יום חמישי, 25.04.2024 שעה 10:46
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
6222-6230מכבי חיפה2
5525-4930הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4329-3230מכבי בני ריינה5
3637-2830בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3734-3229הפועל ירושלים1
3341-2529הפועל חדרה2
3353-3529מכבי פ"ת3
3244-3029מכבי נתניה4
3135-3929בית"ר ירושלים5
2744-3229הפועל ת"א6
2744-2329מ.ס אשדוד7
2143-2229הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 27/04, 17:00
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שני, 29/04, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שני, 29/04, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

"בטוח שלקיחת המספר של זהבי עושה את שלה"

עומר אצילי לא חושש מהציפיות. "מכבי? ג'ורדי האמין בי ואני צריך שיאמינו בי", המרדף של כל הגדולות, השנה בגרנאדה, הקללות של אוהדי בית"ר והמטרות

|
עומר אצילי (נעם מורנו)
עומר אצילי (נעם מורנו)

עומר אצילי לא חדש לקריית שלום. במשך כמעט עשור מחייו היה מעביר זמן רב במתחם של מכבי תל אביב. כששואלים את ג’ורדי קרויף על עניין שחקני הבית הוא כועס. “יש פה הרבה שחקנים שגדלו במועדון ומשחקים בקבוצה הבוגרת”. הוא מתכוון כמובן גם לחבר’ה כמו אצילי, כאלה שגדלו, יצאו וחזרו. ויש לא מעט כאלה. לא ברור אם זה מעיד על כישלון של מנהלי מחלקת הנוער בעבר או פשוט מסלול ששחקנים צריכים לעשות כדי להתפתח במחלקה שמגדלת אין ספור שחקנים.

אצילי בכל אופן, הוא כנראה אחד הפספוסים הגדולים ביותר של מי שעמד בזמנו בראש מחלקת הנוער. לא ברור איך שחקן מוכשר כמוהו, היה צריך לצאת בגיל 16.5 להפועל ראשון לציון כדי לשחק, לשחק בקבוצת נוער. את סגירת המעגל שלו הוא ביצע כמעט 8 שנים לאחר מכן וחזר בגיל 24 למקום בו גדל. מבחינת ג’ורדי, אצילי הוא שחקן בית ועושה רושם שגם מבחינת עצמו. “חזרתי למכבי ת”א כי הלכתי עם הלב”, הוא מקפיד להדגיש בראיון בלעדי עם ONE אחרי חודשים ארוכים של דיווחים על חזרתו לישראל וההצעות שהיו לו מהפועל באר שבע וגם ממכבי חיפה. 

כעת הוא נכנס בשיחה ארוכה עם ONE אל תהליך הבחירה, השיחות עם ג’ורדי קרויף, החוויה מול בית”ר ירושלים, הליגה האירופית וכמובן: השנה ההזויה, כי אין דרך אחרת לתאר אותה, בגרנאדה. ויש לו גם מסר לכל מי שפרשן בדיעבד וקבע שההחלטה שלו ללכת לשם הייתה מוטעית: “בדיעבד הכי קל. תראה לי בן של פרשן שהיה מסרב להצעה מספרד”. הנה הוא עומר אצילי, כמו שלא שמעתם (וקראתם) עד היום.

אצילי: "הלב בחר לחזור לפה"

יצאת לפגרה עם חיוך גדול אחרי הצמד שלך נגד עירוני קריית שמונה.
"באנו אחרי משחק לא טוב נגד בית"ר ירושלים, באמצע הייתה העלייה לשלב הבתים שהעלתה את מצב הרוח. רצינו לצאת לפגרה עם ניצחון והכי חשוב שעשינו את זה".

ההתאקלמות במכבי נראתה מהירה מאוד, פתחת בכל המשחק, נראה שזה התחבר.
"הרבה יותר קל להתאקלם כשאתה מגיע לקבוצה בישראל. חברים שאני מכיר, שחקנים שאני מכיר, ג'ורדי שדיברתי איתו עוד לפני שהגעתי. התאמנתי טוב ואני שמח על הקרדיט".

איך התחושות אחרי חודשיים וחצי במכבי?
"התחושות טובות, אני מקווה להמשיך עם הניצחונות, למעט התקלה הקטנה מול בית"ר. זה הכי חשוב". 

ג'ורדי קרויף. נותן לאצילי קרדיט לא מבוטל (האתר הרשמי של מכבי ת"א)ג'ורדי קרויף. נותן לאצילי קרדיט לא מבוטל (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

קריית שלום לא מקום שחדש לך, גדלת במכבי ת"א ואז בגיל 16 עזבת וחזרת כמו הרבה שחקנים שיצאו מכאן וחזרו עם השנים. אתה זוכר מה קרה בזמנו?
"התחלתי כאן בגיל 8, ואז לקראת גיל 16-16.5 פחות שיחקתי, רציתי לעבור לקבוצה שבה אני אשחק יותר ולכן הלכתי להפועל ראשל"צ, לאט לאט עליתי לבוגרים ומשם לבית"ר וגרנאדה. אני לא מצטער שעזבתי בזמנו, זה עשה לי טוב בסופו של דבר". 

היה קיץ מאוד מוזר למכבי ת"א, קיץ שהתחיל מאוד מוקדם, פגרה קצרה, מטרה ברורה להגיע לשלב בתים של ליגה האירופית. הרגשתם סוג של לחץ בחודשיים האלה?
"האמת שלא היה מוזר, היה הרבה מאוד שקט שנתנו לנו השחקנים. אחרי שאתה מנצח ובכל השלבים באירופה ניצחנו, אז יש הרבה פחות לחץ. אני שמח שעשינו את העבודה לעלות לשלב הבתים שזו הייתה מטרת ראשונה שלנו. שלב בתים זה מטרה גדולה למכבי אחרי שבשנתיים האחרונות ברצף היא שם, זה יפה שמכבי כבר עושה לעצמה מסורת של שלב בתים ואני שמח שהקהל ואנחנו השחקנים היינו ביחד, היו רגעים יפים".

הקהל של מכבי היה בטירוף עוד בחודש מרץ שהחלו הידיעות על כך שאתה תחזור לישראל, הרגשת אותם לאורך התקופה הזאת?
"האמת שלקראת החזרה שלי לארץ אחרי שנגמרה העונה כבר התחלתי להרגיש את אוהדי מכבי ת"א וזה באמת היה מרגש. הם אמרו לי שהם מאוד רוצים אותי במכבי ושהגיע הזמן שלי לסגור מעגל, לחזור למקום שבו גדלתי. דברים שנוגעים בך".

אוהדי מכבי ת"א. התרגשו מעצם בואו של אצילי (עמיחי הילמן)אוהדי מכבי ת"א. התרגשו מעצם בואו של אצילי (עמיחי הילמן)

אני בכוונה שואל על קהל, כי כשבאת עשית שיחה עם ערן זהבי וביקשת לקחת את הספרה 7 שאף אחד לא נגע בה בעונה שעברה. שנים שחקנים פחדו פה לגעת בספרה 8 כי היא של נמני והייתה תחושה שאותו דבר יקרה גם עם זהבי למרות שהוא היה פחות זמן מנמני במכבי.
"אני גדלתי כל חיי עם הספרה 7, זה הלך אתי לאורך כל התקופה. ערן עשה פה שנים נפלאות והייתה שנה שלא לבשו את החולצה הזאת. רציתי לעדכן אותו ולהגיד לו שאני לוקח את זה. הוא איחל לי בהצלחה וביקש שאשמור לו על המספר. אני לא חושב שניסיתי לשים על עצמי עוד משקולות, אבל אני בטוח שברגע שלקחתי את הספרה הזאת, זה עושה את שלו". 

מה הניע אותך בסופו של יום כן להגיע למכבי ת"א?
"האמת, שזו סגירת מעגל מבחינתי. הלכתי עם הלב, זה הרגיש לי הדבר הנכון לעשות ואני באמת שמח על כך. לא הרגשתי שהיה מרדף אחריי. דיברנו בקטע יפה מאוד וכל אחד אמר לי איפה הוא רואה אותי משתלב בקבוצה שלו. זה רגע מאוד כיף לשחקן שכל הקבוצות הגדולות פונות אליך ורוצות אותך, היו רגעים של התלבטות גדולה, אבל בסוף הלכתי עם הלב שלי וזה הדבר הכי חשוב". 

במהלך השיחות האלה ג'ורדי אומר לך שהוא הולך להיות המאמן?
"לא, במהלך השיחות הוא לא ידע, אבל ברגע שהוא מונה אז הוא כבר סיפר לי איפה הוא רואה אותי משתלב כשהוא המאמן. לא הייתי עדיין חתום כשהוא מונה לתפקיד. ג'ורדי היה שיקול גדול בחתימה שלי. הוא מאוד רצה אותי, דיברנו עוד לפני כן. הרגשתי שהוא מאוד מאמין בי והרגשתי אחרי השנה בגרנאדה שאני צריך מאמן שמאמין בי".

עומר אצילי בגרנאדה. היה חסר לו מאמן שמאמין בו (רדאד ג'בארה)עומר אצילי בגרנאדה. היה חסר לו מאמן שמאמין בו (רדאד ג'בארה)

איך היו הימים הראשונים במכבי אחרי שלא שיחקת כדורגל שנה?
"התאמנתי תמיד בגרנאדה ברמה הכי גבוהה. נתתי כל אימון את ההכי טוב שלי. באימונים לא הרגשתי הבדל. במשחק הראשון היה לי מוזר, היה כיף, הייתה התרגשות גדולה ועכשיו אני מעריך את הדקות על הדשא הרבה יותר. היה לי מוזר כי לא פתחתי הרבה זמן, היה כיף גדול לחוות את התחושה הזאת שוב, קצת מוזר, אבל צריך להודות כל בוקר על זה שיש לי הזדמנות".

אתה ידוע כבחור קצת רגיש, ואני חושב שהמשחק נגד בית"ר זו הפעם הראשונה שבכלל קיללו אותך בקריירה.
"אספר לך משהו שלא יודעים, ביקשתי משרן ייני בזמן הגרלת הצדדים, שנתקוף בחצי הראשון לצד שבו ישב הקהל של בית"ר, אמרתי לו שאני רוצה לחוות את זה במחצית הראשונה. אני מאמין שבגדול, הקהל של בית"ר לא שונא אותי. אני מאמין שרוב האוהדים אוהבים אותי, עברתי שם תקופה יפה, אבל בסדר. אני הרגשתי בהתחלת המשחק טוב, אחרי השער הראשון איבדתי את זה. זה כבר עבר, מסתכלים הלאה".

ג'ורדי אמר לך אחרי המשחק הזה שהוא מרגיש שאתה מנסה לקחת את מכבי על הגב שלך, ושאתה צריך קצת לשחרר. שם אותך על הספסל נגד אלטאך ובדיעבד זה הצליח כי עלית מחליף, הקרן שלך הובילה ל-2:2 ואז בא הצמד נגד ק"ש.
"אני חושב ששיחקתי ב-10 משחקים לפני כן רצוף אחרי שנה שלא שיחקתי אז היה גם עומס קטן. הברייק הזה מג'ורדי הגיע בזמן טוב ואני מאוד שמח שזה עזר לקבוצה".

עומר אצילי. קיבל ברייק בזמן הנכון (נעם מורנו)עומר אצילי. קיבל ברייק בזמן הנכון (נעם מורנו)

אבל השאלה היא האם הייתה אמת בדבריו של ג'ורדי? הרגשת שאתה מגיע לכאן, למכבי, כדי להוכיח לכל אלה שזלזלו בך בזמן שהיית בספרד?
"לא אני לא חושב. הרגשתי שאני עוד שחקן פה במכבי ת"א, לכולנו יש מטרה אחת ואולי זה נבע באמת מעומס משחקים שהיה לי בהתחלה ואז היה לי משחק פחות טוב נגד בית"ר אבל זה קורה".

לפני שנה ליווינו אותך צוות של ONE לגרנאדה. אני חושב שבאותם הימים גם אנחנו וגם אתה, דמיינו שזה יסתיים אחרת. מה קרה שם?
"לא יודע באמת להסביר כל כך. התחלתי די טוב ואז היה את החילוף המוזר הזה, פיטורי המאמנים ואיכשהו מצאתי את עצמי שחקן 16, 17, 18, 19... והייתה תקופה מאוד לא פשוטה. זה חישל אותי מאוד וביגר אותי. אפשר לראות שרוב השחקנים ששיחקו איתי שם הלכו לקבוצות טובות יותר, גדולות יותר".

אתה פותח את העונה טוב, סוחט פנדל נגד בטיס, שפונסה שם מתעקש לבעוט ומחמיץ אותה. לנו זה היה נראה טוב, הפתיחה הייתה טובה למרות שהוא שם אותך בצד שמאל ולא בצד ימין, ואז פאקו חמס מאבד את זה ועושה דברים שלא ראינו מאמנים עושים בליגה ספרדית. הגיע לוקאס אלקרס שאימן שחקנים ישראלים בעבר וחשבנו שאולי זה ייתן לך את הברייק ועדיין זה לא קרה.
"לא התחבר לי כל כך, היו לי איתו כמה שיחות. הוא אמר שאני מתאמן טוב ונראה טוב אבל במצב הקבוצה כרגע צריך שחקנים יותר אגרסיביים, יותר הגנתיים ושהוא ימצא את הזמן לשלב אותי, והוא לא מצא את הזמן".

פאקו חמס. השפיל את אצילי (רדאד ג'בארה)פאקו חמס. השפיל את אצילי (רדאד ג'בארה)

אחד הדברים שתמיד העסיק אותנו בשידורים זה העובדה שהייתם 25 שחקנים מ-20 מדינות שונות. זאת אומרת, גם אם היית דובר ספרדית שוטפת מהבית, זה לא בדיוק היה עוזר לך שם בחדר הלבשה. תספר קצת על המצב הזה?
"שלושת החודשים הראשונים היו מאוד קשים. כל אחד תקוע בתוך הפלאפון שלו, מסיימים אימון והולכים הביתה. אין כל כך חיי חברה, לא היו יחסים שיש בחדר הלבשה רגיל, זה היה מוזר מאוד וזה כנראה גם השפיע על המגרש. זה הרי לא צירוף מקרים". 

אפשר בכלל לייצר חברויות ככה?
"זה קשה, אבל אתה יודע, לאט לאט. שנה באותו מקום בסוף אתה מוצא את השחקן שניים שלושה להתחבר איתם".

איך נראה יום רגיל שלך בגרנאדה?
"קם בבוקר, אימון, חדר כושר אח"כ, מגיע הביתה בסביבות 3, ארוחת צהריים וזהו... כל היום בספה, סדרות טלוויזיה. ככה העברתי את השנה הזאת. היה קשה מאוד. החברה הייתה איתי וזה עזר לי מאוד, זה היה מאוד קשה כי גם לא שיחקתי. אם הייתי משחק זה היה הרבה יותר קל". 

איסאק קואנקה ועומר אצילי בגרנאדה (אינסטגרם)איסאק קואנקה ועומר אצילי בגרנאדה (אינסטגרם)

יש שם רגעים שאתה נשבר?
"כן, היו הרבה רגעים מבאסים, שאתה מרגיש שאתה מתאמן טוב ומגיעה לך הזדמנות ואז שוב בחוץ. אתה מרים את עצמך, משקיע, ואתה שוב בחוץ. אלו רגעים קשים, בטח במדינה זרה אבל אני מאמין שזה חישל אותי ונתן לי כלים ואני מקווה לקצור את הפירות על כך העונה". 

מה הרגע שבו אתה אומר לעצמך 'לא משנה מה, אני לא נשאר פה'?
"הייתה תקופה של אימונים של חודש שבאמת הייתי באימונים יוצאי דופן, הרגשתי שמגיעה לי הזדמנות ואז גם עשיתי את השיחה עם המאמן (אלקרס), הוא אמר לי שאני אקבל הזדמנות בקרוב וזה לא קרה. זה היה רגע מאוד קשה. הייתי נשאר אחרי כל אימון עם המאמן כושר בחדר כושר במיוחד, מעבר לשעות אימון, חשבתי שאולי זה ייתן לי הזדמנות לשחק שיראו שאני משקיע, אבל גם זה לא עזר". 

בדיעבד, פרשנים אמרו תוך כדי העונה שאסור היה לך ללכת לגרנאדה, שהיית צריך ללכת לליגה קטנה יותר. שאולי עדיף מסלול איטי ובטוח, אולי זה היה הכיוון הנכון. אתה מתחרט באיזשהו מקום?
"אני חושב שבדיעבד קל מאוד לדבר, אני לא חושב שיש שחקן שיקבל הצעה מליגה ספרדית, או בן של פרשן שהיה מקבל הצעה מליגה ספרדית, והיה אומר לא, בוא תישאר עוד עונה בארץ. זה הכל בדיעבד, כשקל לדבר. כשאתה מקבל הצעה כזאת אי אפשר להגיד לא. עשיתי את הבחירה שלי ואני לא מצטער עליה. אני חושב שהתבגרתי בזכותה, בטח גם במשחק שלי ואני מקווה לקצור את זה השנה".

יש רגע שאתה מתקשר הביתה להורים או לסוכן שלך רונן קצב ואומר להם 'זהו, תוציאו אותי מפה'?
"כן, היה רגע כזה לקראת סוף השנה שהרגשתי שזה לא זה. לא רציתי להישאר בליגה השנייה. רציתי לשחק בכל מחיר. התייעצתי עם המשפחה ועם רונן והחלטנו שאנחנו רוצים לעזוב". 

אתה עובר את כל מה שאתה עובר ואז מגיע הטלפון, ואומרים לך שמכבי ת"א, ב"ש, חיפה, כולם רוצים אותך.
"זה הרים אותי. אתה מתרגש מחדש וכבר מצפה לחזור לשחק ובאמת שאין כמו לעלות על הדשא, זה הדבר הכי טוב ומרגש שיכול להיות לשחקן". 

כשחתמת פה היה את דור מיכה פצוע, טל בן חיים בדיוק נמכר, היה ברור שאתה פותח את העונה כשחקן הכי בכיר בצד ימין, עבר החלון, והגיע בלקמן והגיע אלירן עטר. יש פתאום תחרות אחרת על המקום בהרכב. איך אתה עם זה?
"אני מרגיש עם זה טוב. תחרות היא דבר טוב. כולם גם חברים טובים, אז אני חושב שלאורך עונה ארוכה צריכים את כולם רעננים וזה יעשה טוב לקבוצה, בטח אם אנחנו רוצים להתמודד על כל התארים ולהתמודד בכל המפעלים".

אלירן עטר. הוסיף לתחרות על חולצת ההרכב (אחמד מוררה)אלירן עטר. הוסיף לתחרות על חולצת ההרכב (אחמד מוררה)

כשהגעת לכאן היה הרבה דיבורים וניתוחים על איזה שחקן תקבל מכבי ת"א, והיו דיבורים על עטר עוד מזמן וגם על כך שממשיכים לחפש עוד שחקן לצד ימין, ואמרו שזה יהיה בעייתי כי אצילי לא טוב בצד שמאל, ואז מגיע המשחק נגד קריית שמונה, אתה פותח בשמאל והיית לדעתי הכי טוב מאז שבאת למכבי.
"כשהייתי בארץ לפני, לא הייתי משחק בשמאל. ימין הייתה המשבצת. בספרד תרגלו אותי כל העונה בשמאל, למדתי את התפקיד ככה שאני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו. ג'ורדי יכול לשים אותי גם בשמאל, ימין, מתחת לחלוץ, אחרי השנה שעברה אני אתן את המקסימום כדי להיות על הדשא".

איך אתם השחקנים קיבלתם את הבשורות על הגעת סטיב מקלארן? כי ג'ורדי עבר ימים לא קלים עם כל הספקולציות שהיו אז.
"לא הרגשנו את זה בתוך המועדון. הכל היה פה באווירה טובה עם חיוכים. סטיב שהיה מנג'ר אנגליה בא לעזור לנו ולתת את הדעה שלו, מי אנחנו שנגיד בכלל משהו? לא יצא לנו לדבר עם ג'ורדי על זה, די בודדו אותנו מהעניין. ג'ורדי הציג לנו את סטיב ונשמע שהוא מאוד רעב לעזור ואנחנו מנסים ללמוד ממנו כמה שיתר באימונים וזה טוב מאוד עבורנו". 

ג'ורדי בנה קבוצה שאין פה שחקן אחד שהוא לא שחקן הרכב. אתם מדברים על זה, על כל הרגע שבא?
"בינינו לבין עצמנו אנחנו לא מדברים על זה. אנחנו רוצים סגל כזה. אנחנו רוצים להתמודד על כל התארים. קבוצה שרוצה את זה, חייבת סגל עמוק ותחרותי".

סטיב מקלארן (אחמד מוררה)סטיב מקלארן (אחמד מוררה)

אתה חושב שתהיה העונה ליגה עם מאבק של ארבע הגדולות על האליפות?
"עוד מוקדם לדעת, אבל באמת יש ארבע קבוצות איכותיות. הליגה ארוכה ומי שיהיה הכי חזק עד הסוף הוא זה שיקצור את הפירות. אני לא חושב שיש פייבוריטית מובהקת העונה. ב"ש לקחה שנתיים ברצף וזה יאמר לזכותה, אבל זו שנה חדשה. מקווה לעשות את המוטל עלינו".

הגעה של שחקנים כמוך, כמו אלירן, כמו בלקמן ובכלל כל מי שבא לכאן, זה צמצם את הפער מב"ש?
"היה 13 הפרש להם אבל במהלך הפלייאוף אם מכבי הייתה מנצחת במשחק ביניהן זה היה יורד ל-3. זה היה מאוד צמוד עד הסוף, אני מקווה שהשנה זו תהיה השנה שנו. אנחנו לא מסתכלים עליהם אלא רק על עצמנו, רוצים להיראות כמה שיותר טוב ולצבור כמה שיותר נקודות. לא מסתכלים על אף קבוצה אחרת".

בעונה שעברה מכבי ת"א הייתה רחוקה ממש פסע משלב 32 האחרונות בליגה האירופית, איך הסיכויים העונה?
"עוד לא ישבנו באמת לנתח, זה באמת נראה בית קשה. נעשה את המקסימום כדי לעלות ואני חושב שזה אפשרי וריאלי אני מחכה כבר להתחיל".

שחקני מכבי תל אביב בליגה האירופית. יעלו לשלב הבא? (איציק בלניצקי)שחקני מכבי תל אביב בליגה האירופית. יעלו לשלב הבא? (איציק בלניצקי)

כשחקן שיצא וחזר אחרי שנה ויש הרבה שחקנים כאלה בחו"ל שנמצאים בשנה הראשונה, יש לך איזשהו טיפ לתת להם?
"אני חושב שהכל בדיעבד. מונס דבור יצא מוקדם והוא מצליח. יש שיצאו מאוחר ולא הצליחו. יש הרבה מדדים שצריכים להתחבר כדי להצליח בחו"ל. אני שמח לראות שחקנים מצליחים בחו"ל".

מטרות אישיות שלך?
אני רוצה לעזור כמה שיותר, לתרום כמה שיותר עם שערים ובישולים ובאמת מקווה שנעמוד במטרה ונחזיר את האליפות. יש תחושה טובה בקבוצה, מוקדם מאוד לדבר על אליפות אבל זו המטרה של מכבי. אנחנו מרגישים טוב עם עצמנו".

"באמת שאין לי מטרות רחוקות של יציאה מחדש לאירופה. יותר חשוב לי עכשיו לתת הכל על המגרש, הכי חשוב לי זה כרגע ליהנות כמה שיותר. אני מעריך כמה שיותר שאני על המגרש. אני מצפה לכל משחק. אם ייצא לי אחרי כמה טובות בארץ לצאת שוב, אז אני אשמח".

שחקני מכבי ת"א חוגגים את האליפות האחרונה. אצילי ישיג גם את התואר? (יניב גונן)שחקני מכבי ת"א חוגגים את האליפות האחרונה. אצילי ישיג גם את התואר? (יניב גונן)

אתה מרגיש שחקן בית של מכבי ת"א? 
"בוא נגיד שלהגיע לפה ולהיכנס למתחם זה לא מוזר לי. להיכנס עם הרכב למקום שאני מגיל 6-7 הייתי פה. עם החברים הכי טובים שלי גדלתי פה. בבוגרים קצת חדש לי, כי במתחם הזה עוד לא הייתי".

אנחנו יושבים פה בזמן שיש התכנסות של נבחרת ישראל, הפריע לך שהסגל פורסם עוד לפני המשחק שלכם נגד ק"ש, אולי היו רואים אותך שם וכן מזמינים אותך?
"יכול להיות שהדעה של אלישע הייתה אולי משתנה, אבל אני מאמין שאלישע ידע מה הוא רוצה לעשות למשחקים הקרובים. ברור שהייתי רוצה להיות בנבחרת אבל זו הייתה החלטה של אלישע ואני מצפה כבר להיות בהתכנסות הבאה". 

אסור לפספס
נגןבולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
בולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */