יום שישי, 19.04.2024 שעה 21:36
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

צ'יבוטה, ולאסקיס וחוזז בהרכב בני יהודה

הכתומים יפגשו את טרנצ'ין ב-20:00 לאחר ששתי הקבוצות נפרדו ב-1:1 במשחק הראשון, גם פז בן ארי, סתיו פיניש, רועי גורדנה ואיציק עזוז ב-11

|
נריוס ולאסקיס (שחר גרוס)
נריוס ולאסקיס (שחר גרוס)

בני יהודה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, בו תפגוש הערב (חמישי) ב-20:00 באצטדיון המושבה את טרנצ’ין מסלובקיה, לאחר ששתי הקבוצות נפרדו ב-1:1 במשחק הראשון. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50 ובאתר.

הכתומים, מחזיקי גביע המדינה, ינסו לשמור על שער החוץ של החלוץ הליטאי נריוס ולאסקיס ולהעפיל לסיבוב השלישי, שם מחכה האימפריה מרוסיה, זניט סנט פטרסבורג. בצד המקצועי יוסי אבוקסיס ייאלץ להסתדר ללא מאור קנדיל, שהורחק במשחק הקודם ולא יהיה לרשותו של המאמן. 

"נצטרך לצאת קדימה ולא לשחק בשביל תיקו"

אגב, נציג של זניט סנט פטרסבורג, היריבה הבאה של בני יהודה אם תעבור שלב, יגיע לצפות במשחק. מדובר באחד העוזרים של המאמן האיטלקי רוברטו מאנצ'יני, שיאסוף עבורו מידע על שתי הקבוצות.

הרכב: אמיליוס זובאס, בן תורג’מן, פז בן ארי, עיאד חבשי, שי קוסנטנטיני, מתן חוזז, רועי גורדנה, מאביס צ’יבוטה, איציק עזוז, נריוס ולאסקיס וסתיו פיניש

יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)

על ההכנות למשחק הגומלין: “קודם כל, לפני המשחק הקודם כולם שמו את הקבוצה הסלובקית בעדיפות עלינו, בצדק מן הסתם. שנים הם נמצאים באירופה, קבוצה מאומנת וחזקה , ראינו את המשחקים שלהם בוידאו, אבל התוצאה במשחק הקודם נותנת לנו הרגשה טובה לקראת ההמשך. אמרתי להם שעשינו חצי תוצאה טובה במשחק הקודם כי יש עוד משחק שלם. אמנם כבשנו שער חוץ אבל מדובר פה על תשעים דקות מאוד קשות”

על התנהלות הקבוצה בחלון ההעברות: “כולם יודעים שבני יהודה עוד תתחזק לקראת הליגה אבל כרגע אנחנו משחקים בהרכב שנתן לנו הרגשה טובה במשחק הקודם למעט מאור קנדיל שקיבל אדום, ציבוטה בכושר קצת יותר טוב משבוע שעבר ויש לנו שחקנים שאנחנו מאמינים בהם ואיתם נוכל לעבור לשלב הבא”.

שחקני בני יהודה מתאמנים (רדאד ג'בארה)שחקני בני יהודה מתאמנים (רדאד ג'בארה)

ההכנה הטקטית למשחק: “במשחק הזה נצטרך לצאת קדימה ולשחק, לא נשחק על 0:0, קשה לשחק על זה במיוחד בתשעים דקות. בכדורגל קשה מאוד במשחק שלם לשמור על שער נקי, כמובן שנשתדל לעשות את זה אבל אם נבוא מלכתחילה לא לשחק כדורגל זה לא יגמר בטוב. במשחק הקודם כבשנו שער מהיר שנתן לנו הרבה כוח. נצטרך להחזיק בכדור הרבה ולשמור על השער יותר מאשר במשחק הקודם”. 

“החזקת כדור לא מנצחת משחקים, במשחק הקודם בחצי הראשון הם החזיקו את הכדור הרבה יותר מאיתנו אבל המצבים הטובים היו שלנו, עם קצת יותר ניצול מצבים במשחק הקודם היינו יושבים פה היום ומדברים אחרת לגמרי. החכמה זה גם לדעת לפעמים להסתגר ולצאת. בהרכב הנוכחי שאנחנו נמצאים אני רואה המון נחישות של השחקנים והרבה רצון. זה התחיל כבר במחנה האימונים. ננסה להחזיק בכדור לצאת למתפרצות ולנצל את החולשות של היריבה. צריך לצאת קדימה ולשחק כדורגל”. 

על היריבה: “יש לטרנצ'ין שחקנים טובים, ראינו את זה במשחק הקודם, היתרון עליהם עלינו הוא שהקבוצה רצה כמה שנים ביחד עם אותו מאמן, אפשר לראות אצלם שהם יותר מאומנים ואנחנו רק חודש ביחד. הם גם שיחקו יותר משחקים מאיתנו. היה להם עוד שלב אחד לפנינו. לא בא לי לדבר יותר מדי על מה אנחנו פחות, המשחק הראשון נתן לי המון אמונה שאפשר לעשות את זה”. 

אבוקסיס משוחח עם שחקניו (רדאד ג'בארה)אבוקסיס משוחח עם שחקניו (רדאד ג'בארה)

על החוסר בחיזוק משמעותי עד כה: “אנחנו מנסים להביא את השחקנים הטובים ביותר, זה לא שאני רוצה וההנהלה לא נותנת שחקנים. כמו שאמרתי, אני רוצה להביא שחקנים שיוכלו לעזור לבני יהודה. אנחנו עובדים בדרך שלנו והדרך הזאת תהיה טובה בסוף. לא ניקח כל זר שמציעים לנו או כל ישראלי שמציעים לנו, אנחנו לא פועלים בלחץ. אנחנו משתדלים לעשות את העבודה עם השחקנים שיש לנו כרגע”. 

על דובב גבאי שלא בסגל: “מגיע לו צ'אנס נוסף בקבוצה, הוא התחיל לא טוב את העונה הקודמת, עבר עליו משבר אישי. אני חושב שהוא שחקן שיכול לעזור לנו, הייתה לי שיחה איתו ולו עם ההנהלה, אני אוהב לתת צ'אנס לשחקנים ובנושא שלו ההנהלה ואני החלטנו ללכת על זה. אם יהיה משהו אחר לגבי שחקנים אחרים נודיע לכם”. 

על היריבה בשלב הבא, זניט סנט פטרסבורג: אני לא מעוניין לדבר על זניט כרגע, לא דיברתי עם השחקנים על השלב הבא כי אנחנו לא שם ורק באמצע הדרך, אם נגיע לשם אני אדבר אתכם על זניט כמה שתרצו. 

על הרכש החדש מאוויס צ'יבוטה: “זה שחקן שמאוד רצינו, אפשר לראות את הכישרון שלו גם באימונים. הוא עדיין לא בכושר משחק מלא ונשתמש בו בתבונה. אלמוג בוזגלו גם חוזר ונשתמש גם בו”.

איציק עזוז (רדאד ג'בארה)איציק עזוז (רדאד ג'בארה)

איציק עזוז: “יהיה לנו קשה אבל אנחנו יכולים לעבור”

“אני מקווה מאוד שנהיה בשלב הבא”, אמר קפטן הכתומים איציק עזוז. “הגענו לסיטואציה שאנחנו יכולים לעבור. מצפה לנו משחק מאוד קשה. לא יהיה קל אבל זה אפשרי. אני אוהב לשחק איפה ששמים אותי, אין לי העדפה ספציפית. יש מאמן ואיפה שהוא ישים אותי אני אתן הכל. זו חוויה מעולה עבור מועדון כמונו. זו תמיד חוויה שכל שחקן צריך לעבור, במיוחד אם עוברים שלבים”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */