מאוכזבים (עמית מצפה)שחקני חיפה מאוכזבים (עמית מצפה)

קשר הקבוצה, גל אלברמן אמר: “אני לא הייתי בשנים האחרונות פה ולא מכיר את הלחץ. אין ספק שזה מקום לחוץ, אך הביאו שחקנים ותיקים כמונו בשביל להתמודד עם זה ולא בשביל לגרור את זה לכדור שלג. מבחינתנו העונה רק התחילה, יש לנו את היכולות לשפר וללמוד מהטעויות שלנו, בעוד שישה ימים יהיה משחק חדש וננסה לא לייצר מומנטום שלילי”.

ההתמודדות מול הגנות סגורות: “אין ספק שבשני המבחנים מול הגנות סגורות לא הצלחנו אבל נמשיך לנסות. יש לנו הרבה מאוד כלים בשביל זה, השאלה איך אנחנו עושים את הציוותים בשביל זה ומסתכלים קדימה”. 

סלליך עם היד על הפנים (עמית מצפה)סלליך עם היד על הפנים (עמית מצפה)

העתיד של הקבוצה: “אני חושב שזה ברור לכולם שאנחנו לא מספיק מחוברים עדיין, זה תהליך שלוקח זמן, אנחנו לא משתמשים בזה כתירוץ, אני מאמין ומקווה שנמצא פתרונות, יש לנו שישה ימים להתכונן למשחק, לתקן את הטעויות של היום ולצאת לדרך חדשה”.

שלומי דורה: “זאת פתיחת עונה די טובה עבורנו”

מנגד, מאמן הפועל עכו, שלומי דורה, אמר: “בונקר זה חלק מהמשחק מול קבוצות כאלה, אמרתי לשחקנים שלי שמבחינתם איכות, הם יותר טובים אבל אם תרצו יותר אז נוכל להצליח במשחק, שמח שהצלחנו להבקיע 2 שערים ולצאת עם 3 נקודות. פתיחת עונה די טובה להפועל עכו. אנחנו יכולים לשמוח עד מחר בבוקר, אבל אחר כך להתחיל להתכונן להפועל אשקלון, אם נגיע באותה רמה נוכל לעשות דברים יפים בליגה”.

שלומי דורה ואיציק טוויזר בטירוף (עמית מצפה)שלומי דורה ואיציק טוויזר בטירוף (עמית מצפה)
שחקני עכו חוגגים (עמית מצפה)שחקני עכו חוגגים (עמית מצפה)

השמחה שלו לאחר השער השני: “השמחה שלי לא קשורה להפועל חיפה בשום צורה, אני לא חלק משם כבר 4 שנים. השאגה הייתה אך ורק בגלל איכות השער של מוליץ’. ניצחתי את מכבי חיפה עם הפועל חיפה ועכשיו גם עם הפועל עכו, לפי דעתי גם לראשונה בהיסטוריה שזה קורה”.

כובש השער הראשון, בן אז’ובל, אמר: “הרגשה נפלאה, אנחנו עובדים קשה כל השבוע ומתרגלים עם שלומי דורה את הטקטיקה הנכונה. באנו צנועים למשחק ואני שמח שהצלחתי להבקיע גול ושניצחנו. אני חושב שראינו היום קבוצה טובה, שתעבוד קשה בכל משחק מול כל יריבה, ויהיה קשה לקחת מאיתנו נקודות, במיוחד בבית”.

בן אז'ובל חוגג (עמית מצפה)בן אז'ובל חוגג (עמית מצפה)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */