יום שבת, 20.04.2024 שעה 06:18
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6320-5231עירוני ק"ש1
6139-5831בני יהודה2
5729-4931עירוני טבריה3
5043-6031מכבי יפו4
5035-4931הפועל נוף הגליל5
4551-5631הפועל ניר רמה"ש6
4543-3731מכבי הרצליה7
4236-3931הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4240-4131הפועל עכו1
3735-3931הפועל ר"ג2
3740-3131מ.ס כפר קאסם3
3541-2831הפועל ראשל"צ4
3553-3831סקציה נס ציונה5
3441-3031הפועל כפ"ס6
2753-3431הפועל עפולה7
1669-2731איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי יפו
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני טבריה
  • בני יהודה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל עפולה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל עכו
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם

כפ"ס ושום פתחו ברגל ימין, 0:1 לפ"ת על קטמון

הירוקים הרשימו במחזור ה-1 בלאומית ונעזרו בשערים של פדידה (פ') ואפריאט בדרך ל-0:2 על ר"ג, רוצ'ט נתן 3 נק' למלאבסים. ניצחונות למרמורק ורמה"ש

|
יהב אפריאט (אחמד מוררה)
יהב אפריאט (אחמד מוררה)

עונת 2017/18 של הכדורגל הישראלי יצאה היום (שישי) באופן רשמי לדרך, עם חמישה משחקים שנערכו במקביל במסגרת המחזור הראשון של הליגה הלאומית. במוקד, גברה הפועל כפר סבא המתחדשת של יצחק שום 0:2 בחוץ על הפועל רמת גן, בעוד הפועל פתח תקווה ניצחה 0:1 את קבוצת האוהדים הפועל קטמון במושבה. במשחקים נוספים, העולה החדשה הפועל חדרה נכנעה 3:1 להפועל רמת השרון, הפועל עפולה ניצחה מחוץ לביתה 0:2 את מכבי הרצליה והפועל מרמורק של אייל גולן ושינו זוארץ, עשתה סיפתח מצוין עם 0:1 דרמטי על הפועל נצרת עילית. 

הפועל רמת גן – הפועל כפר סבא 2:0

היורדת הטרייה מליגת העל שסיימה פגרה סוערת במהלכה עברה מבעלותו של סתיו שחם לידיים של שחקן העבר שלה, יצחק שום, פתחה ברגל ימין ורשמה ניצחון חוץ מרשים על החבורה של אריק בנאדו, שערב פתיחת העונה, הוגדרה כמועמדת בכירה לעלות ליגה. השחקנים של מסאיי דגו, שהרשימו עד כה במשחקי גביע הטוטו ורשמו שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, שמרו על מאזן מושלם גם לאחר 90 הדקות הראשונות של העונה. מהעבר השני, אריק בנאדו שקיבל את כל מבוקשו מהבעלים עינב חזנוולד, ראה את שחקניו מציגים יכולת רעה למשך כל 90 הדקות ורשם את הפסד הבכורה שלו על הקווים של האורדונים, לאחר 2 ניצחונות ותיקו בגביע הטוטו.

שחקני כפ"ס (אחמד מוררה)שחקני כפ"ס (אחמד מוררה)

האורחת שלטה במשחק למן שריקת הפתיחה ובאה על שכרה בדקה ה-39, כשעומר פדידה כבש מהנקודה הלבנה, לאחר שמיקי יאזו הוכשל על ידי עומר שרון ברחבה. השליטה הירוקה נמשכה גם לתוך 45 הדקות הנוספות ובדקה ה-60, היה זה יהב אפריאט הצעיר שעלה גבוה והכניע את טל בומשטיין בעזרת נגיחה מדויקת לפינה הימנית.

דגו: “נשחק את הכדורגל שלנו מול כל קבוצה”, בנאדו: “נדע לתקן”

"התרגשתי מאוד לפני המשחק, בכל זאת אני רק בן 31", אמר דגו, שערך הופעת בכורה כמאמן ראשי. "כשהתחיל המשחק כבר נכנס בי הטירוף וראיתי את הקבוצה שאני רוצה לראות. לא מעניין אותי אם מול הפועל תל אביב, הפועל ר"ג, או פ"ת, שהן קבוצות שנבנו לעלייה, אנחנו נבוא לשחק את הכדורגל שלנו מול כל קבוצה. הקהל צריך לראות שאנחנו לא מבזבזים את הזמן שלנו, והם נתנו לנו את הביטחון בפתיחת המשחק. אני מאוד שמח, נשמח קצת היום אבל נתרכז כבר במשחק הבא". "אנחנו בכלל לא מדברים על עליית ליגה, זה בכלל לא חשוב", הוסיף דגו. "אם רק נדבר ואז נבוא למגרש ולא ניראה טוב, זה לא יהיה שווה כלום. אם נגיע לפברואר מרץ וניראה טוב, נדבר על זה, לא במחזור הראשון. בניתי קבוצה מאפס, ההגעה של יצחק שום העירה פה אנשים ועשתה הד ואני מאוד שמח על זה. מקווה שניתן נחת לאוהדים שסבלו בעונה שעברה".  

מסאי דגו (אחמד מוררה)מסאי דגו (אחמד מוררה)

             
"משחק ממש לא טוב שלנו, נראינו בדיוק הפוך מאיך שנראינו בגביע הטוטו", אמר בנאדו שפוטר במהלך העונה שעברה מבני יהודה לפני שמונה לסמכות המקצועית הבכירה של האורדונים. "כפר סבא ניצחה בצדק וננתח מה היה לא טוב. זה יכול לקרות, נלמד ונתקדם קדימה. נצטרך להביא עוד קשר וחלוץ, מקווה עוד השבוע. מבחינה אישית כיף לחזור לאמן, פחות כיף להפסיד במחזור הראשון, אבל אני מאמין שנתקן בהמשך".

אוהדי הפועל כפ"ס (אחמד מוררה)אוהדי הפועל כפ"ס (אחמד מוררה)
אריק בנאדו (אחמד מוררה)אריק בנאדו (אחמד מוררה)

דקה 39, כפ”ס עלתה ל-0:1: שער ראשון לעונה עבור הקבוצה של יצחק שום ומסאיי דגו. המגן השמאלי יאזו חדר לרחבה מצד שמאל, הוכשל על ידי שרון וזכה בפנדל עבור האורחים. מי שניגש לבעוט היה פדידה שלא התבלבל, שלח את בומשטיין ימינה ובעט בחצי גובה לפינה השמאלית ופנימה.

עומר פדידה כובש (אחמד מוררה)עומר פדידה כובש (אחמד מוררה)
עומר פדידה חוגג (אחמד מוררה)עומר פדידה חוגג (אחמד מוררה)

דקה 62, כפ”ס עלתה ל-0:2: אפריאט הצעיר עלה גבוה מעל כל ההגנה האדומה לכדור קרן שהגיע מצד ימין ונגח כדור שקפץ פעם אחת על הדשא לפני שחדר פנימה על יד הקורה הימנית. יתרון כפול ומבטיח לדגו בבכורה על הקווים.

יהב אפריאט (אחמד מוררה)יהב אפריאט (אחמד מוררה)

הפועל פתח תקווה – הפועל קטמון 0:1

הקבוצה של אורן קריספין שהתחזקה בצורה משמעותית בפגרה והגיעה אחרי התבוסה המשפילה 3:0 להפועל ת”א בגביע הטוטו, אומנם לא הרשימה והייתה פחות טובה מהאורחת מהבירה, אך למרות זאת ידעה להתעלות לקראת הסיום, שמרה על הבית ואספה 3 נקודות בתום 90 הדקות במושבה. מנגד, קבוצת האוהדים האדומה שגם לה יש שאיפות להיאבק בצמרת העונה, יכולה להאשים רק את עצמה, אחרי שלא הצליחה לבטא את השליטה שלה לשערים ונענשה בצד השני.

שחקני הפועל פ"ת חוגגים עם רוצ'ט (רדאד ג'בארה)שחקני הפועל פ"ת חוגגים עם רוצ'ט (רדאד ג'בארה)

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה לבנה מוחלטת, אך חוסר המחץ בחלק הקדמי של ליאור זאדה הורגש בכל פעם שחניכיו התקרבו לרחבה של רובי לבקוביץ’. לאחר החזרה מחדרי ההלבשה, המשחק באם המושבות התאזן ובדקה ה-80 יצאו הכחולים – שחורים למתפרצת שהסתיימה בשער המנצח של אדריאן רוצ’ט הוותיק.

קריספין: “היה קשה ומתוק”, זאדה: “משחק חד צדדי לטובתנו, מאכזב”

מאמן הפועל קטמון, ליאור זדה, שנראה מאוכזב מאוד מהפסד קבוצתו אמר בסיום: ״ברור שלא רציתי לפתוח ככה את העונה, אבל האמת שככה דמיינתי את המשחק, כי היינו הרבה יותר טובים, היה משחק חד צדדי שאני לא זוכר הרבה זמן ובכל זאת הפסדנו 1:0. היכולת הייתה מצוינת, שלטנו בכל המשחק והגענו למצבים, אבל זה לא מנחם אותי בכלל כרגע״, אמר המאמן שהוביל את ר”ג לחצי גמר הגביע בעונה החולפת, לפני שהוסיף: ״יש עוד עונה ארוכה מאוד, יש קהל אדיר מאחורינו וחייב להיות טוב. אם נראה ככה ואפילו טוב יותר מזה, נצפה לדברים טובים״.      

ליאור זאדה (רדאד ג'בארה)ליאור זאדה (רדאד ג'בארה)

בצד המחויך, אורן קריספין התייחס לניצחון הבכורה שלו בליגה ה-2: ״היה קשה ומתוק, עברנו שבוע לא פשוט עם כל העניין של הבקרה התקציבית וביקשנו מהשחקנים לשים הכל בצד כדי להתרכז אך ורק במשחק עם המון לב. היה לנו חשוב מאוד לנצח בפתיחת הליגה, יש לנו קהל אוהדים שצמא לקבוצה רעבה ואני חושב שבמחצית השנייה סיפקנו להם הרבה תשוקה ורצון עז״.

אורן קריספין (רדאד ג'בארה)אורן קריספין (רדאד ג'בארה)
אוהדי הפועל קטמון (רדאד ג'בארה)אוהדי הפועל קטמון (רדאד ג'בארה)

דקה 80, הפועל פ”ת עלתה ל-0:1: בניגוד למהלך המשחק המארחים יצאו למתפרצת אותה הוביל אור ברוך. החלוץ שפרץ לכיוון האגף הימני זיהה את אדריאן רוצ’ט ושלח לעברו כדור עומק נפלא, אותו המשיך הקשר עם בעיטה חדה לפינה הקרובה, שהכניעה את ברק לוי חסר האונים.

רוצ'ט חוגג (רדאד ג'בארה)רוצ'ט חוגג (רדאד ג'בארה)

הפועל נצרת עילית – הפועל מרמורק 1:0

אוהדי הקבוצה מרחובות שחזרה לליגה הלאומית לאחר שמונה שנות היעדרות, לא יכלו לחשוב על תסריט מתוק מזה שנרקם באצטדיון העירוני בנצרת עילית. אחרי 90 דקות מאוזנות, במהלכן שתי הקבוצות יכלו להכריע את המשחק, הגיע החלוץ הוותיק עידן שריקי, שנגח לרשת מתוך הרחבה ושלח את הבעלים גולן לחגוג בטירוף ביציע. לעומת העולה החדשה, הקבוצה של ירון הוכנבוים שרוצה להימנע ממאבקי התחתית, תנסה להשיג את הנקודות הראשונות שלה במחזור ה-2, אז תצא למשחק חוץ אצל רמה”ש.

ניסן יחזקאל: “שמח בשביל האוהדים, אין מתוק מלנצח בדקה ה-90”

“אני חושב שבמחצית הראשונה עשינו עבודה מצוינת” אמר המאמן המנצח ניסן יחזקאל בסיום. “כבר בדקה ה-15 היינו צריכים להוביל בשניים – שלושה שערים. בסך הכל הבחורים שלי השקיעו, נלחמו, עשו הכל כדי לנצח ואין יותר מתוק משער בדקה ה-90”, הוסיף המאמן שלא שכח להודות לאוהדים באדום שדחפו את הקבוצה לאורך המשחק כולו. “אני שמח עבור הקהל הגדול שהגיע מרחובות לעכו. אני שמח שעשינו להם את הדרך חזרה לרחובות קצרה ומאושרת. אני מאושר עבור הבעלים שלנו ועבור כולם”.

ניסן יחזקאל (משה חרמון)ניסן יחזקאל (משה חרמון)

“אנחנו נראים לא רע בכלל ובגביע הטוטו עלינו לרבע הגמר”, הוסיף יחזקאל, “בנינו קבוצה חזקה עם תלכיד לוחם, לוחץ ורעב להצליח. אין לנו כוכבים גדולים או שמות נוצצים, אבל יש לנו חבורה של פייטרים ואת זה אני מאוד אוהב”.

משחקים נוספים:

הפועל חדרה – הפועל רמת השרון 3:1
לרמה”ש: בן בן-יאיר (7) וגל מאיו (9, פ’) ופאדי זידאן (90+5), לחדרה: אסי גומה (45+3, פ’)
הורחק בחדרה: עלי חטיב (22)
מכבי הרצליה – הפועל עפולה 2:0
להרצליה: עמית מזרחי (55) ויובל שאווט (82).

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */